Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    2-бөлім Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Мектеп: №96 М.Әуезов атындағы ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Альдикова Дурдона Уткуровна Күні: 08.10.2021жыл

    Сынып: 3

    Тексерілді ________08.10.2021ж

    Н.Т.Қатбай

    Сабақтақырыбы

    Әнел ақылды

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

    3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)

    3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы:

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып бойынша қарапайым сөйлемдер құрастырады, мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс байланыстырып жазады

    Оқушылардың көпшілігі:

    Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздер негізінде 3-4 сөйлем құрастырып, сөйлейді, өз бетінше септік, жіктік жалғауларын дұрыс қолданады.

    Оқушылардың кейбірі:

    Тыңдаған мәтіннің негізгі ойын түсінеді, өз пікірін білдіреді, өз бетінше сөйлемдер құрастырады.

    Бағалаукритерийлері

    - тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша 3-4 сөйлем құрастырып, сөйлейді;

    - септік, жіктік жалғауларын дұрыс қолданады.

    Тілдік мақсат

    Әрқашан, сыпайы, шула, бөліс

    Септік, жіктік жалғаулары, етістіктің болымсыз формасы

    Мен ақылды+мын, мен шула+ма+й+мын

    Құндылықтарды дарыту


    Кітапқа деген махабатын ояту, оқуға деген әуестігін дамыту,қоғамдық жерде тәртіп сақтауға үйрету, еңбекке баулу

    Пәнаралықбайланыстар

    Өзін-өзі тану

    АКТ қолданудағдылары

    Таныстырылым

    Бастапқыбілім


    ІІ бөлім. « Ол ұқыпты оқушы» № 4 сабақ.

    Сабақтыңбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 мин)

    «Көңілді шеңбер»

    Сабақты амандасу арқылы және көтеріңкі, жақсы көңіл-күймен ұйымдастырылады.

    Сәлем бердім халқыма

    Сәлем бердім жалпыға

    Сәлем беру кіреді

    Ата дәстүр салтыма

    Оқушылар құрған шеңберде бір-бірімен еркін қарым-қатынас жасап, тақпақ арқылы тілектер айтады.

    Қайырлы күн досым

    Қайырлы күн болсын

    Сәрсенбінің сәті

    Сәттілікке толсын!

    Біздің алар бағамыз,

    Кілең бестік болсын!

    ТShape2 Shape1 ақтадан стикерлерге жазылған жақсы және жаман қасиеттерді оқушылар бір-біреуден алып «Жақсыдан үйрен», «Жаманнан жирен» болып топтасады

    - Балалар енді тақтамызға қарайықшы, осы ребусты кім шешіп көреді

    «Ребус»

    Picture 2

    О қушылар ребус шешіп сабақтың тақырыбын болжайды.

    - Дұрыс, жауабы кітап екен

    - Балалар, сендер кітап оқисыңдар ма?

    - Кітап оқуды кім жақсы көреді?

    - Көп оқыған адам қандай болады деп ойлайсыңдар?

    - Балалар «ақылды» болады екен

    Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

    (Тақтада оқушылардың тіліне бейімделген оқу мақсаттары жазылады)

    - тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсіну

    - тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша 3-4 сөйлем құрастыру

    - жалғауларды дұрыс қолдану















    Жaңa caбaққa кiрicпе

    (3–7 минут)

















    Жаңа сөздерді меңгерту: әрқашан, сыпайы, шула, бөліс.

    1. Осы сөздерді синонимдері, суреттері арқылы түсіндіру: әрқашан- үнемі, әрдайым, сыпайы – биязы, шулау – даурығу, бөліс - үлесу

    2. Дұрыс айтуға дағдыландыру:

    - мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

    - оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды;

    - дұрыс айтуға дағдыланады: әрқашан – әрғашан, шула – шұула

    3. Жаңа сөздерден сөз тіркестерін құрастырады:

    Әрқашан кітап оқимын, сыпайы бала, кітапханада шулама, ой бөлісу, ақылды оқушы

    4. Сөйлемдер құрастыру.

    Мен әрқашан кітап оқимын, Ол сыпайы бала. Кітапханада шулама. Олармен ой бөліседі. Әнел ақылды оқушы

    Сыпайы Шула Бөліс

    Үлестірмелі қағаздар, кестелер

    Caбaқтың oртacы

    (8–30минут)





































    Сабақтың соңы

    5 минут


    Грамматикалық қоржын. Оқушылар стикердегі сөздерді жіктеп айтады.

    Мысалы,

    Мен шулай+мын Жоқ, мен шула+ма+й+мын

    Мен бөлісе+мін Жоқ, мен бөліс+пе+й+мін

    Мәтінмен жұмыс: Оқушылар мәтінді мұқият оқиды.

    Әнел - ақылды оқушы. Ол кітапты көп оқиды. Кітапханаға жиі барады. Ол оқыған кітабы туралы достарына айтады. Олармен ой бөліседі. Мен де достарыммен кітапханада сабаққа дайындаламын. Кітапханада қатты сөйлеуге, шулауға болмайды.

    Сұрақтар:

    Әнел қандай?

    Ол қайда жиі барады?

    Ол нені көп оқиды?

    Әнел кімдермен ой бөліседі?

    Кітапханада не істеуге болмайды?

    Жазылым. оқушылар жақша ішіндегі қажетті сөздерді пайдаланып, жазады.

    Мен достарыммен кітапханаға (барамын)

    Әнел кітапханаға (жиі барады)

    Ол кітапты (көп оқиды)

    Кітапханада (шулауға болмайды)

    Дескриптор:

    1. Жаңа сөздерді пайдаланып, сөйлемдер құрастырады;

    2. Сұрақтарға жауап береді

    3. Мәтіннің мазмұнын қысқаша айтады;

    4. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді дұрыс құрастырады;

    Сергіту сәті

    Ал балалар, тұрайық,

    Алақанды ұрайық.

    Оңға қарай бұрылып,

    Солға қарай бұрылып,

    Бір отырып, бір тұрып,

    Бой сергітіп алайық.

    К ері байланыс:




    Мұғалімге:

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы мұғалімдер комментарий айту арқылы бағалайды.

    Үй жұмысы:

    1. Кітап туралы мақал-мәтел тауып жазып, жаттап келу

    (деңгейлеріне қарай).


    АКТ





































    АКТ




    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

    Бағалау – оқушыныңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


    Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушыныңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

    Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады.

    Бұлбөлімдеоқушыныңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазыңы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Альдикова Дурдона Уткуровна
    29 Қазан 2021
    598
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Әнел ақылды

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Әнел ақылды

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну 3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем) 3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пән: Қазақ тілі

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    2-бөлім Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

    Мектеп: №96 М.Әуезов атындағы ЖОББМ

    Мұғалімнің аты-жөні: Альдикова Дурдона Уткуровна Күні: 08.10.2021жыл

    Сынып: 3

    Тексерілді ________08.10.2021ж

    Н.Т.Қатбай

    Сабақтақырыбы

    Әнел ақылды

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    3.1.2.1 баяу және анық айтылған жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерінен құралған шағын мәтіндердегі сөйлемдердің мазмұнын түсіну

    3.2.2.1 берілген тірек сөздер негізінде сөйлеу (3-4 сөйлем)

    3.5.1.2 өз бетінше шағын мәтіннен жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылардың барлығы:

    Тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып бойынша қарапайым сөйлемдер құрастырады, мұғалімнің қолдауымен сөздерді дұрыс байланыстырып жазады

    Оқушылардың көпшілігі:

    Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздер негізінде 3-4 сөйлем құрастырып, сөйлейді, өз бетінше септік, жіктік жалғауларын дұрыс қолданады.

    Оқушылардың кейбірі:

    Тыңдаған мәтіннің негізгі ойын түсінеді, өз пікірін білдіреді, өз бетінше сөйлемдер құрастырады.

    Бағалаукритерийлері

    - тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсінеді;

    - тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша 3-4 сөйлем құрастырып, сөйлейді;

    - септік, жіктік жалғауларын дұрыс қолданады.

    Тілдік мақсат

    Әрқашан, сыпайы, шула, бөліс

    Септік, жіктік жалғаулары, етістіктің болымсыз формасы

    Мен ақылды+мын, мен шула+ма+й+мын

    Құндылықтарды дарыту


    Кітапқа деген махабатын ояту, оқуға деген әуестігін дамыту,қоғамдық жерде тәртіп сақтауға үйрету, еңбекке баулу

    Пәнаралықбайланыстар

    Өзін-өзі тану

    АКТ қолданудағдылары

    Таныстырылым

    Бастапқыбілім


    ІІ бөлім. « Ол ұқыпты оқушы» № 4 сабақ.

    Сабақтыңбарысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері


    Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    (5 мин)

    «Көңілді шеңбер»

    Сабақты амандасу арқылы және көтеріңкі, жақсы көңіл-күймен ұйымдастырылады.

    Сәлем бердім халқыма

    Сәлем бердім жалпыға

    Сәлем беру кіреді

    Ата дәстүр салтыма

    Оқушылар құрған шеңберде бір-бірімен еркін қарым-қатынас жасап, тақпақ арқылы тілектер айтады.

    Қайырлы күн досым

    Қайырлы күн болсын

    Сәрсенбінің сәті

    Сәттілікке толсын!

    Біздің алар бағамыз,

    Кілең бестік болсын!

    ТShape2 Shape1 ақтадан стикерлерге жазылған жақсы және жаман қасиеттерді оқушылар бір-біреуден алып «Жақсыдан үйрен», «Жаманнан жирен» болып топтасады

    - Балалар енді тақтамызға қарайықшы, осы ребусты кім шешіп көреді

    «Ребус»

    Picture 2

    О қушылар ребус шешіп сабақтың тақырыбын болжайды.

    - Дұрыс, жауабы кітап екен

    - Балалар, сендер кітап оқисыңдар ма?

    - Кітап оқуды кім жақсы көреді?

    - Көп оқыған адам қандай болады деп ойлайсыңдар?

    - Балалар «ақылды» болады екен

    Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

    (Тақтада оқушылардың тіліне бейімделген оқу мақсаттары жазылады)

    - тыңдаған мәтіннің мазмұнын түсіну

    - тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша 3-4 сөйлем құрастыру

    - жалғауларды дұрыс қолдану















    Жaңa caбaққa кiрicпе

    (3–7 минут)

















    Жаңа сөздерді меңгерту: әрқашан, сыпайы, шула, бөліс.

    1. Осы сөздерді синонимдері, суреттері арқылы түсіндіру: әрқашан- үнемі, әрдайым, сыпайы – биязы, шулау – даурығу, бөліс - үлесу

    2. Дұрыс айтуға дағдыландыру:

    - мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

    - оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды;

    - дұрыс айтуға дағдыланады: әрқашан – әрғашан, шула – шұула

    3. Жаңа сөздерден сөз тіркестерін құрастырады:

    Әрқашан кітап оқимын, сыпайы бала, кітапханада шулама, ой бөлісу, ақылды оқушы

    4. Сөйлемдер құрастыру.

    Мен әрқашан кітап оқимын, Ол сыпайы бала. Кітапханада шулама. Олармен ой бөліседі. Әнел ақылды оқушы

    Сыпайы Шула Бөліс

    Үлестірмелі қағаздар, кестелер

    Caбaқтың oртacы

    (8–30минут)





































    Сабақтың соңы

    5 минут


    Грамматикалық қоржын. Оқушылар стикердегі сөздерді жіктеп айтады.

    Мысалы,

    Мен шулай+мын Жоқ, мен шула+ма+й+мын

    Мен бөлісе+мін Жоқ, мен бөліс+пе+й+мін

    Мәтінмен жұмыс: Оқушылар мәтінді мұқият оқиды.

    Әнел - ақылды оқушы. Ол кітапты көп оқиды. Кітапханаға жиі барады. Ол оқыған кітабы туралы достарына айтады. Олармен ой бөліседі. Мен де достарыммен кітапханада сабаққа дайындаламын. Кітапханада қатты сөйлеуге, шулауға болмайды.

    Сұрақтар:

    Әнел қандай?

    Ол қайда жиі барады?

    Ол нені көп оқиды?

    Әнел кімдермен ой бөліседі?

    Кітапханада не істеуге болмайды?

    Жазылым. оқушылар жақша ішіндегі қажетті сөздерді пайдаланып, жазады.

    Мен достарыммен кітапханаға (барамын)

    Әнел кітапханаға (жиі барады)

    Ол кітапты (көп оқиды)

    Кітапханада (шулауға болмайды)

    Дескриптор:

    1. Жаңа сөздерді пайдаланып, сөйлемдер құрастырады;

    2. Сұрақтарға жауап береді

    3. Мәтіннің мазмұнын қысқаша айтады;

    4. Қажетті сөздерді пайдаланып, сөйлемдерді дұрыс құрастырады;

    Сергіту сәті

    Ал балалар, тұрайық,

    Алақанды ұрайық.

    Оңға қарай бұрылып,

    Солға қарай бұрылып,

    Бір отырып, бір тұрып,

    Бой сергітіп алайық.

    К ері байланыс:




    Мұғалімге:

    Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы мұғалімдер комментарий айту арқылы бағалайды.

    Үй жұмысы:

    1. Кітап туралы мақал-мәтел тауып жазып, жаттап келу

    (деңгейлеріне қарай).


    АКТ





































    АКТ




    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

    Бағалау – оқушыныңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

    Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


    Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдары мен ресурстарыноқушыныңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

    Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепке ала отырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады.

    Бұлбөлімдеоқушыныңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазыңы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 2 сынып
    29.10.2021
    598
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Альдикова Дурдона Уткуровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации