№
|
Бөлімше, оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін
нәтиже
|
Жетістіктерін белгілеу +,
-
|
ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ
АЙТЫЛЫМ
|
1.1 Тыңдалым материалды арқылы
бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіну
|
1.
|
1.1.1.1 сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы
бастапқы тілдік ұғымдарды
түсіну
|
|
1.2. Тыңдаған материалды
мазмұндау
|
2.
|
1.1.2.1 көмекші құралдар
(тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып
баяндау
|
|
1.3. Оқиғаны
болжау
|
3.
|
1.1.3.1 тақырыбы мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын
болжау
|
|
1.4 Коммуникативтік қатынаста тілдік нормаларды дұрыс
қолдану
|
4.
|
1.1.4.1 коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу,
алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу)
дұрыс қолдану
|
|
1.5. Тыңдаушының назарын
аудару
|
5.
|
1.1.5.1 заттар мен
құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді
қолдану
|
|
6.
|
1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс
ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара,
қимыл арқылы жеткізу
|
|
1.6 Тыңдаған материал бойынша өз ойын
айту
|
7.
|
1.1.6.1 тыңдалым материалына
қатысты өз ойын білдіру
|
|
1.7 Берілген тақырып
бойынша әңгіме құрау
|
8.
|
1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша
шағын әңгіме құрау
|
|
1.8 Сөздерді орфоэпиялық
нормаға сәйкес айту
|
9.
|
1.1.8.1 сөздерді үндестік
заңына сәйкес дұрыс айту
|
|
ОҚЫЛЫМ
|
2.1. Оқу түрлерін
қолдану
|
10.
|
1.2.1.1 сөйлем, сөз, буын,
дыбыстың графикалық сызбасын
«оқу»
|
|
11.
|
1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап
оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу)
қолдану
|
|
2.5 Мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақ қою, жауап
беру
|
12.
|
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен
мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру
|
|
2.8 Дыбыс пен әріпті тану,
ажырату
|
13.
|
1.2.8.1 дыбыстың таңбасы –
әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен
ажырату
|
|
14.
|
1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты
дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін
түсіну;
|
|
15.
|
1.2.8.3 дыбыстың мағына ажыратудағы қызметін
түсіну;
|
|
16.
|
1.2.8.4 ё, я, ю әріптері мен ь, ъ таңбаларының
ерекшеліктерін
түсіну
|
|
2.9. Сөзді буынға
бөлу
|
17.
|
1.2.9.1 дауысты дыбыстардың
буын құрайтынын білу, буын санын
анықтау
|
|
ЖАЗЫЛЫМ
|
3.3 Шағын мәтін
құрастыру.
|
18.
|
1.3.3.1 сызба, сурет, белгілер
арқылы шағын мәтін құрастыру
|
|
3.5 Қатені табу,
түзету
|
19.
|
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру,
қатені түзету
|
|
3.6 Көркем жазу талаптарын
сақтау
|
20.
|
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркемжазу
талаптарына сай жазу
|
|
ТІЛДІК НОРМАНЫҢ
ҚОЛДАНЫСЫ
|
4.1 Орфографиялық
дағдылар
|
21.
|
1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы
бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы
жазу
|
|
4.2
Грамматикалық дағдылар
|
22.
|
1.4.2.2 сөйлеу барысында
жалғауларды дұрыс қолдану
|
|
4.3
Пунктуациялық дағдылар
|
23.
|
1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен
бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні
қою
|
|