Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ақпараттық технологияларды оқу үрдісінде қолдану арқылы білімгерлерді шығармашылық ізденіге баулу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Шығармашылық жүмыстың тақырыбы:
«Ақпараттық технологияларды оқу үрдісінде қолдану арқылы білімгерлерді шығармашылық ізденіге баулу»
Мақсаты:
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамассыздандыру сабағында жаңа ақпараттық технологияларды тиімді пайдалану арқылы білімгерлердің шығармашылық қабілетін арттыру жолдарын айқындау.
Міндеттері:
Танымдық бағыт бойынша:
-
Жаңа педагогикалық технологияларды пайдаланып білімгерлердің шығармашылық жұмысқа баулу арқылы танымдық қабілеттерін арттыру.
-
Білімгерлердің танымдық танымдық қабілеттерін арттыруда ақыл-ойеңбегі мәдениетәнәі дағдылары мен тәсілдері қолдану.
-
Білімгерлер түлғасының барлық жағынан: олардың дүниетанымының, ой-өрісінің, жадыныңң, сезімі мен эмоциясының , адамгершілік және эстетикалық көзқарастарының, өзддігінен ары қарай білімін жетілдіруге деген қажеттіліктерінің дамуына ықпал ету;
Практикалық бағыт бойынша:
-
Жаңа ақпараттық технологияларды Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамассыздандыру пәндеріне енгізу.
-
Білімгер ойын бірлескен ұжымдық жұмыс арқылы дамыту
-
Интерактивті тақта, электрондық оқулықтар арқылы білімгерлердің өз бетінше жұмыс жасау қабілеттерін арттыру.
Дәрежесінде қолдануды үйренген білімгерлер зерттеу пәні:
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамассыздандыру
Зерттеу әдістері:
Тәжірбиелер,эксперименттік есептер, электрондық оқулықтар, діңгейлік тапсырмалар, оқытуға арналған ойындар, зейін,ес, ойлау және т.б. дамыту жаттығулары, пікірталас, іскерлік ойындар.
Иллюстрациялық оқыту, іздену, талдау, болжау, зерттеу арқылы оқыту , салыстыра оқыту.
Болжамдап отырған нәтиже:
-
Оқытудың жаңа ақпараттық технологиясын оқу үрдісінде жүзеге асыру білімгерлердің шығармашыл потенциалын дамытуға мүмкіндік береді, өз бетімен танымдық және эксперименттік зерттеушілік қызметін меңгереді.
-
Білімгерлердің өз бетімен оқу қызметінің мәдениетін меңгередін қалыптастырады, белсенділігін артып уақытты тиімді пайдаланады.
-
Электрондық оқулықтар мен компьютерлік оқу әдістемелік құралдарды өз Дәрежесінде қолдануды үйренген білімгерлер зерттеуге құмар, дүниені аз уақытта тани білетін, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға болып қалыптасады.
Шығармашылық жұмысты жоспарлау кезеңдері
1.Теориялық
Кезең
2011-2012
оқу жылы
2.Байқау кезеңі
2012-2013
оқу жылы
3. Бақылау кезеңі
2013-2014
оқу жылы
4. Қорытынды кезең
2014-2015 оқу жылдары
Шығармашылық тақырыптың тұжырымдамасы.
Білім беру жүйесіндегі негізгі талап сабақта білім берудің жаңа технологиясы әдістерін қолдана отырып, білімгерлерді өздігінен шығармашылықпен жұмыс істей алатын деңгейге жеткізу.
Жан-жақты қабілетті білімгерлерді қалыптастыру үшін мұғалінің өзіде тиімді әдістемелік жолдарды қажеттіне қарай пайдаланып, үнемі ізденіс үстінде болу керек .түрлі жаңа технология әдістері әрбір білімгердің шығарашылық қабілеттерін дамытуға, өзін-өзі бағалай білуге, жүйелі білім алуға жетелейді.Сабақта үнемі қалыптасқан бір әдіспен өткізу білімгер әрекетіне қозғаусала бермейтіні бәріізге белгілі. Заман талабына сай сабақ өткізу әр мұғалімнің шеберлігіне , біліміне байланысты. Жүйелі сабақ білімгерлерге қашанда қызықты әрі әсерлі. Осы орайда білімгерлердің жеке қасиеттерін дамыта, білімгер мен мұғалімнің белсенділігін арттыра отырып, оқу материалын толық және мүмкін деңгейге игеруде, шығармашылықпен жұмыс істеу қабілетін арттыруда ақпараттық технологиялардың ролі ерекше.
Өз сабағымда білімгерлердішығармашылыққа жұмылдырып,оларды іскерлікке баулу үшін электронды оқулықты пайдаланамын. Мұның тиімді жағы көп. Ақпараттық коммуникативтік технологиялар арқылы барлық тәжірбиелер, ғалымдар өмірі, анықтама сөздік материалдарды кеңінен пайдалана аламыз. Электронды оқулық білімгерлердің үлкен ізденіспен жұмыс жүргізуіне жағдай туғызады.
Колледжде компьютерлік технологияны пайдалану ұғалімге білімгерлердің оқу пәніне деген қызығушылығын дамытудың жаңа мүскіндіктерін ашты.Жаңа ақпараттық технология өзіндік ерекшеліктерімен айрықшаланады. Олар жобаның презентациясын жасау мен ұйымдастыруға, ғылыми көпшілік журналының сайтына кіруге, әлемнің кез-келген еліндегі білімгерлерімен еркін пікір алмасуға, интнрнет арқылы олимпиада мен шығармашылық байқауларға қатысуға мүмкіндік туғызады.Оқытуды компьютерлендіру кезінде үйретуші бағдарламалармен жұмыс жүргізгенде ғана компьютер білімгерлердің оқуға деген позитивтік қатынасын қалыптастыруды тиімді шешуге ықпал етеді. Ондай бағдарламалар білімгерлерге өздеріне оқып үйрену темпін таңдап алуына мүмкіндік береді. Үйретуші бағдарламаның құндылығы солбағдарламамен кезкелген кезеңде білімгерлер балама жауаптарды таңдап алу, әрбір қадам сайын алған білімін қадағалапотыру мүмкіндігін иелену болып табылады. Әрбір тарау бойынша білімгерлердің қажеттілігіне қарай тақырыпты формуласымен түсіндіретін мәндерді , тақырып материалын меңгеруге арналған тестерді , тақырыпқа қатысты графиктер мен суреттерді, тақырыпқа сәйкес есептерді ғылымның дамуына үлесін қосқан ғалымдардың өмірі туралы мәліметтерді беруге болады. Электрондық оқулықтар мен копьютерлік оқу әдістемелік құралдарды өз дәрежесінде қолдануды үйренген білімгер зерттеуге құмар, дүниені аз уақытта тани білетін, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға болып қалыптасады.
Педагогикалық ғылымының докторы Ж.Қараевтың деңгейлік оқыту жүйесі туралы іліміне сүйеніп, информатика пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар дайындауға болады. Деңгейлік оқытудың ерекшілігі білімгерлердің сабақ барысында бірнеше деңгейде жұмыс істей алатындығына , сонымен бірге қазіргі жаңа технологиямен оқыту барысында компьютерлер мен оларды басқарушы алгоритмдербіздің қоғамыздың маңызды бөлігіне айналады.
Компьютер арқылы білімгерлерге берілген тапсырмалар олардың ойлауына әсер етеді, тапсырманы орындау үшін жауапты өзі іздестіреді,оны шешуде ақыл ойы дамиды.
Бірінші деңгей тапсырмалары жаттап алуға лайықты, алдыңғы сабақта жаңадан меңгерілетін білімнің өңін өзгертпей қайталап,пысықтауына мүмкіндік береді.
Екінші деңгей тапсырмалары материалдарды реттеуге жіне жүйелеуге берілген тапсырмалар.
Үшінші деңгей танымдықіздену түрдегі заңдылықтар шығаруғ қортындылау жұмыстары.
Деңгейлік тапсырмалардың ауқымы өте кең. Деңгейлік тапсырмалар құрамында мәтіндер, сөзжұмбақтар, тест сұрақтар, іскерлік ойындар мен тренинг жүйесі қамтылады.Білімгерлерді деңгейге бөліп оқыт үшін сабақ жаңаша жоспарланады. Білімгерлерге деңгейлік тапсырмалар беру арқылы сан түрлі жұмыс жүргізіледі. Өз бетімен жұмысты орындауға жұмысты орындауға бейімділігі бақылауға алынады.
Бірінші деңгей тапсырмалары білімінің мемлекеттік стандарт талабына сәйкес бағдарлама мөлшерінен аспайтын, білімгердің жас ерекшелігіне сай болады.
Екінші деңгей тапсырмалары күрделене түседі, топ бағдарламасына сай барлық түрлерімен жұмыс жасайды. Білімгер өз керегінше қызмет етеді. Білімгердің сөйлеуі, хабарды түсінуі, қабылдауы, жазба жұмыстарын орындау көрсеткіштері міндетті деңгейден әлдеқайда жоғары болады.
Үшінші деңгей білімгерлердің шығармашылыққа деген мотивтердің айқын көрінуімен логикалық ойлау дәрежесінің жоғары болуымен, өз жеке басының белсенділігімен, ісіне талдау жасай біліуімен, білімді жаңа жағдайда пайдалануымен сипатталады. Танымдық іздену түрдегі ізденіп өз бетімен орындайды.
Төртінші деңгей дарынды, ізденімпаз, қабілеті жоғары, талапты білімгерлерге арналады. Білімгерлерге тек тақырыбын ғана береді, білімгердің өзі мақсатын қояды, әдістерін іздейді, нәтижесіне жетеді. Жазаба жұмыстарын орындайды.
Деңгейлеп оқыту оқылатын ақпараттың азаюы арқылы емес, білімгерлерге қойылатын талаптардың әртүрлілігі арқылы жүзеге асырылады. Заман талабына сай білімгерлер қазір сабақ үрдісінде белсенді әрекет иесі болу керек.Ең маңызды құбылыстардың тәжірбиелерін компьютер арқылы көріп, оны басқаруына болады.
ТЕОРИЯЛЫҚ КЕЗЕҢ
(2011-2012 оқу жылы)
Мақсаты:
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялармен, теориялық әдбиеттериен танысу, талдау, картотека жасау.
Міндеттері:
-
Жаңа ақпараттық технологиялар жөнінде теориялық мәліметтер жинақтау, іріктеу, жүйелеу.
-
Информатика сабақтарына қажетті электрондық оқулықтар қорын жинақтау, олармен танысу, оқу үрдісіне енгізіп байқау.
-
Жинақталған мәліметтерді саралау, тиімдісін сабаққа енгізу.
Болжамдап отырған нәтиже:
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологиялардың түрлері анықталған, олар жөнінде мәліметтер жинақталған және баяндама жасалынып, оқу үрдісінде байқап көрілген кезең.
Теориялық-іздену кезеңінің жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
1.
|
Шығармашылық жұмыстың жоспарын әдістемелік бірлестік ортасында бекіту
|
Қыркүйек |
2. |
Шығармашылық тақырып бойынша теориялық әдебиеттер жинақтау
|
Жыл бойы |
3. |
Шығармашылық тақырып бойынша теориялық әдебиеттер картотекасын жасау.
|
Жыл бойы |
4. |
Жаңа педагогикалық технологияларды енгізу жолдарын анықтау.
|
Жыл бойы |
5. |
Оқытудың жаңа технологтяларының ерекшелеліктерімен танысу.
|
Қараша-Қаңтар |
6. |
Теориялық іздену кезеңінің қорытындысын жасау.
|
Маусым |
Байқау кезеңі
(2012-2013 оқу жылы)
Мақсаты:
Жаңа ақпараттық педагогикалық технологияларды есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәніне енгізу арқылы білім сапасына ықпалын анықтау.
Міндеттері:
-
Жаңа ақпараттық технологияларды есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәніне енгізу.
-
Білімгер ойын бірлескен ұжымдық жұмыс арқылы дамыту; есте сақтау мен таныту біліктілігін дамыту.
-
Электрондық оқулықтар арқылы білімгерлердің өз бетінше жұмыс жасау қабілеттерін арттыру.
-
Білім сапасын мониторигін жасау.
Күтілетін нәтиже:
Сабаққа деген қызығушылығы артқан, шығармашылық қабілеті дамыған жеке тұлға .
Байқау кезеңінің жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
1.
|
Шығармашылық жұмыстың байқау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту.
|
Қыркүйек |
2. |
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәні бойынша компьютерде деңгейлік тапсырмалар құрастыру, электрондық оқулықтар арқылы оқушыларды шығармашылық жұмыстарға тарту.
|
Қазан |
|
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәні бойынша компьютерде деңгейлік тапсырмалар құрастыру, оларды сабақтарда пайдалану,электрондық оқулықтар арқылы оқушыларды шығармашылық жұмыстарға тарту.
|
Қараша |
4. |
Білім сапасының мониторингі
|
Жыл бойы |
5. |
Байқау кезеңінің қорытындысын жасау.
|
Маусым
|
Байқау кезеңі
(2013-2014 оқу жылы)
Мақсаты:
Білімгерлердің сабақ барысында(өз бетімен) танымдық іс-әрекеті қабілеттерінің қалыптасуын бақылау.
Міндеттері:
-
Бақылау жұмыстарын жүргізу арқылы білімгердің өз бетінше жұмыс жасау қабілеттерін арттыру.
-
Тәжірбиелер жасап эксперименттік есептер шығарту.
-
Тест тапсырмаларын жинақтау.
Болжамдам отырған нәтиже:
Шығармашылық жұмыстарына бейімделген, өз бетінше жұмыс жасай алатын, білік, білім дағдысы қалыптасқан тұлғаны қалыптастыру.
Байқау кезеңінің жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
1.
|
Шығармашылық жұмыстың байқау кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту.
|
Қыркүйек |
2. |
Жаңа ақпараттық технологияларды падаланып есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру сабақтарында үнемі пайдалану.
|
Қазан |
3. |
Жаңа ақпараттық технологияларды падаланып есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәнінен ашық сабақ өту
|
Қараша |
4. |
«Электрондық оқулықтарды пайдаланыпоқушыларды шығармашылық ізденіске баулу» тақырыбында семинар ұйымдастыру.
|
Желтоқсан |
5. |
Компьютерде электрондық оқулықтар, слайд-көрнекіліктер құрастыру.
|
Қаңтар |
6 |
Әдістемелік көмекші құрал жасауға дайындық
|
Жыл бойы |
7 |
Білім сапасының мониторингі
|
Жыл бойы |
8 |
Бақылау кезеңінің қорытындысын жасау
|
Маусым |
Қорытынды кезеңі
(2014-2015 оқу жылы)
Мақсаты:
Зерттеу жұмысын қорытындылау.
Міндеттері:
-
Білімгерлердің танымдық қабілетін арттыруда ақыл-ой еңбегі мәдениеті дағдылары мен тәсілдерін қолдану.
-
Есте сақтау мен таныту біліктілігін дамыту.
-
Білімгерлерді интеллектуалдық толыққанды қызмет етуге қажетті ойлау сапасын қалыптастыру.
Болжамдам отырған нәтиже:
Дамытушылық деңгейін арттыра отырып, алған білімін жүйелі, орынды пайдаланғанда білік дағдысы қалыптасқан тереңдеген, ақыл-ойы жүйеленген ғылыми зерттеу жұмыстарына ьект шығару.
Қорытынды кезеңінің жұмыс жоспары
№ |
Жұмыс мазмұны |
Мерзімі |
1.
|
Шығармашылық жұмыстың қорытынды кезеңінің жоспарын әдістемелік бірлестік отырысында бекіту.
|
Қыркүйек |
2. |
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәні бойынша деңгейлік тапсырмалар жинағын шығару
|
Қазан |
3. |
Деңгейлеп саралап оқыту технологиясы бойынша деңгейлік тапсырмаларды сабақтарда үнемі пайдалану
|
Қараша |
4. |
Электронды оқулықтар құрастыру
|
Жыл бойы |
5. |
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандыру пәні бойынша тест жинағын жасау
|
Жыл бойы |
6 |
Білім сапасының мониторингі
|
Жыл бойы |
7 |
Шығармашылық жұмыстың қорытынды есебі
|
Маусым |
Дәрежесінде қолдануды үйренген білімгерлерЗерттеу пәні:
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамассыздандыру
Зерттеу әдістері:
Тәжірбиелер,эксперименттік есептер, электрондық оқулықтар, діңгейлік тапсырмалар, оқытуға арналған ойындар, зейін,ес, ойлау және т.б. дамыту жаттығулары, пікірталас, іскерлік ойындар.
Иллюстрациялық оқыту, іздену, талдау, болжау, зерттеу арқылы оқыту , салыстыра оқыту.
Болжамдап отырған нәтиже:
-
Оқытудың жаңа ақпараттық технологиясын оқу үрдісінде жүзеге асыру білімгерлердің шығармашыл потенциалын дамытуға мүмкіндік береді, өз бетімен танымдық және эксперименттік зерттеушілік қызметін меңгереді.
-
Білімгерлердің өз бетімен оқу қызметінің мәдениетін меңгередін қалыптастырады, белсенділігін артып уақытты тиімді пайдаланады.
-
Электрондық оқулықтар мен компьютерлік оқу әдістемелік құралдарды өз Дәрежесінде қолдануды үйренген білімгерлер зерттеуге құмар, дүниені аз уақытта тани білетін, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға болып қалыптасады.
Дәрежесінде қолдануды үйренген білімгерлерЗерттеу пәні:
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамассыздандыру
Зерттеу әдістері:
Тәжірбиелер,эксперименттік есептер, электрондық оқулықтар, діңгейлік тапсырмалар, оқытуға арналған ойындар, зейін,ес, ойлау және т.б. дамыту жаттығулары, пікірталас, іскерлік ойындар.
Иллюстрациялық оқыту, іздену, талдау, болжау, зерттеу арқылы оқыту , салыстыра оқыту.
Болжамдап отырған нәтиже:
-
Оқытудың жаңа ақпараттық технологиясын оқу үрдісінде жүзеге асыру білімгерлердің шығармашыл потенциалын дамытуға мүмкіндік береді, өз бетімен танымдық және эксперименттік зерттеушілік қызметін меңгереді.
-
Білімгерлердің өз бетімен оқу қызметінің мәдениетін меңгередін қалыптастырады, белсенділігін артып уақытты тиімді пайдаланады.
-
Электрондық оқулықтар мен компьютерлік оқу әдістемелік құралдарды өз Дәрежесінде қолдануды үйренген білімгерлер зерттеуге құмар, дүниені аз уақытта тани білетін, жаңа технологияны меңгерген жеке тұлға болып қалыптасады.