Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Анасын сағынған бала"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы |
5.4.1. Отбасы құндылықтары |
|
Сабақ: Қазақ әдебиеті |
Мектеп:№ |
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала». Танысу |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау |
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы орындай алады:
|
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
|
||
Кейбір оқушылар орындай алады:
|
||
Бағалау критерийлері |
1.Шығарманың тақырыбы мен идеясын ажыратады. 2. Шығарманы композициялық құрылысына талдайды; 3. Шығарма мазмұны бойынша жоспар құрады; 4. Сюжеттік желісі бойынша баяндайды; 5. Проблемалық мәселе туралы ойланып, өз ойын ортаға салады; 6.Әдеби шығарманың идеясын өз көзқарасы негізінде тұжырымдайды. |
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: |
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сүйкімді бала, сағыныш, балмұздақ, футболка, уәде, пойыз, ата. |
||
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Тал түс, күннің қызуы, керілген жүзім сабақтары, жаңадан өсіп келе жатқан, майда шаштары, күмілжу |
||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: Сіз неліктен ана мен бала әрдайым бірге болу керек екенін айта аласыз ба? Әңгіменің «Анасын сағынған бала » деп аталғаның айта аласың ба? Сержанның сыры неде? |
|
Алдыңғы оқу |
Отбасы құндылықтары туралы біледі. |
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, Өзін-өзі тану |
|
Құндылықтарға баулу |
-«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының жалпыға бірдей еңбек қоғамы құндылығын сақтау; -еңбекқорлыққа, адамгершілікке баулу; -сын тұрғысынан ойлау;
|
|
|
Жоспар |
||||
Жоспарланған уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Қалыптастырушы бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин 8 минут |
1.Ұйымдастыру кезеңі 1. Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа дайындығын тексеру. 2. Сыныпта ынтымақтасқан оқу ортасын құру, үй тапсырмасын тексеру және топқа біріктіру. «Сандықшадағы сұрақтар» тәсілі арқылы оқушыларға әр түрлі түсті қима қағаздарға әңгіме мазмұнына қатысты сұрақтар таратамын. «Ата», «Ана», «Бала», «Отбасы» сөздері арқылы І топ «Ата» ІІ топ «Ана» ІІІ топ «Бала» ІV топ «Отбасы» 4 топқа бірігеді. |
Оқушылар түрлі түсті қима қағаздардағы сұрақтарға жауап береді Қолдарына түскен қима қағаз түстеріне қарай 4 топқа бөлінеді. |
ҚБ: «Ауызша мадақтау» |
Түрлі түсті қима қағаздар |
Сабақтың ортасы 7 минут 8 минут 5 минут 5 мин Сабақтың соңы 3 мин
2 минут |
1-тапсырма. Топтық жұмыс. 1-топ. Шығармада қозғалған басты тақырып пен идеяны атаңыз. 2-топ. Шығарманың композициялық құрылысын талда. 3-топ. Шығармаға жай жоспар құр. 4-топ. «Суреттер сөйлейді» тәсілі арқылы оқиға сюжетін баяндайды. 2-тапсырма. «Шығармада көтерілген мәселе бүгінгі таңда өзекті ме, осы заманда бар ма?» өз ойларыңды ортаға салыңыздар. «ПОПС» формуласы: 1. Менің ойымша......... 2. Біріншіден......... 3. Екіншіден.... т.б 4. Қорытындылай келе............. бойынша шығарманы талдау арқылы түйінді ойларын ортаға салады. Кері байланыс: «Табыс сатысы»
Үйге тапсырма:
Сабақты қорытындылау Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушылардың сабаққа белсенділігін, баға береді.
|
1-топ. Дескриптор: 1. Тақырыбы мен идеясын анықтайды; 2. Сынып алдында қорғайды. 2-топ. Дескриптор: 1. Шығарманы комп. құр. талдайды; 2. Сынып алдында қорғайды. 3-топ. Дескриптор: 1. Шығарма мазмұнына сай жай жоспар құрады; 2. Сынып алдында көшбасшы қорғайды. 4-топ. Дескриптор: 1. берілген суреттерге қарап, оқиға сюжетін еске түсіреді; 2. Сынып алдында көшбасшы баяндайды. Дескриптор: 1. Берілген мәселені «ПОПС» формуласына салып, ой түйіндерін жазады; 2. Сынып алдында 1 оқушы оқиды.
Оқушылар «Табыс сатысына» қолдарындағы смайликтерді жапсырып, өз білімдерін бағалайды.
Үй тапсырмасын күнделікке жазып алады.
|
Қ.Б: Өзара бағалау «Бағдаршам көзі» (топтар бірін-бірі тыңдайды, бағалайды) 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз! Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |