Алтын сақа ертегісі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Алтын сақа ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардық білімін тереңдету
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Пән:Қазақ әдебиеті Сыныбы:6 «б» Мерзімі:30.09..2017ж

Сабақтың тақырыбы: Алтын сақа ертегі

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды ауыз әдебиетін оқуға ынталандыру,білім деңгейін арттыру.

Сабақтың міндеттері : 1.Ертегі желісіне сүйене отырып Кендебай бейнесін ашу.

2.Ой-өрісін кеңейту,сөйлеу тілін байыту,өз ойларын еркін,нақты жеткізе білуге баулу

3.Адамгершілікке, жинақылыққа,ұқыптылыққа ,өз еңбегін бағалай алуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Жаңа сабағы

Сабақтың бөлімдері

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

1

Ұйымдастыру



2

Білу

Үй тапсырмасын сұрау

1.Бай мен жалмауыз кемпір қандай жағдай кездеседі

2.Жалмауыз байға қандай шарт қояды?

3.Бай жалмауыз кемпірдің шартын қалай орындайды?

4.Бала қандай тайды таңдайды?

5.Бала мен жалмауыз кемпір қалай орындайды ?


Мәтін желісі бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.

3

Түсіну

Жаңа сабақтың тақырыбын ашу

ОҚЫЛЫМ:

-Бай не үшін көлге келді?

- Бай неге қорқып кетті?

- Неліктен кемпір байды қоя берді

- Ертегі неге «Алтын сақа» деп аталады.

Ертегінің «Алтын сақаның» аталуын табады

4

Талдау

Сөздікпен жұмыс

Мәтінмен жұмыс

ТІЛДЕСІМ.

«Алтын сақа» деген башқұрт халық ертегісі

де бар.Ертегі мазмұнымен танысып салыстыру.

Төлтума өнер – оригинальное искуство

Ептілік - ловкость

Ұқыптылық – аккуратность

Нысана – объект

Мергендік – меткость

Сергектік - бодрость

Ертегіні салыстырады



Сөздік дәптерге жазып бірнеше рет қайталап айтады.

5

Жинақтау

СӨЙЛЕСІМ:

Ертегінің басты идеясы

Оқушылар ертегі желісімен басты идеяны

Баяндап айтады.

6

Қолдану

ЖАЗЫЛЫМ.

Кестені толтырып ертегі кейіпкерлері туралы пікірлерін білдіріп жазады

Оқулықтағы кестені жазып толтырады.

7

Бағалау

Сендер баланың орнында болсаңдар, не істер едіңдер? Баланың іс-әрекетін,әкесінің шешімін бағалау.

Оқушылар өздері шешіммен бағалайды.

8

Үй жұмысын беру

Ертегіні оқып,сөздікті жаттаңдар.


9

Рефлексия














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.00.2018
2167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі