Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Арияметикалық амалдардың қасиеттері 5 сынып, ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жариялап отырған материалым болашақ жас мамандарға көмек болады. Сабақ жаңартылған білім беру бағдарламасы негізінде жоспарланып жазылған. Мұнда саралау тапсырмалары көрсетіліп, бағалау түрлері ұсынылған.Курс оқып жүрген кезде тренерлердің көмегімен жаңа шаблонға жасадым .Тақырыпқа сәйкес ұзақ мерзімде көрсетілген мақсатты алып. содан соң соған сәйкес оқу мақсатын қоямыз.Оқу мақсатына қарай бағалау критерилерін пайдаланамыз.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Қырқүйек 2018
636
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5.1А. Натурал сандар және нөл. | Мектеп «Мойнақ ауылындағы МДШО бар №23 орта мектеп» КММ | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Класхан К | |
Сынып: 5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы | Арифметикалық амалдардың қасиеттері. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.2 амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтау және мәнін табу;5.1.2.3 санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдану. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Амалдардың орындалу ретін анықтайды және мәнін таба алады;Оқушылардың көпшілігі: Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолдана алады.Кейбір оқушылар: Амалдардың қасиеттерін тиімді пайдалана алады. | |
Бағалаукритерийлері | 1.Амалдар саны төрттен артық болатын жақшамен және жақшасыз берілген санды өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін табады;2.Санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолданады. | |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар - есептеулерде натурал сандарға арифметикалық амалдар қасиеттерін қолдануды тұжырымдай алады;Пәндік лексика және терминология - арифметикалық амалдардың қасиеттері (ауыстырымдылық, терімділік және үлестірілімділік);Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер - есептеуді тиімді тәсілмен орындау;- көбейтудің үлестірімділік қасиетін қолдану арқылы ...;- қосындыны (айырманы) санға көбейтуді орындау үшін ... | |
Құндылықтарға баулу | Экономикалық өсу қарқынын дамыту, ынтымақтастық, ашықтықта бірлескен ортада жұмыс жасау. | |
Пәнаралық байланыстар | география | |
Бастапқы білім | Қосу, азайту, көбейту амалдарын пайдалана алады. | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақ басы(5 мин) | Амандасу. Сыныпта жағымды психологиялық ахуалды орнату. «Сигналдық карточка» белсенді әдісі бойынша оқушылардың көңіл-күйлері қандай жағдайда екенін бақылап көрейік. Сіздердің үстелдеріңізде үш түрлі-түсті карточкалар жатыр.Қызыл – мұңды, ештеңе қолымнан келмейді;Сары – қобалжудамын, менің ойымша қолымнан келмейтін сияқты ;Жасыл – менің көңіл күйім керемет, менің қолымнан барлығы келеді.Қазіргі кездегі көңіл-күйіңізге байланысты карточканы көрсетсеңіз.Оқушыларды топқа бөлу мақсатында «Есте сақтау» әдісін пайдаланып өткенді еске түсіру мақсатында орындайтын тапсырма беремін :берілген амалдарды арифметикалық амалдар қасиеттерін қолданып ұтымды тәсілмен, орындаңыздар. Нәтижесінде оқушылар 3 топқа бөлінеді:1 топ – көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 2 топ – көбейтудің терімділік қасиеті, 3 топ – көбейтудің және қосындысың үлестірілімділік қасиеті.Жетекші сұрақ қою арқылы (осы топ аттарымен таныссыздар ма? Бұны қалай түсінесіздер?)-Балалар қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабақтың тақырыбы неге қатысты болмақ?Олай болса,оқулығымыздың 50 бетіне назар аударып, сабағымыздың мақсатын айқындап алайық. | Карточка №1«Топқа бөлу» |
Сабақтың ортасы (15 мин ) | Т. Ж.Оқылым . Оқылым мақсатында әр топ «Топтастыру» әдісі бойынша төмендегі 12+27+42+57+33+38+43+4886+73+58+41+19+12+17+2468+23+32+77 есептерді топтастырып шығарады.Шешімін «постер»ге жазып көрсетеді және екі есеп құрастырып басқа топтарға береді.Оқушылар өз топтарында тапсырмаларды арифметикалық амалдар қасиеттерін пайдаланып орындайды:1 топ – көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Егер a+b+c=42 болса, онда a+(56+b)+(44+c) өрнегінің шешімін табыңыз: 2 топ – көбейтудің терімділік қасиеті, 5∙3212∙2 4∙7512∙253 топ – көбейтудің және қосындысың үлестірілімділік қасиеті.425∙1001 17∙12+43∙12Шығарылған есепті топта кері байланыс « басбармақ» арқылы бағалаймын.Оқулықпен жұмыс№219 Кестеде 3 айда жағылған отын берілген: 3 айдабарлығы қанша тонна отын жағады? №222Өрнек мәнін тап: Мұндағы а+в=35 І (а+15)+в ; Е (7+а)+в С а+(в+9) ; Л (а+30)+(в+17)Өрнек мәнін дұрыс тауып, өсу ретімен орналастырса Астанының ортасымен ағып жатқан өзен атын оқисыздар? (Есіл) «Серпілген сауал » тәсілі арқылы берілген есепті сұрақ қою арқылы талдайды --Есептерді шығаруда қандай арифметикалық қасиеттерді пайдаландыңыз?-- Тапқан жауаптарыңыз туралы не білесіз?Бұл тәсіл тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында сұрақтарды лақтырыңыз | Жалпы білім беретін мектептің 5-сыныбына арналған оқулық Алматы «Атамұра»2017ж Үлестірмелі карточка А3 Парақтары, түсті маркерлер Презентация5 слайд |
Жұппен жұмыс(10 мин) | «Ойлан- жұптас -бөліс»тәсілі бойынша оқушылар жұптасып, деңгейлік тапсырмаларды орындайды..1 деңгей.Арифметикалық амалдарды қолдана отырып, шешімін табыңыз:25·101=43·101=Белгілі b+c=31, шешімін табыңыз:b+(41+c)=(c+12)+b=Өрнектің мәнін анықтаңыз:2000·2+4000:8-3000=2 деңгей.Арифметикалық амалдарды қолдана отырып, шешімін табыңы:1255·10001= 4531·10001=Белгілі b+c=31, шешімін табыңыз :2b+2(41+c)=3(c+12)+3b=3 деңгей.Берілген тапсырмалардағы амалдардың орындалу ретін талқылаңыз 28 - 17 + (121 : 11) • 3 =13 • (49 : ( 13 - 6)) - 88 = «Көршіңізді айтыңыз» кері байланыс оқушылардың өз ойларын ауызша білдіруі үшін қолданылады.— Сұрақ қояды, ойлануға уақыт беріледі, содан кейін қасындағы оқушыдан өз ойларын көршісімен бөлісуін сұрайды— Оқушыға тақырыпты атаңыз және оларға аталған тақырып бойынша ненің мәлім екені туралы бәрін көршісіне айтуын сұраңыз. | Интербелсенді тақта , |
Сабақ соңы10 мин | Ө Ж Графикалық органайзерлер оқу құралының Сементикалық карта түрін пайдаланыпөткен тақырыпты қорытындылайды. .Сипаттама берілген нұсқа «+»белгісін қойыңыз. «Арифметикалық амалдар қасиеттері» Сипаттама:1.(а+в)=в+а2. .(а+в)*с=ас+вс3. а*в+в*с=4. .а*в*с=в*(а*с) Дескрипторы:-арифметикалық амалдар қасиеттерін айыра біледі.- амалдардың орындалу ретін анықтап, мәнін табады;-санды өрнектердің мәнін табу үшін көбейту мен қосу амалдарының қасиеттерін қолданады.«Екі жұлдыз бір тілек » арқылы оқушылар бірін бірі бағалайды. | презентация ,Парақтар, маркерлер |
РЕФЛЕКСИЯ(4 мин) HomeworkҮйге тапсырма | Есіме түсірдім................................................................ Қиындықтар туындады............................................................ Білгім келеді.......................................................Тиімді болды ..................................................................Үйренгім келеді .................................................................. №220Карточка бойынша тапсырманы орындауОрындалатын амалдардың ретін көрсетіңіз:88+(72:9-24:12);45·2-84:(10+2).Ретін анықтап, есептеніз:77:11-20:5+(100-99)·2;(15·3-10):7+20·9. | Презентация слайд 5 |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Оқушылардың жеке қабілеттері ескеріле отырып сабақтың мақсаты сараланады.Оқушылардың әртүрлі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған «Есте сақта» «Топтастыру» «Ойлан жұптас бөліс», тәсілдері жоспарланды.Барынша қолдау көрсету:Сараланған қолжетімді қызығушылықты оятатын тапсырмалар беру,тірек сөздер мен жетекші сұрақтар ұсыну,Мадақтау(жарайсыңдар, өте жақсы т б).Орташа қолдау:тапсырмаларды жұппен, топпен орындауға бағыттау, оқушылардың сөздік қорын жетілдіруіне қызығушылық ояту, сенім білдіру, белсенділігін арттыру. | Оқушыларды өзін өзі бағалауды, сабақ барысында ерекше қабілет көрсеткендерге мадақтауды, мотивациялау мақсатында жеке дара жетістіктерімен ынталарын ескеріп ауызша бағалауды(«Көршіңізді айтыңыз», «Серпілген сауал» « 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |