Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттерінің технологиялық картасы
Күні: 20. 12. 2018
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімдері: бейнелеу өнері
Тақырыбы: «Аққала»
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі туралы түсінігін кеңейту. Қыс мезгілінің тамаша табиғаты туралы суреттей отырып, «қар», «аққала» туралы әңгімелеу. Аққаланың суретін құрастыра алу және жапсыруға дағдыландыру.
Үштілділік компанент: қар-снег-snow, аққала-снеговик-snowman.
Көрнекіліктер: қыс суреттері, аққаланың үлгі суреті.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы
|
Шаттық шеңбері. Жапалақтап қар жауды, Айнала аппақ түске енді. Бояды қаланы, тауды, Ақ шапанды қыс келді. Осы жақсы көңіл күйімізбен бүгінгі сабағымызды бастайық: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс айларын кім атап береді? -Қыста қандай өзгерістер болады? Қыс-суық мезгіл. Қыс айлары : желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыста қар қалың жауады, боран соғады. Шана, шаңғы, коньки тебеміз. |
Шаттық шеңберіне тұрады.
-жыл мезгілі қыс. -желтоқсан, қаңтар, ақпан. -жел соғады, қар жауады. |
|
Ұйымдастырушы-Іздену |
Ғажайып сәт. Қар ханшайымы келеді. Қар ханшайымы: -Сәлеметсіздер ме, балақайлар. Балалар қыс қандай тамаша! Мен қыста балалардың қарда асыр салып ойнағанын жақсы көремін. -Балалар үлкен қораптағы тапсырманы орындау арқылы біз ғажайып зат құраймыз. - Бірінші қорыпта жұмбақ жасырылып. Кәне, бәріміз шешейік. Жұмбақ: Аппақ қардан домалақ, Денем тұрды мінеки. Аппақ қардан домалап, Басымда тұр мінеки. Мұрыным бар сәбізден, Мен кіммін ал ізден? (аққала) -Балалар мына қорыптан не шықты? -Екінші қораптағы тапсырманы орындайық. Қыста ойналатын ойындарды атаңдар. Қар ханшайымы: -Балалар өте ақылды екенсіңдер. Тапсырмаларды дұрыс орындадыңдар. Біз бұл қиылған суреттерден не құрадық? - Кәне аққала сөзін үш тілде айтайықшы. (аққала-снеговик-snowman) -Балалар аққала неден жасалады? -Қар сөзін үш тілде айтып көрейік. (қар-снег-snow) Қар ханшайымы: -Балалар мен енді басқа топтарға да баруым керек? -Қар ханшайымы бізбен бірге би билеп көңілді қайтыңыз. Сергіту сәті. Музыка қосылады. -Маған билерің ұнады сау болыңдар! - Балалар енді өзіміз аққаланы бояп үйренейік. Дидактикалық ойын: «Айырмашылығын тап» Барысы: Аққаланың екі суреті ілінеді. Балалар айырмашылығын табуы керек. |
-аққала
-шеңберлер
-шаңғы, шана, қар атысу.
-аққаланы құрадық
- аққала-снеговик-snowman.
- қар-снег-snow,
-балалар қайталайды. -Сау болыңыз, қар ханшайымы.
-аққаланың суретін бояиды.
Балалар белсене қатысады. |
|
Рефлексті-түзету |
-Бүгінгі сабақта біз не туралы әңгімелестік? -балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? |
Мадақтама |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қыс мезгіліндегі өзгерістерді біледі.
Түсінеді: Қыста суық болатынын түсінеді.
Қолданады: Ақ түсті қардан аққала жасап, оны суретке сала алады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Аққала" ұйымдастырылған оқу қызметі
"Аққала" ұйымдастырылған оқу қызметі
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекеттерінің технологиялық картасы
Күні: 20. 12. 2018
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімдері: бейнелеу өнері
Тақырыбы: «Аққала»
Мақсаты: Балалардың қыс мезгілі туралы түсінігін кеңейту. Қыс мезгілінің тамаша табиғаты туралы суреттей отырып, «қар», «аққала» туралы әңгімелеу. Аққаланың суретін құрастыра алу және жапсыруға дағдыландыру.
Үштілділік компанент: қар-снег-snow, аққала-снеговик-snowman.
Көрнекіліктер: қыс суреттері, аққаланың үлгі суреті.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық-қозғаушы
|
Шаттық шеңбері. Жапалақтап қар жауды, Айнала аппақ түске енді. Бояды қаланы, тауды, Ақ шапанды қыс келді. Осы жақсы көңіл күйімізбен бүгінгі сабағымызды бастайық: - Балалар қазір жылдың қай мезгілі? -Қыс айларын кім атап береді? -Қыста қандай өзгерістер болады? Қыс-суық мезгіл. Қыс айлары : желтоқсан, қаңтар, ақпан. Қыста қар қалың жауады, боран соғады. Шана, шаңғы, коньки тебеміз. |
Шаттық шеңберіне тұрады.
-жыл мезгілі қыс. -желтоқсан, қаңтар, ақпан. -жел соғады, қар жауады. |
|
Ұйымдастырушы-Іздену |
Ғажайып сәт. Қар ханшайымы келеді. Қар ханшайымы: -Сәлеметсіздер ме, балақайлар. Балалар қыс қандай тамаша! Мен қыста балалардың қарда асыр салып ойнағанын жақсы көремін. -Балалар үлкен қораптағы тапсырманы орындау арқылы біз ғажайып зат құраймыз. - Бірінші қорыпта жұмбақ жасырылып. Кәне, бәріміз шешейік. Жұмбақ: Аппақ қардан домалақ, Денем тұрды мінеки. Аппақ қардан домалап, Басымда тұр мінеки. Мұрыным бар сәбізден, Мен кіммін ал ізден? (аққала) -Балалар мына қорыптан не шықты? -Екінші қораптағы тапсырманы орындайық. Қыста ойналатын ойындарды атаңдар. Қар ханшайымы: -Балалар өте ақылды екенсіңдер. Тапсырмаларды дұрыс орындадыңдар. Біз бұл қиылған суреттерден не құрадық? - Кәне аққала сөзін үш тілде айтайықшы. (аққала-снеговик-snowman) -Балалар аққала неден жасалады? -Қар сөзін үш тілде айтып көрейік. (қар-снег-snow) Қар ханшайымы: -Балалар мен енді басқа топтарға да баруым керек? -Қар ханшайымы бізбен бірге би билеп көңілді қайтыңыз. Сергіту сәті. Музыка қосылады. -Маған билерің ұнады сау болыңдар! - Балалар енді өзіміз аққаланы бояп үйренейік. Дидактикалық ойын: «Айырмашылығын тап» Барысы: Аққаланың екі суреті ілінеді. Балалар айырмашылығын табуы керек. |
-аққала
-шеңберлер
-шаңғы, шана, қар атысу.
-аққаланы құрадық
- аққала-снеговик-snowman.
- қар-снег-snow,
-балалар қайталайды. -Сау болыңыз, қар ханшайымы.
-аққаланың суретін бояиды.
Балалар белсене қатысады. |
|
Рефлексті-түзету |
-Бүгінгі сабақта біз не туралы әңгімелестік? -балалар бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма? |
Мадақтама |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қыс мезгіліндегі өзгерістерді біледі.
Түсінеді: Қыста суық болатынын түсінеді.
Қолданады: Ақ түсті қардан аққала жасап, оны суретке сала алады.
шағым қалдыра аласыз













