сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Ақыл айтпа жол көрсет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларды дұрыс бағытқа жетелеу, ақыл-кеңес беру мәдениетін үйрету. Оқушылардың өмірлік дағдыларын қалыптастыру, дұрыс шешім қабылдауға баулу. Өзара сыйластыққа, түсіністікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
|
Мақсаты |
оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Мұғалімнің сөзі: Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Ақыл айтпа, жол көрсет». Бұл тақырып сіздерге не туралы ой салады? Қандай жағдайда ақыл айту пайдалы, ал қандай жағдайда ол керісінше әсер етуі мүмкін? Осы сұрақтарға бірге жауап іздейміз. ІІ. Негізгі бөлім (25 минут)1. Талқылау (10 минут) Өмірде өзіңізге біреу ақыл айтқан кез болды ма? Ол жағдай сізге қалай әсер етті? Ақыл айтудың орнына жол көрсетіп, қолдау көрсеткен адам болды ма? Бұл жағдайда не өзгереді? 2. Мақал-мәтелдер талдау (5 минут) «Жақсының сөзі – ақылдың көзі» «Ақыл
айтқаннан жол көрсеткен артық» |
Тақырыпқа қатысты ой қозғау (Жеке жұмыс)Сұрақтар: "Ақыл айтпа, жол көрсет" дегенді қалай түсінесің? Ақыл айту мен жол көрсету арасындағы айырмашылық қандай? Өзіңе өмірде кім жол көрсетті? |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мысал келтіру (10
минут) Жағдайлар мысалы: Жаңа мектепке келген оқушы достар таба алмай жүр. Сыныпта бір оқушы сабақтан қиналып жүр. Әр топ өз шешімін таныстырады. |
Мақал-мәтелдерді талдау (Жұптық жұмыс)Мақал-мәтелдер: "Жақсы жолдас – жол нұсқар, жаман жолдас – қол нұсқар." "Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, еңбегің мен ақылың екі жақтап." Тапсырма: Әр мақалдың мағынасын түсіндіріп, мысал келтіріңдер. Осы мақалдарға сай өмірдегі нақты жағдайларды еске түсіріп, талқылаңдар. |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің қорытынды сөзі: Балалар, бүгін біз ақыл айтудан гөрі нақты қолдау көрсетудің қаншалықты маңызды екенін түсіндік. Ендеше, болашақта бір-бірімізге тек қолдау білдіріп, дұрыс бағыт көрсете білейік. Рефлексия: Бүгінгі тәрбие сағатынан қандай ой түйдіңіздер? Алдағы уақытта өзгелерге қолдау көрсетуге дайынсыз ба? |
Диалог құрастыру (Топтық жұмыс)Тапсырма: |
|
|
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. «Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:
Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ақыл айтпа жол көрсет тәрбие сағаты
Ақыл айтпа жол көрсет тәрбие сағаты
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
10.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
Ақыл айтпа жол көрсет |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларды дұрыс бағытқа жетелеу, ақыл-кеңес беру мәдениетін үйрету. Оқушылардың өмірлік дағдыларын қалыптастыру, дұрыс шешім қабылдауға баулу. Өзара сыйластыққа, түсіністікке тәрбиелеу. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ» |
|
|
Мақсаты |
оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Мұғалімнің сөзі: Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Ақыл айтпа, жол көрсет». Бұл тақырып сіздерге не туралы ой салады? Қандай жағдайда ақыл айту пайдалы, ал қандай жағдайда ол керісінше әсер етуі мүмкін? Осы сұрақтарға бірге жауап іздейміз. ІІ. Негізгі бөлім (25 минут)1. Талқылау (10 минут) Өмірде өзіңізге біреу ақыл айтқан кез болды ма? Ол жағдай сізге қалай әсер етті? Ақыл айтудың орнына жол көрсетіп, қолдау көрсеткен адам болды ма? Бұл жағдайда не өзгереді? 2. Мақал-мәтелдер талдау (5 минут) «Жақсының сөзі – ақылдың көзі» «Ақыл
айтқаннан жол көрсеткен артық» |
Тақырыпқа қатысты ой қозғау (Жеке жұмыс)Сұрақтар: "Ақыл айтпа, жол көрсет" дегенді қалай түсінесің? Ақыл айту мен жол көрсету арасындағы айырмашылық қандай? Өзіңе өмірде кім жол көрсетті? |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мысал келтіру (10
минут) Жағдайлар мысалы: Жаңа мектепке келген оқушы достар таба алмай жүр. Сыныпта бір оқушы сабақтан қиналып жүр. Әр топ өз шешімін таныстырады. |
Мақал-мәтелдерді талдау (Жұптық жұмыс)Мақал-мәтелдер: "Жақсы жолдас – жол нұсқар, жаман жолдас – қол нұсқар." "Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, еңбегің мен ақылың екі жақтап." Тапсырма: Әр мақалдың мағынасын түсіндіріп, мысал келтіріңдер. Осы мақалдарға сай өмірдегі нақты жағдайларды еске түсіріп, талқылаңдар. |
|
|
||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Мұғалімнің қорытынды сөзі: Балалар, бүгін біз ақыл айтудан гөрі нақты қолдау көрсетудің қаншалықты маңызды екенін түсіндік. Ендеше, болашақта бір-бірімізге тек қолдау білдіріп, дұрыс бағыт көрсете білейік. Рефлексия: Бүгінгі тәрбие сағатынан қандай ой түйдіңіздер? Алдағы уақытта өзгелерге қолдау көрсетуге дайынсыз ба? |
Диалог құрастыру (Топтық жұмыс)Тапсырма: |
|
|
||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.
- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет. «Есте сақта!»
2.Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:
Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек. Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














