Серуен№1
А) қардың түсі қандай Б) қар неге ұқсайды В) қар қолымызға ұстағанда неге еріп кетеді 2.Жеке жұмыс: қар туралы тақпақ сұрау. 3.Еңбек : қарды кішкене күректермен бір жерге жинау. 4.Қимылды ойындар: Ұшақ Машина мен торғайлар 5. Көркем сөз Өз бетімен іс- әрекет. |
Серуен№21.Бақылау: Балалармен бұлтты бақылау. Бұлттар қандай? Олар неге ұқсайды? 2.Жеке жұмыс1-ден 5-ке дейін санау. 3.Еңбек :Участоктардағы қалдықтарды бір жерге жинау. 4.Қимылды ойындар: «Мысық пен тышқан» «Ұшты -ұшты» 5.. Көркем сөз Балаларға тақпақ оқу. Астана алтын ордам Бар қазақ ғашық болған Астанам әсем қалам Бір көру арман маған 6.Өз бетімен іс- әрекет. . |
Серуен№31.Бақылау: қырауды бақылау А) ағаштардың үстінде қырау тұр ,ол не үшін? Б) қырау тұрған күндер салқын 2.Жеке жұмыс: қырау неге тұратынын сұрау. Талдармен қыраудың үстіне торғайды салғызу 3.Еңбек : Талдармен қыраудың үстіне торғайды салғызу 4.Қимылды ойындар: «Жаңғақты түсірме» 5. . Көркем сөз Өз бетімен іс- әрекет. |
Серуен№41.Бақылау: Балалармен желді бақылау. Жел бар ма?Кай жактан соғып ттұр?Салқын ба? 2.Жеке жұмыс: «Ж» дыбысына сөздер құрау. 3.Еңбек :Бұтақтарды бір жерге жинатқызу. 4.Қимылды ойындар: «Жер су от ауа»«Ұшақтар» М-ты: Бір бағыта жүгіруге дағдыландыру. 5.. Көркем сөз Балалар санамақ үйрету. 1 дегенім 1 аяқ 2 дегенім2 аяқ 3 дегенім үшкір тас 4 дегенім 4 бұрыш 5 дегенім 5 қатар 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№7
А) жапырақтар неге жоқ? Б) жерде неге жапырақтар көрінбейді?
Жерге таяқпен теректің суретін салу
«Қар лақтырып ойнау». 5.Көркем сөз Қыс келді қыс келді Ақарып ақ қарды Аралап қайтайық Ақ күміс бақтарды. 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№101.Бақылау: Шөптерді бақылау А) шөптердің түсі қандай В) жерде неге шөптер жоқ 2.Жеке жұмыс: жұмбақ жасыру Жұмбақ жасыру, Мақал мәтелдер жаттату. 3.Еңбек : участоктағы қалдықтарды жинау 4.Қимылды ойындар: «ұшақ» «айгөлек» «сұр қоян» 5. . Көркем сөз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№131.БақылауБұлтты бақылау. Бұлттар қандай? Олар неге ұқсайды? 2.Жеке жұмыс: қыс айларын жаттатқызу декабрь- желтоқсан январь - қаңтар февраль- ақпан 3.Еңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар: «Мысық пен тышқан» «Ұшты ұшты» 5. . Көркем сөз Кел балалар күлейік Күлкіменен түлейік Қабақ түйіп не керек Көңілді болып жүрейік 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№16
А) Торғай қандай құс Б) Торғай қыстап қалады ма? В) Түсі қандай,Неше көзі,аяқтары бар??
Мен торғаймын ,торғаймын Суықтан мен тоңбаймын Құрт-құмырсқа шіркейден Бау бақшаны қорғаймын
Серуен№191.Бақылау: Үйлердің төбесінен түсіп тұрған мұздарды бақылау.Бұ мұздар неге ұқсайды?Олардан қандай пайда болады?Түстері қандай? 2.Жеке жұмыс:Мұздың қасиеттерін қайталау 3.Еңбек :Ауланы жинастыру 4.Қимылды ойындар: «Қасқыр мен лақтар», «Орныңды алмастыр» 5. . Көркем сөз Жұмбақ жасыру: Отқа жанбайды Суға батпайды(мұз) Қыста ғана болады Ұстасаң қолың тоңады(қар) 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№221.Бақылау: Балалармен күнді бақылау А) Күн қайда орналасқан Б) Күнге қарауға болама? В) Күннің жылуы бар ма? 2.Жеке жұмыс Жаттаған тақпақтарды қайталау 3.Еңбек :кішкене күрекпен қарды бір жерге үйгізу 4.Қимылды ойындар: « Аралар мен аю», «ізбен жүру» 5. . Көркем сөз: Балаларға жаңылтпаштар айтқызу. 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№251.Бақылау: қарды бақылау А) қардың түсі қандай? Б) Қар неге ұқсайды? В) қар қолымызға ұстағанда неге ериді? 2.Жеке жұмыс: қардың неге ұқсайтынын сұрау. 3.Еңбек :қарды кішкене күрекпен жинау. 4.Қимылды ойындар: «Торғайлар мен мысық» 5. . Көркем сөз Тақпақ оқу. Біздің топта ұл қыздар Тату тәтті ойнаймыз Әлемдегі бар адамға тек жақсылық сыйлаймыз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№28
А) балабақша ауласындағы іздерді көрсетуарқылы құстар мен жануарлардың үй жануарларының айырмашылығын айтқызу.
Шыңнан сырғып түсті де Келді етекке қыс міне Ақ қарлар ақ көбелек Қонды үйдің үстіне
|
Серуен№5
А) күн салқын Б) күн жел , теректер тербеледі
Серуен№8
А) жол не үшін қажет? Б) қандай жолдар болады? Олардың үстінен кімдер ,нелер жүреді?
Далаға құрған өрмегім Үстімен зулап келемін (темір жол)
Серуен№11
А) үшып жүрген құстарды тамашалау Б) құстардың қанат қағып ұшуларына көңіл бөлу,қалай ұшады,қалай дыбыстады?
Құстар біздің досымыз Күнде оларды көреміз Қамқор болып әрқашан Ұя жасап береміз
М-ты: балаларды жүгіре білуге, ептілікке тәрбиелеу
Серуен№141.Бақылау: қыстап қалған құстарды бақылау А) үшып жүрген құстарды тамашалау Б) құстардың қанат қағып ұшуларына көңіл бөлу,қалай ұшады,қалай дыбыстады? 2.Жеке жұмыс «С» дыбысына сөздер айтқызу 3.Еңбек :құстарға жем шашқызу 4.Қимылды ойындар: «ұшты- ұшты», «торғайлар ен мысық» 5. . Көркем сөз Құстар біздің досымыз Күнде оларды көреміз Қамқор болып әрқашан Ұя жасап береміз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№171.Бақылау: Балабақша ауласындағы ағаштарды бақылау.Қандай ағаштарды білесіңдер? Ағаштардың бөліктерін атап көрсету. 2.Жеке жұмыс: Ағаштардың биік аласа екенін көрсету 3.Еңбек :Қарды ағаштың түбіне қарай жинау 4.Қимылды ойындар: «Ағашқа қарай ұш», «Аққу -қаздар» 5. . Көркем сөз Нақыл сөздер:жаттау Өсіп тұрған далада Жалғыз ағашты кеспе 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№201.Бақылау: Сауысқанды бақылау. Сауысқан қандай? Сауысқан қандай құсқа ұқсайды? Құйрығы қанаттары қандай? Түстері қандай? 2.Жеке жұмыс: құстарды санау 3.Еңбек :участоктағы керексіз нәрселерді тазарту. 4.Қимылды ойындар «Құстар» «Аңшы мен қояндар» 5.. Көркем сөз: «Сауысқан» жаттау Ала қанат сауысқан Жауыры артқа жабысқан Ойда жауыр көрінсе Ойбайлатқан сауысқан Қырда жауыр көрінсе Қиқаңдатқан сауысқан 6. Өз бетімен іс- әрекет Серуен№231.Бақылау: Аспанды бақылау.Аспанның түсі қандай?Аспан ашық па? 2.Жеке жұмыс Жуан жіңішке ағаштарды бақылау 3.Еңбек : Орындықты қардан тазарту. 4.Қимылды ойындар: «Жапалақ», «Түлкі мен құстар» 5. . Көркем сөз Балаларға мақал мәтелдер оқып беру. «Отан оттан да ыстық» «Отансыз адам ормансыз бұлбұл» «Елі байдың жері бай» 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№261.Бақылау: Аспандағы бұлтты бақылау А) бұлттың түсі неге қоңыр? Б) бұлттың қозғалысына көңіл бөлу? В) бұлт қандай нәрсеге ұқсайды? 2.Жеке жұмыс: бұлттың неге ұқсайтынын, түсін сұрау. 3.Еңбек : аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар «Қу түлкі» , «тауық пен балапандар» .5.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№291.Бақылау: Боранды бақылау. Жел қандай, неге қаты жел? Ол желді неге боран деп атаймыз?бақылау 2.Жеке жұмыс: мұз сүңгілерінің қайдан пайда болатынын сұрау 3.Еңбек :аулы сыпыушының еңбегін бақылау 4.Қимылды ойындар: «қоян мен қасқыр» 5.Көркем сөз. Боран соғып бір өкпек Үйге айдады кір деп тек Мұз көрпеге оранды Сулар тоңып дірілдеп 6.Өз бетімен іс- әрекет. |
Серуен№61.Бақылау: қардың үстіндегі іздерді бақылау 2.Жеке жұмыс: жаңбыр терезеге тигенде қандай дыбыс естілетінін сұрау. 3.Еңбек :Аула тазалаушының еңбегін бақылау.М-ты: балаларды еңбекке баулу. 4.Қимылды ойындар: «Теп тегіс жолменен» М-ты: бірінің артынан бірі жүруге дағдыландыру. 5.. Көркем сөз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№9
А) күн неге ұқсайды Б) күннің көзі қандай? В) күннің шуағы азайды, неліктен?
Балаларға жаңылтпаштар айтқызу. 1.Қыста күн қысқа Күнді қысқа тым қысқа 2.Суда мұз бар Мұзда су бар
Серуен№121.Бақылау: Учаскені бақылау А) учаскеде қандай өзгеріс бар. Б) балалар құммен ойнай ма?неліктен? В) учаскедегі гүлдер,теректер қандай күйде, себебі 2.Жеке жұмыс: қыс айларын жаттатқызу декабрь- желтоқсан январь - қаңтар февраль- ақпан М-ты:балалардың есте сақтау қаблеттерін дамыту 3.Еңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар: «бағдаршам» «поезд» 5.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№151.Бақылау: балабақша ауласын бақылау А) аулада қандай өзгерістер бар Б) ағаштарды санау 2.Жеке жұмыс: өлең сөздерін жаттау Терезеге қарашы Табиғат тұр жарасып Таза аулаға құлайды Көлеңкелер адасып 3.Еңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар: «мысық пен тышқан», «түлкі мен қаздар», «жер, су, от, ауа» 5. . Көркем сөз Әндерді қайталау 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№181.Бақылау: Торғайлар мен шымшықтарды бақылау. Екі құстты салыстыру.Торғайлар ұқсайды ма. Қай жерлері ұқсайды? 2.Жеке жұмыс: өлең сөздерін жаттау Терезеге қарашы Табиғат тұр жарасып Таза аулаға құлайды Көлеңкелер адасып 3.Еңбек :Құстардың ұясына жем шашу 4.Қимылды ойындар: «Түлкі мен торғайлар», «Өз орныңды тап» 5. . Көркем түлкі мен қаздар», «сөз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№211.Бақылау: Жердегі мұзды бақылау.Мұз қандай? Мұздың үстінен қалай жүру керек?Неге? 2.Жеке жұмыс: қыс айларын жаттатқызу 3.Еңбек :Ауладағы қоқыстарды жинау. 4.Қимылды ойындар: Шанамен эстафеталық ойындар ойнату. 5. . Көркем сөз «Шаңғы теуіп зырлайық» жаттау Қарағай да қайың да Қызық қандай ойын да Ертең жарыс болады Шаңғыны дос дайында 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№241.Бақылау. Балалармен қарды бақылау.Қардың түсі қандай? Қар неге ұқсайды? Қарды жеуге бола ма? 2.Жеке жұмыс: Қардың қасиеттері қайталау. 3.Еңбек :Жолды қардан тазарту. 4.Қимылды ойындар: «Аю», «Қар лақтырып ойнау» 5. . Көркем сөз Жұмбақ жасыру: Мамықтай ұлпа,қанаттай ақ Қыста жер бетін басады Жазда сайға қашавды (қар) 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№271.Бақылау: Ауа райын бақылау А) қар жауып тұр Б) ауа райы қандай? В) аяз бар ма?Жел бар ма? 2.Жеке жұмыс: жыл мезгілдерін қайталау 3.Еңбек : құстарды тамақтандыру. 4.Қимылды ойындар: «Аңшылар мен қасқырлар» «бояулар» 5.Көркем сөз Жұмбақ жасыру: Шелек қалпақ басында Сәбіз екен танауы Қыста қардан туатын Тауып көрші сен оны (аққала) 6. Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№301.Бақылау: Еріген қарды бақылау А) қардың түсі қандай Б) қар неге ұқсайды В) қар қолымызға ұстағанда неге еріп кетеді 2.Жеке жұмыс: қар туралы тақпақ сұрау. сұрау 3.Еңбек : қарды кішкене күректермен бір жерге жинау. 4.Қимылды ойындар: Ұшақ Машина мен торғайлар 5.Көркем сөз Аулаға қар үйгізді Бетті аязға сүйгізді Тоңбасын деп теректер Қырау ішік кигізді. 6.Өз бетімен іс- әрекет. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Алтын күз келді
Алтын күз келді
Серуен№1
А) қардың түсі қандай Б) қар неге ұқсайды В) қар қолымызға ұстағанда неге еріп кетеді 2.Жеке жұмыс: қар туралы тақпақ сұрау. 3.Еңбек : қарды кішкене күректермен бір жерге жинау. 4.Қимылды ойындар: Ұшақ Машина мен торғайлар 5. Көркем сөз Өз бетімен іс- әрекет. |
Серуен№21.Бақылау: Балалармен бұлтты бақылау. Бұлттар қандай? Олар неге ұқсайды? 2.Жеке жұмыс1-ден 5-ке дейін санау. 3.Еңбек :Участоктардағы қалдықтарды бір жерге жинау. 4.Қимылды ойындар: «Мысық пен тышқан» «Ұшты -ұшты» 5.. Көркем сөз Балаларға тақпақ оқу. Астана алтын ордам Бар қазақ ғашық болған Астанам әсем қалам Бір көру арман маған 6.Өз бетімен іс- әрекет. . |
Серуен№31.Бақылау: қырауды бақылау А) ағаштардың үстінде қырау тұр ,ол не үшін? Б) қырау тұрған күндер салқын 2.Жеке жұмыс: қырау неге тұратынын сұрау. Талдармен қыраудың үстіне торғайды салғызу 3.Еңбек : Талдармен қыраудың үстіне торғайды салғызу 4.Қимылды ойындар: «Жаңғақты түсірме» 5. . Көркем сөз Өз бетімен іс- әрекет. |
Серуен№41.Бақылау: Балалармен желді бақылау. Жел бар ма?Кай жактан соғып ттұр?Салқын ба? 2.Жеке жұмыс: «Ж» дыбысына сөздер құрау. 3.Еңбек :Бұтақтарды бір жерге жинатқызу. 4.Қимылды ойындар: «Жер су от ауа»«Ұшақтар» М-ты: Бір бағыта жүгіруге дағдыландыру. 5.. Көркем сөз Балалар санамақ үйрету. 1 дегенім 1 аяқ 2 дегенім2 аяқ 3 дегенім үшкір тас 4 дегенім 4 бұрыш 5 дегенім 5 қатар 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№7
А) жапырақтар неге жоқ? Б) жерде неге жапырақтар көрінбейді?
Жерге таяқпен теректің суретін салу
«Қар лақтырып ойнау». 5.Көркем сөз Қыс келді қыс келді Ақарып ақ қарды Аралап қайтайық Ақ күміс бақтарды. 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№101.Бақылау: Шөптерді бақылау А) шөптердің түсі қандай В) жерде неге шөптер жоқ 2.Жеке жұмыс: жұмбақ жасыру Жұмбақ жасыру, Мақал мәтелдер жаттату. 3.Еңбек : участоктағы қалдықтарды жинау 4.Қимылды ойындар: «ұшақ» «айгөлек» «сұр қоян» 5. . Көркем сөз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№131.БақылауБұлтты бақылау. Бұлттар қандай? Олар неге ұқсайды? 2.Жеке жұмыс: қыс айларын жаттатқызу декабрь- желтоқсан январь - қаңтар февраль- ақпан 3.Еңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар: «Мысық пен тышқан» «Ұшты ұшты» 5. . Көркем сөз Кел балалар күлейік Күлкіменен түлейік Қабақ түйіп не керек Көңілді болып жүрейік 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№16
А) Торғай қандай құс Б) Торғай қыстап қалады ма? В) Түсі қандай,Неше көзі,аяқтары бар??
Мен торғаймын ,торғаймын Суықтан мен тоңбаймын Құрт-құмырсқа шіркейден Бау бақшаны қорғаймын
Серуен№191.Бақылау: Үйлердің төбесінен түсіп тұрған мұздарды бақылау.Бұ мұздар неге ұқсайды?Олардан қандай пайда болады?Түстері қандай? 2.Жеке жұмыс:Мұздың қасиеттерін қайталау 3.Еңбек :Ауланы жинастыру 4.Қимылды ойындар: «Қасқыр мен лақтар», «Орныңды алмастыр» 5. . Көркем сөз Жұмбақ жасыру: Отқа жанбайды Суға батпайды(мұз) Қыста ғана болады Ұстасаң қолың тоңады(қар) 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№221.Бақылау: Балалармен күнді бақылау А) Күн қайда орналасқан Б) Күнге қарауға болама? В) Күннің жылуы бар ма? 2.Жеке жұмыс Жаттаған тақпақтарды қайталау 3.Еңбек :кішкене күрекпен қарды бір жерге үйгізу 4.Қимылды ойындар: « Аралар мен аю», «ізбен жүру» 5. . Көркем сөз: Балаларға жаңылтпаштар айтқызу. 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№251.Бақылау: қарды бақылау А) қардың түсі қандай? Б) Қар неге ұқсайды? В) қар қолымызға ұстағанда неге ериді? 2.Жеке жұмыс: қардың неге ұқсайтынын сұрау. 3.Еңбек :қарды кішкене күрекпен жинау. 4.Қимылды ойындар: «Торғайлар мен мысық» 5. . Көркем сөз Тақпақ оқу. Біздің топта ұл қыздар Тату тәтті ойнаймыз Әлемдегі бар адамға тек жақсылық сыйлаймыз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№28
А) балабақша ауласындағы іздерді көрсетуарқылы құстар мен жануарлардың үй жануарларының айырмашылығын айтқызу.
Шыңнан сырғып түсті де Келді етекке қыс міне Ақ қарлар ақ көбелек Қонды үйдің үстіне
|
Серуен№5
А) күн салқын Б) күн жел , теректер тербеледі
Серуен№8
А) жол не үшін қажет? Б) қандай жолдар болады? Олардың үстінен кімдер ,нелер жүреді?
Далаға құрған өрмегім Үстімен зулап келемін (темір жол)
Серуен№11
А) үшып жүрген құстарды тамашалау Б) құстардың қанат қағып ұшуларына көңіл бөлу,қалай ұшады,қалай дыбыстады?
Құстар біздің досымыз Күнде оларды көреміз Қамқор болып әрқашан Ұя жасап береміз
М-ты: балаларды жүгіре білуге, ептілікке тәрбиелеу
Серуен№141.Бақылау: қыстап қалған құстарды бақылау А) үшып жүрген құстарды тамашалау Б) құстардың қанат қағып ұшуларына көңіл бөлу,қалай ұшады,қалай дыбыстады? 2.Жеке жұмыс «С» дыбысына сөздер айтқызу 3.Еңбек :құстарға жем шашқызу 4.Қимылды ойындар: «ұшты- ұшты», «торғайлар ен мысық» 5. . Көркем сөз Құстар біздің досымыз Күнде оларды көреміз Қамқор болып әрқашан Ұя жасап береміз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№171.Бақылау: Балабақша ауласындағы ағаштарды бақылау.Қандай ағаштарды білесіңдер? Ағаштардың бөліктерін атап көрсету. 2.Жеке жұмыс: Ағаштардың биік аласа екенін көрсету 3.Еңбек :Қарды ағаштың түбіне қарай жинау 4.Қимылды ойындар: «Ағашқа қарай ұш», «Аққу -қаздар» 5. . Көркем сөз Нақыл сөздер:жаттау Өсіп тұрған далада Жалғыз ағашты кеспе 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№201.Бақылау: Сауысқанды бақылау. Сауысқан қандай? Сауысқан қандай құсқа ұқсайды? Құйрығы қанаттары қандай? Түстері қандай? 2.Жеке жұмыс: құстарды санау 3.Еңбек :участоктағы керексіз нәрселерді тазарту. 4.Қимылды ойындар «Құстар» «Аңшы мен қояндар» 5.. Көркем сөз: «Сауысқан» жаттау Ала қанат сауысқан Жауыры артқа жабысқан Ойда жауыр көрінсе Ойбайлатқан сауысқан Қырда жауыр көрінсе Қиқаңдатқан сауысқан 6. Өз бетімен іс- әрекет Серуен№231.Бақылау: Аспанды бақылау.Аспанның түсі қандай?Аспан ашық па? 2.Жеке жұмыс Жуан жіңішке ағаштарды бақылау 3.Еңбек : Орындықты қардан тазарту. 4.Қимылды ойындар: «Жапалақ», «Түлкі мен құстар» 5. . Көркем сөз Балаларға мақал мәтелдер оқып беру. «Отан оттан да ыстық» «Отансыз адам ормансыз бұлбұл» «Елі байдың жері бай» 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№261.Бақылау: Аспандағы бұлтты бақылау А) бұлттың түсі неге қоңыр? Б) бұлттың қозғалысына көңіл бөлу? В) бұлт қандай нәрсеге ұқсайды? 2.Жеке жұмыс: бұлттың неге ұқсайтынын, түсін сұрау. 3.Еңбек : аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар «Қу түлкі» , «тауық пен балапандар» .5.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№291.Бақылау: Боранды бақылау. Жел қандай, неге қаты жел? Ол желді неге боран деп атаймыз?бақылау 2.Жеке жұмыс: мұз сүңгілерінің қайдан пайда болатынын сұрау 3.Еңбек :аулы сыпыушының еңбегін бақылау 4.Қимылды ойындар: «қоян мен қасқыр» 5.Көркем сөз. Боран соғып бір өкпек Үйге айдады кір деп тек Мұз көрпеге оранды Сулар тоңып дірілдеп 6.Өз бетімен іс- әрекет. |
Серуен№61.Бақылау: қардың үстіндегі іздерді бақылау 2.Жеке жұмыс: жаңбыр терезеге тигенде қандай дыбыс естілетінін сұрау. 3.Еңбек :Аула тазалаушының еңбегін бақылау.М-ты: балаларды еңбекке баулу. 4.Қимылды ойындар: «Теп тегіс жолменен» М-ты: бірінің артынан бірі жүруге дағдыландыру. 5.. Көркем сөз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№9
А) күн неге ұқсайды Б) күннің көзі қандай? В) күннің шуағы азайды, неліктен?
Балаларға жаңылтпаштар айтқызу. 1.Қыста күн қысқа Күнді қысқа тым қысқа 2.Суда мұз бар Мұзда су бар
Серуен№121.Бақылау: Учаскені бақылау А) учаскеде қандай өзгеріс бар. Б) балалар құммен ойнай ма?неліктен? В) учаскедегі гүлдер,теректер қандай күйде, себебі 2.Жеке жұмыс: қыс айларын жаттатқызу декабрь- желтоқсан январь - қаңтар февраль- ақпан М-ты:балалардың есте сақтау қаблеттерін дамыту 3.Еңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар: «бағдаршам» «поезд» 5.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№151.Бақылау: балабақша ауласын бақылау А) аулада қандай өзгерістер бар Б) ағаштарды санау 2.Жеке жұмыс: өлең сөздерін жаттау Терезеге қарашы Табиғат тұр жарасып Таза аулаға құлайды Көлеңкелер адасып 3.Еңбек :аулы сыпыушы ағаға көмектесу 4.Қимылды ойындар: «мысық пен тышқан», «түлкі мен қаздар», «жер, су, от, ауа» 5. . Көркем сөз Әндерді қайталау 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№181.Бақылау: Торғайлар мен шымшықтарды бақылау. Екі құстты салыстыру.Торғайлар ұқсайды ма. Қай жерлері ұқсайды? 2.Жеке жұмыс: өлең сөздерін жаттау Терезеге қарашы Табиғат тұр жарасып Таза аулаға құлайды Көлеңкелер адасып 3.Еңбек :Құстардың ұясына жем шашу 4.Қимылды ойындар: «Түлкі мен торғайлар», «Өз орныңды тап» 5. . Көркем түлкі мен қаздар», «сөз 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№211.Бақылау: Жердегі мұзды бақылау.Мұз қандай? Мұздың үстінен қалай жүру керек?Неге? 2.Жеке жұмыс: қыс айларын жаттатқызу 3.Еңбек :Ауладағы қоқыстарды жинау. 4.Қимылды ойындар: Шанамен эстафеталық ойындар ойнату. 5. . Көркем сөз «Шаңғы теуіп зырлайық» жаттау Қарағай да қайың да Қызық қандай ойын да Ертең жарыс болады Шаңғыны дос дайында 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№241.Бақылау. Балалармен қарды бақылау.Қардың түсі қандай? Қар неге ұқсайды? Қарды жеуге бола ма? 2.Жеке жұмыс: Қардың қасиеттері қайталау. 3.Еңбек :Жолды қардан тазарту. 4.Қимылды ойындар: «Аю», «Қар лақтырып ойнау» 5. . Көркем сөз Жұмбақ жасыру: Мамықтай ұлпа,қанаттай ақ Қыста жер бетін басады Жазда сайға қашавды (қар) 6.Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№271.Бақылау: Ауа райын бақылау А) қар жауып тұр Б) ауа райы қандай? В) аяз бар ма?Жел бар ма? 2.Жеке жұмыс: жыл мезгілдерін қайталау 3.Еңбек : құстарды тамақтандыру. 4.Қимылды ойындар: «Аңшылар мен қасқырлар» «бояулар» 5.Көркем сөз Жұмбақ жасыру: Шелек қалпақ басында Сәбіз екен танауы Қыста қардан туатын Тауып көрші сен оны (аққала) 6. Өз бетімен іс- әрекет. Серуен№301.Бақылау: Еріген қарды бақылау А) қардың түсі қандай Б) қар неге ұқсайды В) қар қолымызға ұстағанда неге еріп кетеді 2.Жеке жұмыс: қар туралы тақпақ сұрау. сұрау 3.Еңбек : қарды кішкене күректермен бір жерге жинау. 4.Қимылды ойындар: Ұшақ Машина мен торғайлар 5.Көркем сөз Аулаға қар үйгізді Бетті аязға сүйгізді Тоңбасын деп теректер Қырау ішік кигізді. 6.Өз бетімен іс- әрекет. |
шағым қалдыра аласыз













