Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Асқар Сүлейменов «Бесатар» повесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
1-бөлім Тарихтың шертіп пернесін |
Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні:. 11.10.2023ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 11 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
А. Сүлейменов «Бесатар» повесі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
11.2.2.1 автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: шығарма кейіпкерлеріне баға бере алады; |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі: өз сипаттауын автор сипаттауымен салыстыра алады; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбіреуі: кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен көркемдегіш құралдар арқылы автор бейнесін анықтай алады |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейлері |
қолдану, талдау, бағалау |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Жоспар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1 мин 2 мин 6 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз» «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. 1-топ: 2-топ: 3-топ Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру Қызығушылықты ояту. «Бесатар» роман-трагедиясы 1916 жылғы көтерiлiстiң бiр тәулiгiн – 7 июльдiң сәскесi мен 8 июльдiң бесiнi арасындағы қысқа мерзiмдi уақытта ғана өз кейiпкерлерiнiң көзiмен ала отырып, бүкiл көтерiлiстiң әрi бауыздау, әрi қылта, әрi шешушi сипаттарын әдемi бейнелейдi.
Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады |
Қолпаштау Мадақтау |
Суреттер https://yandex.kz/video/preview/4153561705429707961 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2 мин 6 мин 6 мин 10 мин 10 мин |
1-тапсырма. ЖЖ. Шығарма кейіпкерлеріне баға беріңіз, ойыңызды дәлелдеңіз.
Дескриптор:
2-тапсырма. Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен көркемдегіш құралдар арқылы шығарма идеясын автор қалай бергеніне талдау жасап, постер түрінде ұсыныңыз. Әкелi балалы Сәруар мен Төрехан қарым-қатынасы; 2-топ. Крейгель мен Сәруар қарым қатынасы; 3-топ. Шығармада кездесетін мақал-мәтелдер мен фрозеологиялық тіркестер
Ойталқы Пропонент Жүсіпбек Қорғасбектің «Асқар Сүлейменовке оралу» баяндамасынан үзінді оқиды. «Түркістанның босағасын келін болмай кесір боп, 16- жылдың шілдесі аттады. Автор оқырманға не айтқысы келеді?; «Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесі он алтыншы жыл туралы емес». Есін елес алғандай күбір еткенін өз құлағыммен естідім. «Ол повесть отызыншы жылдардағы Созақ көтерілісіне арналған»... Мағжанның «Алқа» манифесінен басталып, Асқар Сүлейменовтің «Бесатарына» шоқтай тасталған, осынау қарсылықты көңіл күй бұл далаға қайдан келген сонда? Кенет Түркістан-Созақ идеясы жүректі тіліп өткендей болды! Түркістанның тәуелсіздігі үшін Созақ көтерілісі бұрқ еткендей! «Отызыншы жылдары төбе-төбенің басында мергендер отырған». Мәмбет Қойгелді мұны Асқар Сүлейменовтің өз аузынан алыпты. Асқар Сүлейменов қайта-қайта Созақ көтерілісін айта беріпті. Он алтыншы жыл туралы бір ауыз сөз болмапты. Ол Асекеңнің бойын Созақ көтерілісінің рухы билегенін сезген. Тарихты білетін жазушы көп, бірақ әдебиетті білетін тарихшы некен саяқ. Мазасыз тарихшының бір ойы осы шығармадан тиянақ тапқанын іш білер. Көп жыл өтсе де адамға да, қоғамға да маза бермейтін шығармалар болады. Көп жыл өтсе де өлмейтін, өшпейтін идеялардың тамызығы секілді! Сондай бір күмән мазамызды кетіріп, «Бесатарды» қайта қолға алдық. «Бесатарды» он алтыншы жылға таңған сөйлем санаулы-ақ екен. «Түркістан босағасын келін болмай кесір боп 16-жылдың шілдесі аттады».Бұл сөйлем шығарманың басында берілген прологтың соңында тұр. Ендеше сюжетке көк бауырдай жабысып қалған ештеңесі жоқ. Сюжеттен тыс, басқа арнаға салу үшін қолдан қосылғандай әсер береді. Баспагерлер де әдейі бөлектегендей қисық қаріппен теріпті. «Иноземцев, 1916 жыл, 7 шілде, сәске». «Сәруар, 1916 жыл, 8 шілде, бесін». Осындағы уақыт бірлігінде біртүрлі шарттылық басым сияқты көрінеді. Ол кездешығарманы бірден ширыққан оқиғадан бастау дәстүрге енген. Алдын ала «мен мына оқиға туралы жазбақ едім» деп түсіндіру салтта жоқ. Бәлкім бұл тақырыпшалар да сырт көз үшін әдейі берілген болар
|
Ойталқы Ойталқыға қатысушылар пропоненттер мен оппоненттер болыпи бөлінеді.Пропоненттің міндеті өзі ұсынған «Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесі он алтыншы жыл туралы емес» пікірін оппоненттерге түсіндіре және сендіре білу. Ал оппоненттің міндеті - тезис пен оның негіздемесін жақтау не жоққа шығару. Нәтижесінде пропоненттпен келісуге не келіспеуге болады.
|
ҚБ дұрыс жауабын айтқан оқушыны «Басбармақ» арқылы бағалайды
ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы Көк түс Жарайсың Сары түс Жақсы Қызыл түс Талпын мақтау,
ҚБ. «Басбармақ» жұптардың жұмысын сынып балалары бағалайды
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар 2 жақсы жағын және 1 ұсыныс айтады
ҚБ. Топтық бағалау «Бесжұлдыз»
|
3-слайд
4-слайд
https://www.zharar.com/kz/story/16138-l.html
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |