Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Ақпаратты электронды кестеде өдеу

    Педагогтың аты-жөні

    Тұрсынбай Әлихан Сансызбайұлы

    Күні


    Сынып 8

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Кірістірілген функциялар


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    8.2.2.3 – электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Excel бағдарламасында есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

    Көптеген оқушылар:

    функция түрлерін cалыстыру

    Кейбір оқушылар:

    функция түрлерін есептерді шешуде қолдану.

    ЕБҚ бар балалар үшін

    - Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға мұғалім педагогикалық –психологиялық көмек көрсету арқылы сөйлеуге мүмкіндік беру.

    - Оқушының ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру.

    (немесе жазбаша , практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)


    • Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

    • Көзі нашар көретін оқушыны алдыңғы орынға отырғызып, аудио тыңдату арқылы жұмыс жасау.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, жағымды ахуал туғызу.

    «Ыстық алақан» әдісі (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру





    Үй тапсырмасын пысықтау

    Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ашық микрафон» әдісі арқылы пысықтау

    Оқушылар қолдарына микрафон

    ұстап,өткен сабаққа байланысты байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

    Бағалау

    Жарайсың. Тамаша. Керемет

    1. Топқа бөлу: Стикерлерге салынған әр түрлі суреттерді ұсыну.

    2. Суретті не үшін таңдағанын білу.

    Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

    1 – топ «EXCEL»

    2 – топ «ФУНКЦИЯ»


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    3.Оқушылар шеңбер құрады.

    4.Өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.








    фишка

    1 балл









    Стикер

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпты ашу

    «Миға шабуыл»

    Қалай ойлайсыңдар, кірістірілген функция деген не?

    Оқушылардың жауабы әртүрлі болуы мүмкін. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы осы жерде дарынды балалар өздерінің ойларын айтып, диалогқа түседі.

    Бүгін сендер сабақта электронды кестеде есептерді шешу үшін функцияларды қалай қолдануға болатынын үйренесіңдер.


    Топтық жұмыс


    Әр топ өз топтарының атымен аталатын сөздерді талдайды, шығармашылық жолмен игеруге мүмкіндік алады.



    Дескриптор

    • Электронды кестенің мүмкіндіктерін жазады

    • Функцияның атқаратын қызметтерін жазу


    Бағалау.

    Мұғалім.«Жарайсың!, «Жақсы!», «Өте жақсы!» ынталы сөздер айту арқылы сабаққа қызығушылығын арттырады.



    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    «Мозайка» әдісі

    Сыныптағы оқушылардың әр пән бойынша орташа бағасын енгізу. Бұл үшін қажетті ақпаратты енгізіп, С11 ұяшығына меңзерді орналастырып, Формулы Выставыть ⟹функцию ()командаларын орындаңдар.











    Дескриптор

    • Сұхбат терезесінде СРЗНАЧ ()

    функциясын орындайды.

    • Аргументы функции сұхбат

    терезесінде сәйкес аргументтерді пайдаланады.

    Бағалау. Оқушылар өздерін «Бас бармақ» арқылы бағалайды.

    Мұғалім. Сәйкесінше өзім кері байланыс беріп, оқушыларға қолдау көрсетіп, мадақтап отырады.



    2-тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойлан, жұбтас, бөліс» әдісі

    Ақиқат және Жалған функциясын кіріктіру арқылы Если(И(А1><20000;А1<40000);15;18)-Егер А1 мәні 20000 мен 40000аралығында сандарды қабылдау арқылы мәнін табу.



    Дескриптор

    1) Егер функциясының көмегімен күрделі есептеулерді шешеді.

    2) Салыстыру операцияларын қолданады.

    3) Ақиқат және жалған функцияларының мәнін анықтайды.

    Бағалау. Оқушылар бір-бірін «Смайлик» арқылы бағалайды.

    Мұғалім. «Жарайсың!», «Өте жақсы!», ынталандырушы сөздер арқылы бағалаймын.



    Сергіту сәті.

    Оқушылармен мірлескен түрде көз жаттығуларын жасаймыз

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс. "Жаса, көрсет, әңгімеле"әдісі бойынша

    Практикалық тапсырма

    1. Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге болады?

    2. Сандардың ең үлкенін және ең кішісін табыңыз. 14,26,31,54,98,57.

    3. Квадрат теңдеудің шешімін табатын есепті қарастырайық:

    2хˆ2+5х-12=0 теңдеуінің түбірін табыңыз.


    Дескриптор

    1)логикалық және статистикалық функцияларды пайдаланады.

    2) математикалық функцияларды кіріктіру жолын қолданады.



    Тәжірибелік жұмысты аяқтау. Нәтижесін тексерту.кажеттілігіне қарай бағыт –бағдар беру.

    Бағалау. Оқушылар өздерін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды

    Мұғалім. Сәйкесінше өзім кері байланыс беріп, оқушыларға қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын




















































    Оқулықпен жұмыс

















    Постаер қорғау

















    Информатика

    8 сынып

    С.Г.Салғараева. А.А.Бекежанова

    Ж.Б.Базаева

    «Арман ПВ»











































    Информатика

    8 сынып

    Р.А.Қадырқұлова

    Г.К.Нұрмұханбетова

    Алматыкітап



    https://www.tarbie.kz/12317













    Сабақтың соңы

    Қорытындылау

    Сабақтың соңында «Серпілген

    сауал»әдісі арқылы сұрақты талдап ойларымен бөлісіу.

    1. Excel бағдарламасында қанша кірістірілген функция бар?

    2. Excel бағдарламасында кірістірілген функциялардың қандай категориялар бар?

    3. Статистикалық функциялар қандай қызмет атқарады?

    4. батырма қандай қызмет атқарады?

    Бағалау:

    Мұғалім. Ауызша бағалау. Жарайсың, Керемет.


    1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

    2.Кері байланыс:

    -Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын





    Үй тапсырмасы

    Кірістірілген функциялар






























    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

    Педагогтың аты-жөні

    Тұрсынбай Әлихан Сансызбайұлы

    Күні


    Сынып 8

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Статистикалық мәліметтер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану.

    Көптеген оқушылар:

    Есеп формулаларын құру және есептеу жүргізе алу;

    Кейбір оқушылар:

    Абсолютті және салыстырмалы сілтемелердің форматын қолданып есеп шығару.

    ЕБҚ бар балалар үшін

    - Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға мұғалім педагогикалық –психологиялық көмек көрсету арқылы сөйлеуге мүмкіндік беру.

    - Оқушының ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру.

    (немесе жазбаша , практика түрінде жауап беруг

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тұрсынбай Әлихан Сансызбайұлы
    25 Ақпан 2023
    428
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ақпаратты электронды кестеде өңдеу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ақпаратты электронды кестеде өңдеу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Excell - мен ақпаратты өңдеуді үйренетін тапсырмалар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Ақпаратты электронды кестеде өдеу

    Педагогтың аты-жөні

    Тұрсынбай Әлихан Сансызбайұлы

    Күні


    Сынып 8

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Кірістірілген функциялар


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    8.2.2.3 – электронды кестені қолдана отырып есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Excel бағдарламасында есептерді шешуде кірістірілген функцияларды қолдану

    Көптеген оқушылар:

    функция түрлерін cалыстыру

    Кейбір оқушылар:

    функция түрлерін есептерді шешуде қолдану.

    ЕБҚ бар балалар үшін

    - Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға мұғалім педагогикалық –психологиялық көмек көрсету арқылы сөйлеуге мүмкіндік беру.

    - Оқушының ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру.

    (немесе жазбаша , практика түрінде жауап беруге жағдай жасау)


    • Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы)

    • Көзі нашар көретін оқушыны алдыңғы орынға отырғызып, аудио тыңдату арқылы жұмыс жасау.


    Сабақтың барысы:


    Сабақтың кезені/ уақыт

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, түгелдеу, жағымды ахуал туғызу.

    «Ыстық алақан» әдісі (бір-бірінің қолдарын ұстап оң алақандарын бір-бірінің үстіне қойып лебіздерін білдіру) ұйымдастыру





    Үй тапсырмасын пысықтау

    Оқушылардың өткен тақырып бойынша алған білімдерін «Ашық микрафон» әдісі арқылы пысықтау

    Оқушылар қолдарына микрафон

    ұстап,өткен сабаққа байланысты байланысты сұрақ қояды, екінші оқушы жауап береді.

    Бағалау

    Жарайсың. Тамаша. Керемет

    1. Топқа бөлу: Стикерлерге салынған әр түрлі суреттерді ұсыну.

    2. Суретті не үшін таңдағанын білу.

    Сурет қиындыларын құрастыру арқылы топтастыру.

    1 – топ «EXCEL»

    2 – топ «ФУНКЦИЯ»


    1.Мұғаліммен амандасады.

    2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.

    Сабақтың мақсаттарымен танысады.

    3.Оқушылар шеңбер құрады.

    4.Өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, стикерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.








    фишка

    1 балл









    Стикер

    Сабақтың ортасы

    Жаңа тақырыпты ашу

    «Миға шабуыл»

    Қалай ойлайсыңдар, кірістірілген функция деген не?

    Оқушылардың жауабы әртүрлі болуы мүмкін. Сыни тұрғыдан ойлау арқылы осы жерде дарынды балалар өздерінің ойларын айтып, диалогқа түседі.

    Бүгін сендер сабақта электронды кестеде есептерді шешу үшін функцияларды қалай қолдануға болатынын үйренесіңдер.


    Топтық жұмыс


    Әр топ өз топтарының атымен аталатын сөздерді талдайды, шығармашылық жолмен игеруге мүмкіндік алады.



    Дескриптор

    • Электронды кестенің мүмкіндіктерін жазады

    • Функцияның атқаратын қызметтерін жазу


    Бағалау.

    Мұғалім.«Жарайсың!, «Жақсы!», «Өте жақсы!» ынталы сөздер айту арқылы сабаққа қызығушылығын арттырады.



    1-тапсырма. Топтық жұмыс.

    «Мозайка» әдісі

    Сыныптағы оқушылардың әр пән бойынша орташа бағасын енгізу. Бұл үшін қажетті ақпаратты енгізіп, С11 ұяшығына меңзерді орналастырып, Формулы Выставыть ⟹функцию ()командаларын орындаңдар.











    Дескриптор

    • Сұхбат терезесінде СРЗНАЧ ()

    функциясын орындайды.

    • Аргументы функции сұхбат

    терезесінде сәйкес аргументтерді пайдаланады.

    Бағалау. Оқушылар өздерін «Бас бармақ» арқылы бағалайды.

    Мұғалім. Сәйкесінше өзім кері байланыс беріп, оқушыларға қолдау көрсетіп, мадақтап отырады.



    2-тапсырма. Жұптық жұмыс «Ойлан, жұбтас, бөліс» әдісі

    Ақиқат және Жалған функциясын кіріктіру арқылы Если(И(А1><20000;А1<40000);15;18)-Егер А1 мәні 20000 мен 40000аралығында сандарды қабылдау арқылы мәнін табу.



    Дескриптор

    1) Егер функциясының көмегімен күрделі есептеулерді шешеді.

    2) Салыстыру операцияларын қолданады.

    3) Ақиқат және жалған функцияларының мәнін анықтайды.

    Бағалау. Оқушылар бір-бірін «Смайлик» арқылы бағалайды.

    Мұғалім. «Жарайсың!», «Өте жақсы!», ынталандырушы сөздер арқылы бағалаймын.



    Сергіту сәті.

    Оқушылармен мірлескен түрде көз жаттығуларын жасаймыз

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс. "Жаса, көрсет, әңгімеле"әдісі бойынша

    Практикалық тапсырма

    1. Үш литрлік және бес литрлік суды қалай өлшеуге болады?

    2. Сандардың ең үлкенін және ең кішісін табыңыз. 14,26,31,54,98,57.

    3. Квадрат теңдеудің шешімін табатын есепті қарастырайық:

    2хˆ2+5х-12=0 теңдеуінің түбірін табыңыз.


    Дескриптор

    1)логикалық және статистикалық функцияларды пайдаланады.

    2) математикалық функцияларды кіріктіру жолын қолданады.



    Тәжірибелік жұмысты аяқтау. Нәтижесін тексерту.кажеттілігіне қарай бағыт –бағдар беру.

    Бағалау. Оқушылар өздерін «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды

    Мұғалім. Сәйкесінше өзім кері байланыс беріп, оқушыларға қолдау көрсетіп, мадақтап отырамын




















































    Оқулықпен жұмыс

















    Постаер қорғау

















    Информатика

    8 сынып

    С.Г.Салғараева. А.А.Бекежанова

    Ж.Б.Базаева

    «Арман ПВ»











































    Информатика

    8 сынып

    Р.А.Қадырқұлова

    Г.К.Нұрмұханбетова

    Алматыкітап



    https://www.tarbie.kz/12317













    Сабақтың соңы

    Қорытындылау

    Сабақтың соңында «Серпілген

    сауал»әдісі арқылы сұрақты талдап ойларымен бөлісіу.

    1. Excel бағдарламасында қанша кірістірілген функция бар?

    2. Excel бағдарламасында кірістірілген функциялардың қандай категориялар бар?

    3. Статистикалық функциялар қандай қызмет атқарады?

    4. батырма қандай қызмет атқарады?

    Бағалау:

    Мұғалім. Ауызша бағалау. Жарайсың, Керемет.


    1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

    2.Кері байланыс:

    -Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын





    Үй тапсырмасы

    Кірістірілген функциялар






























    Қысқа мерзімді жоспары

    Бөлім

    Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу

    Педагогтың аты-жөні

    Тұрсынбай Әлихан Сансызбайұлы

    Күні


    Сынып 8

    Қатысушылар саны


    Қатыспағандар саны


    Сабақтың тақырыбы:

    Статистикалық мәліметтер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


    8.2.2.1 Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    Электронды кестеде есептерді шешу үшін мәліметтердің әр түрлі типі мен форматын қолдану.

    Көптеген оқушылар:

    Есеп формулаларын құру және есептеу жүргізе алу;

    Кейбір оқушылар:

    Абсолютті және салыстырмалы сілтемелердің форматын қолданып есеп шығару.

    ЕБҚ бар балалар үшін

    - Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға мұғалім педагогикалық –психологиялық көмек көрсету арқылы сөйлеуге мүмкіндік беру.

    - Оқушының ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру.

    (немесе жазбаша , практика түрінде жауап беруг

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Кітапханашылар Тест 9 сынып
    25.02.2023
    428
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тұрсынбай Әлихан Сансызбайұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации