Терешкова атындағы № 31 жалпы орта мектебі
8-10 сыныптар
ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ
тақырыбы:
Әлем таныған Әуезов
(М.О.Әуезовтің туғанына 120 жыл)
Дайындаған: Тоғысбаева Г.А.
Шымкент қаласы
Ж О С П А Р :
І. Кіріспе: Миға шабуыл. Шолу. Бердіқұлова Е.Н.
ІІ. Негізгі бөлім. Баяндама: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметі. (Алимхан М.)
1). Табиғатпен тілдескен Әуезов
(әңгімелері туралы пікір алмасу) 8 сынып.
2). Драма жанрындағы тұңғыш талант иесі (драмалық шығ-ры туралы ой бөлісу) 9 сынып.
3). Абайды әлемге танытқан Әуезов («Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша ой толғау) 10 сынып.
ІІІ. Қорытынды: Әлем таныған Әуезов.
Дөңгелек үстел
Тақырыбы: Әлем таныған Әуезов
Мақсаты: Жазушының әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы оқушылардың пікірлерін білу. Өнерге айналған өмірді танып білу, өзіндік тұжырым-пікір жасау дағдыларына үйрету.
Көрнекілігі: Кітап көрмесі, М.Әуезовтің, А.Құнанбаевтың портреттері, М.Әуезов туралы ұлағат сөздер, альбомдар, т.б.
Жоспары:
І. Кіріспе: Бердіқұлова Е.Н.
ІІ. Негізгі бөлім
1). Миға шабуыл немесе қызығушылықты ояту: Сұрақ-жауап
2). Баяндама: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметі
3). Табиғатпен тілдескен Әуезов (әңгімелері туралы ой толғау) 8 сынып
4). Драма жанрындағы тұңғыш талант иесі (драмалық шығармалары туралы ой бөлісу) 9 сынып
5). Абайды әлемге танытқан Әуезов («Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша пікір алмасу)
ІІІ. Қорытынды
Барысы:
І. Табиғатпен тілдескен Әуезов
(әңгімелері туралы ой толғау) 8 сынып
Ұлы суреткердің алғашқы шығармаларынан, яғни әңгімелерінен көрінетін азаматтық рух, еліне, халқына деген махаббатының мән-мағынасын ашу.
«Жетім» әңгімесі - Керімбаева Ұ.
«Қараш-Қараш» оқиғасы – Төребек Д. Тұрғынбаев Д.
«Көксерек» повесі – Нұрболат, Қамбаш Думан
«Қорғансыздың күні» - Бекзат
Қорытынды – Қазыбекова Н.
ІІ. Драма жанрындағы тұңғыш талант иесі (драмалық шығармалары туралы ой бөлісу) 9 сынып
Тапсырма:
-
М.Әуезовтің трагедиялық пьесалар жазуына не себеп?
-
М.Әуезов «Еңлік-Кебек» пьесасын кімнің және қандай дастанның негізінде жазды?
-
М.Әуезовтің пьесаларының ішіндегі қай түрі оқырман көңілінен ерекше орын алды? Комедиялық, трагедиялық немесе реалистік?
ІІІ. Абайды әлемге танытқан Әуезов
(«Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша пікір алмасу)
Эпопеяға барар жолдағы автор ізденісіне негіз болған қайнар бұлақтар.
«Абай жолы» роман-эпопеясы неге қазақ өмірінің энциклопедиясы?
«Абай жолының» әрбір кітабындағы Абай, Құнанбай бейнесі.
М.Әуезовтің өмірі мен өнер жолы – Ұлылық үлгісі.
Өнерге айналған өмірді танып білу, өзіндік тұжырым-пікір жасау.
«Абай жолына» берілген бағалар туралы, т.б.
Көрермендерге сауал: Ой толғау.
М.Шаханов «Менің есімімді неге Мұхтар қойған?» - 7 сынып
С.Мәуленов «Мұхтар асуы» - Бұғыбаева Ұ.
Әбу-Хамисиден «Жарық жұлдыз» - Алимхан М.
Кері байланыс: Түйін. Ортақ пікірлер:
-
«М.Әуезов мұраларының мәңгілігін танып, түсіндік».
-
«Қарапайым ағаның жан-дүниесі, парасат биігін танып, көркем ой алыбын көз алдымызға елестеттік».
-
«Ақындармен бірге біз де ересек талант иесіне сүйсінеміз. Мұхтар деген аттың бізге соншама ыстық, қазақ елінің мақтанышына айналған есімге құрметпен қарайық».
-
«Қазақ әдебиетінің дүниежүзілік аренаға шығуы М.Әуезов шығармаларының арқасы екенін толық түсініп білдік», т.б.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әлем таныған Әуезов
Әлем таныған Әуезов
Терешкова атындағы № 31 жалпы орта мектебі
8-10 сыныптар
ДӨҢГЕЛЕК ҮСТЕЛ
тақырыбы:
Әлем таныған Әуезов
(М.О.Әуезовтің туғанына 120 жыл)
Дайындаған: Тоғысбаева Г.А.
Шымкент қаласы
Ж О С П А Р :
І. Кіріспе: Миға шабуыл. Шолу. Бердіқұлова Е.Н.
ІІ. Негізгі бөлім. Баяндама: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметі. (Алимхан М.)
1). Табиғатпен тілдескен Әуезов
(әңгімелері туралы пікір алмасу) 8 сынып.
2). Драма жанрындағы тұңғыш талант иесі (драмалық шығ-ры туралы ой бөлісу) 9 сынып.
3). Абайды әлемге танытқан Әуезов («Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша ой толғау) 10 сынып.
ІІІ. Қорытынды: Әлем таныған Әуезов.
Дөңгелек үстел
Тақырыбы: Әлем таныған Әуезов
Мақсаты: Жазушының әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы оқушылардың пікірлерін білу. Өнерге айналған өмірді танып білу, өзіндік тұжырым-пікір жасау дағдыларына үйрету.
Көрнекілігі: Кітап көрмесі, М.Әуезовтің, А.Құнанбаевтың портреттері, М.Әуезов туралы ұлағат сөздер, альбомдар, т.б.
Жоспары:
І. Кіріспе: Бердіқұлова Е.Н.
ІІ. Негізгі бөлім
1). Миға шабуыл немесе қызығушылықты ояту: Сұрақ-жауап
2). Баяндама: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметі
3). Табиғатпен тілдескен Әуезов (әңгімелері туралы ой толғау) 8 сынып
4). Драма жанрындағы тұңғыш талант иесі (драмалық шығармалары туралы ой бөлісу) 9 сынып
5). Абайды әлемге танытқан Әуезов («Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша пікір алмасу)
ІІІ. Қорытынды
Барысы:
І. Табиғатпен тілдескен Әуезов
(әңгімелері туралы ой толғау) 8 сынып
Ұлы суреткердің алғашқы шығармаларынан, яғни әңгімелерінен көрінетін азаматтық рух, еліне, халқына деген махаббатының мән-мағынасын ашу.
«Жетім» әңгімесі - Керімбаева Ұ.
«Қараш-Қараш» оқиғасы – Төребек Д. Тұрғынбаев Д.
«Көксерек» повесі – Нұрболат, Қамбаш Думан
«Қорғансыздың күні» - Бекзат
Қорытынды – Қазыбекова Н.
ІІ. Драма жанрындағы тұңғыш талант иесі (драмалық шығармалары туралы ой бөлісу) 9 сынып
Тапсырма:
-
М.Әуезовтің трагедиялық пьесалар жазуына не себеп?
-
М.Әуезов «Еңлік-Кебек» пьесасын кімнің және қандай дастанның негізінде жазды?
-
М.Әуезовтің пьесаларының ішіндегі қай түрі оқырман көңілінен ерекше орын алды? Комедиялық, трагедиялық немесе реалистік?
ІІІ. Абайды әлемге танытқан Әуезов
(«Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша пікір алмасу)
Эпопеяға барар жолдағы автор ізденісіне негіз болған қайнар бұлақтар.
«Абай жолы» роман-эпопеясы неге қазақ өмірінің энциклопедиясы?
«Абай жолының» әрбір кітабындағы Абай, Құнанбай бейнесі.
М.Әуезовтің өмірі мен өнер жолы – Ұлылық үлгісі.
Өнерге айналған өмірді танып білу, өзіндік тұжырым-пікір жасау.
«Абай жолына» берілген бағалар туралы, т.б.
Көрермендерге сауал: Ой толғау.
М.Шаханов «Менің есімімді неге Мұхтар қойған?» - 7 сынып
С.Мәуленов «Мұхтар асуы» - Бұғыбаева Ұ.
Әбу-Хамисиден «Жарық жұлдыз» - Алимхан М.
Кері байланыс: Түйін. Ортақ пікірлер:
-
«М.Әуезов мұраларының мәңгілігін танып, түсіндік».
-
«Қарапайым ағаның жан-дүниесі, парасат биігін танып, көркем ой алыбын көз алдымызға елестеттік».
-
«Ақындармен бірге біз де ересек талант иесіне сүйсінеміз. Мұхтар деген аттың бізге соншама ыстық, қазақ елінің мақтанышына айналған есімге құрметпен қарайық».
-
«Қазақ әдебиетінің дүниежүзілік аренаға шығуы М.Әуезов шығармаларының арқасы екенін толық түсініп білдік», т.б.
шағым қалдыра аласыз













