Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Анасын сағынған бала"
Материал туралы қысқаша түсінік
Т.Нұрмағанбетовтың әңгімесі арқылы баланың Сержан атты кішкентай баланың анасын сағынуы туралы. Отбасы құндылықтары ,қазіргі заманның келбеті баланың анаға деген сағынышы мен арманының орындалмауы.
2. Сыныпта ынтымақтасқан оқу
ортасын құру, үй тапсырмасын тексеру және топқа
біріктіру.
«Сандықшадағы
сұрақтар»тәсілі арқылы оқушыларға әр
түрлі түсті қима қағаздарға әңгіме мазмұнына қатысты сұрақтар
таратамын. «Ата», «Ана», «Бала», «Отбасы» сөздері
арқылы
І топ
«Ата»
ІІ топ
«Ана»
ІІІ топ
«Бала»
ІV топ
«Отбасы»
4 топқа
бірігеді.
Оқушылар түрлі түсті қима
қағаздардағы сұрақтарға жауап
береді
Қолдарына түскен қима қағаз
түстеріне қарай 4 топқа
бөлінеді.
ҚБ: «Ауызша
мадақтау»
Түрлі түсті қима
қағаздар
Сабақтың
ортасы
7
минут
8
минут
5
минут
5
мин
Сабақтың
соңы
3
мин
2
минут
1-тапсырма. Топтық
жұмыс.
1-топ.Шығармада қозғалған басты
тақырып пен идеяны
атаңыз.
2-топ. Шығарманың композициялық
құрылысын талда.
3-топ.Шығармаға жай жоспар
құр.
4-топ. «Суреттер
сөйлейді»тәсілі арқылы оқиға сюжетін
баяндайды.
2-тапсырма. «Шығармада
көтерілген мәселе бүгінгі таңда өзекті ме, осы заманда бар ма?» өз
ойларыңды ортаға
салыңыздар.
«ПОПС»формуласы:
1. Менің
ойымша.........
2.
Біріншіден.........
3. Екіншіден....
т.б
4. Қорытындылай
келе.............
бойынша шығарманы талдау
арқылы түйінді ойларын ортаға
салады.
Кері
байланыс:«Табыс
сатысы»
Үйге
тапсырма:
Әңгімені толығымен қайталап
оқу
Шығармадағы кейіпкерлерді
теріп жазып келу
«Сержанның анасына хат» (
оқушылар атынан хат жазу).
Сабақты
қорытындылауМұғалім сабақты қорытындылап,
оқушылардың сабаққа белсенділігін, баға
береді.
1-топ.
Дескриптор:
1. Тақырыбы мен идеясын
анықтайды;
2. Сынып алдында
қорғайды.
2-топ.
Дескриптор:
1. Шығарманы комп. құр.
талдайды;
2. Сынып алдында
қорғайды.
3-топ.
Дескриптор:
1. Шығарма мазмұнына сай жай
жоспар құрады;
2. Сынып алдында көшбасшы
қорғайды.
4-топ.
Дескриптор:
1. берілген суреттерге қарап,
оқиға сюжетін еске
түсіреді;
2. Сынып алдында көшбасшы
баяндайды.
Дескриптор:
1. Берілген мәселені «ПОПС»
формуласына салып, ой түйіндерін
жазады;
2. Сынып алдында 1 оқушы
оқиды.
Оқушылар«Табыс
сатысына»қолдарындағы смайликтерді
жапсырып, өз білімдерін
бағалайды.
Үй тапсырмасын күнделікке
жазып алады.
Қ.Б: Өзара бағалау «Бағдаршам
көзі» (топтар бірін-бірі тыңдайды,
бағалайды)
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз