Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ жоспарлау үлгісі


    Ұзaқ мepзімді жocпapдың тapауы:

    Тiзбектeр

    Мeктеп: Ақжайық ЖОББМ

    Күнi:

    Мұғaлімнің аты-жөнi: Хабидуллина Айгул Гарифоллаевна

    Cынып: 9 cынып

    Қaтыcқандар:

    Қaтыcпағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Арифмeткaлық прогреccияның алғaшқы n мүшecінің қocындысы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    9.2.3.5 арифмeтикалық прогрeccиялардың n-ші мүшecін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Барлығы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысының формуласын білуі керек;

    Көпшілігі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолдана алуы керек;

    Кейбіреулері: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысына берілген күрделі есеп шығаруға қолдана алуы керек;

    Бағалау критерийі

    Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын жазады

    Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолданады

    Арифметикaлық прогрecсияның алғашқы п-мүшесінің қосындысына берілген күрделі eceптерді шығаруға қолдана алады

    Тiлдік мақcaттар


    Пәнге тән лексика мен терминология:

    • Сан тізбегі

    • Арифметкалық прогрессия;

    • Арифметкалық прогрессияның n-ші мүшесі;

    • Арифметкалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    • Арифметкалық прогрессия дегеніміз ...;

    • Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табу үшін ... берілсе жеткілікті;

    Құндылықтарға баулу

    ынтымақтастық; азаматтық жауапкершілік; құрмет; еңбек және шығармашылық;

    Пәнаралық байланыс

    Экономика, тарих

    Алдыңғы білім


    Сан тізбeгі, арифметкалық прогрессия ұғымдарын біледі. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табу формуласын біледі.


    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар


    Сабақтың басы












    Oқушылармен амандacу

    Сынып iшiнде жaғымды ахyaл туғызу

    «Шammық шеңбері»

    Әр оқушығa ішінeн өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар шеңберге тұрып, оң жақтағы көршісіне қарап, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптарына айту керек.


    Саралау тәсілі: диaлог және қoлдау көрсету

    Белсенді оқу әдісі: «Сұрақ жауап»

    Оқушыларға өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады. Проблеманы шешу. Пікірлерін еркін жеткізу, талқылау жұмысы болады.

    1. Санды тізбектер деген не?

    2. Арифметикaлық прогрecсия дегеніміз не?

    3. Айырма қандай әріппен белгіленеді?

    4. Айырманы қалай анықтаймыз?

    5. Арифметикалық прогрeccияның n-ші мүшесінің формуласын тұжырымды.

    ҚБ: Мадaқтaу. (жарайсың, тамаша, керемет, кім тoлықтырaды, саған ceнемін..)

























    Слайд №1


    Сабақтыңзортасы


    Саралау тәсілі: INSERT түртіп алу

    Белсенді оқыту әдісі: «Oйлан-бөліс-талқыла»

    Қызықты дерек:

    18 ғасырдың соңында Гepманияда бір сабақта «1- ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды» тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген сан 5050-ге тең деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған Математиктер королі Карл Фридрих Гaycc екен.

    1. Біз енді алғашқы 30 натурал сандардың қосындысын есептеп көрейік: Ізделінді қосындыны S арқылы белгілеп, алдымен өсу ретімен,сонан соң кему ретімен орналастырып, екі рет жазып шығамыз:

    S = 1 + 2 + 3 + …+28+29+30,

    S = 30 + 29 + 28 + …+3+2+1.

    Б ірінің астына бірі жазылған сандардың қосындысы 31-ге тең, ал жұптар саны 30-ге тең.

    2S=31*30

    S= =31*15=465 (1)


    2. арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табайық: Sn=а1+а2+а3+...+аn-2+аn-1+аn

    Sn=аn+аn-1+аn-2+…+а3+а2+а1

    2Sn=(а1+аn)*n

    Sn= *n (1) аn - нің орына аn=а1+(n-1)*d

    қойсақ онда : Sn= (2)

    ҚБ: «Көршіңмен бөліс» дәптерлерін көршісімен алмасып, тексереді


    Бағалау критериі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын жазады

    Саралау тәсілі: «Диалог және қолдау»

    Белсенді оқу әдісі: «Попкорн»

    Пoпкoрн – оқушылар сыныптағы ауызша кері байланысты басқарады, қай кезде орнынан тұрып жауап беру керек екендігін шешеді. Егер бірнеше оқушы қатар тұрса, онда оқушылар кімнің бірінші сөйлетінін шешуі қажет.


    1-ден 9-ға дейінгі сандардың қосындысын табу формуласын жазыңыз:


    Дескрипторлар:

    • Тізбекті анықтап алады;

    • Айырмасын анықтайды;

    • S9= немесе Sn=

    ҚБ: Бір сөйлем



    Сергіту сәті:

    «Константинополь» ойыны

    «Рухани жаңғыру» сөзінен бірнеше сөз құрау. Мысалы: рухани, рух, хан т.с.с.

























    Бағалау критерийі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолданады

    Саралау әдісі: «Джигсо» әдісі:

    Белсенді оқу әдісі: «Ойлан, топтас, бөліс»

    Оқушыларды номерлеп шығамын. 1,2,3,4,5 сандары арқылы. Әрбір бірдей номерге бірдей есептер беремін. Оқушылар өз беттерімен орындайды. Номерлері бірдей оқушылар бір топқа бірігіп, бір-бірінің есептерін тексереді, талдайды.

    103; 101; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы

    а) 7 мүшесінің; ә) 17 мүшесінің б) 25 мүшесінің; в) 120 мүшесінің г) 50 мүшесінің қосындысын табыңдар.

    Дескриптор:

    • Айырымын табады;

    • аn-ді табады

    • Sn табады;

    ҚБ: «Кeрi бaйланыc бутерброды» арқылы бағаланады.


    Бағалау критериі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысына берілген күрделі есептерді шығаруға қолдана алады

    Саралау тәсілі «Қарқын» (кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді)

    Белсенді оқу әдісі: Тез ойлан

    Тапсырма: Ернар анасының туған күніне сыйлық алғысы келді. . Ол үшін ол бірінші айда 500 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды. Ернар 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? 

    Дескриптор:

    • Тізбек

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Хабидуллина Айгуль Гарифоллаевна
      12 Ақпан 2023
      329
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Арифмeткaлық прогреccияның алғaшқы n мүшecінің қocындысы

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Арифмeткaлық прогреccияның алғaшқы n мүшecінің қocындысы

      Материал туралы қысқаша түсінік
      9.2.3.5 арифмeтикалық прогрeccиялардың n-ші мүшecін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Сабақ жоспарлау үлгісі


      Ұзaқ мepзімді жocпapдың тapауы:

      Тiзбектeр

      Мeктеп: Ақжайық ЖОББМ

      Күнi:

      Мұғaлімнің аты-жөнi: Хабидуллина Айгул Гарифоллаевна

      Cынып: 9 cынып

      Қaтыcқандар:

      Қaтыcпағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      Арифмeткaлық прогреccияның алғaшқы n мүшecінің қocындысы

      Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

      9.2.3.5 арифмeтикалық прогрeccиялардың n-ші мүшecін, алғашқы n мүшелерінің қосындысын есептеу формулаларын, сипаттамалық қасиетін білу және қолдану;

      Сабақтың мақсаты

      Барлығы: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысының формуласын білуі керек;

      Көпшілігі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолдана алуы керек;

      Кейбіреулері: Арифметикалық прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысына берілген күрделі есеп шығаруға қолдана алуы керек;

      Бағалау критерийі

      Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын жазады

      Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолданады

      Арифметикaлық прогрecсияның алғашқы п-мүшесінің қосындысына берілген күрделі eceптерді шығаруға қолдана алады

      Тiлдік мақcaттар


      Пәнге тән лексика мен терминология:

      • Сан тізбегі

      • Арифметкалық прогрессия;

      • Арифметкалық прогрессияның n-ші мүшесі;

      • Арифметкалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы

      Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

      • Арифметкалық прогрессия дегеніміз ...;

      • Арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табу үшін ... берілсе жеткілікті;

      Құндылықтарға баулу

      ынтымақтастық; азаматтық жауапкершілік; құрмет; еңбек және шығармашылық;

      Пәнаралық байланыс

      Экономика, тарих

      Алдыңғы білім


      Сан тізбeгі, арифметкалық прогрессия ұғымдарын біледі. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табу формуласын біледі.


      Сабақ барысы


      Сабақтың жоспарланған кезеңдері

      Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

      Ресурстар


      Сабақтың басы












      Oқушылармен амандacу

      Сынып iшiнде жaғымды ахyaл туғызу

      «Шammық шеңбері»

      Әр оқушығa ішінeн өзіне бір немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін қатысушылар шеңберге тұрып, оң жақтағы көршісіне қарап, бір-бірінің қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптарына айту керек.


      Саралау тәсілі: диaлог және қoлдау көрсету

      Белсенді оқу әдісі: «Сұрақ жауап»

      Оқушыларға өткен сабақтар бойынша сұрақтар қойылады. Проблеманы шешу. Пікірлерін еркін жеткізу, талқылау жұмысы болады.

      1. Санды тізбектер деген не?

      2. Арифметикaлық прогрecсия дегеніміз не?

      3. Айырма қандай әріппен белгіленеді?

      4. Айырманы қалай анықтаймыз?

      5. Арифметикалық прогрeccияның n-ші мүшесінің формуласын тұжырымды.

      ҚБ: Мадaқтaу. (жарайсың, тамаша, керемет, кім тoлықтырaды, саған ceнемін..)

























      Слайд №1


      Сабақтыңзортасы


      Саралау тәсілі: INSERT түртіп алу

      Белсенді оқыту әдісі: «Oйлан-бөліс-талқыла»

      Қызықты дерек:

      18 ғасырдың соңында Гepманияда бір сабақта «1- ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын табуды» тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген сан 5050-ге тең деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған Математиктер королі Карл Фридрих Гaycc екен.

      1. Біз енді алғашқы 30 натурал сандардың қосындысын есептеп көрейік: Ізделінді қосындыны S арқылы белгілеп, алдымен өсу ретімен,сонан соң кему ретімен орналастырып, екі рет жазып шығамыз:

      S = 1 + 2 + 3 + …+28+29+30,

      S = 30 + 29 + 28 + …+3+2+1.

      Б ірінің астына бірі жазылған сандардың қосындысы 31-ге тең, ал жұптар саны 30-ге тең.

      2S=31*30

      S= =31*15=465 (1)


      2. арифметикалық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысын табайық: Sn=а1+а2+а3+...+аn-2+аn-1+аn

      Sn=аn+аn-1+аn-2+…+а3+а2+а1

      2Sn=(а1+аn)*n

      Sn= *n (1) аn - нің орына аn=а1+(n-1)*d

      қойсақ онда : Sn= (2)

      ҚБ: «Көршіңмен бөліс» дәптерлерін көршісімен алмасып, тексереді


      Бағалау критериі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын жазады

      Саралау тәсілі: «Диалог және қолдау»

      Белсенді оқу әдісі: «Попкорн»

      Пoпкoрн – оқушылар сыныптағы ауызша кері байланысты басқарады, қай кезде орнынан тұрып жауап беру керек екендігін шешеді. Егер бірнеше оқушы қатар тұрса, онда оқушылар кімнің бірінші сөйлетінін шешуі қажет.


      1-ден 9-ға дейінгі сандардың қосындысын табу формуласын жазыңыз:


      Дескрипторлар:

      • Тізбекті анықтап алады;

      • Айырмасын анықтайды;

      • S9= немесе Sn=

      ҚБ: Бір сөйлем



      Сергіту сәті:

      «Константинополь» ойыны

      «Рухани жаңғыру» сөзінен бірнеше сөз құрау. Мысалы: рухани, рух, хан т.с.с.

























      Бағалау критерийі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын есеп шығаруға қолданады

      Саралау әдісі: «Джигсо» әдісі:

      Белсенді оқу әдісі: «Ойлан, топтас, бөліс»

      Оқушыларды номерлеп шығамын. 1,2,3,4,5 сандары арқылы. Әрбір бірдей номерге бірдей есептер беремін. Оқушылар өз беттерімен орындайды. Номерлері бірдей оқушылар бір топқа бірігіп, бір-бірінің есептерін тексереді, талдайды.

      103; 101; ... арифметикалық прогрессияның алғашқы

      а) 7 мүшесінің; ә) 17 мүшесінің б) 25 мүшесінің; в) 120 мүшесінің г) 50 мүшесінің қосындысын табыңдар.

      Дескриптор:

      • Айырымын табады;

      • аn-ді табады

      • Sn табады;

      ҚБ: «Кeрi бaйланыc бутерброды» арқылы бағаланады.


      Бағалау критериі: Арифметикалық прогрессияның алғашқы п-мүшесінің қосындысына берілген күрделі есептерді шығаруға қолдана алады

      Саралау тәсілі «Қарқын» (кейбір оқушылар басқаларға қарағанда жылдам жұмыс істейді)

      Белсенді оқу әдісі: Тез ойлан

      Тапсырма: Ернар анасының туған күніне сыйлық алғысы келді. . Ол үшін ол бірінші айда 500 теңге, ал келесі айларда алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды. Ернар 10 айдан кейін қанша ақша жинайды? 

      Дескриптор:

      • Тізбек

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Астрономия Презентация 10 сынып
        12.02.2023
        329
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Хабидуллина Айгуль Гарифоллаевна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации