0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Мектеп: | №75 мектеп- гимназия | ||||||
| Мұғалімнің аты-жөні: | Кенжебекова Ж.Қ | ||||||
| Күні: | 23.11.2018 | ||||||
| Пән/Сынып: | 6 | ||||||
| Қатысқаны/қатыспағаны: | |||||||
| Тарау немесе бөлім атауы: | 5.Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: | Астана -елімнің мақтанышы | ||||||
| Оқу мақсаты: | 6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру;6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; | ||||||
| Сабақ мақсаты: | «Астана -елімнің мақтанышы» тақырыбы бойынша тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру; | ||||||
| Тілдік мақсаты: | Мәдени, отандық, шетелдік, шаһар, ұйымдастыру, әкімшілік, саяси, жарыс, алақан, сәулетші, көрермен | ||||||
| Құндылықтарға баулу: | Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу. | ||||||
| Тақырып бойынша алдыңғы білім: | Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. | ||||||
| Саралап оқыту тапсырмалары | |||||||
| Барлық оқушылар: | Көпшілік оқушылар: | Жекелеген оқушылар: | |||||
| Тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыра алады | Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады. | Мәтін бойынша эссе жаза алады | |||||
| а). Сурет бойынша әңгіме құрастыру;ә)Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу. | а) Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;ә)Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдерді білу; | ||||||
| Уақыты | Кезеңдері | Тапсырма | Мақсаты | Мұғалім нені бақылайды | Оқушылардан не күтіледі | Бағалау | Ресурстар |
| 2 минут | 1. Ұйымдастыру кезеңі. | 1)Психологиялық ахуал. Тренинг Халықаралық тілдерде амандасу2) топтастыру «Галереяны шарлау» әдісі | Тренинг арқылы оқушылардың көңіл- күйін көтеру. Оқушыларды топтастыру. | Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды. | Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі. | «Қолдау,қолпаштау» | Астана қаласының ғимараттарының суреттері |
5 минут | 2.Үй жұмысын сұрауБарлық оқушы | Өткен сабақта берілген «Білгенге маржан» айдары бойынша өлең жолдарын жаттау. | Айтылым.Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыру. | Өткен тақырыпты түсінгенін бақылау. | «Білгенге маржан» мәнерлеп жатқа айту. | «Бірін- бірі бағалау» әдісі. | Оқулық, 98-бет,5-тапсырма |
| 2минут | Ой қозғау «Бейнелі»әдісі | «Астана» тақырыбындағы бейнеролик көру. | Тыңдалым.Тақырып бойынша жаңа сөздерді түртіп отыру, сабақ тақырыбын болжау. | Бейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін жазу | Оқушылардың ой жинақтау дағдыларының дамуы күтіледі | Қ\Б«Қолдау,қолпаштау» | Интербелсенді тақта, «Астана» тақырыбындағы бейнеролик |
| 6минут 8 минут | Жаңа сабақ«Мағынаны тану» кезеңі | Топтық жұмыс.Сөздікпен жұмысМәтінмен жұмыс Суретпен жұмыс. | Оқылым.Тірек сөздерді анықтай отырып, сұраққа жауап беру. Айтылым.Сурет бойынша әңгіме құрастыру. | Оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуін қадағалау және сұраққа дұрыс жауап беруін, әңгіме құрастыруын бақылау. | Сурет бойынша әңгіме құрастыруы, тірек сөздерді әңгіме барысында қолдануы күтіледі. | Қ\Б Дескриптор«Ынталандыру» әдісі«Жарайсың», «Мен сабақтағы сіздің жұмысыңызға ризамын», «Сіз жақсырақ жұмыс істей алар едіңіз» | Оқулық , 100- бет, 3- тапсырма |
6 минут | Жеке жұмыс. «Желаяқ» ойыны. | Жазылым.Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдерді білу. | Оқушылардың есте сақтау қабілетін бақылайды, сауатты жазуын қадағалайды. | Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдануы, мақал-мәтелдерді есте сақтауы күтіледі. | Қ/Б «Бағдаршам» әдісі | А4 парағы. | |
7 минут | «Ойтолғау» кезеңі | Топтық жұмыс. Диаграмма толтырып, әңгімелеу. | Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу. | Өз ойларын жүйелі, тақырыпқа сай жеткізе алатын оқушыларды бақылайды. | Диаграмманы дұрыс толтырып, әңгімелеуі күтіледі. | Дескриптор | А3 парағы, маркерлер |
| 2минут | Үй тапсырмасы | 10-тапсырма,102-бет | Астана туралы 6 сұрақ дайындау | Өз ойларын жинақтап, қысқа, нұсқа сұрақ құрастыруын бақылау. | Сұхбатты дұрыс құрастыруы күтіледі. | ||
| 2минут | Рефлексия | Кері байланыс беру | Сабақты қорытындылау | Процесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнату | Кері байланысты дұрыс беру күтіледі | «Күннің көзі» | «Күннің көзі»сурет |
| Диаграмма толтыру. Топтық жұмыс | |
| Бағалау критерийі | Дескриптор |
| Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу. | - 7 минутта орындайды |
| Суретпен жұмыс. Топтық жұмыс | |
| Бағалау критерийі | Дескриптор |
| Тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру. | - 8 минутта орындайды |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Кенжебекова Жұлдызай ҚұдабайқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Астана- елімнің мақтанышы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Астана- елімнің мақтанышы
Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пән мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
| Мектеп: | №75 мектеп- гимназия | ||||||
| Мұғалімнің аты-жөні: | Кенжебекова Ж.Қ | ||||||
| Күні: | 23.11.2018 | ||||||
| Пән/Сынып: | 6 | ||||||
| Қатысқаны/қатыспағаны: | |||||||
| Тарау немесе бөлім атауы: | 5.Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада | ||||||
| Сабақтың тақырыбы: | Астана -елімнің мақтанышы | ||||||
| Оқу мақсаты: | 6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру;6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; | ||||||
| Сабақ мақсаты: | «Астана -елімнің мақтанышы» тақырыбы бойынша тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру; | ||||||
| Тілдік мақсаты: | Мәдени, отандық, шетелдік, шаһар, ұйымдастыру, әкімшілік, саяси, жарыс, алақан, сәулетші, көрермен | ||||||
| Құндылықтарға баулу: | Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу. | ||||||
| Тақырып бойынша алдыңғы білім: | Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану. | ||||||
| Саралап оқыту тапсырмалары | |||||||
| Барлық оқушылар: | Көпшілік оқушылар: | Жекелеген оқушылар: | |||||
| Тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыра алады | Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады. | Мәтін бойынша эссе жаза алады | |||||
| а). Сурет бойынша әңгіме құрастыру;ә)Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу. | а) Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;ә)Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдерді білу; | ||||||
| Уақыты | Кезеңдері | Тапсырма | Мақсаты | Мұғалім нені бақылайды | Оқушылардан не күтіледі | Бағалау | Ресурстар |
| 2 минут | 1. Ұйымдастыру кезеңі. | 1)Психологиялық ахуал. Тренинг Халықаралық тілдерде амандасу2) топтастыру «Галереяны шарлау» әдісі | Тренинг арқылы оқушылардың көңіл- күйін көтеру. Оқушыларды топтастыру. | Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды. | Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі. | «Қолдау,қолпаштау» | Астана қаласының ғимараттарының суреттері |
5 минут | 2.Үй жұмысын сұрауБарлық оқушы | Өткен сабақта берілген «Білгенге маржан» айдары бойынша өлең жолдарын жаттау. | Айтылым.Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыру. | Өткен тақырыпты түсінгенін бақылау. | «Білгенге маржан» мәнерлеп жатқа айту. | «Бірін- бірі бағалау» әдісі. | Оқулық, 98-бет,5-тапсырма |
| 2минут | Ой қозғау «Бейнелі»әдісі | «Астана» тақырыбындағы бейнеролик көру. | Тыңдалым.Тақырып бойынша жаңа сөздерді түртіп отыру, сабақ тақырыбын болжау. | Бейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін жазу | Оқушылардың ой жинақтау дағдыларының дамуы күтіледі | Қ\Б«Қолдау,қолпаштау» | Интербелсенді тақта, «Астана» тақырыбындағы бейнеролик |
| 6минут 8 минут | Жаңа сабақ«Мағынаны тану» кезеңі | Топтық жұмыс.Сөздікпен жұмысМәтінмен жұмыс Суретпен жұмыс. | Оқылым.Тірек сөздерді анықтай отырып, сұраққа жауап беру. Айтылым.Сурет бойынша әңгіме құрастыру. | Оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуін қадағалау және сұраққа дұрыс жауап беруін, әңгіме құрастыруын бақылау. | Сурет бойынша әңгіме құрастыруы, тірек сөздерді әңгіме барысында қолдануы күтіледі. | Қ\Б Дескриптор«Ынталандыру» әдісі«Жарайсың», «Мен сабақтағы сіздің жұмысыңызға ризамын», «Сіз жақсырақ жұмыс істей алар едіңіз» | Оқулық , 100- бет, 3- тапсырма |
6 минут | Жеке жұмыс. «Желаяқ» ойыны. | Жазылым.Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдерді білу. | Оқушылардың есте сақтау қабілетін бақылайды, сауатты жазуын қадағалайды. | Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдануы, мақал-мәтелдерді есте сақтауы күтіледі. | Қ/Б «Бағдаршам» әдісі | А4 парағы. | |
7 минут | «Ойтолғау» кезеңі | Топтық жұмыс. Диаграмма толтырып, әңгімелеу. | Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу. | Өз ойларын жүйелі, тақырыпқа сай жеткізе алатын оқушыларды бақылайды. | Диаграмманы дұрыс толтырып, әңгімелеуі күтіледі. | Дескриптор | А3 парағы, маркерлер |
| 2минут | Үй тапсырмасы | 10-тапсырма,102-бет | Астана туралы 6 сұрақ дайындау | Өз ойларын жинақтап, қысқа, нұсқа сұрақ құрастыруын бақылау. | Сұхбатты дұрыс құрастыруы күтіледі. | ||
| 2минут | Рефлексия | Кері байланыс беру | Сабақты қорытындылау | Процесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнату | Кері байланысты дұрыс беру күтіледі | «Күннің көзі» | «Күннің көзі»сурет |
| Диаграмма толтыру. Топтық жұмыс | |
| Бағалау критерийі | Дескриптор |
| Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу. | - 7 минутта орындайды |
| Суретпен жұмыс. Топтық жұмыс | |
| Бағалау критерийі | Дескриптор |
| Тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру. | - 8 минутта орындайды |
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
12.02.2019
413
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













