Материалдар / Ақыл айтпа жол көрсет тәрбие сағаты

Ақыл айтпа жол көрсет тәрбие сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ақыл айтпа жол көрсет тәрбие сағаты
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

10.02.2025

Сынып: 6 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Ақыл айтпа жол көрсет

Құндылықты дарыту

Оқушыларды дұрыс бағытқа жетелеу, ақыл-кеңес беру мәдениетін үйрету.

Оқушылардың өмірлік дағдыларын қалыптастыру, дұрыс шешім қабылдауға баулу.

Өзара сыйластыққа, түсіністікке тәрбиелеу.

Қауіпсіздік сабағы

«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Мақсаты

оқушыларға төтенше жағдайлар қызметі не үшін арналғанын және олардың жұмыс істеу тәртібімен таныстыру.



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Мұғалімнің сөзі:

Балалар, бүгінгі тәрбие сағатымыздың тақырыбы – «Ақыл айтпа, жол көрсет». Бұл тақырып сіздерге не туралы ой салады? Қандай жағдайда ақыл айту пайдалы, ал қандай жағдайда ол керісінше әсер етуі мүмкін? Осы сұрақтарға бірге жауап іздейміз.

ІІ. Негізгі бөлім (25 минут)

1. Талқылау (10 минут)
Мұғалім оқушыларға төмендегідей сұрақтар қояды:

Өмірде өзіңізге біреу ақыл айтқан кез болды ма? Ол жағдай сізге қалай әсер етті?

Ақыл айтудың орнына жол көрсетіп, қолдау көрсеткен адам болды ма? Бұл жағдайда не өзгереді?

2. Мақал-мәтелдер талдау (5 минут)

«Жақсының сөзі – ақылдың көзі»

«Ақыл айтқаннан жол көрсеткен артық»
Мұғалім оқушылармен бірге мақалдардың мәнін түсіндіреді, өмірлік мысалдармен талқылайды.


Тақырыпқа қатысты ой қозғау (Жеке жұмыс)

Сұрақтар:

"Ақыл айтпа, жол көрсет" дегенді қалай түсінесің?

Ақыл айту мен жол көрсету арасындағы айырмашылық қандай?

Өзіңе өмірде кім жол көрсетті?




Сабақтың ортасы

Мысал келтіру (10 минут)
Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа өмірлік жағдай беріледі. Олар сол жағдайдан дұрыс жол табу үшін ақыл-кеңес емес, нақты іс-әрекетпен қалай көмектесуге болатынын ойластырады.

Жағдайлар мысалы:

Жаңа мектепке келген оқушы достар таба алмай жүр.

Сыныпта бір оқушы сабақтан қиналып жүр.

Әр топ өз шешімін таныстырады.

Мақал-мәтелдерді талдау (Жұптық жұмыс)

Мақал-мәтелдер:

"Жақсы жолдас – жол нұсқар, жаман жолдас – қол нұсқар."

"Өзіңе сен, өзіңді алып шығар, еңбегің мен ақылың екі жақтап."

Тапсырма:

Әр мақалдың мағынасын түсіндіріп, мысал келтіріңдер.

Осы мақалдарға сай өмірдегі нақты жағдайларды еске түсіріп, талқылаңдар.




Сабақтың соңы

Мұғалімнің қорытынды сөзі:

Балалар, бүгін біз ақыл айтудан гөрі нақты қолдау көрсетудің қаншалықты маңызды екенін түсіндік. Ендеше, болашақта бір-бірімізге тек қолдау білдіріп, дұрыс бағыт көрсете білейік.

Рефлексия:

Бүгінгі тәрбие сағатынан қандай ой түйдіңіздер?

Алдағы уақытта өзгелерге қолдау көрсетуге дайынсыз ба?


Диалог құрастыру (Топтық жұмыс)

Тапсырма:
Оқушылар екі кейіпкердің диалогын жазады. Бірі ақыл айтушы, екіншісі жол көрсетуші болсын. Диалог барысында ақыл айтудың және жол көрсетудің айырмашылығы анық көрінуі тиіс.




Қауіпсіздік сабағы

«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ»

Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

  1. Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту.

  2. Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз.

  3. Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар:

Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация.

Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін):

Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт.

Shape1

- Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт.

Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет.

«Есте сақта!»

Өрт күзеті

101

Полиция

102

Жедел жәрдем

103

Төтенше газ қызметі

104,112

Бірыңғай құтқару қызметі

112

«111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған.

  • «111» нөмірі – 24/7 байланыста

  • «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды

111

- «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста.


2.Негізгі бөлім

- Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал!

Жағдаяттарды талқылау:

Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өрт шығып жатыр. Сенің әрекетің.....

Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз...

Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада.

Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің …

Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көрші үйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта .....

3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау.

Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек:

  1. Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі.

  2. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек.

  3. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі.

Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек.

Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. Пайдалы сілтемелер:

https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn

















































Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі