«Алтын доп» кіші
футбол.
Мақсаты: 1.Оқушылардың спортқа деген
қызығушылығын арттыру;
2.Оқушыларды ұйымшылдыққа, достыққа, ұлтжандылыққа тәрбиелеу;
3.Оқушыларды жылдамдыққа, шапшаңдыққа үйрету. Білім, білік
дағдыларын кеңейту, салауатты өмір салтын
насихаттау.
Сабақтың
түрі:командалық
жарыс
Сабақтың
әдісі:ойын
Өтетін
орны: спорт
алаңы
Құрал-жабдығы: доп, ысқырық,
секундомер.
Ұраны: «Күнделікті дене белсенділігі
– денсаулық пен ұзақ өмір сүруге бастар
жол!».
Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік ән ұраны шырқалсын.
Мұғалім : Бүгінгі «Алтын доп» кіші футбол
жарысымызды бастамас бұрын әділқазылар алқасын таныстырып өтуді
рұқсат етіңіздер.
1.
Директордың оқу ісінің
меңгерушісі: Айтжанова Жанар
Әбуқызы.
2. Директордың тәрбие ісінің
меңгерушісі: Талманова Дамира
Жумабековна.
3.
Педогог ұйымдастырушы: Досмухамбетов
Серік
4. Музыка жетекшісі: Темирбекова
Ж.С
5. ГСМИ
мейірбикесі: Жұмабаева
А.Ж.
Топтар отыр сынға түскелі,
Сыналмақшы ептілік пен күштері.
Әрбірінің жігер-күші жалындап
Жеңіс сәтін тағат таппай күткені.
Спорт десе таза біздің арымыз,
Жалындайды сайысқанда жанымыз.
Сайысатын ағаларды бүгінгі,
Қарсы алайық қошеметпен бәріміз
Жарысқа 2тайм 15 минуттан
ойнатылады. Жарысқа 7-9 сыныптар қатысады. Сондай –ақ ойын кезінде
оқушылар арасынан аудандық жарысқа
іріктеу.
Атауы
|
Мергендер
|
Қырандар
|
Жүйріктер
|
1 -
ойын
|
|
2
|
0
|
2 -
ойын
|
2
|
1
|
|
3 -
ойын
|
3
|
|
2
|
Қорытынды:
|
1 орын, 5
ұпай
|
2 орын, 3
ұпай
|
3 орын, 2
ұпай
|
ГСМИ директорының
Оқу ісі жөніндегі орынбасары:
Айтжанова Ж.А.
_______________
9.11.2017
Гранитогор санаториялық
мектеп-интернатының
Сабақтан тыс
жұмыс.
Тақырыбы:
«Алтын
доп»
Кіші футбол
жарысы
7, 8, 9
сынып.
Дене шынықтыру нұсқаушы:
Ниязалиев Д.Б
2017-2018ж

Топтар тақырыпен,
мақсатпен, ережесімен танысуда Дене қыздыратын
жаттығулар

Дене қыздыратын
жаттығулар 1 ойын: Қыран тобымен Жүйріктер тобы амандасу
рәсімі.

Ойының басталуы. Қыран
тобы шабуылда.

2 ойын: Мерген тобы
Қыран тобы. Мерген командасы шабуылда. 2 тайм: ойын
басталуда

3 ойын: Мерген
командасы және Жүйріктер командасы кездесуде