Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тексерілді:

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 2 (ІІ бөлім)

    Мектеп:

    Пәні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым және достарым

    Сағат саны:1 сағат

    Сабақтың мақсаты:

    5.1.1.1 айналасындағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау;

    5.1.1.2 дыбыс көзінің шектемесін белгілеу;

    5.1.1.3 таныс адамдардың дауысын ажырату (ата-анасы, жақындары, достары);

    Көрнекілігі:

    суреттер, бояулар т.б.

    Пәнаралық байланыс:

    Бейнелеу

    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру







    Амандасу:

    -Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлеріңіз қалай?


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Әкем,анам-қамқорым,

    Көздерінің нұры біз.

    Ағатайым екеуміз

    Өмірінің гүліміз.

    Біз де аянып қалмаймыз,

    Екі етпейміз айтқанын.

    Татулық пен сый-құрмет

    Осындайдан басталар.

    Ұстазбен амандасып алады.







    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтырады.












    Жаңа тақырып








    1-тапсырма:



    2- тапсырма:




















    Бүгінгі біздің тақырыбымыз өз отбасымыз және біздің достарымыз туралы болмақ. Оқушылар, тақтаға қарайықшы, мына суреттен көптеген үйлерді көреміз.
    Ол үйлерде кімдер тұрады деп ойлайсыңдар?
    - Иә, барлық үйдің өз отбасы болады олар бір - бірімен тату - тәтті тұрады. Отбасы дегеніміз-әкесі мен анасы, олардың балалары және ата-әжесі.


    Оқушылар, ендеше мына суреттерде қандай отбасы мүшесі көрсетілген? Оларды ата.


    Суретті боя


    Сергіту сәті:

    Ал балалар тұрайық,

    Үлкен шеңбер құрайық.

    Шаңырақты көтеріп,

    Керегені құрайық

    Уық болып иіліп,

    Бір отбасы болайық.


    Оқушылар бүгін біз тек қана отбасы туралы емес, дос туралы да айтатын боламыз. Ендеше дос дегеніміз кім?

    «Дос» деген екі немесе бірнеше бірге ойнап, бір-біріне кез келген сәтте көмектесе білетін, ренжітпейтін, ойыншықтарын бөлісетін, ұрыспайтын жандар екен. Тіпті біздің сыныптастарымызда біздің достарымыз. Ал сендерде дос барма?

    Оқушылар ендеше барлығымыз бірге бір-бірімізге тілектер айтайық.


    - Денің сау болсын!.
    - Әрдайым күліп жүрейік!.
    - Отбасымыз аман болсын

    - Елімізде тыныштық болсын!.
    - Досымыз көп болсын!.

    Оқушылар жаңа сабақты меңгереді, суреттерге назар аударады








    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен тапсырманы орындайды



    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен сәргіту сәтін орындайды













    Оқушылар бір-бірінің қолын ұстап мұғаліммен бірге тілектерді қайталайды













    Жаңа тақырыпты бекіту және қайталау


    -Балалар біздер бүгін кімдермен таныстық? - Отбасы мүшелерімен.

    Отбасы мүшелеріне кімдер жатады екен?

    - Ата, әже, әке, ана, аға, апа, іні, қарындас жатады. Біз қандай отбасымыз?

    - Біз бақытты отбасымыз.Ендеше осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!

    Оқушылар қолдарымен сабақ соңындағы көңіл күйлерін көрсетеді.




    Қысқа мерзімді жоспар

    Тексерілді:

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 2 (ІІ бөлім)

    Мектеп:

    Пәні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Дыбыс тонының биіктігіне қарай сипаттау

    Сағат саны:1 сағат

    Сабақтың мақсаты:

    2.1.2.1 жануарлар дауысын ажырату;

    2.1.2.2 дыбысты еліктеп келтіру және объектпен сәйкестеу ойыншықпен, суретпен);

    2.1.2.3 тыңдау арқылы дыбыс күшін ажырату (бәсең-күшті);

    Көрнекілігі:

    суреттер, бояулар т.б.

    Пәнаралық байланыс:


    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру







    Амандасу:

    -Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлеріңіз қалай?


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Бақыт деген –

    Осы шаттық шеңбері,

    Қол ұстасып

    Тұрайықшы,кел бері

    Бақыт деген –

    Көрмей қалса сағынып,

    Мені іздейтін

    Адал жүрек сендегі.

    Ұстазбен амандасып алады.







    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтырады.












    Жаңа тақырып








    1-тапсырма:























    2- тапсырма:





    Оқушылар біз бүгін дыбыстар туралы айтамыз. Біз дыбысты естиміз, аузымызбен айтамыз екен.

    Оқушылар айтыңдаршы, далада жаңбыр жауып жатқанын біз қалай біле аламыз?

    -Иә дыбысынан

    -Жаңбыр жауғанда қандай дыбыс шығады?

    -Тырс, тырс, жарайсыңдар.


    О қушылар әлемдегі барлық жануарлардың өзіндік дыбыстары болады. Мысалы:

    Қой маңырайды

    Сиыр мөңірейді

    Жылқы кісінейді

    Түйе боздайды

    Ешкі бақырады


    Е ндеше барлығымыз бірге жануарлар дыбыстарын қайталайықшы:

    Мә мә мә

    Мө мө мө

    Ио ио ио

    Бө бө бө

    Бә бә бә


    Сергіту сәті:

    Боран соқты зу-зу-зу.

    Қатты-қытты жел соқты гу-гу-гу.

    Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду.

    Шыдай алмай жапырақтар ах-ах-ах.

    Билеп кетті қалтырап пах-пах-пах.

    Оқушылар дыбыстар тоны қатты немесе бәсең болып келеді. Оны мына интерактивті дыбыс тақтайынан ажыратып үйренейік.


    Оқушылар жаңа сабақты меңгереді







    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен тапсырманы орындайды













    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен сәргіту сәтін орындайды






    интерактивті дыбыс тақтайындағы жануарлар дыбыстарын естиді қатты немесе бәсең дыбыстарды ажыратады.











    Ж ануарлар суреттері

    Жаңа тақырыпты бекіту және қайталау


    -Балалар біздер бүгін дыбыстар туралы өттік иә? Жануарлар қалай дыбыстайды екен? Қане бірге қайталайықшы.

    -Жарайсыңдар. Ендеше осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!

    Оқушылар қолдарымен сабақ соңындағы көңіл күйлерін көрсетеді.






    Қысқа мерзімді жоспар

    Тексерілді:

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 2 (ІІ бөлім)

    Мектеп:

    Пәні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Эмоцияналды әуен түрін ажырату

    Сағат саны:1 сағат

    Сабақтың мақсаты:

    2.1.3.1 әуезді ойыншықтар дыбысының басталуын және аяқталуын сезіну;

    2.1.3.2 шуды эмоционалды қабылдау: қолдарымен күшті жағымсыз дыбыстардан қорғану, жағымды дыбыстарға қуанышты мимика, құлақ түру арқылы жауап қату

    Көрнекілігі:

    суреттер, бояулар т.б.

    Пәнаралық байланыс:

    Музыка

    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ислам Майра Қалыбекқызы
    09 Қаңтар 2023
    191
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Арнайы сыныптарға арналған сенсорикадан қмж

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Арнайы сыныптарға арналған сенсорикадан қмж

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1 Менің отбасым және достарым 2 Дыбыс тонының биіктігіне қарай сипаттау 3Эмоцияналды әуен түрін ажырату 4Түстер мен геометриялық фигуралар 5Әріптің жеткіліксіз элементі 6Заттық және сюжеттік картиналар 7Адамның дене мүшелері 8Үлкен кеңістікте бейімдеуге үйрету 9Мектеп аумағында және қағаз парақшасында бейімдеуге үйрету тақырыптарында арнайы сыныпқа арналған қысқа мерзімді жоспар
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тексерілді:

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 2 (ІІ бөлім)

    Мектеп:

    Пәні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Менің отбасым және достарым

    Сағат саны:1 сағат

    Сабақтың мақсаты:

    5.1.1.1 айналасындағылардың сөйлеу тілін мұқият тыңдау;

    5.1.1.2 дыбыс көзінің шектемесін белгілеу;

    5.1.1.3 таныс адамдардың дауысын ажырату (ата-анасы, жақындары, достары);

    Көрнекілігі:

    суреттер, бояулар т.б.

    Пәнаралық байланыс:

    Бейнелеу

    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру







    Амандасу:

    -Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлеріңіз қалай?


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Әкем,анам-қамқорым,

    Көздерінің нұры біз.

    Ағатайым екеуміз

    Өмірінің гүліміз.

    Біз де аянып қалмаймыз,

    Екі етпейміз айтқанын.

    Татулық пен сый-құрмет

    Осындайдан басталар.

    Ұстазбен амандасып алады.







    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтырады.












    Жаңа тақырып








    1-тапсырма:



    2- тапсырма:




















    Бүгінгі біздің тақырыбымыз өз отбасымыз және біздің достарымыз туралы болмақ. Оқушылар, тақтаға қарайықшы, мына суреттен көптеген үйлерді көреміз.
    Ол үйлерде кімдер тұрады деп ойлайсыңдар?
    - Иә, барлық үйдің өз отбасы болады олар бір - бірімен тату - тәтті тұрады. Отбасы дегеніміз-әкесі мен анасы, олардың балалары және ата-әжесі.


    Оқушылар, ендеше мына суреттерде қандай отбасы мүшесі көрсетілген? Оларды ата.


    Суретті боя


    Сергіту сәті:

    Ал балалар тұрайық,

    Үлкен шеңбер құрайық.

    Шаңырақты көтеріп,

    Керегені құрайық

    Уық болып иіліп,

    Бір отбасы болайық.


    Оқушылар бүгін біз тек қана отбасы туралы емес, дос туралы да айтатын боламыз. Ендеше дос дегеніміз кім?

    «Дос» деген екі немесе бірнеше бірге ойнап, бір-біріне кез келген сәтте көмектесе білетін, ренжітпейтін, ойыншықтарын бөлісетін, ұрыспайтын жандар екен. Тіпті біздің сыныптастарымызда біздің достарымыз. Ал сендерде дос барма?

    Оқушылар ендеше барлығымыз бірге бір-бірімізге тілектер айтайық.


    - Денің сау болсын!.
    - Әрдайым күліп жүрейік!.
    - Отбасымыз аман болсын

    - Елімізде тыныштық болсын!.
    - Досымыз көп болсын!.

    Оқушылар жаңа сабақты меңгереді, суреттерге назар аударады








    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен тапсырманы орындайды



    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен сәргіту сәтін орындайды













    Оқушылар бір-бірінің қолын ұстап мұғаліммен бірге тілектерді қайталайды













    Жаңа тақырыпты бекіту және қайталау


    -Балалар біздер бүгін кімдермен таныстық? - Отбасы мүшелерімен.

    Отбасы мүшелеріне кімдер жатады екен?

    - Ата, әже, әке, ана, аға, апа, іні, қарындас жатады. Біз қандай отбасымыз?

    - Біз бақытты отбасымыз.Ендеше осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!

    Оқушылар қолдарымен сабақ соңындағы көңіл күйлерін көрсетеді.




    Қысқа мерзімді жоспар

    Тексерілді:

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 2 (ІІ бөлім)

    Мектеп:

    Пәні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Дыбыс тонының биіктігіне қарай сипаттау

    Сағат саны:1 сағат

    Сабақтың мақсаты:

    2.1.2.1 жануарлар дауысын ажырату;

    2.1.2.2 дыбысты еліктеп келтіру және объектпен сәйкестеу ойыншықпен, суретпен);

    2.1.2.3 тыңдау арқылы дыбыс күшін ажырату (бәсең-күшті);

    Көрнекілігі:

    суреттер, бояулар т.б.

    Пәнаралық байланыс:


    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру







    Амандасу:

    -Сәлеметсіздерме оқушылар! Көңіл-күйлеріңіз қалай?


    Психологиялық ахуал қалыптастыру.

    Бақыт деген –

    Осы шаттық шеңбері,

    Қол ұстасып

    Тұрайықшы,кел бері

    Бақыт деген –

    Көрмей қалса сағынып,

    Мені іздейтін

    Адал жүрек сендегі.

    Ұстазбен амандасып алады.







    Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтырады.












    Жаңа тақырып








    1-тапсырма:























    2- тапсырма:





    Оқушылар біз бүгін дыбыстар туралы айтамыз. Біз дыбысты естиміз, аузымызбен айтамыз екен.

    Оқушылар айтыңдаршы, далада жаңбыр жауып жатқанын біз қалай біле аламыз?

    -Иә дыбысынан

    -Жаңбыр жауғанда қандай дыбыс шығады?

    -Тырс, тырс, жарайсыңдар.


    О қушылар әлемдегі барлық жануарлардың өзіндік дыбыстары болады. Мысалы:

    Қой маңырайды

    Сиыр мөңірейді

    Жылқы кісінейді

    Түйе боздайды

    Ешкі бақырады


    Е ндеше барлығымыз бірге жануарлар дыбыстарын қайталайықшы:

    Мә мә мә

    Мө мө мө

    Ио ио ио

    Бө бө бө

    Бә бә бә


    Сергіту сәті:

    Боран соқты зу-зу-зу.

    Қатты-қытты жел соқты гу-гу-гу.

    Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду.

    Шыдай алмай жапырақтар ах-ах-ах.

    Билеп кетті қалтырап пах-пах-пах.

    Оқушылар дыбыстар тоны қатты немесе бәсең болып келеді. Оны мына интерактивті дыбыс тақтайынан ажыратып үйренейік.


    Оқушылар жаңа сабақты меңгереді







    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен тапсырманы орындайды













    Оқушылар мұғалім нұсқаулығымен сәргіту сәтін орындайды






    интерактивті дыбыс тақтайындағы жануарлар дыбыстарын естиді қатты немесе бәсең дыбыстарды ажыратады.











    Ж ануарлар суреттері

    Жаңа тақырыпты бекіту және қайталау


    -Балалар біздер бүгін дыбыстар туралы өттік иә? Жануарлар қалай дыбыстайды екен? Қане бірге қайталайықшы.

    -Жарайсыңдар. Ендеше осындай жақсы көңіл-күймен сабағымызды аяқтаймыз. Сау болыңыздар!

    Оқушылар қолдарымен сабақ соңындағы көңіл күйлерін көрсетеді.






    Қысқа мерзімді жоспар

    Тексерілді:

    Күні:

    Мұғалімі:

    Сынып: 2 (ІІ бөлім)

    Мектеп:

    Пәні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы: Эмоцияналды әуен түрін ажырату

    Сағат саны:1 сағат

    Сабақтың мақсаты:

    2.1.3.1 әуезді ойыншықтар дыбысының басталуын және аяқталуын сезіну;

    2.1.3.2 шуды эмоционалды қабылдау: қолдарымен күшті жағымсыз дыбыстардан қорғану, жағымды дыбыстарға қуанышты мимика, құлақ түру арқылы жауап қату

    Көрнекілігі:

    суреттер, бояулар т.б.

    Пәнаралық байланыс:

    Музыка

    Сабақ кезеңдері

    Мұғалім іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Ресурстар

    Ұйымдастыру


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Тест 3 сынып
    09.01.2023
    191
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ислам Майра Қалыбекқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации