Материалдар / "Асқорыту мүшелерінің құрылысы".

"Асқорыту мүшелерінің құрылысы".

Материал туралы қысқаша түсінік
ас қорыту жүйесі құрылысының ерекшелігін және олардың адам ағзасында орналасуын көрсете түсіндіру;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2018
719
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Күні: 8-сынып. Пәні: Биология

Сабақтың тақырыбы: "Асқорыту мүшелерінің құрылысы".Білімділік: ас қорыту жүйесі құрылысының ерекшелігін және олардың адам ағзасында орналасуын көрсете түсіндіру;Дамытушылық: электронды көрнекіліктерді пайдалана отырып,оқушылардың көру,есте сақтау,ойлау, танымдық- қызығушылық қабілеттерін дамыту.Тәрбиелік: тамақ ішу режимін,санитарлық гигеналық дағдыға үйрету,салауатты өмір сүруге тәрбиелеу;Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, "Ас қорыту мүшелер" суреттері, кесте, тест тапсырмалары, қима қағаз.Сабақтың түрі: аралас сабақСабақтың әдісі: сын тұрғысынан ойлау стратегиясыІ. Ұйымдастыру кезеңіа) оқушылармен сәлемдесіп,түгелдеу;ә) оқушылардың назарын сабаққа аудару;б) оқушыларды екі топқа бөлу (бағалау парағы екі топ басшысына беріледі)в) "Жүректен-жүрекке" тренингІІ. Үй тапсырмасын тексеру№1 тапсырма: Адасқан әріптерСа урыоқт -ас қорыту міскөру- көмірсуКітркеоқ- қоректік заттар мйа-май Менрефретт- ферменттер инматив-витамин зурынә-нәруыз тікмісөкід тқама-өсімдіктекті тамақ№2 тапсырма: Сәйкесін тап1.Ферменттер                а)организмдегі негізгі құрылыс материалы2.Нәруыздар                  ә)организмдегі негізгі энергия көзі 3.Көмірсулар                 б)нәруыз текті зат 4.Майлар                        в)өсімдікті,жануартекті тамақ өнімдері 5.Витаминдер                г)әрі құрылыс материалы,әрі энергия көзі 6.Тағамның құрамы     д) организмнің тіршілік әрекетіне қажет органикалық заттардың жеке тобы №3 Тапсырма: кестемен жұмысБір күнде пайдаланылатын кенеулі заттар мөлшері
Нәруыз Көмірсу Май СуТұз Дәрумендер
100г 400-500г 80-90 г 2-2,5л 5-6г А,В,С,Д,Е,К,Р,т.б.
№4 тапсырма:А деңгейі
  • Адам организмі үшін тамақтың рөлі қандай?
  • Тамақ өнімдері дегеніміз не? 1 ұпай


Миға шабуылҚос шауыпкелі бар,екі алыпкелі барҚос жол көргіші бар,екі үн сезгіші барЖалғыз мол асары бар,кеуде қағары бар.Ауа сорары бар,қорек қорабы барТағы...Тағы...Тоқсан жол торабы бар,шешеді бұл жұмбақты талпынған талабы барБұл кім? (Адам)ІІІ.Жаңа сабақ.Міндеттері:І. Мәтінмен жұмысІІ. Кубизм әдісі 1. Суреттеңіз (тірек сызба) 2. Қолданыңыз(кім шапшаң) 3. Бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді? (сәйкестігін табу) 4. Зерттеу (кестемен жұмыс) 5. Салыстыру 6. Талқылаңыз,пікірді қолданыңыз н\е қарсы шығыңыз (ғажайып алаң) ІІІ. Тест сұрақтар.1. Суреттеңіз. Асқорыту мүшелері құрылысының сызбанұсқасын суреттейді.2. Қолданыңыз. Екі топ асқорыту туралы мақал -мәтел айтады.3. Бұл туралы ойлағанда көзіңізге не елестейді? Сәйкестігін анықтаңдар
  • Асқазан – в




  • Бауыр – г
  • Бүрлер – б
  • 4. Аш ішек - а
  • Тоқ ішек – ж
  • 6.Ұйқы без – д
    в) Сфинктер тамақтың қоймалжың сұйық ботқасының асқазаннан ішекке өтуін реттейді.г) Массасы 1500 грамб) Рефлексті жиырылуға қабілетті.а) Астың сіңірілуі жүзеге асырыладыж) Қабырғасында бүрлер болмайды.д) Екінші бел омыртқасының деңгейінде орналасқан.


    4. Зерттеу. Кестемен жұмыс


    Ас қорыту жүйесі


    АуызЖұтқыншақӨңеш асқазан Аш ішек Тоқ ішек
    ҚызметіАсты ұсақтауАс қорыту жүйесіне өткізуЖұту , жылжыту жылжыту Ас қорытылады ас сіңіріледі Аш ішектің жалғасы,ашытатын микроорганизмдер болады
    5. Салыстыр.6. Ғажайып алаң.Сандарды таңдап,сұрақтарға жауап береді.1. Адам организміне өзгеріссіз сіңірілетін зат? (минералды тұздар мен су)2. Қандай витаминдерді білесіңдер? (А,В,С,Д,Е,К)3. Жұтқыншақтың ұзындығы? (11-13см) 4. Ішек бүрлерінің жалпы мөлшері (4 млн)5. Ең ірі без? (бауыр)6. Аш ішектің бөлімдері? (ұлтабар,аш ішек,мықын ішек)7. Тоқ ішектің бөлімдері? (соқыр ішек,жиек ішек,тік ішек) 8. Адам денесіндегі судың орташа мөлшері қандай? (60-65%)9. Ас қорыту мүшелерінің қабырғасы? (сыртқы қабаты-дәнекер ұлпа, ортаңғысы- бұлшықет қабаты,ішкі қабаты-эпителий ұлпа)10. Ас қорыту ж\е тыныс алу жолдары қиылысатын мүше. (жұтқыншақ)ІV.Тест тапсырмалары.1. Адамның   ас қорыту жолының ұзындығы:а/ 3-5м                        ә/ 8-10м                    б/ 15-18м              в/ 18-20м2. Дәм сезу рецепторлары қайда орналасқан? а/ жұмсақ таңдайда  ә/ ұрттың сілемейлі қабығында б/ тілде   в/ көмейде 3. Ас қорыту және тыныс жолдары қай жерде қиылысады?а/ ауыз қуысында                             ә/ жұтқыншақта б/ өңеште                                          в/ көмейде 4. Ас қорыту жолында асқазаннан кейін не орналасады?а/ аш ішек                                           ә/ тоқ ішек б/ ұлтабар                                          в/ бауыр 5. Тоқ ішектің бөлімдері: а/  аш ішек, жиек ішек,  тік ішек                ә/ соқырішек, жиек ішек, тік ішек б/ соқырішек, тік ішек, ұлтабар                  в/ ұлтабар, тік ішек, аш ішек 6. Аш ішек бөлімдері: а/ ұлтабар, тік ішек, аш ішек                     ә/ соқырішек, жиек ішек, тік ішек б/ ұлтабар, аш ішек, мықын ішек           в/ соқырішек, тік ішек, ұлтабар V. Үйге тапсырма беру: асқорыту жолдарының аурулары тақырыбына реферат дайындау. Оқу,түсінік айту. Бағалау





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ