Тексерілді:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1. Жүгіру,секіру және лақтыру дағдыларын оқу |
Мектеп: "Опорный орта мектебі" КММ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Темірбеков Е |
|||||
|
|
|
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және қашықтыққа лақтыру және серпу техникалары. |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
5.1.1.1 Аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме |
1.1 Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушы лақтырады,мәнін түсінеді.. Көбі: Білім алушы лақтырады,мәнін түсінеді,айтып бере алады. Кейбірі: Білім алушы лақтырады, мәнінтүсінеді ,айтып бере алады, көрсете алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ширату және қалпына келу техникасы эститикалық созылу, динамикалық созылу орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру,«аттау» тәсілімен биікке секіру секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық. Олимпиада ойындары, жарыстар өнертапқыш, креативті ережелер. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, физика, жас өспірімдер физиологиясы. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
|||||
|
Бастапқы білім |
Қашықтыққа,нысанаға лақтыру,серпу түрлерін үйренді. |
|||||
|
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10мин |
Дайындық бөлімі. Білім алушылардың сәлемдесіп зейінін шоғырландырып,бірге сабақ мақсаттарын/ОМ/ анықтап алу. Техника қауіпсіздігі. Спорттық киімдеріне назар аудару. Жаңасабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Жаттығулар тізбегі аяқ бұлшық еттері мен секіру, сермелу жаттығуларын қамтуды көздейді. |
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Кең алаң Ысқырық,доп |
||||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
(Б;Т,К)Бес қадамнан екпін алып кіші допты лақтыру әдісі а)Лақтыру бағытына бір бүйірін қаратып(бір қырмен) тұрып, сол аяқтан оң аяққа жеңіл секіріп ауысу арқылы лақтыру: ә)Аяқтың арасы иық кендігіндей болып, бір қырымен,дененің салмағын оң аяққа түсіріп, сол аяқ ілгерірек қойылған және шамалы көтерілген,кеуде сәл алға еңкейіп, оңға бұрылған, қол жанға созылған қалыпта лақтыру б)Осы бастапқы қалып жағдайынан сол аяғын жерге тіреп лақтыру үшін бастапқы қалып жағдайына ауысу қажет в)Кезекпен адымдауды бастап, біртіндеп тездетуге дағдылану (С, Т, ЖЖ) Команда лақтыру сызықына тұрады, әрбір ойыншыда – бір доптан. Лақтыру сызығынан 6-8 м арақашықтықта командалардың алдында құрсау шеңбер жатады. Белгі бойынша командалардың қатысушылары кезекпен доптарын құрсауға түсетіндей етіп тырысып лақтырады. Нысанаға көп рет тигізген команда жеңеді. |
|||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі: Бірін-бірі бағалау Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді. Оқушылар таңдаған белгілі секіру жаттығуларында оқушылардың қызығушылықтарын қолдап және үдерісін дамытып, дағдыларын бақылау. |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу. Әр оқушыға жекелей тапсырмалар беру, тапсырмалардың орындалу дағдыларын тексеру. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және қашықтыққа лақтыру және серпу техникалары.
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және қашықтыққа лақтыру және серпу техникалары.
Тексерілді:
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 1. Жүгіру,секіру және лақтыру дағдыларын оқу |
Мектеп: "Опорный орта мектебі" КММ |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Темірбеков Е |
|||||
|
|
|
|
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Әр түрлі снарядтарды нысанаға және қашықтыққа лақтыру және серпу техникалары. |
|||||
|
Оқу мақсаттары |
5.1.1.1 Аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және икемділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сілтеме |
1.1 Түрлі арнайы спорттық қимыл-қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі дәлдікті, бақылауды және икемділікті дамыту. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: Білім алушы лақтырады,мәнін түсінеді.. Көбі: Білім алушы лақтырады,мәнін түсінеді,айтып бере алады. Кейбірі: Білім алушы лақтырады, мәнінтүсінеді ,айтып бере алады, көрсете алады. |
|||||
|
Жетістік критерийлері |
Қозғалыс әрекеттерін бақылайды. Қимыл-қозғалыс үйлесімділігін сақтайды. |
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Ширату және қалпына келу техникасы эститикалық созылу, динамикалық созылу орнынан тұрып ұзындыққа секіру, екпін алып ұзындыққа секіру,«аттау» тәсілімен биікке секіру секірулерді орындау кезеңдері: екпін алу, ұшу, қону тамыр соғысы жиілігі, тыныс алу жиілігі күш, координация, тепе-теңдік, жылдамдық. Олимпиада ойындары, жарыстар өнертапқыш, креативті ережелер. |
|||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды белсенділікке, патриоттыққа, болжай білуге, өз ойын жеткізуге тәрбиелеу. |
|||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Қазақ тілі, физика, жас өспірімдер физиологиясы. |
|||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Планшет қолдану |
|||||
|
Бастапқы білім |
Қашықтыққа,нысанаға лақтыру,серпу түрлерін үйренді. |
|||||
|
Сабақ барысы Б-барлық сынып, Т-топтық, ЖЖ- жұпптық жұмыс, Ж- жеке, Тәж -оқушы тәжірибесі,К- мұғалімнің көмегі, Ф-фор.бағалау. |
||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы 10мин |
Дайындық бөлімі. Білім алушылардың сәлемдесіп зейінін шоғырландырып,бірге сабақ мақсаттарын/ОМ/ анықтап алу. Техника қауіпсіздігі. Спорттық киімдеріне назар аудару. Жаңасабақ түсіндіру, өтілу барысымен таныстыру. Қатардағы жаттығулар. Бұрылыстарды біркелкі орындау. Аяқтың ұшын, өкшесін дұрыс пайдалану. Жүрістегі жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс орындау. Жүрістегі жаттығулардан жүгірістегі жаттығуларға көшу. Арақашықтықты сақтау. Қол кеуденің алдында, аяқтың ұшымен жүгіру. Мұрынмен тыныс алу. Жүгірістегі жаттығулар. Бірте- бірте ақырындап жүріске көшу. Кең тыныс алу. Жүрісте үш лекпен бұрылып үш қатарға тұру. Жалпы дамыту, жетілдіру жаттығулары. Жаттығулар тізбегі аяқ бұлшық еттері мен секіру, сермелу жаттығуларын қамтуды көздейді. |
Әр жаттығуға кең, ашық кеңістік. Кең алаң Ысқырық,доп |
||||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
(Б;Т,К)Бес қадамнан екпін алып кіші допты лақтыру әдісі а)Лақтыру бағытына бір бүйірін қаратып(бір қырмен) тұрып, сол аяқтан оң аяққа жеңіл секіріп ауысу арқылы лақтыру: ә)Аяқтың арасы иық кендігіндей болып, бір қырымен,дененің салмағын оң аяққа түсіріп, сол аяқ ілгерірек қойылған және шамалы көтерілген,кеуде сәл алға еңкейіп, оңға бұрылған, қол жанға созылған қалыпта лақтыру б)Осы бастапқы қалып жағдайынан сол аяғын жерге тіреп лақтыру үшін бастапқы қалып жағдайына ауысу қажет в)Кезекпен адымдауды бастап, біртіндеп тездетуге дағдылану (С, Т, ЖЖ) Команда лақтыру сызықына тұрады, әрбір ойыншыда – бір доптан. Лақтыру сызығынан 6-8 м арақашықтықта командалардың алдында құрсау шеңбер жатады. Белгі бойынша командалардың қатысушылары кезекпен доптарын құрсауға түсетіндей етіп тырысып лақтырады. Нысанаға көп рет тигізген команда жеңеді. |
|||||
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіледі: Бірін-бірі бағалау Теориялық және практикалық жаттығуларда мұғалім әдеттегі қателерге назар аударады анықтамалар береді. Оқушылар таңдаған белгілі секіру жаттығуларында оқушылардың қызығушылықтарын қолдап және үдерісін дамытып, дағдыларын бақылау. |
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлау? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлау? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
Саралау барысында оқушылардың деңгейін анықтап. Деңгейлері бойынша тапсырмалар бердім. Сабаққа белсенді қатысып тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды ауызша мадақтау арқылы бағаладым.Деңгейі жоғары оқушылармен аралстырып білім деңгейлерін көтердім. |
Оқушылардың өз бетінше тапсырмамен жұмыс істеуі, өз бетінше қателерін түзеу. Әр оқушыға жекелей тапсырмалар беру, тапсырмалардың орындалу дағдыларын тексеру. |
Тапсырмаларды орындау кезінде спорттық құралдардың дұрыс орналасуына көңіл бөлу. Дене қыздыру жаттығуларының орындалуына аса көңіл бөлу, икемділікті дамытуға септігін тигізеді. Дене қуатын үнемдеу шарттары. Дұрыс тыныс алу. Сабақ барысында техника қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: |
||||||
шағым қалдыра аласыз













