Ас-адамның арқауы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ас-адамның арқауы

Материал туралы қысқаша түсінік
мәтіннің мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.. -Одағай түрлерін мәтіннің ішінен тауып, ажырата алады. -Бір-бірінің жұмысын редакциялайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ежембаева А.А

Пәні:

Қазақ тілі

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім:8


Дұрыс тамақтану,гендік өзгеріске ұшыраған тағамдар.

Сабақтың тақырыбы:

Ас-адамның арқауы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.2.5.1 О / Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру

7.4.4.4 ӘТН Одағай түрлерін ажырата білу,қолдану


Сабақ мақсаты

*Оқылым мәтіні бойынша проблемалық сұрақтар құрастыра алады. *Одағай түрлерін ажырата алады,қолданады.

Бағалау критерийлері

- мәтіннің мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады..

-Одағай түрлерін мәтіннің ішінен тауып, ажырата алады.

-Бір-бірінің жұмысын редакциялайды.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: ас-адамның арқауы, көкөніс, пайдалы тағамдар, ұлттық тағамдар

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

  • Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесің?

  • Сен дұрыс тамақтанасың ба?

  • Дұрыс тамақтанбаудың денсаулыққа кері әсері бар екенін білесің бе?

  • Күніне неше рет тамақтанасың?

  • Қазіргі кезде ұлттық тағамдарды неге көп тұтынбайды?

  • Мал етін сақтаудың түрлерін білесің бе?


жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Сүт тағамдары, дәстүрлі дастархан, дәнді дақылдар


Құндылықтарға баулу

Бірлік, достық, тұтастық

Пәнаралық

байланыс

Биология

Алдыңғы оқу

«Мәңгілік Ел» құндылықтары. Ас-адамның арқауы

Жоспар

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар

ҚБ

Ресурстар

Сабақтың басы

2мин

Психологиялық ахуалды қалыптастыру.

«Досыма тілек» әдісі. Бұл әдіс арқылы оқушылар жағымды әуенмен шаттық шеңбер бойымен айнала отырып досына деген жылы лебізін,тілегін білдіреді.


Топқа бөлу


Оқушылар қағаз қиындыларында жазылған сөздерден мақал-мәтелдерді құрастырады.Әр партаның үстінде сол мақалға қатысты суреттер тұрады.Құрастырылған мақалы арқылы топқа бөлінеді.

1-топ: Таңертеңгі асты тастама,

Кешкі асқа қарама.

2-топ:Қызды кім айттырмайды,

Қымызды кім ішпейді.

3-топ: Ас атасы-нан.

«Досыма тілек» әдісі.





«Мозайка» әдісі








1-топ Бешбармақ

www.stan.kz

2-топ Қымыз

www.tursu.kz

3-топ Бауырсақ

www.stan.kz


3 мин

 «Кофе таяқшалары» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру.

*Дұрыс тамақтану дегенді қалай түсінесің?

*Сен дұрыс тамақтанасың ба?

*Дұрыс тамақтанудың денсаулыққа тигізетін пайдасы?

*Мал етінен жасалатын қандай тағамдарды білесің?

*Қазақ халқының сүт тағамдары жайлы не білесің?

*Бау-бақша өнімдері жайлы не айтасың?


«Кофе таяқшалары» әдісі

Берілген сұраққа нақты жауап беру







5 мин

Оқылым алды: Ұжымдық жұмыс.

«Галереяда ой шарлау» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын анықтаңдар.Сыныптың қабырғаларына асқа қатысты мақалдар,жұмбақтар,суреттер ілінеді.

*Ас атасы-нан

*Ас тұрған жерде ауру тұрмайды.

*Ат- адамның қанаты,
Ас адамның қуаты.

*Арпа, бидай ас екен,
Алтын, күміс тас екен.

*Бауыр шырын, бас тәтті,
Ағайынмен ішкен ас тәтті.

Үсті тас, асты тас,
Ортасында піскен ас. (Таба нан)

Әрі сусын, әрі дәрі ,
Емге ішеді жас пен кәрі.
Малдың сүті ,елдің құты,
Деп бағалар жұрттың бәрі . (Қымыз)



Қабырғаға ілінген суреттер,мақал-мәтелдер ,жұмбақтар арқылы сабақ тақырыбын айқындату, сабақтың мақсатымен таныстыру.

«Галереяда ой шарлау» әдісі



Сабақ ортасы



10 мин


Оқылым барысы:

Бағалау критерийі:

*Оқылған мәтіннің мазмұнын баяндап береді;

*Мәтін мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;

*Мәтін мазмұны бойынша одағай сөздерді қатыстыра отырып сөйлемдер құрастырады.

Топтық жұмыс. «60-60-60» әдісі. «Ас-адамның арқауы» тақырыбында мәтін беріледі. 60 секунд ішінде оқылған мәтіннің 1-топ мазмұнын баяндайды,2-топ мазмұны бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады,3-топ одағайды қатыстыра отырып сөйлемдер құрастырады.


Саралау тапсырма: «Диалог және қолдау» әдісі арқылы кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барысында жан-жақты көмек қажет болады. Сондықтан оқылым мәтінінен тірек сөздерді табуға тапсырма беремін.

Дескриптор:

-мәтін мазмұнын баяндайды;

-мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады;

-одағай сөздерді қатыстырып сөйлемдер құрастырады.


«60-60-60» әдісі

Проблемалық сұрақтар құрастырады.




«Смайликтер» әдісі арқылы бір-біріне кері байланыс береді.





infourok.ru









10 мин

Оқылымнан кейін:

Бағалау критерийі:

*Әдіс бойынша жазба жұмысын орындайды;

*Тақырыбын талқылайды.

Жұптық жұмыс . «РАФТ»әдісі.

Р-рөл

А-аудитория

Ф-форма

Т-тақырып

Бұл әдіс арқылы асқа қатысты белгілі тақырыпта әр түрлі формада жазба жұмысын орындайды.

Саралау тапсырмалары: « Қолдау» әдісі арқылы көмек қажет ететін оқушыларға хаттың үлгісін ұсынамын.


Дескриптор:

*Әдіс бойынша жазба жұмысын орындайды;

*Тақырыбын талқылайды.





«Қолдау» әдісі бойынша осы тапсырма негізінде оқушыларға Тамаша!

Жақсы!

Сенің қолыңнан бәрі келеді! деген қолдау сөздер айтылады.




kopilkaurokov.ru








3 мин





Сергіту сәті.

«Кім тапқыр?» әдісі. Бұл әдіс арқылы шатасқан әріптердің ішінен лексикалық мағынасы бар сөздер құрастырады.




webliberty.ru








4 мин








Жеке жұмыс. «ПОПС» формуласы арқылы оқушылар ойын түйіндейді.

*Пікір (Менің ойымша...)

*Дәлел (Себебі,....)

*Мысал (Мысалы,...)

*Қорытынды (Қорыта айтқанда,...)


Дескриптор:

*Тақырыпқа қатысты пікірін білдіреді;

*Дәлелдер келтіреді;

*Мысал келтіреді және қорытындылайды.


Сабақтың соңы





3 мин









Рефлексия

«Білім қоржыны» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.

*Бүгінгі сабақта көп нәрсені үйрендім

*Сабақта қиындықтар туындады

*Сабақта еш нәрсе түсінбедім




Үйге тапсырма: 8-тапсырма «Қазақтың ұлттық сусындары» тақырыбы бойынша одағай сөздерді қатыстырып,шығарма жаз.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2022
874
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі