Арнайы педагогтың диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
3-сынып
Математика пәні бойынша
|
№ |
Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже |
Жетістіктерін белгілеу +, - |
|||
|
ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ |
|||||
|
1.1 Тыңдалым материалды арқылы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
|||||
|
1. |
1.1.1.1 сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
|
|||
|
1.2. Тыңдаған материалды мазмұндау |
|||||
|
2. |
1.1.2.1 көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау |
|
|||
|
1.3. Оқиғаны болжау |
|||||
|
3. |
1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау |
|
|||
|
1.4 Коммуникативтік қатынаста тілдік нормаларды дұрыс қолдану |
|||||
|
4. |
1.1.4.1 коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу, алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу) дұрыс қолдану |
|
|||
|
1.5. Тыңдаушының назарын аудару |
|||||
|
5. |
1.1.5.1 заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану |
|
|||
|
6. |
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу |
|
|||
|
1.6 Тыңдаған материал бойынша өз ойын айту |
|||||
|
7. |
1.1.6.1 тыңдалым материалына қатысты өз ойын білдіру |
|
|||
|
1.7 Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
|||||
|
8. |
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау |
|
|||
|
1.8 Сөздерді орфоэпиялық нормаға сәйкес айту |
|||||
|
9. |
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс айту |
|
|||
|
ОҚЫЛЫМ |
|||||
|
2.1. Оқу түрлерін қолдану |
|||||
|
10. |
1.2.1.1 сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу» |
|
|||
|
11. |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану |
|
|||
|
2.5 Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қою, жауап беру |
|||||
|
12. |
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру |
|
|||
|
2.8 Дыбыс пен әріпті тану, ажырату |
|||||
|
13. |
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату |
|
|||
|
14. |
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну; |
|
|||
|
15. |
1.2.8.3 дыбыстың мағына ажыратудағы қызметін түсіну; |
|
|||
|
16. |
1.2.8.4 ё, я, ю әріптері мен ь, ъ таңбаларының ерекшеліктерін түсіну |
|
|||
|
2.9. Сөзді буынға бөлу |
|||||
|
17. |
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау |
|
|||
|
ЖАЗЫЛЫМ |
|||||
|
3.3 Шағын мәтін құрастыру. |
|||||
|
18. |
1.3.3.1 сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру |
|
|||
|
3.5 Қатені табу, түзету |
|||||
|
19. |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету |
|
|||
|
3.6 Көркем жазу талаптарын сақтау |
|||||
|
20. |
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркемжазу талаптарына сай жазу |
|
|||
|
ТІЛДІК НОРМАНЫҢ ҚОЛДАНЫСЫ |
|||||
|
4.1 Орфографиялық дағдылар |
|||||
|
21. |
1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазу |
|
|||
|
4.2 Грамматикалық дағдылар |
|||||
|
22. |
1.4.2.2 сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдану |
|
|||
|
4.3 Пунктуациялық дағдылар |
|||||
|
23. |
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
арнайы педагогтың құжаттары
арнайы педагогтың құжаттары
Арнайы педагогтың диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)
3-сынып
Математика пәні бойынша
|
№ |
Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже |
Жетістіктерін белгілеу +, - |
|||
|
ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ |
|||||
|
1.1 Тыңдалым материалды арқылы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
|||||
|
1. |
1.1.1.1 сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну |
|
|||
|
1.2. Тыңдаған материалды мазмұндау |
|||||
|
2. |
1.1.2.1 көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау |
|
|||
|
1.3. Оқиғаны болжау |
|||||
|
3. |
1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау |
|
|||
|
1.4 Коммуникативтік қатынаста тілдік нормаларды дұрыс қолдану |
|||||
|
4. |
1.1.4.1 коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу, алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу) дұрыс қолдану |
|
|||
|
1.5. Тыңдаушының назарын аудару |
|||||
|
5. |
1.1.5.1 заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану |
|
|||
|
6. |
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу |
|
|||
|
1.6 Тыңдаған материал бойынша өз ойын айту |
|||||
|
7. |
1.1.6.1 тыңдалым материалына қатысты өз ойын білдіру |
|
|||
|
1.7 Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
|||||
|
8. |
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау |
|
|||
|
1.8 Сөздерді орфоэпиялық нормаға сәйкес айту |
|||||
|
9. |
1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс айту |
|
|||
|
ОҚЫЛЫМ |
|||||
|
2.1. Оқу түрлерін қолдану |
|||||
|
10. |
1.2.1.1 сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу» |
|
|||
|
11. |
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану |
|
|||
|
2.5 Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қою, жауап беру |
|||||
|
12. |
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру |
|
|||
|
2.8 Дыбыс пен әріпті тану, ажырату |
|||||
|
13. |
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату |
|
|||
|
14. |
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну; |
|
|||
|
15. |
1.2.8.3 дыбыстың мағына ажыратудағы қызметін түсіну; |
|
|||
|
16. |
1.2.8.4 ё, я, ю әріптері мен ь, ъ таңбаларының ерекшеліктерін түсіну |
|
|||
|
2.9. Сөзді буынға бөлу |
|||||
|
17. |
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау |
|
|||
|
ЖАЗЫЛЫМ |
|||||
|
3.3 Шағын мәтін құрастыру. |
|||||
|
18. |
1.3.3.1 сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру |
|
|||
|
3.5 Қатені табу, түзету |
|||||
|
19. |
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету |
|
|||
|
3.6 Көркем жазу талаптарын сақтау |
|||||
|
20. |
1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркемжазу талаптарына сай жазу |
|
|||
|
ТІЛДІК НОРМАНЫҢ ҚОЛДАНЫСЫ |
|||||
|
4.1 Орфографиялық дағдылар |
|||||
|
21. |
1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазу |
|
|||
|
4.2 Грамматикалық дағдылар |
|||||
|
22. |
1.4.2.2 сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдану |
|
|||
|
4.3 Пунктуациялық дағдылар |
|||||
|
23. |
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













