Амал достық пен адал достық

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Амал достық пен адал достық

Материал туралы қысқаша түсінік
Достық деген не өзі? Бұл сұраққа ешкім жауап бере алмайды. Өйткені, бұл – жауапсыз сұрақ. Ел аузында «Сен маған досыңды көрсет, мен саған кім екеніңді айтамын» деген қанатты сөз бар. Өзімізше өміріміздегі сәттерді саралап, достықты екіге жіктейміз: адал және амал достық. Дегенмен, бір қиындықта қол ұшын созбаған адамды «адал дос» деген атағынан айырып тастауға бола ма? Ойланып көріңізші...
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні: 08.11.17ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Шпекова З.А.

Сынып: 7 «А»

Қатысқан оқушылар саны: 25

Қатыспағандар:2

Сабақтың тақырыбы

Амал достық пен адал достық

Жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.О7. Ғаламтор, энциклопедия, газет-журналдар, оқулықтардан алынған деректерді қолдану, авторына сілтеме жасау.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: мәліметтерді жинақтайды, оқиғаларды сипаттайды, ойларын жеткізе алады.

Көптеген оқушылар: Оқушылардың көбі мәліметтерді қолдана алады, өз ойларын әсерлі жеткізеді, бағалайды

Кейбір оқушылар: Қабілеті жоғары оқушылар ұтымды ойлар айтады, мәселені жан-жақты талдай алады және бағалауда нақтылық көрсету

Бағалау критерийлері

- мәліметтерді орынды қолдана алады

- тапсырманы мазмұнына сай орындайды

Дескрипторлар

- кемінде үш оқиғаны толық сипаттайды

- сілтемелердегі мәліметті орынды қолданады

- топ мүшелері толық қатысады

Тілдік мақсаттар

Лексикалық минимум: нағыз достық, адалдық, сырласу, «Жаңа достың қадірі ескі досқа жетпейді», досын құтқару, адал достық, амал достық.

Осыған дейінгі меңгерілген білім

Дос, достық тақырыбында проблемалық сұрақтар құрып талқылады.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс - әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

Ой қозғау.

- Нағыз дос деген қандай болу керек?

- Сіз кімді нағыз дос деп айта аласыз?

- Оның себебін қалай түсіндіресіз?






Слайд

Сабақтың ортасы

2 минут





8 минут































15 минут









5 минут





5 минут

Оқу мақсатымен танысу, бағалау критерийлерін талқылау.



Оқылымалды тапсырмасы. Жеке-жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі. Оқушыларға тірек сөздер мен сөз тіркестері беріледі. Сол бойынша тақырыптың не туралы екенін болжайды, жеке орындап, жұпта талқылайды.

Тірек сөздер: нағыз дос, сырласу, серік, сенімді, қорғау, өзің, сатқындық, жақсылық, дос табу.

Дескрипторлар:

- тірек сөздермен мәтін құрастырады

- тақырыптың не туралы екенін болжайды

- жұпта өз болжамдарын салыстырып талқылайды

Оқылым тапсырмасы. Оқушыларға Массагет, Білім ал (Bilim-all.kz), tak-to-ent сайттарына сілтемелер ұсынылады. Берілген сілтемелер бойынша оқушылар мәліметтерді жинақтап, топтық жұмыс жасайды.



Топтық тапсырма. «Хикая картасы» оқылым стратегиясы.

Дескрипторлар:

- кемінде үш оқиғаны толық сипаттайды

- сілтемелердегі мәліметті орынды қолданады

- топ мүшелері толық қатысады

Оқылымнан кейінгі тапсырма.

«Елші» стратегиясы негізінде топ спикері өзге топтарға барып, өз жұмыстарын таныстырады.

Өзара бағалау: «Стикердегі жазу». Дескрипторлар негізінде топтар бір-бірінің жұмысын бағалап, стикерге жазады.

Мұғалімнің бағалауы. Атқарылған жұмыстарға ауызша комментарий жасайды.



Мәтін «Нағыз дос деген қандай болу керек?»



http://massaget.kz/jigitterge/syin_sagatta/juz_jagday/43848/







http://bilim-all.kz/article/1910-Qumyrsqa

Құмырсқа



http://tak-to-ent.net/load/281-1-0-5353

Екі дос



http://lib.nkzu.kz/Library/Librarykz/pechat/p429.htm

Достық, жолдастық ұғымдарының сипаты


Сабақтың соңы

5 минут

Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат.

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті.

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.

Кері байланыс парағы

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс








Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал

қандай болды?Мен жоспарлаған

саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?






Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
8601
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі