Алгоритм анықтамасын тұжырымдау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алгоритм анықтамасын тұжырымдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Алгоритм анықтамасын тұжырымдай алады Оқушылардың басым бөлігі: Алгоритм ұғымын және қасиеттерін білед Кейбір оқушылар: Қарапайым алгоритм құра біледі,нәтижесін талдай алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.3 А Біздің өмірімізде Мектеп:№ 197 қазақ орта мектебі

Күні: 09.09.2018ж

Сыныбы 5 Мұғалімнің аты-жөні: Смайыл Айдана


Сабақтың тақырыбы

Команда бойынша


Осы сабақта қол

жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына

сілтеме)

5.3.2.1. Алгоритм анықтамасын тұжырымдау

Сабақтың мақсаты


Барлық оқушылар: Алгоритм анықтамасын тұжырымдай алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Алгоритм ұғымын және қасиеттерін біледі

Кейбір оқушылар:. Қарапайым алгоритм құра біледі,нәтижесін талдай алады.



Бағалау критерийі

Білім алушы

  • Алгоритмнің орындалу қадамын біледі.

Тілдік мақсаттар

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Алгоритм,

Құндылықтарға баулу

  • Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауға;

  • Қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту.

Пəнаралық байланыс

Математика


Алдыңғы білім

Алгоритм жайлы жалпы түсінігін біледі.



Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут






















Үй тапсырмасы

7 мин





Сабақтың ортасы

3 мин




Жаңа сабақ



15 мин




































Сергіту сәті

3 мин



Тапсырма

9 мин
































Сабақтың соңы

3 мин



Үй тапсырмасы

2 мин

Психологиялық ахуал. Оқушылармен амандасу:

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!

-Көңіл күйлерің қалай?

Стикер арқылы екі топқа бөлінеді

Жасыл түсті таңдағандар- Тапқырлар

Қызыл түсті таңдағандар- Алғырлар

Топтар:

1-топ тапқырлар


2-топ алғырлар

"Сұрақ менен, жауап сенен" әдісін қолдана отырып, өткен тақырып бойынша үй тапсырмасын сұраймын.

Мұғалім қолында доп болады.Допты оқушыға ұсына отырып сұрақ қояды.Оқушы сұраққа жауап береді.Бірнеше оқушыдан сұралады.Осылайша өткенге шолу жасалады.

Смайликтер арқылы бағалаймын.



НDrawObject2 DrawObject1 DrawObject3 әтижелік Үздіктілік

DrawObject4 DrawObject5

ФDrawObject6 ормальдылық Түсініктілік

Жалпылық

Жаңа сабақтың тақырыбын ассоциация арқылы ашамын, сабақтың мақсатын айқындаймын.

Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар

1-тапсырма

«Есікті ашу»

Есікті ашу

6

Кілтті құлыпқа енгізу

3

Есіктің алдына жақындау

1

Кілтті алу

2

Сағат тіліне қарсы 1-2 рет бұрау

4

Кілтті құлып ұңғымасынан шығару

5



2-тапсырма

«Аяқ-киім тазалау»

Аяқ киімді орналастыру

7


Аяқ киімді щеткамен жалтырағанша сүрту

5

Сүрткіштің көмегімен аяқ-киімді сүртіп алу

3

Аяқ киім щеткасымен жақпасын орнына қою

6

Аяқ киім щеткасымен жақпасын алу

2

Аяқ киімге жақпаны жағу

4

Аяқ киімді алу

1

(Ж)

Берілген тапсырмалар бойынша əрбір оқушы жеке жұмыс

жасау арқылы өз ойын қорытып, жұп болып пікірлерімен бөліседі, бүкіл топ болып талқылайды. Постерге түсіреді.  

Әр топтан оқушы шығып,өз жұмыстарын қорғайды.


Топтар бір-бірін "Бағдаршам" әдісі арқылы бағалайды.



«Бинго»ойыны. Лотоға түскен сандарға байланысты сұрақтар беру. Мысалы: 16 - сұрақ.Семинарға не үшін келдіңіз?Алдымен мұғалімдерге жауап бергізіп, соңынан дайын жауапты ашу, салыстыру.«Әдіс алмасу үшін.»

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

Алгоритмдер.Айналамыздың барлығы алгоритмдер,яғни іс-әрекеттің көбісін белгілі бір алгоритммен орындаймыз,оны өзімізде кейде байқамай қаламыз.Мысалы:













1-деңгей

Ағаш отырғызу алгоритміне мысал келтіріңіз

1.Жерге шұңқыр қызу

2.Шұңқырға көшет отырғызу

3.Шұңқырды көміп тастау

4.Көшетті суару

2-деңгей

«Дастархан дайындау» алгоритміне мысал келтіріңіз


Бағалау критерийлері

Дескиптор


Алгоритмнің орындалу қадамын біледі.


1.Алгоритм анықтамасын жазады.

2.Ағаш отырғызу алгоритміне мысал келтіреді.

Алгоритмге мысал келтіре алады



3. «Дастархан дайындау» алгоритміне мысал келтіреді.

Оқушыларға тапсырманы орындау нәтижесіне қарай кері байланыс беремін.

Рефлексия.

5 саусақ

Оқушы алдында тұрған параққа өздерінің 5 саусағының суретін салып саусақ бетіне бүгінгі сабақта не түсінгенін жазады

«Алгоритм анықтамасын тұжырымдау» тақырыбына

қысқаша эссе жазып келу.






Интерактивті тақта, стикер

Смайликтер

.


















Смайликтер














"Бағдаршам" әдісі


















































































Саралау – Сіз қандай

тəсілмен көбірек қолдау

көрсетпексіз? Сіз басқаларға

қарағанда қабілетті

оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық жəне

қауіпсіздік техникасын

сақтау


Оқушыларды аралас топқа бөле отырып,оқушының қажеттілігіне қарай тапсырмаларды деңгейлеп беруді және тапсырмалар орындау кезінде кейбір оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.

Тапсырманы жылдам орындайтын қарқыны жоғары оқушыларға қосымша қабілетіне қарай тапсырма жоспарлаймын.

Топтық жұмыс деңгейлік тапсырмаларды орындату


арқылы фигуралармен, бағдаршам әдісімен, фишкалармен

бағалай отырып,қалаптастырушы бағалау тапсырмасы



арқылы оқушылардың бүгінгі сабақты қаншалықты


деңгейде меңгергенін анықтаймын.


АКТ қолданған кезде оқушылардың қауіпсіздік ережелері сақтау ескертіледі. Оқушылар топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық қарым-қатынас мәдениеті нығая түседі. Біріне-бірі көмектесіп, қиындықты ұжымдаса жеңіп,жеке тұлғалық құндылықтары дамиды



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
02.10.2018
466
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі