Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Арифмeткaлық прогреccияның алғaшқы n мүшecінің қocындысы
Көпшілігі: Арифметикалық
прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысының формуласын есеп
шығаруға қолдана алуы керек;
Кейбіреулері: Арифметикалық
прогрессияның алғашқы n-мүшесінің қосындысына берілген күрделі есеп
шығаруға қолдана алуы керек;
Бағалау
критерийі
Арифметикалық прогрессияның
алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын
жазады
Арифметикалық прогрессияның
алғашқып-мүшесінің қосындысының
формуласын есеп шығаруға қолданады
Арифметикaлық прогрecсияның
алғашқып-мүшесініңқосындысына берілген күрделі
eceптерді шығаруға қолдана алады
Тiлдік
мақcaттар
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Сан
тізбегі
Арифметкалық
прогрессия;
Арифметкалық
прогрессияныңn-ші
мүшесі;
Арифметкалық прогрессияның
алғашқы n мүшесінің қосындысы
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен тіркестер:
Арифметкалық прогрессия
дегеніміз ...;
Арифметикалық прогрессияның
алғашқы n мүшесінің қосындысын табу үшін ... берілсе
жеткілікті;
Құндылықтарғабаулу
ынтымақтастық; азаматтық жауапкершілік; құрмет; еңбек және
шығармашылық;
Пәнаралық
байланыс
Экономика,
тарих
Алдыңғы
білім
Сан
тізбeгі, арифметкалық прогрессия
ұғымдарын біледі. Арифметикалық прогрессияның n-ші мүшесін табу
формуласын біледі.
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері
Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
Ресурстар
Сабақтыңбасы
Oқушылармен
амандacу
Сыныпiшiндежaғымды ахyaл
туғызу
«Шammық
шеңбері»
Әр оқушығa ішінeн өзіне бір
немесе бірнеше ізгі тілек тілеу тапсырылады. Содан кейін
қатысушылар шеңберге тұрып, оң жақтағы көршісіне қарап, бір-бірінің
қолынан алып, жаңағы өзіне тілегенді жұптарына айту
керек.
Саралау тәсілі: диaлог және
қoлдау көрсету
Белсенді оқу әдісі: «Сұрақ
жауап»
Оқушыларға өткен сабақтар
бойынша сұрақтар қойылады. Проблеманы шешу. Пікірлерін еркін
жеткізу, талқылау жұмысы болады.
ҚБ:Мадaқтaу.
(жарайсың, тамаша, керемет,
кім тoлықтырaды, саған
ceнемін..)
Слайд
№1
Сабақтыңзортасы
Саралау
тәсілі:INSERT түртіп
алу
Белсенді оқыту әдісі:
«Oйлан-бөліс-талқыла»
Қызықты
дерек:
18 ғасырдың соңында Гepманияда
бір сабақта «1- ден 100 ге дейінгі натурал сандардың қосындысын
табуды» тапсырыпты. Оқушылардың біреуі: ізделген сан 5050-ге тең
деп жауап беріпті. Бұл оқушы кейіннен аты әлемге әйгілі болған
Математиктер королі Карл Фридрих Гaycc
екен.
1.Біз ендіалғашқы 30 натурал сандардың
қосындысын есептеп көрейік: Ізделінді қосындыны S арқылы белгілеп,
алдымен өсу ретімен,сонан соң кему ретімен орналастырып, екі рет
жазып шығамыз:
S = 1 + 2 + 3 +
…+28+29+30,
S = 30 + 29 + 28 +
…+3+2+1.
Б
ірінің астына бірі жазылған сандардың қосындысы 31-ге тең, ал
жұптар саны 30-ге тең.
2S=31*30
S==31*15=465(1)
2.арифметикалық прогрессияның
алғашқы n мүшесінің қосындысын табайық:
Sn=а1+а2+а3+...+аn-2+аn-1+аn
Бағалау
критериі:Арифметикалық прогрессияның
алғашқы п-мүшесінің қосындысының формуласын
жазады
Саралау тәсілі: «Диалог
және қолдау»
Белсенді оқу әдісі:
«Попкорн»
Пoпкoрн – оқушылар сыныптағы
ауызша кері байланысты басқарады, қай кезде орнынан тұрып жауап
беру керек екендігін шешеді. Егер бірнеше оқушы қатар тұрса, онда
оқушылар кімнің бірінші сөйлетінін шешуі
қажет.
1-ден 9-ға дейінгі сандардың
қосындысын табу формуласын жазыңыз:
Дескрипторлар:
Тізбекті анықтап
алады;
Айырмасын
анықтайды;
S9=немесе
Sn=
ҚБ: Бір
сөйлем
Сергіту
сәті:
«Константинополь»
ойыны
«Рухани жаңғыру» сөзінен бірнеше сөз құрау.
Мысалы:
рухани, рух, хан т.с.с.
Бағалау
критерийі:Арифметикалық прогрессияның
алғашқып-мүшесінің қосындысының
формуласын есеп шығаруға қолданады
Саралау
әдісі:«Джигсо»
әдісі:
Белсенді оқу әдісі:
«Ойлан, топтас, бөліс»
Оқушыларды номерлеп шығамын.
1,2,3,4,5 сандары арқылы. Әрбір бірдей номерге бірдей есептер
беремін. Оқушылар өз беттерімен орындайды. Номерлері бірдей
оқушылар бір топқа бірігіп, бір-бірінің есептерін тексереді,
талдайды.
Бағалау
критериі:Арифметикалық прогрессияның
алғашқып-мүшесініңқосындысына берілген күрделі
есептерді шығаруға қолдана алады
Саралау
тәсілі«Қарқын»(кейбір оқушылар басқаларға
қарағанда жылдам жұмыс істейді)
Белсенді оқу әдісі: Тез
ойлан
Тапсырма:Ернар анасының туған күніне сыйлық алғысы
келді. . Ол үшін ол бірінші айда 500 теңге, ал келесі айларда
алдынғы айдан 50 теңгеге артық ақша жинап отырды. Ернар 10 айдан
кейін қанша ақша
жинайды?
Дескриптор:
Тізбек
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз