Материалдар / Аралас сандар 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Аралас сандар 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні мұғалімі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2021
731
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


5.1С бөлім: Жай бөлшектер

22 мектеп

Күні:21.10.2019ж

Қалабаева Э.

Сынып: 5

Қатысқандарсаны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтақырыбы:

Аралас сандар


Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


5.1.2.13 бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: аралас сандарды бұрыс бөлшекке және крісінше бұрыс бөлшекті аралас сандарға айналдыру ережелерін меңгереді

Оқушылардың көпшілігі:Бір өлшемді,екінші өлшемге айналдыра алады.

Оқушылардың басым бөлігі:Жылдамдықтың формуласын өрнетеп,мәнін аралас сан түрінде жазады.

Бағалау критерийлері

Оқушылар мақсатқа жетеді, егер

Аралас сандарды бүтін және бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде және керісінше бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазып білсе.

Тілдік мақсаттар

Пәнгетән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:


Қазақша

Орысша

ағылшынша

Бөлшек

Дробь

Fraction

Алымы

числитель

Numerator

Бөлімі

знаменатель

Denominator

Дұрыс бөлшек

Правильная дробь

Proper fraction

Бұрыс бөлшек

Неправильная дробь

Improper fraction

Аралас сан

Cмешанное число


Mixed number



Құндылықтарды дамыту

       Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. ( топтық, жұптық жұмыстарды, сыныппен жұмыста сыйластық қалыптастыру)

Пән аралық байланыс

Өмірмен байланыстыра отырып сабақты түсіндіру

АКТ қолдану дағдылары

Презентация,

Бастапқы білім



Жай бөлшектер туралы түсініктері бар

Сабақтың түрі

Есеп шығару

Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет



Ресурстар


Басы

3 мин

І. Ұйымдастыру.

Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.



5 мин

Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін

Жай бөлшектің алымы, бөлімі нені көрсетеді? Қандай бөлшектер бірлік бөлшектер деп аталады?

Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтір.

С-5: Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтір.

Бөлшек түрінде жазып және оқып шығыңдар:






Алымы


Бөлімі


Жазылуы






Алымы


Бөлімі


Жазылуы


Берілген сандардың ішінен дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратып жазыңдар:



Математика 5 сынып



Ортасы


10 мин


Топтық жұмыс

1. Сандарды бүтін және бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде жазыңдар:

  1. b) ; в) ; г)

2. Бөлшек түрінде жазып, аралас сандарға айналдырыңдар:

7:3; 15:4; 20:7; 87:10; 243:23; 377:18; 249:100.

3. Турист 25 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Туристің жылдамдығын табыңдар.

Тапсырма

Дескриптор

1

Сандарды бүтін және бөлшек бөлігінің қосындысы түрінде жазыңдар:

Бүтін және бөлшек бөлігін ажырата алады

Аралас санның анықтамасын біледі.

Аралас сандарды бүтін және бөлшек бөліктерінің қосындысы түрінде жазады.

2

Бөлшек түрінде жазып, аралас сандарға айналдырыңдар:

Бөліндіні бөлшек түрінде дұрыс жазады

Дұрыс, бұрыс бөлшекті ажырата алады

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазады

3

Турист 25 км жолды 4 сағатта жүріп өтті. Туристің жылдамдығын табыңдар.

Жолдың формуласын біледі

Жылдамдықты формула бойынша өрнектейді

Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазады

Жауабын жазады


Алдамұратова Т.А.

Математика 5 сынып

Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.


12 мин

Жұптық жұмыс.

1.Берілген сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар:

а)

б) бөлімі 7 және 11 болатын: 2; 4; 5; 17; 24 сандарын

2. Өрнектеңдер:

а) сағатпен: 1 сағ 31 мин; 5 сағ 19 мин; 34 мин;

б) километрмен: 2 км 260 м; 15 км876 м.

Тапсырма

Дескриптор

1

Берілген сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар:

Бүтін және бөлшек бөлігін ажырата алады

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру ережесін біледі

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады

2

Өрнектеңдер:

Бір өлшемді екінші өлшемге айналдырып біледі

Дұрыс, бұрыс бөлшекті ажырата алады

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады





Математика 5 сынып









Бүгінгі мақсат бойынша оқушылардың қаншалықты деңгейде меңгергендігін бақылау

Өзін-өзі бағалау

7 мин

Жеке жұмыс

І нұсқа

1. Бүтін бөлігін көрсетіп жазыңдар:

а) б)

2. Бұрыс бөлшек түріне келтіріңдер:

ІІ нұсқа

1. Бүтін бөлігін көрсетіп жазыңдар:

а) б)

2. Бұрыс бөлшек түріне келтіріңдер:




Тапсырма

Дескриптор

1

Бүтін бөлігін көрсетіп жазыңдар:

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдыру ережесін біледі

Аралас санның бүтін және бөлшек бөлігін көрсетеді

2

Бұрыс бөлшек түріне келтіріңдер:

Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдыру ережесін біледі

Аралас сандарды бұрыс бөлшекке айналдырады



770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!