Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы:


Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні: Урынгалиева З К


Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.19

алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

7.2.1.20

алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады



Кейбір оқушылар:

Оқушылар топтық, жұптық жұмыс жасауда дағдыланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

1.Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

2.Үй тапсырмасын пысықтап, өткен тақырыпқа шолу мақсатында қайталау сұрақтары:

1 Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?

  • 2) Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?

  • 3) Бөлімдері бірдей бөлшектерді қалай азайтады?

  • 4) Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қалай азайтады?




Сабақтың ортасы

(18 минут)







































































Сергіту сәті

(5мин)

Жаңа тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіндіреді, мысал келтіреді.

1 топ Көбейту

2 тоа Бөлу

3 топ Дәреже

Тапсырма

І топ

Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі.

Мүмкін болған жағдайда қысқарту орындалады.

Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады.

1 мыс.

Рационал бөлшектерді көбейту үшін мына алгоритмді қолданамыз:

  1. Бөлшектердің алымдарын жеке және бөлімдерін жеке көбейтеміз;

  2. Алымдарының көбейтіндісін алымына , бөлімдерінің көбейтіндісін бөліміне жазамыз;

  3. Мүмкін болған жағдайда қысқартуды орындаймыз.

2 мыс.

ІІ топ

т.с.с. сандар өзара кері сандар,яғни екі санның көбейтіндісі 1-ге тең болса, онда олар кері сандар деп аталатыны белгілі.

Айнымалысы бар өзара кері өрнектер туралы, тура осылай айтуға болады.

Мыс, өрнектері өзара кері өрнектер, өйткені

.


Жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.

Осы ереже рационал бөлшектерді бөлу кезінде де қолданылады.

Бір рационал бөлшекті екінші рационал бөлшекке бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейту керек.

Мыс:

ІІІ топ

Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның алымының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады.

Мыс:

Домино ойыны:


  1. a2-b2= 1. A3-3a2b+3ab2-b3

  2. (a-b)2= 2. (a-b)(a+b)

  3. (a+b)2= 3. (a-b)(a2+ab+b2)

  4. (a-b)3= 4. A2-2ab+b2

  5. (a+b)3= 5. A3+3a2b+3ab2+b3

  6. a3-b3= 6. A2+2ab+b2

  7. a3+b3= 7. (a+b)(a2-ab+b2)



Оқулық




Қосымша тапсырма:1.

Сабақтың соңы

(7минут)







(5 мин)

Оқу жылдамдығын тексеру.

Жеке жұмыс

1. 2. 3.

4. 5. 6.


Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Үйге тапсырма: №67 №70


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.06.2018
989
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі