Материалдар / арнайы педагогтың құжаттары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

арнайы педагогтың құжаттары

Материал туралы қысқаша түсінік
Жетістіктер картасы 1 -сыныпқа арналған. Арнайы педагогтың толтыратын құжаттамасы. 1- сыныптағы балалардың жетістіктерін анықтауға арналады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Желтоқсан 2022
1145
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Арнайы педагогтың диагностика нәтижесі (жетістіктер картасы)

3-сынып

Математика пәні бойынша

Бөлімше, оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары – күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

ТЫҢДАЛЫМ ЖӘНЕ АЙТЫЛЫМ

1.1 Тыңдалым материалды арқылы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну


1.

1.1.1.1 сөйлеу (мәтін), сөйлем, сөз, буын, дыбыс туралы бастапқы тілдік ұғымдарды түсіну


1.2. Тыңдаған материалды мазмұндау

2.

1.1.2.1 көмекші құралдар (тірек сызба, сюжетті сурет) арқылы оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау


1.3. Оқиғаны болжау

3.

1.1.3.1 тақырыбы мен иллюстрациясы бойынша мәтіннің мазмұнын болжау


1.4 Коммуникативтік қатынаста тілдік нормаларды дұрыс қолдану

4.

1.1.4.1 коммуникативтік қатынаста сөз әдебін (сәлемдесу, алғыс білдіру, кешірім сұрау, өтініш айту, рұқсат сұрау, қоштасу) дұрыс қолдану


1.5. Тыңдаушының назарын аудару

5.

1.1.5.1 заттар мен құбылыстарды сипаттауға, салыстыруға қажет сөздерді қолдану


6.

1.1.5.2 сөйлеу барысында дауыс ырғағын, екпін, әуен, қарқын, кідірісті сақтау, ойды ым-ишара, қимыл арқылы жеткізу


1.6 Тыңдаған материал бойынша өз ойын айту

7.

1.1.6.1 тыңдалым материалына қатысты өз ойын білдіру


1.7 Берілген тақырып бойынша әңгіме құрау

8.

1.1.7.1 сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрау


1.8 Сөздерді орфоэпиялық нормаға сәйкес айту

9.

1.1.8.1 сөздерді үндестік заңына сәйкес дұрыс айту


ОҚЫЛЫМ

2.1. Оқу түрлерін қолдану

10.

1.2.1.1 сөйлем, сөз, буын, дыбыстың графикалық сызбасын «оқу»


11.

1.2.1.2 оқу түрлерін (буындап оқу, тұтас оқу, мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану


2.5 Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ қою, жауап беру

12.

1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру


2.8 Дыбыс пен әріпті тану, ажырату

13.

1.2.8.1 дыбыстың таңбасы – әріпті тану, дыбыс пен әріпті бір-бірінен ажырату


14.

1.2.8.2 дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату; дауысты дыбыстардың жуан, жіңішке болып бөлінетінін түсіну;


15.

1.2.8.3 дыбыстың мағына ажыратудағы қызметін түсіну;


16.

1.2.8.4 ё, я, ю әріптері мен ь, ъ таңбаларының ерекшеліктерін түсіну


2.9. Сөзді буынға бөлу

17.

1.2.9.1 дауысты дыбыстардың буын құрайтынын білу, буын санын анықтау


ЖАЗЫЛЫМ

3.3 Шағын мәтін құрастыру.

18.

1.3.3.1 сызба, сурет, белгілер арқылы шағын мәтін құрастыру


3.5 Қатені табу, түзету

19.

1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету


3.6 Көркем жазу талаптарын сақтау

20.

1.3.6.1 жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғарғы және төменгі сызықтарын сақтап, әріп элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркемжазу талаптарына сай жазу


ТІЛДІК НОРМАНЫҢ ҚОЛДАНЫСЫ

4.1 Орфографиялық дағдылар

21.

1.4.1.1 айтылуы мен жазылуы бірдей сөздерді көшіріп және есту, есте сақтау арқылы жазу


4.2 Грамматикалық дағдылар

22.

1.4.2.2 сөйлеу барысында жалғауларды дұрыс қолдану


4.3 Пунктуациялық дағдылар

23.

1.4.3.1 сөйлемді бас әріптен бастап жазып, соңына тиісті тыныс белгіні қою




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!