Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Пән:Қазақ әдебиеті Сыныбы:6
«б» Мерзімі:30.09..2017ж
Сабақтың тақырыбы: Алтын
сақа ертегі
Сабақтың мақсаты:
Оқушыларды ауыз әдебиетін оқуға ынталандыру,білім деңгейін
арттыру.
Сабақтың міндеттері :
1.Ертегі желісіне сүйене отырып Кендебай бейнесін
ашу.
2.Ой-өрісін кеңейту,сөйлеу
тілін байыту,өз ойларын еркін,нақты жеткізе білуге
баулу
3.Адамгершілікке,
жинақылыққа,ұқыптылыққа ,өз еңбегін бағалай алуға
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа
сабағы
№
|
Сабақтың
бөлімдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
1
|
Ұйымдастыру
|
|
|
2
|
Білу
Үй тапсырмасын
сұрау
|
1.Бай мен жалмауыз кемпір
қандай жағдай кездеседі
2.Жалмауыз байға қандай шарт
қояды?
3.Бай жалмауыз кемпірдің
шартын қалай орындайды?
4.Бала қандай тайды
таңдайды?
5.Бала мен жалмауыз кемпір
қалай орындайды ?
|
Мәтін желісі бойынша
берілген сұрақтарға жауап береді.
|
3
|
Түсіну
Жаңа сабақтың
тақырыбын ашу
|
ОҚЫЛЫМ:
-Бай не үшін көлге
келді?
- Бай неге қорқып
кетті?
- Неліктен кемпір байды қоя
берді
- Ертегі неге «Алтын
сақа» деп аталады.
|
Ертегінің «Алтын
сақаның» аталуын табады
|
4
|
Талдау
Сөздікпен
жұмыс
Мәтінмен
жұмыс
|
ТІЛДЕСІМ.
«Алтын сақа» деген башқұрт
халық ертегісі
де бар.Ертегі мазмұнымен
танысып салыстыру.
Төлтума
өнер – оригинальное
искуство
Ептілік -
ловкость
Ұқыптылық
–
аккуратность
Нысана
–
объект
Мергендік
–
меткость
Сергектік -
бодрость
|
Ертегіні
салыстырады
Сөздік дәптерге
жазып бірнеше рет қайталап айтады.
|
5
|
Жинақтау
|
СӨЙЛЕСІМ:
Ертегінің басты
идеясы
|
Оқушылар ертегі желісімен
басты идеяны
Баяндап
айтады.
|
6
|
Қолдану
|
ЖАЗЫЛЫМ.
Кестені толтырып
ертегі кейіпкерлері туралы пікірлерін білдіріп
жазады
|
Оқулықтағы кестені
жазып толтырады.
|
7
|
Бағалау
|
Сендер баланың
орнында болсаңдар, не істер едіңдер? Баланың іс-әрекетін,әкесінің
шешімін бағалау.
|
Оқушылар өздері
шешіммен бағалайды.
|
8
|
Үй жұмысын
беру
|
Ертегіні
оқып,сөздікті жаттаңдар.
|
|
9
|
Рефлексия
|
|
|