|
Тақырыбы: |
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару |
||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Урынгалиева З К |
||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылар топтық, жұптық жұмыс жасауда дағдыланады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
1.Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. 2.Үй тапсырмасын пысықтап, өткен тақырыпқа шолу мақсатында қайталау сұрақтары: 1 Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы (18 минут) Сергіту сәті (5мин) |
Жаңа тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіндіреді, мысал келтіреді. 1 топ Көбейту 2 тоа Бөлу 3 топ Дәреже Тапсырма І топ Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі. Мүмкін болған жағдайда қысқарту орындалады. Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады. 1 мыс.
Рационал бөлшектерді көбейту үшін мына алгоритмді қолданамыз:
2 мыс.
ІІ топ
Айнымалысы бар өзара кері өрнектер туралы, тура осылай айтуға болады.
Мыс,
Жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.
Осы ереже рационал бөлшектерді бөлу кезінде де қолданылады. Бір рационал бөлшекті екінші рационал бөлшекке бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейту керек. Мыс:
ІІІ топ Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның алымының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады. Мыс:
Домино ойыны:
|
Оқулық Қосымша тапсырма:1. |
|||
|
Сабақтың соңы (7минут) (5 мин) |
Оқу жылдамдығын тексеру. Жеке жұмыс
1.
4.
Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. Үйге тапсырма: №67 №70 |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару
|
Тақырыбы: |
Алгебралық бөлшектерді көбейту,бөлу және дәрежеге шығару |
||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Урынгалиева З К |
||||
|
|
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
7.2.1.19 алгебралық бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 7.2.1.20 алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлуді, дәрежеге шығаруды орындау; |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Оқушылар тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтап жүйелейді, алгебралық бөлшектерді көбейту және бөлу алгоритмін қолдана білуге, қасиеттерді білуге үйренеді |
||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: Тақырып жайлы түсіктерін қалыптасыра отырып тақырыптың өзекті түйінді жерлерін практикада қолданады |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Оқушылар топтық, жұптық жұмыс жасауда дағдыланады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы (5 минут) |
1.Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. 2.Үй тапсырмасын пысықтап, өткен тақырыпқа шолу мақсатында қайталау сұрақтары: 1 Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
|
|
|||
|
Сабақтың ортасы (18 минут) Сергіту сәті (5мин) |
Жаңа тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп не үйренгендерін қағаз бетіне түсіндіреді, мысал келтіреді. 1 топ Көбейту 2 тоа Бөлу 3 топ Дәреже Тапсырма І топ Жай бөлшектерді көбейту үшін олардың алымын алымына көбейтіп, шыққан нәтижені алымына және бөлімін бөліміне көбейтіп, нәтижесін бөліміне жазатыны сендерге белгілі. Мүмкін болған жағдайда қысқарту орындалады. Рационал бөлшектерді көбейту үшін тура осы ереже қолданылады. 1 мыс.
Рационал бөлшектерді көбейту үшін мына алгоритмді қолданамыз:
2 мыс.
ІІ топ
Айнымалысы бар өзара кері өрнектер туралы, тура осылай айтуға болады.
Мыс,
Жай бөлшектерді бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшектің кері бөлшегіне көбейтетіні белгілі.
Осы ереже рационал бөлшектерді бөлу кезінде де қолданылады. Бір рационал бөлшекті екінші рационал бөлшекке бөлу үшін бірінші бөлшекті екінші бөлшекке кері бөлшекке көбейту керек. Мыс:
ІІІ топ Бөлшекті дәрежеге шығарғанда, оның алымының да, бөлімінің де әрбір көбейткішін осы дәрежеге шығарады. Мыс:
Домино ойыны:
|
Оқулық Қосымша тапсырма:1. |
|||
|
Сабақтың соңы (7минут) (5 мин) |
Оқу жылдамдығын тексеру. Жеке жұмыс
1.
4.
Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. Үйге тапсырма: №67 №70 |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
шағым қалдыра аласыз




















