Асан Қайғы. Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Асан Қайғы. Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары



Сабақ:Қазақ әдебиеті


Мектеп: Быхин атындағы жалпы орта білім беретін мектеп» КММ


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ысқақова Перизат Рахымбайқызы

Сынып:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

«Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы. Сөз тапқанға қолқа жоқ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау (5.А/И3)

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеулерді біледі

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын анықтай алады

Кейбір оқушылар орындай алады:

Шығармада тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарын нақты таба алады


Критерий

  1. Шығармадағы теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылыстарын анықтай алады

  2. Тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын ашып көрсете алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Шығармадағы көркемдегіш құралдарды таба алады, мағынасын аша алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Бозторғай жұмыртқалайтын қоныс, желмая, Шыңғырлау, Қарсақбай аймағы, шүйгін, топырағы майлы,

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Жер екенсің, көрген кезде, деген екен

Талқылауға арналған сұрақтар:

Аңызға бейнеленген жер-су атаулары қалай суреттелген?

Асанқайғының тапқырлығы неде көрінеді?

Аңызда эпитеттер бар ма?

Теңеулердің бірінен бірі ерекшелігі қандай?

Ауыспалы мағынадағы сөздер тобы бар ма?

Не себепті Асанқайғы айтқан сипаттаулары ел аузында әлі күнге жатталып жүр деп ойлайсыз?

Алдыңғы оқу:

Асанқайғының Жерұйықты іздеудегі тапқырлықтарымен танысып келу

Жоспар



Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Басы

Сәлемдесу

Психологиялық дайындық

Топқа бөлу

4 топ

Тапқырлар

Шешендер

Жүйрікер

Данышпандар

Үй тапсырмасын пысықтау «Суретті сұрақ»

Дала данышпаны кім? (Асан суреті)

«Баянға жаймай қой семірмес» сөзінің мәні неде? (ҚОЙ)

«Жетісудың ағашының әр бұтағы жеміс екен, шаруаға жақсы қоныс екен» деген сөзі қаншалықты шындыққа жанасады деп ойлайсың? (жемісікөп алма ағашы)

Қарсақбай аймағын көргенде не деді? (тұз суреті)

Асанқайғы қай жерде дүние салды? (Ұлытау аймағы)

Қай аймаққа қонып кетті? (жылқы Шыңғырлау өлкесі)

Мал баққан шаруаға жақсы жер деген пікірін қай аймаққа айтты? (мал бағу)

Асан қайсы аймақты өзіне жайлау етті? (Баянауыл)


Қиындылар

Смайлик








АКТ

Презентация

Ортасы

«Тапқырлыққа талап»әдісі арқылы тапсырмаларды көркемдегіш құралдар арқылы орындау(суреттерді көрсете отырып, топтың тапқырлығын тану мақсатында тапсырмалар беру)

Оңтүстік өлкесінің мол сулы, жаз жайылымын, таулы аймағын көргенде:

Сарыарқа өңірін кең жайылған көргенде;

Арал аймағының арнасы тасыған теңізін көргенде:

Ақтаудың ақ шағылы мен тылсымы бөлек тау-тасын көргенде:

«Оқиға бейнесі» әдісі

Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының мағынасын табу

Бейнелеу құралдары

Сәйкес сөздер

Шығармадағы мағынасы

Теңеу



Эпитет



Ауыспалы мағыналы сөздер




Флипчарт, маркер, смайлик, оқулық












Маркер, флипчарт, стикер

Соңы

Дескриптор

-шығармадағы тілдік бейнелеу құралдарын анықтай алады;

-тілдік суреттеу құралдарының мағынасын аша алады

Кері байланыс «Сабақтан түйгенім» әдісі арқылы жүзеге асады

  1. Бүгін білдім...

  2. Мені қызықтырғаны...

  3. Қиындық туғызғаны...

  4. ...тапсырманы орындадым.

  5. Мен өзімді ...сезіндім.

  6. Менің қолымнан келеді...

  7. Мен ... қолданып көремін.

Бүгінгінің Асанқайғысы кім деп ойлайсыңдар?

Асанқайғының сол кездегі айтқан пікірлері қаншалықты шындықпен дәл тұстас келді?

Сабақ барысында білген сөздіктерді жазыңыз.

Бүгінгі сабақтағы негізгі 3 тірек сөзді жазыңыз.

Сабақ барысында туындаған бір сұрақ жазыңыз

Үй тапсырмасын беру


Бағалау парақшасы







Кері байланыс парақшасы




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.12.2018
512
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі