Терешкова атындағы № 31
жалпы орта мектебі
8-10
сыныптар
ДӨҢГЕЛЕК
ҮСТЕЛ
тақырыбы:
Әлем таныған
Әуезов
(М.О.Әуезовтің туғанына 120
жыл)
Дайындаған: Тоғысбаева
Г.А.
Шымкент
қаласы
Ж О С П А Р
:
І. Кіріспе: Миға шабуыл.
Шолу. Бердіқұлова Е.Н.
ІІ. Негізгі бөлім.
Баяндама: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметі. (Алимхан
М.)
1). Табиғатпен тілдескен
Әуезов
(әңгімелері туралы пікір
алмасу) 8 сынып.
2). Драма жанрындағы тұңғыш
талант иесі (драмалық шығ-ры туралы ой бөлісу) 9
сынып.
3). Абайды әлемге танытқан
Әуезов («Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша ой толғау) 10
сынып.
ІІІ. Қорытынды: Әлем
таныған Әуезов.
Дөңгелек
үстел
Тақырыбы: Әлем таныған
Әуезов
Мақсаты: Жазушының
әлемдік мәдениетке қосқан үлесі туралы оқушылардың пікірлерін білу.
Өнерге айналған өмірді танып білу, өзіндік тұжырым-пікір жасау
дағдыларына үйрету.
Көрнекілігі: Кітап көрмесі,
М.Әуезовтің, А.Құнанбаевтың портреттері, М.Әуезов туралы ұлағат
сөздер, альбомдар, т.б.
Жоспары:
І. Кіріспе: Бердіқұлова
Е.Н.
ІІ. Негізгі
бөлім
1). Миға шабуыл немесе
қызығушылықты ояту: Сұрақ-жауап
2). Баяндама: М.Әуезовтің
өмірі мен шығармашылық қызметі
3). Табиғатпен тілдескен
Әуезов (әңгімелері туралы ой толғау) 8
сынып
4). Драма жанрындағы тұңғыш
талант иесі (драмалық шығармалары туралы ой бөлісу) 9
сынып
5). Абайды әлемге танытқан
Әуезов («Абай жолы» роман-эпопеясы бойынша пікір
алмасу)
ІІІ.
Қорытынды
Барысы:
І. Табиғатпен тілдескен
Әуезов
(әңгімелері туралы ой
толғау) 8 сынып
Ұлы суреткердің алғашқы
шығармаларынан, яғни әңгімелерінен көрінетін азаматтық рух, еліне,
халқына деген махаббатының мән-мағынасын
ашу.
«Жетім» әңгімесі -
Керімбаева Ұ.
«Қараш-Қараш» оқиғасы –
Төребек Д. Тұрғынбаев Д.
«Көксерек» повесі –
Нұрболат, Қамбаш Думан
«Қорғансыздың күні» -
Бекзат
Қорытынды – Қазыбекова
Н.
ІІ. Драма жанрындағы тұңғыш
талант иесі (драмалық шығармалары туралы ой бөлісу) 9
сынып
Тапсырма:
-
М.Әуезовтің трагедиялық
пьесалар жазуына не себеп?
-
М.Әуезов «Еңлік-Кебек»
пьесасын кімнің және қандай дастанның негізінде
жазды?
-
М.Әуезовтің пьесаларының
ішіндегі қай түрі оқырман көңілінен ерекше орын алды? Комедиялық,
трагедиялық немесе реалистік?
ІІІ. Абайды әлемге танытқан
Әуезов
(«Абай жолы» роман-эпопеясы
бойынша пікір алмасу)
Эпопеяға барар жолдағы
автор ізденісіне негіз болған қайнар
бұлақтар.
«Абай жолы» роман-эпопеясы
неге қазақ өмірінің энциклопедиясы?
«Абай жолының» әрбір
кітабындағы Абай, Құнанбай бейнесі.
М.Әуезовтің өмірі мен өнер
жолы – Ұлылық үлгісі.
Өнерге айналған өмірді
танып білу, өзіндік тұжырым-пікір
жасау.
«Абай жолына» берілген
бағалар туралы, т.б.
Көрермендерге сауал: Ой
толғау.
М.Шаханов «Менің есімімді
неге Мұхтар қойған?» - 7 сынып
С.Мәуленов «Мұхтар асуы» -
Бұғыбаева Ұ.
Әбу-Хамисиден «Жарық
жұлдыз» - Алимхан М.
Кері байланыс: Түйін. Ортақ
пікірлер:
-
«М.Әуезов мұраларының
мәңгілігін танып, түсіндік».
-
«Қарапайым ағаның
жан-дүниесі, парасат биігін танып, көркем ой алыбын көз алдымызға
елестеттік».
-
«Ақындармен бірге біз де
ересек талант иесіне сүйсінеміз. Мұхтар деген аттың бізге соншама
ыстық, қазақ елінің мақтанышына айналған есімге құрметпен
қарайық».
-
«Қазақ әдебиетінің
дүниежүзілік аренаға шығуы М.Әуезов шығармаларының арқасы екенін
толық түсініп білдік», т.б.