Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    1-бөлім

    Тарихтың шертіп пернесін

    Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ


    Күні:. 11.10.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы


    Сынып: 11 «А»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    А. Сүлейменов «Бесатар» повесі


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    11.2.2.1 автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау;


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: шығарма кейіпкерлеріне баға бере алады;



    Оқушылардың көпшілігі: өз сипаттауын автор сипаттауымен салыстыра алады;



    Оқушылардың кейбіреуі: кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен көркемдегіш құралдар арқылы автор бейнесін анықтай алады


    Бағалау критерийлері

    • Шығарма кейіпкерлеріне баға беру;

    • Өз сипаттауын автор сипаттауымен салыстыру;

    • Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы көрінетін автор бейнесін анықтау

    • Көркемдегіш құралдар арқылы көрінетін автор бейнесін анықтау.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    қолдану, талдау, бағалау




    Жоспар


    Жоспарланатын уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1 мин



    2 мин


















    6 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз»


    «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1-топ:

    2-топ:

    3-топ




    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    Қызығушылықты ояту.

    «Бесатар» роман-трагедиясы 1916 жылғы көтерiлiстiң бiр тәулiгiн – 7 июльдiң сәскесi мен 8 июльдiң бесiнi арасындағы қысқа мерзiмдi уақытта ғана өз кейiпкерлерiнiң көзiмен ала отырып, бүкiл көтерiлiстiң әрi бауыздау, әрi қылта, әрi шешушi сипаттарын әдемi бейнелейдi.



    1. А.Сүлейменовтың «Бесатар» шығармасының тарихи маңызы қандай?

    2. Шығармадағы автор бейнесі дегенді қалай түсінесіңдер?

    3. Автор бейнесі қалай көрінеді?

    Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырады.


    Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

    Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.










    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады






    Қолпаштау


    Мадақтау





    Суреттер https://yandex.kz/video/preview/4153561705429707961


    Сабақтың ортасы



    2 мин












    6 мин



























































    6 мин




























    10 мин


















































    10 мин

    1-тапсырма.

    ЖЖ.

    Шығарма кейіпкерлеріне баға беріңіз, ойыңызды дәлелдеңіз.

    Шығарма кейіпкерлері

    Автордық сипаттауы

    Сіздің сипаттауыңыз

    Сәруәр





    Крейгель





    Иноземцев





    Голоножкин





    Төрехан





    Мұқағали







    Дескриптор:




    2-тапсырма.

    Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен көркемдегіш құралдар арқылы шығарма идеясын автор қалай бергеніне талдау жасап, постер түрінде ұсыныңыз.

    1-топ.

    Әкелi балалы Сәруар мен Төрехан қарым-қатынасы;

    2-топ.

    Крейгель мен Сәруар қарым қатынасы;

    3-топ.

    Шығармада кездесетін мақал-мәтелдер мен фрозеологиялық тіркестер





    Ойталқы

    Пропонент Жүсіпбек Қорғасбектің «Асқар Сүлейменовке оралу» баяндамасынан үзінді оқиды.

    «Түркістанның босағасын келін болмай кесір боп, 16- жылдың шілдесі аттады. Автор оқырманға не айтқысы келеді?;

    «Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесі он алтыншы жыл туралы емес». Есін елес алғандай күбір еткенін өз құлағыммен естідім. «Ол повесть отызыншы жылдардағы Созақ көтерілісіне арналған»...

    Мағжанның «Алқа» манифесінен бас­талып, Асқар Сүлейменовтің «Бесатарына» шоқтай тасталған, осынау қарсылықты көңіл күй бұл далаға қайдан келген сонда?

    Кенет Түркістан-Созақ идеясы жүректі тіліп өткендей болды! Түркістанның тәуелсіздігі үшін Созақ көтерілісі бұрқ еткендей! «Отызыншы жылдары төбе-төбенің басында мергендер отырған». Мәмбет Қойгелді мұны Асқар Сүлей­меновтің өз аузынан алыпты. Асқар Сүлейменов қайта-қайта Созақ көтерілісін айта беріпті. Он алтыншы жыл туралы бір ауыз сөз болмапты. Ол Асекеңнің бойын Созақ көтері­лісі­нің рухы билегенін сезген. Тарихты білетін жазушы көп, бі­рақ әдебиетті білетін тарихшы некен саяқ. Мазасыз тарихшының бір ойы осы шығармадан тиянақ тапқанын іш білер. Көп жыл өтсе де адамға да, қоғамға да маза бермейтін шығармалар болады. Көп жыл өтсе де өлмейтін, өшпейтін идеялардың тамызығы секілді! Сондай бір күмән мазамызды кеті­ріп, «Бесатарды» қайта қолға алдық. «Бесатарды» он алтыншы жылға таңған сөйлем санаулы-ақ екен. «Түркістан босағасын келін болмай кесір боп 16-жылдың шілдесі аттады».Бұл сөйлем шығарманың басында берілген прологтың соңында тұр. Ендеше сюжетке көк бауырдай жабысып қалған ештеңесі жоқ. Сюжеттен тыс, басқа арнаға салу үшін қолдан қосылғандай әсер береді. Баспагерлер де әдейі бөлектегендей қисық қаріппен теріпті.

    «Иноземцев, 1916 жыл, 7 шілде, сәске». «Сәруар, 1916 жыл, 8 шілде, бесін».

    Осындағы уақыт бірлігінде біртүрлі шарттылық басым сияқты көрінеді. Ол кездешығарманы бірден ширық­қан оқиғадан бастау дәстүрге енген. Алдын ала «мен мына оқиға туралы жазбақ едім» деп түсіндіру салтта жоқ. Бәлкім бұл тақырыпшалар да сырт көз үшін әдейі берілген болар

    1. Түркістанның босағасын келін болмай кесір боп, 16- жылдың шілдесі аттады.

    2. Ағы келіп әптер-тәптерімізді шығарды, енді қызылы қайтер екен?

    3. «Құлын дауысымен шырқырап Қазығұрт шыңғырды, шыңғырған әлде Қарала ма – білмеймін?»

    4. Крейгель: «Ну, Голоножкин», – орыс солдатын айтады, – «очередь твоя, отличись» деп, қолына маузер береді. Сәруарды ат дейді. Сонда Голоножкин: «Я не могу, Ваше благородие», – дейді. «Что не можешь?» – дейді. «Я живу на их земле», – дейді









































































    Ойталқы

    Ойталқыға қатысушылар пропоненттер мен оппоненттер болыпи бөлінеді.Пропоненттің міндеті өзі ұсынған «Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесі он алтыншы жыл туралы емес» пікірін оппоненттерге түсіндіре және сендіре білу. Ал оппоненттің міндеті - тезис пен оның негіздемесін жақтау не жоққа шығару. Нәтижесінде пропоненттпен келісуге не келіспеуге болады.







    ҚБ дұрыс жауабын айтқан оқушыны «Басбармақ» арқылы бағалайды



















    ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы

    Көк түс Жарайсың

    Сары түс Жақсы

    Қызыл түс Талпын

    мақтау,





















    ҚБ. «Басбармақ» жұптардың жұмысын сынып балалары бағалайды

























    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар 2 жақсы жағын және 1 ұсыныс айтады



































    ҚБ. Топтық бағалау «Бесжұлдыз»





















    3-слайд



















    4-слайд



    https://www.zharar.com/kz/story/16138-l.html

























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алибаева Ақмарал Апсаттаровна
    29 Наурыз 2024
    2543
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Асқар Сүлейменов «Бесатар» повесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Асқар Сүлейменов «Бесатар» повесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Асқар Сүлейменов «Бесатар» повесіндегі автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    1-бөлім

    Тарихтың шертіп пернесін

    Мектеп: №4 Х.Досмұхамедов атындағы жалпы орта білім беретін мектеп КММ


    Күні:. 11.10.2023ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Алибаева Ақмарал Апсаттарқызы


    Сынып: 11 «А»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    А. Сүлейменов «Бесатар» повесі


    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    11.2.2.1 автор бейнесінің шығарманың негізгі идеясымен байланысын айқындау;


    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы: шығарма кейіпкерлеріне баға бере алады;



    Оқушылардың көпшілігі: өз сипаттауын автор сипаттауымен салыстыра алады;



    Оқушылардың кейбіреуі: кейіпкерлердің іс-әрекеттері мен көркемдегіш құралдар арқылы автор бейнесін анықтай алады


    Бағалау критерийлері

    • Шығарма кейіпкерлеріне баға беру;

    • Өз сипаттауын автор сипаттауымен салыстыру;

    • Кейіпкерлердің іс-әрекеті арқылы көрінетін автор бейнесін анықтау

    • Көркемдегіш құралдар арқылы көрінетін автор бейнесін анықтау.


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    қолдану, талдау, бағалау




    Жоспар


    Жоспарланатын уақыт

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    1 мин



    2 мин


















    6 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Ыстық лебіз»


    «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.

    1-топ:

    2-топ:

    3-топ




    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен таныстыру

    Қызығушылықты ояту.

    «Бесатар» роман-трагедиясы 1916 жылғы көтерiлiстiң бiр тәулiгiн – 7 июльдiң сәскесi мен 8 июльдiң бесiнi арасындағы қысқа мерзiмдi уақытта ғана өз кейiпкерлерiнiң көзiмен ала отырып, бүкiл көтерiлiстiң әрi бауыздау, әрi қылта, әрi шешушi сипаттарын әдемi бейнелейдi.



    1. А.Сүлейменовтың «Бесатар» шығармасының тарихи маңызы қандай?

    2. Шығармадағы автор бейнесі дегенді қалай түсінесіңдер?

    3. Автор бейнесі қалай көрінеді?

    Мұғалім оқушыларға сұрақтар қою арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырады.


    Оқушылар бір-біріне ыстық лебіздерін білдіреді

    Оқушылар «Мозаика» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.










    Оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерімен танысады






    Қолпаштау


    Мадақтау





    Суреттер https://yandex.kz/video/preview/4153561705429707961


    Сабақтың ортасы



    2 мин












    6 мин



























































    6 мин




























    10 мин


















































    10 мин

    1-тапсырма.

    ЖЖ.

    Шығарма кейіпкерлеріне баға беріңіз, ойыңызды дәлелдеңіз.

    Шығарма кейіпкерлері

    Автордық сипаттауы

    Сіздің сипаттауыңыз

    Сәруәр





    Крейгель





    Иноземцев





    Голоножкин





    Төрехан





    Мұқағали







    Дескриптор:




    2-тапсырма.

    Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен көркемдегіш құралдар арқылы шығарма идеясын автор қалай бергеніне талдау жасап, постер түрінде ұсыныңыз.

    1-топ.

    Әкелi балалы Сәруар мен Төрехан қарым-қатынасы;

    2-топ.

    Крейгель мен Сәруар қарым қатынасы;

    3-топ.

    Шығармада кездесетін мақал-мәтелдер мен фрозеологиялық тіркестер





    Ойталқы

    Пропонент Жүсіпбек Қорғасбектің «Асқар Сүлейменовке оралу» баяндамасынан үзінді оқиды.

    «Түркістанның босағасын келін болмай кесір боп, 16- жылдың шілдесі аттады. Автор оқырманға не айтқысы келеді?;

    «Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесі он алтыншы жыл туралы емес». Есін елес алғандай күбір еткенін өз құлағыммен естідім. «Ол повесть отызыншы жылдардағы Созақ көтерілісіне арналған»...

    Мағжанның «Алқа» манифесінен бас­талып, Асқар Сүлейменовтің «Бесатарына» шоқтай тасталған, осынау қарсылықты көңіл күй бұл далаға қайдан келген сонда?

    Кенет Түркістан-Созақ идеясы жүректі тіліп өткендей болды! Түркістанның тәуелсіздігі үшін Созақ көтерілісі бұрқ еткендей! «Отызыншы жылдары төбе-төбенің басында мергендер отырған». Мәмбет Қойгелді мұны Асқар Сүлей­меновтің өз аузынан алыпты. Асқар Сүлейменов қайта-қайта Созақ көтерілісін айта беріпті. Он алтыншы жыл туралы бір ауыз сөз болмапты. Ол Асекеңнің бойын Созақ көтері­лісі­нің рухы билегенін сезген. Тарихты білетін жазушы көп, бі­рақ әдебиетті білетін тарихшы некен саяқ. Мазасыз тарихшының бір ойы осы шығармадан тиянақ тапқанын іш білер. Көп жыл өтсе де адамға да, қоғамға да маза бермейтін шығармалар болады. Көп жыл өтсе де өлмейтін, өшпейтін идеялардың тамызығы секілді! Сондай бір күмән мазамызды кеті­ріп, «Бесатарды» қайта қолға алдық. «Бесатарды» он алтыншы жылға таңған сөйлем санаулы-ақ екен. «Түркістан босағасын келін болмай кесір боп 16-жылдың шілдесі аттады».Бұл сөйлем шығарманың басында берілген прологтың соңында тұр. Ендеше сюжетке көк бауырдай жабысып қалған ештеңесі жоқ. Сюжеттен тыс, басқа арнаға салу үшін қолдан қосылғандай әсер береді. Баспагерлер де әдейі бөлектегендей қисық қаріппен теріпті.

    «Иноземцев, 1916 жыл, 7 шілде, сәске». «Сәруар, 1916 жыл, 8 шілде, бесін».

    Осындағы уақыт бірлігінде біртүрлі шарттылық басым сияқты көрінеді. Ол кездешығарманы бірден ширық­қан оқиғадан бастау дәстүрге енген. Алдын ала «мен мына оқиға туралы жазбақ едім» деп түсіндіру салтта жоқ. Бәлкім бұл тақырыпшалар да сырт көз үшін әдейі берілген болар

    1. Түркістанның босағасын келін болмай кесір боп, 16- жылдың шілдесі аттады.

    2. Ағы келіп әптер-тәптерімізді шығарды, енді қызылы қайтер екен?

    3. «Құлын дауысымен шырқырап Қазығұрт шыңғырды, шыңғырған әлде Қарала ма – білмеймін?»

    4. Крейгель: «Ну, Голоножкин», – орыс солдатын айтады, – «очередь твоя, отличись» деп, қолына маузер береді. Сәруарды ат дейді. Сонда Голоножкин: «Я не могу, Ваше благородие», – дейді. «Что не можешь?» – дейді. «Я живу на их земле», – дейді









































































    Ойталқы

    Ойталқыға қатысушылар пропоненттер мен оппоненттер болыпи бөлінеді.Пропоненттің міндеті өзі ұсынған «Асқар Сүлейменовтің «Бесатар» повесі он алтыншы жыл туралы емес» пікірін оппоненттерге түсіндіре және сендіре білу. Ал оппоненттің міндеті - тезис пен оның негіздемесін жақтау не жоққа шығару. Нәтижесінде пропоненттпен келісуге не келіспеуге болады.







    ҚБ дұрыс жауабын айтқан оқушыны «Басбармақ» арқылы бағалайды



















    ҚБ. «Бағдаршам» әдісі арқылы

    Көк түс Жарайсың

    Сары түс Жақсы

    Қызыл түс Талпын

    мақтау,





















    ҚБ. «Басбармақ» жұптардың жұмысын сынып балалары бағалайды

























    ҚБ. «Екі жұлдыз, бір тілек» топтар 2 жақсы жағын және 1 ұсыныс айтады



































    ҚБ. Топтық бағалау «Бесжұлдыз»





















    3-слайд



















    4-слайд



    https://www.zharar.com/kz/story/16138-l.html

























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Қазақ әдебиеті Ашық сабақ 11 сынып
    29.03.2024
    2543
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алибаева Ақмарал Апсаттаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации