Материалдар / Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын, қасиетін пайдаланып есептер шығаруға үйрену.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
513
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақ жоспары

Математика пәні мұғалімі Г.Б.Неткалиева


Апта:

Күні:

Сабақ: математика

Сынып: 8

Сабақтың тақырыбы:

Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері

Жалпы мақсаты


Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын, қасиетін пайдаланып есептер шығаруға үйрену.


Оқу нәтижесі:


  • Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын біледі,

  • күнделікті қоршаған ортадан мысалдар келтіре алады.

  • Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып есептер шығара алады.

  • Өздерін және сыныптастарын бағалай алады


Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

1. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру (1минут)

2.Үш топқа бөлу. Бағалау парақтарын үлестіру.

3.Миға шабуыл-сұрақ- жауап (әр топтан бір оқушы шығып карточка алып, топта талқылап сұраққа жауап береді ) (4минут)

1. а санының квадрат түбірі дегеніміз не?

2. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.

3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.

4. Сыни тұрғыдан ойлау (3 топқа арифметикалық квадрат түбірді сипаттау үшін жоба құру ұсынылады.(12 минут)

5. Жұпта жұмыс( семантикалық карта). (5минут)

Семантикалық карта

1) b-ның кандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады?

А) 25

2) теңдеуін шешіңдер:


B) b>0

3. у-тің қандай мәнінде теңдігі дұрыс болады?


С) 2011

4.

Д) 12,25




6. Оқулық бойынша деңгейлік тапсырма орындау . (Әр оқушының деңгейіне қарай тапсырма беру) 10 минут. Есептер А денгей № 50, 70 В –деңгейі №58, №88

С денгей-№94

7. Қорытынды. Шығармашылық жұмыс 5 минут

Математика тарихынан (слайд)

Мұғалім. Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.

Тақтада ғалымдардың тегі және математикалық өрнек жазылып тұрады:

Рене Декарт (1596-1650) француз математигі, әрі философы. 1637 жылы

арифметикалық квадрат түбір ұғымын ғылымға енгізген.

Мұғалім немен айналысады немесе

іc-әрекеті


Оқушы немен айналысады немесе

іс-әрекеті


Ұйымдастырады,

бағыт-бағдар береді,

жетекші сұрақ қояды,

бақылайды, бағалайды,

Оқиды, талдайды, жоба қорғайды, пікір таласады, сұрақтарға жауап береді, жұппен, топпен, жеке жұмыс жасайды.бір-бірін бағалайды, қолдайды, ұсыныс білдіреді

Дереккөздер және жабдықтар:. АКТ

Математика 8 оқулық, таратпа материалдар, постер, маркер, түрлі- түсті қарандаштар


Үйге тапсырма беру

1 минут


А денгей № 80 В денгей № 89, С денгей № 96

Рене Декарт туралы толық ақпарат жинап келу интернет желісінен

Сабақты бағалау

1 минут


Топ басшыларының бағалау парақшасымен санаса отырып, әрбір оқушының бағасын қою


Кері байланыс

(2 минут)


Сабақ туралы оқушылар алған әсерін және алдағы уақытта үйренгісі келетін ұсынысын жазу.



Мұғалімнің жазбалары:

8а сыныбына қазақ тілі пәнінен Қабиева Бибігүл Қуанқызы ІІ деңгей бойынша сертификатталған пән мұғалімі, орыс тілі мен әдебиетінен Сугралиева Гульбаршын Тлеухайыровна ІІІ деңгей бойынша сертификатталған және математика пәні Неткалиева Гульмира Бисенқызы математика пәні мұғалімі І деңгей бойынша сертификатталған ұстаздар дәріс береді. Осы үшеуміз , озат тәжірибе мектебінің мүшелері , апталық басталмас бурын зерттеу нысана сыныпты бекітіп, А, В,С тобының сыныптағы нысана оқушылар белгіленіп жоспарға енгізілді. Сабақ жоспарлары алдын -ала құрылып, топ мүшелері бірігіп талқылап, постерде дайындап мұғалімдер бөлмесіне ілініп, таныстырылды.











Зерттеудің нәтижесі бойынша А,В,С нысанадағы оқушылардың әр сабақтағы зерттеулері талқыланды. Зерттеу жалғасын табады.

Бағалау парағы:

Топ жетекшісі ______________________________________________

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырма

сына

жауап беруі

Жұптық жұмыс

Топпен жұмыс

Деңгейлік тапсырма

А-3 балл

В-4 балл

С-5 балл

Шыгармашылық тапсырмасы

Жинаған балл саны

Бағасы


1









2









3









4









5









6











Бағалау критерийлері: 1-9балл "3", 10-12 балл "4", 13-15 балл - "5".


Дискрипторлар: Толық жауап -3, жартылай жауап -2, дұрыс емес -1

1) b-ның кандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады?

А) 25

2) теңдеуін шешіңдер:


B) b>0

3. у-тің қандай мәнінде теңдігі дұрыс болады?


С) 2011

4.

Д) 12,25



1) b-ның кандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады?

А) 25

2) теңдеуін шешіңдер:


B) b>0

3. у-тің қандай мәнінде теңдігі дұрыс болады?


С) 2011

4.

Д) 12,25



1) b-ның кандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады?

А) 25

2) теңдеуін шешіңдер:


B) b>0

3. у-тің қандай мәнінде теңдігі дұрыс болады?


С) 2011

4.

Д) 12,25

1.а санының квадрат түбірі дегеніміз не?

2.Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.

3. Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.

Шығармашылық тапсырма:

Әрқашан жаңа ұғымды, анықтаманы енгізген, теореманы дәлелдеген математик-ғалымның атын білу бізге қызық. Ал балалар, қай ғалым ғылымға бірінші болып арифметикалық квадрат түбір ұғымын енгізді? Осы адамның фамилиясының жанында ең үлкен сан мәні болады.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ