Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

    5.4.1. Отбасы құндылықтары

    Сабақ: Қазақ әдебиеті

    Мектеп:№

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың

    тақырыбы

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Танысу

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы орындай алады:

    • Әңгіме мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді;

    • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Шығарманың тақырыбы мен идеясы бойынша өз ойларын мысалдармен дәлелдейді.

    • Шығарма мазмұны бойынша құрылысына талдап, жоспар құра алады, сюжеттік желісі бойынша оқиғаны баяндайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Топтық жұмыстарда белсенділік таныта алады;

    • Әңгіме идеясы туралы үзінділерді пайдалана отырып, дәлелдер келтіреді, проблемалық тақырып бойынша өз ойын ортаға сала алады.

    Бағалау критерийлері

    1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратады.

    2. Шығарманы композициялық құрылысына талдайды;

    3. Шығарма мазмұны бойынша жоспар құрады;

    4. Сюжеттік желісі бойынша баяндайды;

    5. Проблемалық мәселе туралы ойланып, өз ойын ортаға салады;

    6.Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде тұжырымдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Сүйкімді бала, сағыныш, балмұздақ, футболка, уәде, пойыз, ата.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Тал түс, күннің қызуы, керілген жүзім сабақтары, жаңадан өсіп келе жатқан, майда шаштары, күмілжу


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Сіз неліктен ана мен бала әрдайым бірге болу керек екенін айта аласыз ба?

    Әңгіменің «Анасын сағынған бала » деп аталғаның айта аласың ба?

    Сержанның сыры неде?

    Алдыңғы оқу

    Отбасы құндылықтары туралы біледі.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, Өзін-өзі тану

    Құндылықтарға баулу

    -«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын сақтау;

    -еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу;

    -сын тұрғысынан ойлау;

      • - ұлттық құндылықтарымызды ұлықтау;





    Жоспар


    Жоспарланған уақыт

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Қалыптастырушы бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 мин





    8 минут







    1.Ұйымдастыру кезеңі

    1. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын тексеру.

    2. Сыныпта ынтымақтасқан оқу ортасын құру, үй тапсырмасын тексеру және топқа біріктіру.

    «Сандықшадағы сұрақтар» тәсілі арқылы оқушыларға әр түрлі түсті қима қағаздарға әңгіме мазмұнына қатысты сұрақтар таратамын. «Ата», «Ана», «Бала», «Отбасы» сөздері арқылы

    І топ «Ата»

    ІІ топ «Ана»

    ІІІ топ «Бала»

    ІV топ «Отбасы»

    4 топқа бірігеді.




    Оқушылар түрлі түсті қима қағаздардағы сұрақтарға жауап береді



    Қолдарына түскен қима қағаз түстеріне қарай 4 топқа бөлінеді.




    ҚБ: «Ауызша мадақтау»





    Түрлі түсті қима қағаздар

    Сабақтың ортасы



    7 минут














    8 минут



















    5 минут















    5 мин









    Сабақтың соңы

    3 мин









    2 минут


    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ. Шығармада қозғалған басты тақырып пен идеяны атаңыз.





    2-топ. Шығарманың композициялық құрылысын талда.




    3-топ. Шығармаға жай жоспар құр.







    4-топ. «Суреттер сөйлейді» тәсілі арқылы оқиға сюжетін баяндайды.






    2-тапсырма. «Шығармада көтерілген мәселе бүгінгі таңда өзекті ме, осы заманда бар ма?» өз ойларыңды ортаға салыңыздар.

    «ПОПС» формуласы:

    1. Менің ойымша.........

    2. Біріншіден.........

    3. Екіншіден.... т.б

    4. Қорытындылай келе.............

    бойынша шығарманы талдау арқылы түйінді ойларын ортаға салады.



    Кері байланыс: «Табыс сатысы»









    Үйге тапсырма:

    1. Әңгімені толығымен қайталап оқу

    2. Шығармадағы кейіпкерлерді теріп жазып келу

    3. «Сержанның анасына хат» ( оқушылар атынан хат жазу).


    Сабақты қорытындылау Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушылардың сабаққа белсенділігін, баға береді.





    1-топ.

    Дескриптор:

    1. Тақырыбы мен идеясын анықтайды;

    2. Сынып алдында қорғайды.


    2-топ.

    Дескриптор:

    1. Шығарманы комп. құр. талдайды;

    2. Сынып алдында қорғайды.

    3-топ.

    Дескриптор:

    1. Шығарма мазмұнына сай жай жоспар құрады;

    2. Сынып алдында көшбасшы қорғайды.


    4-топ.

    Дескриптор:

    1. берілген суреттерге қарап, оқиға сюжетін еске түсіреді;

    2. Сынып алдында көшбасшы баяндайды.




    Дескриптор:

    1. Берілген мәселені «ПОПС» формуласына салып, ой түйіндерін жазады;

    2. Сынып алдында 1 оқушы оқиды.














    Оқушылар «Табыс сатысына» қолдарындағы смайликтерді жапсырып, өз білімдерін бағалайды.







    Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.













    Қ.Б: Өзара бағалау «Бағдаршам көзі» (топтар бірін-бірі тыңдайды, бағалайды)






















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Куйкалакова Куралай Адилбековна
    16 Мамыр 2022
    818
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Анасын сағынған бала"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Анасын сағынған бала"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Т.Нұрмағанбетовтың әңгімесі арқылы баланың Сержан атты кішкентай баланың анасын сағынуы туралы. Отбасы құндылықтары ,қазіргі заманның келбеті баланың анаға деген сағынышы мен арманының орындалмауы.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді сабақ жоспары


    Ұзақ мерзімді жоспар тарауы

    5.4.1. Отбасы құндылықтары

    Сабақ: Қазақ әдебиеті

    Мектеп:№

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың

    тақырыбы

    Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Танысу

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы орындай алады:

    • Әңгіме мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді;

    • Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратады.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

    • Шығарманың тақырыбы мен идеясы бойынша өз ойларын мысалдармен дәлелдейді.

    • Шығарма мазмұны бойынша құрылысына талдап, жоспар құра алады, сюжеттік желісі бойынша оқиғаны баяндайды.

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    • Топтық жұмыстарда белсенділік таныта алады;

    • Әңгіме идеясы туралы үзінділерді пайдалана отырып, дәлелдер келтіреді, проблемалық тақырып бойынша өз ойын ортаға сала алады.

    Бағалау критерийлері

    1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратады.

    2. Шығарманы композициялық құрылысына талдайды;

    3. Шығарма мазмұны бойынша жоспар құрады;

    4. Сюжеттік желісі бойынша баяндайды;

    5. Проблемалық мәселе туралы ойланып, өз ойын ортаға салады;

    6.Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде тұжырымдайды.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Сүйкімді бала, сағыныш, балмұздақ, футболка, уәде, пойыз, ата.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Тал түс, күннің қызуы, керілген жүзім сабақтары, жаңадан өсіп келе жатқан, майда шаштары, күмілжу


    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Сіз неліктен ана мен бала әрдайым бірге болу керек екенін айта аласыз ба?

    Әңгіменің «Анасын сағынған бала » деп аталғаның айта аласың ба?

    Сержанның сыры неде?

    Алдыңғы оқу

    Отбасы құндылықтары туралы біледі.

    Пәнаралық байланыс

    Қазақ тілі, Өзін-өзі тану

    Құндылықтарға баулу

    -«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын сақтау;

    -еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу;

    -сын тұрғысынан ойлау;

      • - ұлттық құндылықтарымызды ұлықтау;





    Жоспар


    Жоспарланған уақыт

    Мұғалім әрекеті

    Оқушы әрекеті

    Қалыптастырушы бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    2 мин





    8 минут







    1.Ұйымдастыру кезеңі

    1. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын тексеру.

    2. Сыныпта ынтымақтасқан оқу ортасын құру, үй тапсырмасын тексеру және топқа біріктіру.

    «Сандықшадағы сұрақтар» тәсілі арқылы оқушыларға әр түрлі түсті қима қағаздарға әңгіме мазмұнына қатысты сұрақтар таратамын. «Ата», «Ана», «Бала», «Отбасы» сөздері арқылы

    І топ «Ата»

    ІІ топ «Ана»

    ІІІ топ «Бала»

    ІV топ «Отбасы»

    4 топқа бірігеді.




    Оқушылар түрлі түсті қима қағаздардағы сұрақтарға жауап береді



    Қолдарына түскен қима қағаз түстеріне қарай 4 топқа бөлінеді.




    ҚБ: «Ауызша мадақтау»





    Түрлі түсті қима қағаздар

    Сабақтың ортасы



    7 минут














    8 минут



















    5 минут















    5 мин









    Сабақтың соңы

    3 мин









    2 минут


    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    1-топ. Шығармада қозғалған басты тақырып пен идеяны атаңыз.





    2-топ. Шығарманың композициялық құрылысын талда.




    3-топ. Шығармаға жай жоспар құр.







    4-топ. «Суреттер сөйлейді» тәсілі арқылы оқиға сюжетін баяндайды.






    2-тапсырма. «Шығармада көтерілген мәселе бүгінгі таңда өзекті ме, осы заманда бар ма?» өз ойларыңды ортаға салыңыздар.

    «ПОПС» формуласы:

    1. Менің ойымша.........

    2. Біріншіден.........

    3. Екіншіден.... т.б

    4. Қорытындылай келе.............

    бойынша шығарманы талдау арқылы түйінді ойларын ортаға салады.



    Кері байланыс: «Табыс сатысы»









    Үйге тапсырма:

    1. Әңгімені толығымен қайталап оқу

    2. Шығармадағы кейіпкерлерді теріп жазып келу

    3. «Сержанның анасына хат» ( оқушылар атынан хат жазу).


    Сабақты қорытындылау Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушылардың сабаққа белсенділігін, баға береді.





    1-топ.

    Дескриптор:

    1. Тақырыбы мен идеясын анықтайды;

    2. Сынып алдында қорғайды.


    2-топ.

    Дескриптор:

    1. Шығарманы комп. құр. талдайды;

    2. Сынып алдында қорғайды.

    3-топ.

    Дескриптор:

    1. Шығарма мазмұнына сай жай жоспар құрады;

    2. Сынып алдында көшбасшы қорғайды.


    4-топ.

    Дескриптор:

    1. берілген суреттерге қарап, оқиға сюжетін еске түсіреді;

    2. Сынып алдында көшбасшы баяндайды.




    Дескриптор:

    1. Берілген мәселені «ПОПС» формуласына салып, ой түйіндерін жазады;

    2. Сынып алдында 1 оқушы оқиды.














    Оқушылар «Табыс сатысына» қолдарындағы смайликтерді жапсырып, өз білімдерін бағалайды.







    Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.













    Қ.Б: Өзара бағалау «Бағдаршам көзі» (топтар бірін-бірі тыңдайды, бағалайды)






















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 5 сынып
    16.05.2022
    818
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Куйкалакова Куралай Адилбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации