Сабақтың
басы
|
-
Ұйымдастыру кезеңі.
-
оқушылардың назарын жинақтау;
-
оқушылармен бірлесіп оқу мақсатын, сабақ мақсаттарын
анықтау.
-
оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін
нәтижелерді анықтау
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
6 сынып оқулығы.
2-бөлім
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
№1.
Мысал.

Натурал сан мен аралас
санды қосқанда, натурал сан оның бүтін бөлігіне қосылып, қосындыға
бөлшек бөлік тіркеліп жазылады.
Натурал саннан аралас санды
азайту үшін, натурал санды аралас сан түрінде жазу
керек.
№2.
Мысал.

немесе:

Тапсырмалар орындау. Жеке
жұмыс
№1. Азайту мысалдарын аяқтау
үшін бос орындарды толтырыңыз 

Топтық
жұмыс
№2. І
нұсқа
Фермерде 190
га жер болды. 3 жылдан кейін
фермерде 280
га жер болды. Қазір оның егістігі қаншалықты
ұлғайды? Алдымен бөлшектерді олардың ең кіші ортақ
бөлгіштерімен жазыңыз.

ІІ
нұсқа

Қосымша
тапсырмалар:
1. Тігінші
орам матадан 20 м матаны костюм тігуге,
18 м матаны пальто тігуге
алғанда, 3 м мата қалды. Орамда неше метр мата
болған?
2. Шебер
тапсырманы 5 сағатта, ал оның шәкірті 7 сағатта орындайды. Шебер 2
сағат, шәкірті 3 сағат жұмыс істегенде, тапсырманың қанша бөлігі
орындалмай қалады?
3.
Тапсырманы бірінші шебер 2 күнде, ал екінші шебер 3 күнде
орындайды. Екеуі бірігіп, тапсырманы 1 күнде орындаса, қанша бөлік
орындалмай қалады?
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін жетілдіреді.
Мысалдарды
жазады.
Оқушылар өз беттерінше отырып
берілген тапсырмаларды орындайды.
Нәтижесін тақтаға
жазады.
Нұсқаларға бөлініп топтық
жұмыс тапсырмаларын орындайды
Тез орындап болған оқушыларға
қосымша тапсырмалар беріледі.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады.
Мақтау, мадақтау әдісі арқылы
бағаланады.
Дұрыс жауапқа 2 балл
беріледі.
|
|