|
Бөлім |
|
|
|
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты |
Темиров Ғабит |
|
|
Күні |
17.09.2024ж |
|
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әр түрлі снараттарды нысанаға лақтыру техникасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1. Аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
- Оқушыларды сабаққа
дайындау Қауіпсіздік ережелері:
Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.
|
Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi |
Қол шапалақ |
|
|
Негізгі бөлім 35 мин |
Жалпы дамыту
жаттығулары: Лақтыру кезінде лақтыратын қолға қарама-қарсы аяқ алға шығуы керектігін оқушылардың есіне салыңыз. Басынан асыра лақтыруды орындаған кезде қол төмен және артқа кетеді (дайындық кезеңі), ал жамбас пен иық алға тартылады.
|
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және алысқа серпу мен лақтыру техникасы (С, Т, К) Оқушылар жұптарда теннис добымен жұмыс істейді. Жұптарда теннис добын лақтыру 1. Білезікпен лақтыру, қол 45 градусқа бүгілген, шынтақ кеуде тұсында, тек білезікпен лақтыру. 2. Орнында тұрып басынан асыра лақтыру. 3 м арақашықтықта. 3. Басынан асыра еденге лақтыру. 4. 5 м арақашықтықта екі қадамнан лақтыру. 5. Қиық қадамды пысықтау. 6. Қиық қадамнан |
Смайликтер арқылы |
|
|
Қорытынды кезеңі 5 мин |
(ЖЖ, К, Ф) Әріптестер бірге жұмыс істейді және құрсауларды конустармен/белгілеуші таңбалармен белгіленген лақтыру сызығынан берілген учаскеге лақтырады. Әрбір оқушы үш рет лақтырады және әріптесі ұзындықты өлшеп, бормен белгілейді.-Оқушылардың жетістіктерін мадақтау. Тыныс алу жаттығулары және релаксация (2 минут).
|
Екпін алудың бірінші (алдын ала) сатысы бастапқы күйден жеке таңдалатын бақылау белгісіне дейін басталады. Бірлескен жұмыс барысында оқушыларды бақылаңыз және олардың назарларын бірлескен жұмыс/жарыс дағдыларына, сондай-ақ лақтыру кезіндегі жеке қабілеттерге аударыңыз. Сұрақ қойыңыз: Жаттығуды қауіпсіз әрі әділ өту үшін сендерге қандай ережелер қажет? Жаттығуды қалай барынша қызықты немесе өнертабысты етуге болады? |
Қол шапалақ |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әр түрлі снараттарды нысанаға лақтыру техникасы
Әр түрлі снараттарды нысанаға лақтыру техникасы
|
Бөлім |
|
|
|
Педагогтің тегі,аты,әкесінің аты |
Темиров Ғабит |
|
|
Күні |
17.09.2024ж |
|
|
Сынып: 5 «А» |
Қатысушылардың саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Әр түрлі снараттарды нысанаға лақтыру техникасы |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.1.1.1. Аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
|
|
Сабақтың мақсаттары |
Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту |
|
Сабақ барысы
|
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Ұйымдастыру кезеңі 5 мин |
- Оқушыларды сабаққа
дайындау Қауіпсіздік ережелері:
Келмеген оқушылардың себебін анықтау. Оқушылардың сабақтың тақырыбы мен мақсатын мұқият тыңдауын қадағалау. Бой жазу жаттығуларын ережеге сай орындалуын қадағалау.
|
Оқушылар сабаққа дайын, күн тәртібін түсінеді, қауіпсіздік ережелерін біледi |
Қол шапалақ |
|
|
Негізгі бөлім 35 мин |
Жалпы дамыту
жаттығулары: Лақтыру кезінде лақтыратын қолға қарама-қарсы аяқ алға шығуы керектігін оқушылардың есіне салыңыз. Басынан асыра лақтыруды орындаған кезде қол төмен және артқа кетеді (дайындық кезеңі), ал жамбас пен иық алға тартылады.
|
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және алысқа серпу мен лақтыру техникасы (С, Т, К) Оқушылар жұптарда теннис добымен жұмыс істейді. Жұптарда теннис добын лақтыру 1. Білезікпен лақтыру, қол 45 градусқа бүгілген, шынтақ кеуде тұсында, тек білезікпен лақтыру. 2. Орнында тұрып басынан асыра лақтыру. 3 м арақашықтықта. 3. Басынан асыра еденге лақтыру. 4. 5 м арақашықтықта екі қадамнан лақтыру. 5. Қиық қадамды пысықтау. 6. Қиық қадамнан |
Смайликтер арқылы |
|
|
Қорытынды кезеңі 5 мин |
(ЖЖ, К, Ф) Әріптестер бірге жұмыс істейді және құрсауларды конустармен/белгілеуші таңбалармен белгіленген лақтыру сызығынан берілген учаскеге лақтырады. Әрбір оқушы үш рет лақтырады және әріптесі ұзындықты өлшеп, бормен белгілейді.-Оқушылардың жетістіктерін мадақтау. Тыныс алу жаттығулары және релаксация (2 минут).
|
Екпін алудың бірінші (алдын ала) сатысы бастапқы күйден жеке таңдалатын бақылау белгісіне дейін басталады. Бірлескен жұмыс барысында оқушыларды бақылаңыз және олардың назарларын бірлескен жұмыс/жарыс дағдыларына, сондай-ақ лақтыру кезіндегі жеке қабілеттерге аударыңыз. Сұрақ қойыңыз: Жаттығуды қауіпсіз әрі әділ өту үшін сендерге қандай ережелер қажет? Жаттығуды қалай барынша қызықты немесе өнертабысты етуге болады? |
Қол шапалақ |
|
шағым қалдыра аласыз















