Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Әл-Фараби өмірі мен шығармашылығы 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Пәні: Қазақ тілі Бөлім: 1-бөлім: Туған жерім -аялы алтын бесігім |
Мектеп:Абай атындағы ДБА мектебі |
Күні: 28.09.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: Иманбердиева Б. |
Сынып: 6 «А» Қатысқандар: қатыспағандар: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Әбу-Насыр Әл-Фараби |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. 6.3.3.1-ұсынылған тақырып бойынша деректер жинақтай отырып, графиктік мәтін құрастыру. |
Сабақтың мақсаты |
Эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтай алады; Тақырып бойынша графикалық мәтін құрсатыра алады. |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
І. Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі: 3мин 3 мин Жаңа сабаққа кіріспе: мин 7мин |
1.Оқуышылармен сәлемдесу; 2. Оқушыларды түгендеу; 3. Психологиялық ахуал қалыптастыру, «Алып қадамдар»әдісі арқылы оқушылардың бойында өз-өзіне деген сенімділікті қалыптастыру. «Пазл» әдісі арқылы топқа бөлу. Әбу-Насыр Әл-Фараби зерттеген салалар бойынша топқа бөлу, Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыпқа «Пицца» әдісі арқылы сұрақтар қойып, еске түсіру. Сұрақтар:
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; - Ал, балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбын тақтадағы суреттер арқылы болжайық. Сонымен бүгінгі тақырып Отырар қаласының тумасы көрнекті ойшыл, өзінің замандастарының арасындағы ең ірі ғалым және Екінші Ұстаз атанған философ Әбу-Насыр Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығы. Сабағымыздың оқу мақсаты: 6.2.2.1 - эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. Автордың бейнесі — әдеби шығармадағы жазушының өз тұлғасының көріну қалпы. Эпикалық шығармаларда автор негізінен алғанда оқиғаны баяндаушы болады. Поэзиялық шығармаларда автор, негізінен, лирикалық тұлға ретінде танылады. Лирикада ақынның ішкі сыры, сезімі, толғанысы яғни жеке авторлық тәжірибесі басқа жанрларға қарағанда айқын, анық бедерленеді.
«Түртіп алу» әдісі. Бейнематериалды көру барысында маңызды ақпараттарды түртіп алып отырамыз. |
Оқушылар мұғаліммен амандасады. Сабаққа қатысып отырғандықтарын айтады. Топқа бөлінеді. Оқушылар пицца тілімдерінде жазылған сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийлерімен танысады. Берілген бейнематиериалды тыңдайды. Қажетті жерін түртіп алады. Балалар өз ойларын еркін айтады. |
Оқушылар «Смарт сағат» арқылы өз-өзін бағалап отырады Тапсырманы орындау деңгейлеріне қарай бағаланады. |
Үлестірме суреттер Оқулық оқулық |
||||||
ІІ.Сабақтың ортасы Жаңа сабақты меңгеру кезеңі: 15мин Бекіту 7 мин |
Топтық жұмыс І топ. QR код арқылы Әл-Фарабидің өмірі мен шығармашылығы жайлы ақпарат беріледі. Сол ақпаратқа сүйене отырып графикалық мәтін құрау. ІІ топ QR код сканерлеу арқылы ақпарат беріледі. Берілген ақпарат бойынша графикалық мәтін құрау ІІІ топ Әл-Фараби жайында «Өнерлі жігіт» атты аңыз беріледі. Сол аңыз бойынша кестені толтыру. Өнерлі жігіт Әл-Фараби бір күні базарға барса, бір жас жігіт тісімен шеге суырып, әртүрлі өнер көрсетіп отыр екен. Оны көрушілер риза болып, тиын-тебен тастап кетіп жатады. Әбу Насыр одан: «Күніне қанша табасың?» – деп сұрайды. - Екі дирхемге жетер-жетпес қана. - Онда сен бұл өнерді таста. Маған ер, мен саған оқу үйретемін, күніне төрт дирхем беремін, – деп оны ертіп алады. Мұны естіген саудагер: - Мына дәруіштің дені сау ма? Өзі оқытып, әрі оған төрт дирхем төлегені несі? – деп күліпті. Кейін сол бала үлкен ғалым болыпты деген сөз бар. Сұрақ: - Шәкірттерінің болашақта жақсы адам болып шығуына ұстазы қаншалықты еңбек сіңіреді деп ойлайсыздар? - Білім адамға не үшін керек? Оқушылар жауабы тыңдалып, талқыланады. Мәтіннің негізгі идеясын 3 сөйлеммен жеткізіңіз. Өнер жайында 5мақал-мәтел табыңыз. ІҮ топ Әл-Фарабидің «Қашықтасың туған жер» атты өлеңін мәнерлеп оқып, тапсырманы орындау
«Әдеби кафе» әдісі жаңа тақырыпты Сұйық,жұмсақ, тәтті,қатты сұрақтар қою арқылы бекітемін.
8 «Адасқан сөздер» әдісі арқылы сөздерді ретімен орналастырып, бүгінгі сабағымызды Әл-Фарабиің нақыл-сөзімен аяқтайық. |
Оқушылар Qrкод арқылы ақпаратты интернеттен сканерлеп жұмыс жасайды. «Өнерлі жігіт» әңгімесін оқып, тапысрамсын орындайды |
Дескриптор
|
Оқулық |
||||||
Сабақтың аяғы 5мин |
Рефлексия: «Тик-ток» әдісіарқылы оқушыға бүгінгі сабақтан не ұнағанын, ұсынысын және есінде қандайй мәлімет сақталғандығын анықтау мақсатында қолданылады. Үй тапсырмасы: Бағалау: Оқушылар әр тапсырмадан соң берілген дескрипторлар бойынша балл алып отырады. Жиналған балл арқылы қорытынды балл айқындалады. |
Алдарындағы лүпіл, ұсныс, сақтау парақшаларын толтырады. Оқушылар «Сиқырлы қобдишадан» сабақта белсенді болған оқушыны анықтайды. Үйге берілген тапсырманы дәптерлеріне жазып алады. |
Жиналған балл арқылы қорытынды балл анықталады. |
суреттер |