Материалдар / Асанқайғы «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Асанқайғы «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне, жас мамандарға ҚМЖ-ды жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2020
263
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Қазақ әдебиеті
Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: Таза, мінсіз
асыл сөз

Мектеп: Ы.Алтынсарин атындағы мектепгимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Рашитова Жанна
Елеуовна

Сынып: 5
Сабақтың тақырыбы
Осы сабақ арқылы
жүзеге асатын оқу
мақсаттары
Сабақтың
мақсаттары

Бағалау
критерийлері
Тілдік мақсаттары

Құндылықтарға
баулу
Пәнаралық
байланыс
Алдыңғы білім
5 мин

Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Сабақтың басы
10 мин
Сабақтың ортасы
25 мин

Қатысқандар:
Қатыспағандар
Асанқайғы «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы
5.Т/Ж2. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау
Барлық оқушылар орындай алады:мұғалімніңкөмегімен шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтайды.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:әңгіменің тақырыбын өз
бетінше анықтап, идеясын өз көзқарасы негізінде ұсынады.
Кейбір оқушылар орындай алады:тақырыпты өз бетінше дұрыс
анықтайды, идеяға қатысты құнды пікір білдіреді
Салыстыру арқылы шығарманың тақырыбы мен идеясына талдау жасайды
Оқушылар орындай алады : тақырып пен идеяны түсіндіреді. Аңыздағы
айтылған сындарды елді мекендердің қазіргі ерекшеліктерімен
салыстырады.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:желмая, шұрайлы,жерұйық,
Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:жиһан,
қой үстіне бозторғай жұмыртқалады, шүйгін, жапан түз, сөздердің
мағынасын ашып жазу
Зайырлы қоғам және жоғары руханият
Жаратылыстану, қазақ тілі, тарих
«Қобыланды батыр» жырына байланысты «20 сұрақ –иә,жоқ деген жауап»
Оқушыларға өткен сабақ бойынша сұрақтар қою.
1.Батырлар жыры ауыз әдебиетіне жатады. /иә/
2.Қобыландының жары Құртқа. / иә /
3.Қобыландының аты Байшұбар. /жоқ/, т.с.с
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері
Сыныппен жұмыс
Ширату жаттығуы «Соңғы сөз - сөйлемнің басы»
Сабақтың мақсаты айтылады. Әдеби шығарманың тақырыбы
мен идеясын анықтау
«Тізбектей оқыту» әдісі. Аңызды тізбектеп оқиды.
«Әңгіме жүргізудің Сократтық тәсілі» Шығарма
бойыншаоқушыларға сұрақтар беріледі.
1.Әулиеата жақтағы Жуалы жеріне қандай баға берді?
2.Жырау Маңғыстауға қандай баға берді?
3.Аспараға не деді?
4.Қарсақпай аймағына келгенде не айты?
5. Шыңғырлау өзенін көргенде не деген екен?

Ресурстар

Деңгейлік тапсырмалар
1.Мұғалімнің көмегімен шығармадағы шұрайлы қоныстарды
анықтап, кестеде берілген сипаттамалардың дұрыс-бұрысын
тап.
1 Маңғыстау Жері семіз, жері шүйгін, қары мол,
топырағы май.
2 Жетісу
Шаруаға жақсы қоныс,
3 Жуалы
Түбінде мал баққан шаруаға оңды
жер
4 Қарсақпай Айналасы жапан түз, тауының асты
жез, жұрты ашықпас.
2.Әңгіменің тақырыбын өз бетінше анықтап, идеясын өз
көзқарасы негізінде ұсынады.Асанқайғының сын айтқан
жерлерін топтастыр.
3. Аңыз мазмұны бойынша тірек сызбалар құрастырып,
картадан көрсет, әр жердің ерекшелігі туралы әңгімеле.

Сабақтың соңы
5 мин
Қосымша ақпарат

Кесте

Дескриптор:
- Шығарманың тақырыбы мен идеясынанықтайды.
- Әңгіменің идеясын өз көзқарасы негізінде ұсынып, сын
айтқан жерлерді топтастырады.
- Тақырыпты өз бетінше дұрыс анықтайды, идеяға қатысты
құнды пікірін білдіреді.
ҚБ.«Өзін-өзі бағалау» әдісі
«Миыңның суретін сал» әдісі. Оқушылар сабақты
қорытындылауға қатысты меңгерген білімдерін сөздермен
толтырады
Өз халқы үшін жиһан кезіп, жерұйық іздеген Асанқайғыныңартында «Ел
айрылған», «Асанқайғы», «Желмаяның желісі», «Зар» сияқты санаулы
күйлері кейінгі ұрпаққа жеткен

Саралау:
Бағалау әдісі
Деңгейлік тапсырма
Сабақтың басында «Соңғы сөз-сөйлемнің басы» әдісі
I. деңгей шығарманың Сабақтың ортасы «Тізбектей оқыту» әдісі. «Әңгіме жүргізудің Сократтық
тақырыбы мен
тәсілі» әдісі
идеясын анықтайды.
Сабақтың соңы «Өзін-өзібағалау» әдісі
II. деңгей әңгіменің
идеясын өз көзқарасы
негізінде ұсынып, сын
айтқан жерлерді
топтастырады.
III. деңгей тақырыпты
өз бетінше дұрыс
анықтайды, идеяға
қатысты құнды пікірін
білдіреді
Ықшамсабақ
1. Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары шынайы болды.
бойынша рефлексия 2. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді.
1.Сабақ мақсаттары
3. Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, сабақта тиімді әдіснемесе оқу мақсаттары тәсілдерді түрлендіріп қолдану жүйелі болмақ.
шынайы, қол жетімді
4. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Себебі, деңгейлік тапсырмаларды
болды ма?
сабақ мақсатына сай қолдандым.
2.Барлық оқушылар
5. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландым.
оқу мақсатына қол
6. Сабақ жоспарынан ауытқулар болған жоқ
жеткізді ме?
3.Егер оқушылар оқу
мақсатына жетпеген
болса, неліктен деп
ойлайсыз?
4.Сабақта саралау
дұрыс жұргізілді ме?
5.Сабақ кезеңдерінде
уақытты тиімді
пайдаландыңыз ба?
6.Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма
және неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:ширату жаттығуы.
2:деңгейлік тапсырмалар.
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:оқыту мен оқуға қатысты әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану.
2:Белсенді оқу әдістерін жүйелі қолдану
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!