Аспан әлемінің құпиялары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Аспан әлемінің құпиялары

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар «Ғарыш жайлы деректер»мәтінін түсініп, негізгі ақпараттарды анықтайды. Эссе құрылымын сақтап, ойларын жазбаша түрде жеткізуге дағдыланады. «Өрлеген сұрақтар» ойыны. Төмендегі тірек сөздерді қолданып, сұрақтар әзірлеу. Дайын сұрақтарды топтар бір-біріне қойып, жауап алады. Тірек сөздер:ғарыш, ай, астрономия, зымыран, аспан, әлем, жұлдыз, ерекшелік, зерттеу, ашылмаған сырлар, ғаламшар, тіршілік, ғарыш кемесі, ғарыш айлағы, саяхат, ғалым, сапар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп:

Сабақ: 1


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 5 Т2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім

Аспан әлемінің құпиялары

Сабақтың тақырыбы

Аспан әлемі

Оқу бағдарламасына сілтеме

Т1. Болжау

Ж2. Эссе жазу


Оқу мақсаттары

Т1. Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау.

Ж2. Эссе құрылымын сақтай отырып, адамды, табиғатты, белгілі бір оқиғаны сипаттап жазу.

Сабақтың мақсаттары

Оқушылар «Ғарыш жайлы деректер» мәтінін түсініп, негізгі ақпараттарды анықтайды.
Эссе құрылымын сақтап, ойларын жазбаша түрде жеткізуге дағдыланады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийлері

Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата біледі.

Дескрипторлар

  • Тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтар құрастыра алады;

  • Оқушылар ғаламшар туралы өз ойларын білдіре алады;

  • Ғаламшар атауларына байланысты шағын фантастика құра алады.

  • Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап жазады;

  • Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолдана алады;

  • Абзац түрлерін жүйелі сақтайды.

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді;

  • Орфографиялық нормаға сай жазады.

Құндылықтарды дарыту

Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;

Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну.

Пәнаралық байланыс

География

АКТ-ны қолдану

Интербелсенді тақта

Осыған дейін меңгерілген білім


Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс

іс-әрекеттер

Дереккөздер

Сабақтың басы


5 минут
























Сабақтың ортасы


5 минут












5 минут




5 минут














20 минут






Сәлемдесу

Қызығушылықты ояту. "Аспан әлемі" презентациясын тамашалайды. Оқушылар аспан әлемі туралы өз ойларын білдіреді.


Сабақ тақырыбын суреттерге қарай отырып, оқушылар өздері болжайды.



Сабақ тақырыбымен таныстыру.

Сабақ мақсаттарын оқушылардың өзіне айтқызу арқылы айқындау.

Дескрипторлармен таныстыру.

Оқушылар «меркурий», «марс», «юпитер» сөздерін таңдау арқылы топтарға бөлінеді.


1-тапсырма. Оқылым.


Оқылымалды тапсырма:

«Өрлеген сұрақтар» ойыны. Төмендегі тірек сөздерді қолданып, сұрақтар әзірлеу. Дайын сұрақтарды топтар бір-біріне қойып, жауап алады.

Тірек сөздер: ғарыш, ай, астрономия, зымыран, аспан, әлем, жұлдыз, ерекшелік, зерттеу, ашылмаған сырлар, ғаламшар, тіршілік, ғарыш кемесі, ғарыш айлағы, саяхат, ғалым, сапар.


Оқушылардың ойын білу:

- «Ғарыш жайлы деректер» туралы мәтін не жайлы деп ойласыздар?

Оқылым тапсырмасы: «Ғарыш жайлы деректер» туралы мәтін беріледі. Оқушылар оқып отырып, мәтіндегі негізгі ақпараттарды анықтайды.
Оқылымнан кейінгі тапсырма: оқушылар ғаламшар туралы өз ойларын білдіреді, «3 минут фантаст болу» тапсырмасын орындайды (әр топ өз ғаламшарларына, яғни топ атауына байланысты шағын фантастика құрады).

Дескрипторлар:

  • Тірек сөздерді пайдаланып, сұрақтар құрастыра алады;

  • Оқушылар ғаламшар туралы өз ойларын білдіре алады;

  • Ғаламшар атауларына байланысты шағын фантастика құра алады.


2-тапсырма. Жазылым.

Эссе жазу. "Аспан әлемінің құпиялары" тақырыбында 60-80 сөз көлемінде эссе жазады.

Дескрипторлар:

  • Эссе құрылымы мен даму желісін сақтап жазады;

  • Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолдана алады;

  • Абзац түрлерін жүйелі сақтайды.

  • Өзіндік көзқарасын білдіреді;

  • Орфографиялық нормаға сай жазады.



https://www.youtube.com/watch?v=DJiK8ScXE-g





































Рефлексия

3 мин

Қызықты болды, Белсене қатыстым, Жаңа нәрсе білдім, Түсінікті болды, Сәл ойымды жеткізе алмай қалдым, Әлі де мағлұматтар алғым келді, не үйрендім, не қиын болды, ұнады, ұнамады, үлес қостым, қызықты тұстары, сұрақ қойдым, жауап бердім т.б.

Оқушылар стикерге жазып, тақтада ілініп тұрған суретке барып жапсырады.


Бағалау

2 минут

Топтық бағалау жүргізіледі.



Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)








Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға


Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:



Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
3670
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі