Сыныбы:8
«А»
|
Күні: 5.03.2015ж.
Пәні: Биология Пән мұғалімі: Бейсенова
Гүлбану
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Ішек
сөлінің асқа әсері. Астың
қорытылуы және
сіңірілуі
|
Мақсаты:
|
Ас қорыту бездерінің асқа
әсері және астың ас қорыту мүшелерінде қорытылуы туралы түсінік
беру
-
Оқушыларды
сенімділікке,ұқыптылыққа,шапшаңдыққа ұйымшылдыққа
тәрбиелеу
-
Оқушының ой-өрісін,өзіндік
іс-әрекетіне жауап беру дағдысын және пәнге деген қызығушылығын
арттыру,шығармашалақ қабілеттерін
дамыту
|
Күтілетін
нәтиже
|
-
Ас
қорыту
мүшелерінде астың қорытылу
жолдарын біледі
-
Ас қорыту бездерінің асқа
әсерін
талдап,үйренеді
-
Тағамның адам өміріндегі
маңыздылығын
түсінеді.
-
Оқушылар өздігінен ізденіп,
бірлесіп жұмыс жасай
біледі
|
Сабақтың
типі
|
Жаңа білім
беру
|
Сабақтың
түрі
|
Аралас
сабақ
|
Дереккөздер
|
Электронды
оқулық,сызба-нұсқа, интернет
материалдары,нақыл сөздер, «Тілек» ағашы, стикерлер,қосымша
оқулықтар,т.б.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Топтық жұмыс, ойындар, Блум
жүйесі, жигсо, ойлаудың алты қалпағы, сын тұрғысынан ойлау
т.б.
|
Сабақтың
барысы
|
Уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
І.Ұйымдастыру
|
2мин
|
Оқушылармен
сәлемдесу
Оқушыларды
түгелдеу
Шаттық
шеңбері
Оқушыларды топқа
бөлу
Өзін-өзі бағалау парағы,
стикерлер таратылады
|
Мұғаліммен
сәлемдесу
Жоқ оқушылар туралы мәлімет
береді
Шеңбер болып тұру, бір-біріне
тілек айту
|
Мадақтау
|
ІІ.Үй тапсырмасын
тексеру
Ойын әдісі, дарынды
оқушымен , топпен
жұмыс
Қорытындылау
|
8
мин
1
мин
|
Шығармашылық тақырып бойынша
дайындалып келген оқушыларды
анықтау
«Мозаика ойыны»
Ас қорыту мүшелерінің құрылысы,
деңгейлік тапсырмалар
«Домино ойыны »Ас қорыту
мүшелері, ас қорыту
бездері
Сызба нұсқасы
бойынша
|
Ерекше дайындалып келген
оқушыларды тыңдау.
Әр мүшені тауып,ретімен
орналастырады.
Әр мүшені тауып қызметін
баяндайды. (Интерактивті тақтаға
жазады)
Деңгейлік тапсырмаларды
орындайды.
|
Мадақтау
Өзара
бағалау
|
Ой қозғау (Миға шабуыл) СТО
стратегиясы
|
1
мин
|
Оқушылардың көңілін жаңа
сабаққа аудару
мақсатында
«Ас – адамның арқауы» деген
сөз «ребус» арқылы
беріледі.
|
Әр топ өз ойын қысқаша
айтады
Асқорыту мүшелеріне байланысты
мақал, нақыл сөздер
айтады
|
Мадақтау
|
Жаңа
сабақ
«Білу»
теориясы
Тірек сызба, түртіп
алу
(Дәптермен
жұмыс)
|
7мин
|
Мұғалім жаңа сабақтың
тақырыбын айтады
Тағамның ас қорыту мүшелерінде
өңделуі туралы мәлімет береді (электронды оқулықтан
көрсетіп,оқушыларға тапсырма
береді)
|
Оқушылар бүгінгі күнді және
тақырыпты дәптерге
жазады.
Бейне көріністен астың жүріп
өтетін жолдарын және әр мүшеде қандай өзгерістерге ұшырайтынын
сызба нұсқамен
жазады.
|
Мадақтау,
Өзін-өзі
бағалау
|
Сергіту
сәті
|
1
мин
|
«Көңілді күй» әнімен дене
жаттығуын жасау
|
Оқушылар
билейді
|
|
«Түсіну»
теориясы
Постермен
жұмыс
Топтық, үлгерімі төмен
оқушылармен жұмыс
|
10
мин.
|
Ас қорыту мүшелерінде , ас
қорыту бездерінің асқа әсерін
анықтау:
3
топқа
-Ауыз
қуысында
-Қарында
-Ішекте
|
Оқушылар берілген тапсырмалар
бойынша топта «жигсо» әдісі бойынша жұмыс
жасайды.
Түсінгендерін
қорытындылап,постерге
түсіріп,баяндайды,қорғайды
|
Топты
мадақтау.
Өзара
бағалау.
|
«Қолдану»
практикасы
Сыр
сандық
|
5
мин.
|
Биологиялық
есептер:
|
Әр топ берілген есептерді
шешеді.
|
Топты
мадақтау.
|
«Талдау»
теориясы
Ойлаудың 6 қалпағы
әдісі
|
7
мин.
|
Бүгінгі сабақтан алған
білімдерін жинақтап,ой елегінен
өткізу.
6 қалпақ
таратылады
|
«Бір ауыз сөз» Оқушылар өз
ойын айтады. Топтағы барлық оқушы
қамтылады.
|
Топты,топ мүшелерін
бағалау
|
«Жинақтау»
теориясы
Критерийлер
бойынша
формативті
бағалау
|
3мин.
|
Әр тапсырма бойынша баллдарын
жинақтап,топты
бағалау
Кері
байланыс
|
«Тілек» ағашына стикерлерге
жазып іледі.
Оқушылар өз
баллдарын
жинақтап,өзін – өзі
бағалайды
|
Екі жұлдыз,бір
тілек
|
Үйге
тапсырма
|
|
Ішек
сөлінің асқа әсері.Астың
қорытылуы тақырыбын
оқу.
|
Ас қорыту бездерінен бөлінетін
сөлдерді талдап, кестемен
жазу
|
|