Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспарлар3-сыныпБарлығы – 136 сағат, аптасына 4 сағаттан
|
Сабақ тақырыбы: Әлiппенiң атасы (А. Байтұрсынов жинағынан) | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім есімі: |
Сынып 3 «А» | Қатысқандар саны: 15 | Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға қоғам қайраткері Ахмет Байтұрсынов туралы мағлұмат беру |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: |
| Ұлы тұлғалар бойында қалыптасқан игі қасиеттерді оқушы бойына дарытуға ықпал ету. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| «А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді оқиды |
| Кейбір оқушылар: |
| А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен таныстырады |
Тілдік мақсат
| Оқушылар ....(істей алады)А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер |
| А.Байтұрсыновтың өмірбаяны «Әліппенің атасы». |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған мақсаттар: |
| Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап. |
| Сіз неліктен.... екенін айта аласыз ба? |
| Аталған шығарманы кім жазған? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Ең алғашқы оқулығыңды ата. |
Алдыңғы оқу : тест бойынша білімдерін тексеру. Кері байланыс сұрақ-жауап: түрткі болу, сынақтан өткізу, басқаға бағыттау. |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт: | Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз ) | Ресурстар
|
Басталуы:5 мин | Психологиялық ахуал Психологиялық дайындықБіз балдырған баламыз,Құстай қанат қағамыз.Дүниені аралап,Оқып білім аламыз.Топтастыру |
|
Ортасы.
2 мин
4 мин
2 мин
20 мин
3 мин | 1-кезең. Бағдарлау- мотивациялық кезең.Үй тапсырмасын тексеру.Үйге берілген тапсырманың мазмұнын тақтаға жазылған сұрақтар арқылы сұрау, тексеру.Ой қозғау. Тест сұрақтары арқылы жаңа сабаққа шығу.1. «Балалар, бұл жол басы –даналыққа,Келіңдер, түсіп байқап, қаралық та» деген өлең жолдары қай шығармада айтылғанын тап.а) «Оқуға шақыру»;ә) «Қарағым».2. Аталған шығарманы кім жазған?а) М.Жұмабаев;ә) А. Байтұрсынов.3.Ең алғашқы оқулығыңды ата.а) «Қазақ тілі» оқулығы;ә) «Әліппе» оқулығы.- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «А.Байтұрсыновтың шығармалары» жинағынан үзінді «Әліппенің атасы».Осы тақырыпқа қарай отырып, бүгінгі сабақтағы мақсатымыз қандай?О: -А.Байтұрсыновтың өмірбаянымен танысу, оқып үйрену.Өмірдерек. Тірек сөздер схемасы арқылы жаңа сабақты түсіндіруСөздікпен жұмыс.жер аудару - адамды соттап, алыс жерге жіберу: Сібірге т.б.сөз мұрасы - ел ішінде сақталып қалған аңыз, ертегі, жырлар.«Артық білім – кітапта». (Оқулықпен жұмыс)2-кезең. Операциялық - орындаушылық кезең. (Жаттығулар орындау)Поэзия минуты.Оқушылар А.Байтұрсыновтың «Оқуға шақыру» өлеңін жатқа айтады.Сәйкестендіру тесті.Екі бағанда дара, мағынасы, мазмұны жағынан бір-біріне сәйкес келетін сөздер беріледі. Оқушылар сәйкес сөздерді сызықпен қосады.Топтастыру стратегиясы.Оқушылар А.Байтұрсынов кім? деген сұраққа жауап жазады. (ақын, мұғалім, ғалым, аудармашы).Полиглот. Оқушылар берілген сөздерді қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде айтады.ғалым- ...мұғалім- ...аудармашы- ...ақын- ...Блок тапсырма. «АС» картасы.Екі бағанға сөздер жазылады, оқушылар сөздерді оқып, есте сақтаулары қажет. «Күн мен түн» ойынын ойнау арқылы оқушылар көздерін жұмған кезде екі блоктан да бірнеше сөздер алынып тасталынады. Оқушылар жоғалған сөздерді орнына қойып жазады.оқулық Торғайөлең Орынборәліппе Қарқаралыаударма Байтұрсынмақала Ахмет«Мақал – сөздің мәйегі». Оқушыларға тақтада жазылған бірнеше мақалдың ішінен бүгінгі сабақтың тақырыбын, мазмұнын, мағынасын айшықтайтын мақалды тауып, оқып беру тапсырылады.Ой түйіндеу. Бүгінгі өтілген тақырыптың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап алу.3-кезең. Рефлексиялық - бағалау кезеңі(Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, өздерін өзі немесе бір-бірін бағалайды.) |
ОқулықКеспе қағаздары
Оқулық
|
Аяқталуы.8 мин | Қорытындылау. Көңіл-күй смайликтеріне сабақ бойынша алған әсерлерін жазып іледі. БББ парағын толтырады.Рефлексия.Бүгін сендер қандай көңіл –күйдесіңдер ?Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?Үй жұмысы: |
|
Қосымша ақпарат |
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделенлдіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Бүгінгі сабақта оқушылар Ахмет Байтұрсынұлы туралы екенін түсінді. Сыныптағы ахуал белсенді болды. Сабақ өткізуге жоспарлаған тасырмалар өте тиімді болды. Сабаққа берілген уақытты тиімді қолдана алдым. |
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Топтық жұмыс2: Оқулық бойынша түсіндіруҚандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?1: Жеке жұмыс2: Өздерін бағалауыСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?Қосымша материалдар жинақтау. |