Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




    Сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті

    Тақырыбы: Ақтамберді Сарыұлы






    Іс-тәжірибе базасы: № 202 жалпы орта мектебі.

    Әдіскер: .........Нурпейсова Е.Б

    Пән мұғалімі: ...........Кенесова Л

    Машықкер: ..............Шаментай Диана

    Сыныбы: 8 «Ә»

    Күні: 16.10.2020 ж

    Баға____________











    2020 жыл

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Ақтамберді Сарыұлы

    Мектеп:№202 ЖОББМ КММ

    Күні:16.10.2020ж

    Машықкердің аты-жөні: Шаментай Диана Ерболатқызы

    Сынып: 8 «Ә»

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Ақтамберді Сарыұлы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (8.А/И4).

    Сабақ мақсаттары






    Барлық оқушылар орындай алады: ХҮІІІ ғасырдағы аса көрнекті жырауы Ақтамберді Сарыұлы туралы білім беру, толғауларын талдау;

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушылар бір-біріне түсіндіре отырып, образдарды салыстырып, талқылап өз ойын дәлелдей алады;

    Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы кейіпкерлердің образдарын топтастыра алады, кейіпкер бойындағы қасиеттерден нені үйренгенін, нені өзіне үлгі етуге болатынын өз ойымен айта алады.

    Бағалау критерий

    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Зерттеу, суреттеу, салыстыру, қолдану, талқылау барысында жұппен, топпен диалогқа түсу арқылы пікір алмасып, өз ойын дәлелді жеткізе алады, түйінді ойларын ортаға сала алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Жырау, толғау, жанкештілік, күмбез, күреңді, күдері, төскей, майдан, т.б

    Талқылауға арналған сұрақтар:


    Ақтамберді Сарыұлы кім?

    Ақтамберді Сарыұлын неге жырау деп атаған?

    Толғау дегеніміз не?

    Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтеріледі?


    Пәнаралық байланыс

    Қазақстан тарихы

    Алдыңғы оқу


    Ахмет Йассауи

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар




    Сабақтың басы

    5 минут





















    10 мин





















    Сәлемдесу!

    Оқушыларды түгендеу.



    «Күн шуағы» психологиялық ахуал.

    Тақтаға күн ілінеді және оқушылардың алдына оның шуақтары беріледі. Оқушылар шуақтарға бүгінгі күндеріне бір-біріне тілектер жазып тақтаға апарып іледі. Солай күніміз айналаға шуағын шашып тұрады. Осылай бүгінгі күнімізді бір-бірімізге тілек айтумен бастаймыз.

    Үй тапсырмасын тексеру.

    «Сұрақ жауап» әдісі арқылы оқушылардың үй тапсырмасын тексеру.

    Оқушылар дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қою арқылы өткен сабақты қаншалықты деңгейде меңгергендерін анықтайды.

    Жаңа сабақты меңгеру.

    Қызығушылығын ояту.

    1. Жыраулар поэзиясы қай ғасырларды қамтиды?

    2. Жыраулар поэзиясының негізгі тақырыбы қандай?

    3. Жыраулар өз заманының қандай өзекті мәселелерін жырларына арқау еткен?

    4. Жыршы, жырау, толғау сөздерін қалай түсінесіңдер?

    5. XV-XVIII ғасырларда өмір сүрген қандай жырауларды білесіңдер?

    6. Жыраулық өнер дала «Абызы» деп аталып, кімнен бастау алған?



    Ақтамберді Сарыұлы (1675-1768)

    Ақтамберді Сарыұлы 1675 жылы Оңтүстік Қазақстанда, Қаратау бойында , ауқатты отбасында дүниеге келеді. Болашақ жырау жамағайын туысы Бердіке деген батырдың қолында өседі. Ақындық талантын тым ерте, 10-11 жасында танытқан Ақтамберді 17 жасынан бастап қазақтардың орта Азия хандықтарымен арадағы соғыстарына қатысады. Өзінің жанкешті ерлігімен, ақыл-айласымен көпке танылады. Талай рет өлім аузынан қалады.

    Бірде, тіпті, жортуылда қолға түсіп, өлім жазасы орындалар қарсаңында ғана қашып құтылады.

    1723 жылы қазақтар ойраттардан ойсырай жеңіліп, бүкіл оңтүстік және шығыс аймақтан айырылған шақта Ақтамберді атақты батыр, Орта жүздің рубасы ақсақалдарының бірі еді. Батыр жырау өзінің белсенді ісімен де, жалынды жырымен де жоңғарға қарсы күресті ұйымдастырушылардың бел ортасында болады, қазақ жасағының алдыңғы сабында шайқасады. Жоңғар мемлекеті біржола талқандалып, жаудан босаған шығыс бетке қайта қонытану кезінде ақтамберді қазақ руларын атамекенге орнықтыру ісінде зор қызмет атқарады.

    Батыр жырау тоқсан үш жасында, 1768 жылы қайтыс болады. Жыраудың жартылай құлаған күмбезі қазір Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданындағы жүрекжота деген төбенің басында тұр.

    1-тапсырма.

    «Домбырадығы сұрақтар» әдісі

    Аудитория ішінде күй қосылып, бір оқушының қолына домбыра бейнесіндегі конверт беріледі. Күй тоқтағанда домбыра қай оқушыда болса, сол оқушы домбырадағы сұраққа жауап береді. Ақтамберді Сарыұлы қай жылдары өмір сүрген?

    • Жырау қай жерде дүниеге келген?

    • Қай жасынан бастап соғысқа қатыса бастаған?

    • Ақтамберді Сарыұлын неге жырау деп атаған?

    • Жыраудың күмбезі қай жерге орнатылған?

    • Жыраудың қандай толғауларын білесіңдер?



    2-тапырма.

    Ақын өмірі мен шығармашылығын жинақтап ассоцация құру.

    Дескриптор:

    • Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы ақпараттарды жинақтайды.





    Әдебиетімізде толғау жанры жыраулар поэзиясында кездеседі. Толғау жанры қазақ, қарақалпақ, ноғай халықтарының ауызша поэзиясында кең тараған. Толғау тарихы жыраулық поэзияға тікелей қатысты. Толғаудың жанр ретінде қалыптасуы аталған халықтар әлі бөлініп үлгермеген ХІІІ–ХІV ғасырларға сәйкес. ХV–ХІХ ғасырлардағы қазақ поэзиясында ерекше өркендеп, өзінің жоғары даму сатысына жетті. Көрнекті өкілдері – Қазтуған, Доспамбет, Шалкиіз, Ақтамберді, Бұқар, Дулат, Махамбет т.б. Толғауда қоғамдағы жағдайлар, өмір, жақсылық, жамандық, адам тіршілігі т.б. ақыл өсиет, насихат түрінде жырланады. Толғау ауызша дамып, біздің заманымызға ауызша жетті. Толғауда терең азаматтық әуен, ірі қоғамдық, әлеуметтік, саяси философиялық тақырып ерекше орын алады. Негізгі бейнелеу тәсілі – дидактика. Толғауларға ұқсас шығармаларды башқұрттар «қобайыр», қырғыздар «санатна сыятырлар», құмықтар «ойлу йырлар» деп атайды.





    «Күн шуағы» психологиялық ахуал









    «Сұрақ жауап» әдісі

























    Жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы ақпараттар ілінеді.

































    «Домбырадағы сұрақтар» әдісі

    Домбыра бейнесіндегі конверт, түрлі қима қағаздар

















    Ассоцация құру




    10 мин.





































    15 мин




















    10 мин







    5 мин






    3-тапсырма.

    Толғаумен жұмыс.

    Оқушылар толғауды тізбектеп оқиды.


    Күлдір-күлдір кісінетіп


    Күлдір-күлдір кісінетіп,

    Күреңді мінер ме екеміз?

    Күдеріден бау тағып,

    Ақ кіреуке киер ме екеміз?!

    Өзенге бие байлатып,

    Төскейге орда орнатып,

    Төрткілден ошақ қаздырып,

    Төбел биге сойғызып,

    Төменде бидің кеңесін,

    Бірз де құрар ме екеміз?!

    Құлаты тауға қол салып,

    Садақтың оғын мол салып,

    Бетпақтың он бір шөлінен

    Төтелеп жүріп жол салып,

    Қолды бір бастар ма екеміз?!


    Сұрақтар:

    • Берілген толғауда не туралы баяндалған?

    • Толғаудың идеясы неде?

    • Толғаудағы оқиғаның ұлттық ерекшелігі қандай?




    4-тапсырма

    Оқулықпен жұмыс

    Оқулық бойынша 3 қатарға парақтар таратылады. Әр қатар өздеріне берілген сұрақтарға толық жауап береді.

    1-қатар

    1. Ақтамберді толғауларының басты тақырыбы не?

    2. Ойраттармен арадағы соғыс туралы не айтылған?


    2-қатар

    3. Ақын жігіттің жігіттігі туралы не айтқан еді?

    4. Ақынның жылқы малының қадір-қасиеті туралы айтқандары


    3-қатар

    5. “Күмбір-күмбір кісінетіп” толғауы не туралы?

    6. “Балаларыма өсиет” өлеңі туралы не білесің?


    Дескриптор:

    • Сұрақтарға жүйелі түрде жауап береді;

    • Өз ойын анық жеткізеді;

    • Сұрақтарды толық қамтиды;

    • Қосымша ақпараттарды орынды қолданады.


    5-тапсырма

    Толғаудан жыраудың мақсатын, ойын, мұңын қара сөзбен қайта жазу.


    Дескриптор

    • Толғаудан жыраудың мақсатын, мұңын, ойын қара сөзбен жазады.

    • Өзіндік ой қосады.

    6-тапсырма

    «Ақын арманы -...» эссе жазу.


    Дескриптор:

     Сөйлемдерді дұрыс қолдана алады;

     Ойын жүйелі жеткізе алады;

    7-тапсырма

    «Классер» әдісі арқылы тақтаға стикерлерге жауап жазып іледі.

    «Ақын арманы қандай еді?»


    1. «Құрап жанды көп жиып,

    Өз алдына ел қылсам.»

    1. «Асқар тауды жайласам,

    Желілеп бие байласам»

    1. «Ойпан жерге он отау,

    Қыраң жерге қырық шатыр тігіп

    Қонағымды жайласам!..»

    1. «Құлым бір ұлдай киінсе,

    Көркемін көрген сүйінсе...»

    1. «Балуаннан нөкер барлатып,

    Күреске салар ма екенбіз?!»

    1. «Балуаннан нөкер барлатып,

    Күреске салар ма екенбіз?!»


    Дескриптор:

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Шаментай Диана Ерболатқызы
      03 Желтоқсан 2020
      553
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Ақтамберді Сарыұлы

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Ақтамберді Сарыұлы

      Материал туралы қысқаша түсінік
      машықкерлер мен мұғалімдерге
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

      «М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




      Сабақ жоспары

      Қазақ әдебиеті

      Тақырыбы: Ақтамберді Сарыұлы






      Іс-тәжірибе базасы: № 202 жалпы орта мектебі.

      Әдіскер: .........Нурпейсова Е.Б

      Пән мұғалімі: ...........Кенесова Л

      Машықкер: ..............Шаментай Диана

      Сыныбы: 8 «Ә»

      Күні: 16.10.2020 ж

      Баға____________











      2020 жыл

      Қысқа мерзімді сабақ жоспары

      Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

      Ақтамберді Сарыұлы

      Мектеп:№202 ЖОББМ КММ

      Күні:16.10.2020ж

      Машықкердің аты-жөні: Шаментай Диана Ерболатқызы

      Сынып: 8 «Ә»

      Қатысқандар:

      Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      Ақтамберді Сарыұлы

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

      Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу (8.А/И4).

      Сабақ мақсаттары






      Барлық оқушылар орындай алады: ХҮІІІ ғасырдағы аса көрнекті жырауы Ақтамберді Сарыұлы туралы білім беру, толғауларын талдау;

      Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Оқушылар бір-біріне түсіндіре отырып, образдарды салыстырып, талқылап өз ойын дәлелдей алады;

      Кейбір оқушылар орындай алады: Жырдағы кейіпкерлердің образдарын топтастыра алады, кейіпкер бойындағы қасиеттерден нені үйренгенін, нені өзіне үлгі етуге болатынын өз ойымен айта алады.

      Бағалау критерий

      Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.


      Тілдік мақсаттар

      Оқушылар орындай алады: Зерттеу, суреттеу, салыстыру, қолдану, талқылау барысында жұппен, топпен диалогқа түсу арқылы пікір алмасып, өз ойын дәлелді жеткізе алады, түйінді ойларын ортаға сала алады.

      Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

      Жырау, толғау, жанкештілік, күмбез, күреңді, күдері, төскей, майдан, т.б

      Талқылауға арналған сұрақтар:


      Ақтамберді Сарыұлы кім?

      Ақтамберді Сарыұлын неге жырау деп атаған?

      Толғау дегеніміз не?

      Толғауда қандай әлеуметтік мәселелер көтеріледі?


      Пәнаралық байланыс

      Қазақстан тарихы

      Алдыңғы оқу


      Ахмет Йассауи

      Жоспар

      Жоспарланған уақыт

      Жоспарланған жаттығу түрлері

      Ресурстар




      Сабақтың басы

      5 минут





















      10 мин





















      Сәлемдесу!

      Оқушыларды түгендеу.



      «Күн шуағы» психологиялық ахуал.

      Тақтаға күн ілінеді және оқушылардың алдына оның шуақтары беріледі. Оқушылар шуақтарға бүгінгі күндеріне бір-біріне тілектер жазып тақтаға апарып іледі. Солай күніміз айналаға шуағын шашып тұрады. Осылай бүгінгі күнімізді бір-бірімізге тілек айтумен бастаймыз.

      Үй тапсырмасын тексеру.

      «Сұрақ жауап» әдісі арқылы оқушылардың үй тапсырмасын тексеру.

      Оқушылар дайындап келген сұрақтарын бір-біріне қою арқылы өткен сабақты қаншалықты деңгейде меңгергендерін анықтайды.

      Жаңа сабақты меңгеру.

      Қызығушылығын ояту.

      1. Жыраулар поэзиясы қай ғасырларды қамтиды?

      2. Жыраулар поэзиясының негізгі тақырыбы қандай?

      3. Жыраулар өз заманының қандай өзекті мәселелерін жырларына арқау еткен?

      4. Жыршы, жырау, толғау сөздерін қалай түсінесіңдер?

      5. XV-XVIII ғасырларда өмір сүрген қандай жырауларды білесіңдер?

      6. Жыраулық өнер дала «Абызы» деп аталып, кімнен бастау алған?



      Ақтамберді Сарыұлы (1675-1768)

      Ақтамберді Сарыұлы 1675 жылы Оңтүстік Қазақстанда, Қаратау бойында , ауқатты отбасында дүниеге келеді. Болашақ жырау жамағайын туысы Бердіке деген батырдың қолында өседі. Ақындық талантын тым ерте, 10-11 жасында танытқан Ақтамберді 17 жасынан бастап қазақтардың орта Азия хандықтарымен арадағы соғыстарына қатысады. Өзінің жанкешті ерлігімен, ақыл-айласымен көпке танылады. Талай рет өлім аузынан қалады.

      Бірде, тіпті, жортуылда қолға түсіп, өлім жазасы орындалар қарсаңында ғана қашып құтылады.

      1723 жылы қазақтар ойраттардан ойсырай жеңіліп, бүкіл оңтүстік және шығыс аймақтан айырылған шақта Ақтамберді атақты батыр, Орта жүздің рубасы ақсақалдарының бірі еді. Батыр жырау өзінің белсенді ісімен де, жалынды жырымен де жоңғарға қарсы күресті ұйымдастырушылардың бел ортасында болады, қазақ жасағының алдыңғы сабында шайқасады. Жоңғар мемлекеті біржола талқандалып, жаудан босаған шығыс бетке қайта қонытану кезінде ақтамберді қазақ руларын атамекенге орнықтыру ісінде зор қызмет атқарады.

      Батыр жырау тоқсан үш жасында, 1768 жылы қайтыс болады. Жыраудың жартылай құлаған күмбезі қазір Шығыс Қазақстан облысы Абай ауданындағы жүрекжота деген төбенің басында тұр.

      1-тапсырма.

      «Домбырадығы сұрақтар» әдісі

      Аудитория ішінде күй қосылып, бір оқушының қолына домбыра бейнесіндегі конверт беріледі. Күй тоқтағанда домбыра қай оқушыда болса, сол оқушы домбырадағы сұраққа жауап береді. Ақтамберді Сарыұлы қай жылдары өмір сүрген?

      • Жырау қай жерде дүниеге келген?

      • Қай жасынан бастап соғысқа қатыса бастаған?

      • Ақтамберді Сарыұлын неге жырау деп атаған?

      • Жыраудың күмбезі қай жерге орнатылған?

      • Жыраудың қандай толғауларын білесіңдер?



      2-тапырма.

      Ақын өмірі мен шығармашылығын жинақтап ассоцация құру.

      Дескриптор:

      • Ақынның өмірі мен шығармашылығы туралы ақпараттарды жинақтайды.





      Әдебиетімізде толғау жанры жыраулар поэзиясында кездеседі. Толғау жанры қазақ, қарақалпақ, ноғай халықтарының ауызша поэзиясында кең тараған. Толғау тарихы жыраулық поэзияға тікелей қатысты. Толғаудың жанр ретінде қалыптасуы аталған халықтар әлі бөлініп үлгермеген ХІІІ–ХІV ғасырларға сәйкес. ХV–ХІХ ғасырлардағы қазақ поэзиясында ерекше өркендеп, өзінің жоғары даму сатысына жетті. Көрнекті өкілдері – Қазтуған, Доспамбет, Шалкиіз, Ақтамберді, Бұқар, Дулат, Махамбет т.б. Толғауда қоғамдағы жағдайлар, өмір, жақсылық, жамандық, адам тіршілігі т.б. ақыл өсиет, насихат түрінде жырланады. Толғау ауызша дамып, біздің заманымызға ауызша жетті. Толғауда терең азаматтық әуен, ірі қоғамдық, әлеуметтік, саяси философиялық тақырып ерекше орын алады. Негізгі бейнелеу тәсілі – дидактика. Толғауларға ұқсас шығармаларды башқұрттар «қобайыр», қырғыздар «санатна сыятырлар», құмықтар «ойлу йырлар» деп атайды.





      «Күн шуағы» психологиялық ахуал









      «Сұрақ жауап» әдісі

























      Жыраудың өмірі мен шығармашылығы туралы ақпараттар ілінеді.

































      «Домбырадағы сұрақтар» әдісі

      Домбыра бейнесіндегі конверт, түрлі қима қағаздар

















      Ассоцация құру




      10 мин.





































      15 мин




















      10 мин







      5 мин






      3-тапсырма.

      Толғаумен жұмыс.

      Оқушылар толғауды тізбектеп оқиды.


      Күлдір-күлдір кісінетіп


      Күлдір-күлдір кісінетіп,

      Күреңді мінер ме екеміз?

      Күдеріден бау тағып,

      Ақ кіреуке киер ме екеміз?!

      Өзенге бие байлатып,

      Төскейге орда орнатып,

      Төрткілден ошақ қаздырып,

      Төбел биге сойғызып,

      Төменде бидің кеңесін,

      Бірз де құрар ме екеміз?!

      Құлаты тауға қол салып,

      Садақтың оғын мол салып,

      Бетпақтың он бір шөлінен

      Төтелеп жүріп жол салып,

      Қолды бір бастар ма екеміз?!


      Сұрақтар:

      • Берілген толғауда не туралы баяндалған?

      • Толғаудың идеясы неде?

      • Толғаудағы оқиғаның ұлттық ерекшелігі қандай?




      4-тапсырма

      Оқулықпен жұмыс

      Оқулық бойынша 3 қатарға парақтар таратылады. Әр қатар өздеріне берілген сұрақтарға толық жауап береді.

      1-қатар

      1. Ақтамберді толғауларының басты тақырыбы не?

      2. Ойраттармен арадағы соғыс туралы не айтылған?


      2-қатар

      3. Ақын жігіттің жігіттігі туралы не айтқан еді?

      4. Ақынның жылқы малының қадір-қасиеті туралы айтқандары


      3-қатар

      5. “Күмбір-күмбір кісінетіп” толғауы не туралы?

      6. “Балаларыма өсиет” өлеңі туралы не білесің?


      Дескриптор:

      • Сұрақтарға жүйелі түрде жауап береді;

      • Өз ойын анық жеткізеді;

      • Сұрақтарды толық қамтиды;

      • Қосымша ақпараттарды орынды қолданады.


      5-тапсырма

      Толғаудан жыраудың мақсатын, ойын, мұңын қара сөзбен қайта жазу.


      Дескриптор

      • Толғаудан жыраудың мақсатын, мұңын, ойын қара сөзбен жазады.

      • Өзіндік ой қосады.

      6-тапсырма

      «Ақын арманы -...» эссе жазу.


      Дескриптор:

       Сөйлемдерді дұрыс қолдана алады;

       Ойын жүйелі жеткізе алады;

      7-тапсырма

      «Классер» әдісі арқылы тақтаға стикерлерге жауап жазып іледі.

      «Ақын арманы қандай еді?»


      1. «Құрап жанды көп жиып,

      Өз алдына ел қылсам.»

      1. «Асқар тауды жайласам,

      Желілеп бие байласам»

      1. «Ойпан жерге он отау,

      Қыраң жерге қырық шатыр тігіп

      Қонағымды жайласам!..»

      1. «Құлым бір ұлдай киінсе,

      Көркемін көрген сүйінсе...»

      1. «Балуаннан нөкер барлатып,

      Күреске салар ма екенбіз?!»

      1. «Балуаннан нөкер барлатып,

      Күреске салар ма екенбіз?!»


      Дескриптор:

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 8 сынып
        03.12.2020
        553
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Шаментай Диана Ерболатқызы
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации