Ұйымдастыру кезеңі 5
мин
|
- Оқушыларды сабаққа
дайындау
- Сәлемдесу
- Қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру
Қауіпсіздік
ережелері:
-
Ойын жабдықтарын дұрыс
пайдалану.
-
Жаттығу барысында қауіпсіздік шараларын
сақтау.
-
Қатты жерлерде немесе жарақат алу қаупі
бар аймақтарда абай болу.
Келмеген оқушылардың
себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият
тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын
қадағалау.
|
Оқушылар сабаққа дайын, күн
тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін
біледi
|
Қол
шапалақ
|
|
Негізгі бөлім 35
мин
|
Жалпы дамыту
жаттығулары:
Допты алақанға
жабыстырмай, лақтыратын қолдың саусақ ұштарымен ұстау қажет. Сұқ,
ортаңғы пен атаусыз саусақтар рычаг тәрізді доптың артында
орталасқан, ал бас бармақ пен шынашақ оны жанынан ұстап тұрады.
Екпін алмас бұрын лақтырушы снарядты бүгулі қолмен иығының үстінен
ұстайды.
Лақтыру кезінде
лақтыратын қолға қарама-қарсы аяқ алға шығуы керектігін оқушылардың
есіне салыңыз. Басынан асыра лақтыруды орындаған кезде қол төмен
және артқа кетеді (дайындық кезеңі), ал жамбас пен иық алға
тартылады.

|
Әр түрлі
снарядтарды нысанаға және алысқа серпу мен лақтыру
техникасы
(С, Т,
К) Оқушылар жұптарда теннис добымен жұмыс
істейді.
Жұптарда
теннис добын лақтыру
1.
Білезікпен лақтыру, қол 45 градусқа бүгілген, шынтақ кеуде тұсында,
тек білезікпен лақтыру.
2.
Орнында тұрып басынан асыра лақтыру. 3 м
арақашықтықта.
3.
Басынан асыра еденге
лақтыру.
4. 5 м
арақашықтықта екі қадамнан
лақтыру.
5. Қиық
қадамды пысықтау.
6. Қиық
қадамнан
|
Смайликтер
арқылы
|
|
Қорытынды кезеңі
5
мин
|
(ЖЖ, К, Ф)
Әріптестер бірге жұмыс істейді және құрсауларды
конустармен/белгілеуші таңбалармен белгіленген лақтыру сызығынан
берілген учаскеге лақтырады. Әрбір оқушы үш рет лақтырады және
әріптесі ұзындықты өлшеп, бормен
белгілейді.-Оқушылардың жетістіктерін
мадақтау. Тыныс алу жаттығулары және релаксация (2
минут).

|
Екпін
алудың бірінші (алдын ала) сатысы бастапқы күйден жеке таңдалатын
бақылау белгісіне дейін басталады. Бірлескен жұмыс барысында
оқушыларды бақылаңыз және олардың назарларын бірлескен жұмыс/жарыс
дағдыларына, сондай-ақ лақтыру кезіндегі жеке қабілеттерге
аударыңыз.
Сұрақ қойыңыз: Жаттығуды
қауіпсіз әрі әділ өту үшін сендерге қандай ережелер қажет?
Жаттығуды қалай барынша қызықты немесе өнертабысты етуге
болады?
|
Қол
шапалақ
|
|