Сабақтың
басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
-
оқушылардың назарын жинақтау;
-
оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын
анықтау.
-
оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
6 сынып оқулығы.
2-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
№1.
Мысал.

немесе:

Бөлімдері әр түрлі
аралас сандарды қосу үшін:
1) аралас сандардың бөлшек
бөлімдерін ең кіші ортақ бөлімге келтіру
керек;
2) бөлімдері бірдей аралас
сандарды қосу керек.
Тапсырмалар
орындау.
-
Есептеңіз:
1. 

-
Амалдарды
орындаңыз
1.

3. Егер тік төртбұрыштың
ені см, ал ұзындығы
енінен см үлкен болса, тік 6төртбұрыштың периметрін
табыңыз.
4. Азайтуды
орында:
6 - 3 ;
Қосымша
тапсырмалар:
1. Екі қаладан бір уақытта
бір-біріне қарама-қарсы автобус және жеңіл машина шықты.
Автобус км, жеңіл машина км жүргенде, олар бір-бірімен кездесіп, сонан-соң
бір-бірінен км-ге алыстады. Екі қаланың ара-қашықтығын
табыңыз.
2. Теңдеуді
шешіңіз:
3. Амалдарды
орындаңыз:

ЕБҚ оқушыға
тапсырма:
Фигура бөліктерінен аралас
сандарды құрап жазып, мәнін табу.



|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін жетілдіреді.
Мысалдарды
жазады.
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды орындайды.
Нәтижесін тақтаға
жазады.
Тез орындап болған оқушыларға
қосымша тапсырмалар беріледі.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
|