|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 01.03.2018.ж |
Кабинет: 1 |
Мұғалім: Жаңабаева.Г |
||
|
Сабақтың атауы |
Ардақты ана .Әнуарбек Дүйсенбиев |
||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
Ә.Дүйсенбиев туралы шағын
түсінік беру. Жазушының шығармаларымен
таныстыру.Өлеңнің мазмұнын ашу, негізгі
кейіпкерді айқындата отырып, идеялық мазмұнын
түсіндіру. Ой қозғау, қораптағы 10 сұрақ, топпен жұмыс, тіл дамыту, сұрақ-жауап әдісі. Оқулық , маркер, А-4 қағаз , кесте.т.б |
||||
|
Оқыту нәтижесі Әдісі Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу |
Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз Көктем айлары арқылы топтарға бөлу 1топ-«Наурыз», 2топ-«Сәуір», 3 топ-«Мамыр» |
бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Наурыз, сәуір, мамыр |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Қораптағы 10- сұрақ» ойыны арқылы сұрау. 1.Мәтіннің авторы кім? 2.Неге құс ұясын бұзуға болмайды? 3.Құстарға қандай қамқорлық жасадың? 4.Мәтіннен қандай ой түйдің?. 5Мәтіннің түйінді идеясы неде? Ой қозғау. Стикерге жазылған сөздерден мақал құрастыру. Қандай мақалдар шықты? 1.Анасыз өмір- сөнген көмір 2. Ағайын алтау –ана біреу. 3.Ана сүтін ақтамағанды ешкім мақтамайды. |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
|||||
|
Мағынаны тану Сергіту сәті Ой толғаныс Рефлексия |
Ә.Дүйсенбиев 1931 ж 25 қазан күні Алматы обл. Жамбыл ауд. Қарақыстақта туған. 1979 ж 15 қыркүйекте дүниеден озды. Демек біз бүгін ана тақырыбында өтеміз. 1. Оқулықпен жұмыс. ( 3-топтың оқушыларына оқыту) Өлеңді мәнерлеп оқу. . Оқушылар өз ойларын ортаға салады. 2.Лездеме сұрақтар: Өмірде сен үшін алақаны жұмсақ кім? Жүрегі жылы кім? Құшағы кең кім?
3. Сөздік
жұмыс. Түртіп алу
жүйесі.
4. Топпен
жұмыс.Әр топқа жеке-жеке сұрақтар
беріледі. қандай жолдардан көрінеді?
ой барын түсіндір. ІІІ топ . 1. «Ананың қас-қабағына қарау» дегенді қалай түсінесің?
Гүл салу.Әр топ өздерінің салған гүл күлтелеріне аналарына тілек жазады.
Қорыту
Не білдім? Не білгім келеді? |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Өлеңді жатқа айту. Менің анам қандай? Тақырыбына эссе жазу |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
|
|
|
|||
|
Бағалау |
Бағалау критериі |
Дескриптр Балл |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Ардақты ана" ашық сабақ 4 сынып
"Ардақты ана" ашық сабақ 4 сынып
|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 01.03.2018.ж |
Кабинет: 1 |
Мұғалім: Жаңабаева.Г |
||
|
Сабақтың атауы |
Ардақты ана .Әнуарбек Дүйсенбиев |
||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
||||
|
Жалпы мақсаттар |
Ә.Дүйсенбиев туралы шағын
түсінік беру. Жазушының шығармаларымен
таныстыру.Өлеңнің мазмұнын ашу, негізгі
кейіпкерді айқындата отырып, идеялық мазмұнын
түсіндіру. Ой қозғау, қораптағы 10 сұрақ, топпен жұмыс, тіл дамыту, сұрақ-жауап әдісі. Оқулық , маркер, А-4 қағаз , кесте.т.б |
||||
|
Оқыту нәтижесі Әдісі Ресурстар |
|||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу |
Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз Көктем айлары арқылы топтарға бөлу 1топ-«Наурыз», 2топ-«Сәуір», 3 топ-«Мамыр» |
бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Наурыз, сәуір, мамыр |
|||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Қораптағы 10- сұрақ» ойыны арқылы сұрау. 1.Мәтіннің авторы кім? 2.Неге құс ұясын бұзуға болмайды? 3.Құстарға қандай қамқорлық жасадың? 4.Мәтіннен қандай ой түйдің?. 5Мәтіннің түйінді идеясы неде? Ой қозғау. Стикерге жазылған сөздерден мақал құрастыру. Қандай мақалдар шықты? 1.Анасыз өмір- сөнген көмір 2. Ағайын алтау –ана біреу. 3.Ана сүтін ақтамағанды ешкім мақтамайды. |
||||
|
Қызығушылықты ояту |
|||||
|
Мағынаны тану Сергіту сәті Ой толғаныс Рефлексия |
Ә.Дүйсенбиев 1931 ж 25 қазан күні Алматы обл. Жамбыл ауд. Қарақыстақта туған. 1979 ж 15 қыркүйекте дүниеден озды. Демек біз бүгін ана тақырыбында өтеміз. 1. Оқулықпен жұмыс. ( 3-топтың оқушыларына оқыту) Өлеңді мәнерлеп оқу. . Оқушылар өз ойларын ортаға салады. 2.Лездеме сұрақтар: Өмірде сен үшін алақаны жұмсақ кім? Жүрегі жылы кім? Құшағы кең кім?
3. Сөздік
жұмыс. Түртіп алу
жүйесі.
4. Топпен
жұмыс.Әр топқа жеке-жеке сұрақтар
беріледі. қандай жолдардан көрінеді?
ой барын түсіндір. ІІІ топ . 1. «Ананың қас-қабағына қарау» дегенді қалай түсінесің?
Гүл салу.Әр топ өздерінің салған гүл күлтелеріне аналарына тілек жазады.
Қорыту
Не білдім? Не білгім келеді? |
||||
|
Үй тапсырмасы |
Өлеңді жатқа айту. Менің анам қандай? Тақырыбына эссе жазу |
Күнделіктеріне жазады |
|||
|
|
|
|
|||
|
Бағалау |
Бағалау критериі |
Дескриптр Балл |
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз














