Материалдар / Астана- елімнің мақтанышы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Астана- елімнің мақтанышы

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ тілі пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Ақпан 2019
349
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:№75 мектеп- гимназия
Мұғалімнің аты-жөні:Кенжебекова Ж.Қ
Күні:23.11.2018
Пән/Сынып:6
Қатысқаны/қатыспағаны:

Тарау немесе бөлім атауы:5.Менің туған өлкем өлеңдер мен прозада

Сабақтың тақырыбы:Астана -елімнің мақтанышы
Оқу мақсаты:6.2.6.1 - тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру;6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;
Сабақ мақсаты:«Астана -елімнің мақтанышы» тақырыбы бойынша тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру;
Тілдік мақсаты:Мәдени, отандық, шетелдік, шаһар, ұйымдастыру, әкімшілік, саяси, жарыс, алақан, сәулетші, көрермен
Құндылықтарға баулу:Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке баулу.
Тақырып бойынша алдыңғы білім:Нәтиже сабақ.Мен не үйрендім?6.2.2.1 - тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу;6.5.1.4 - өздік, болымсыздық, белгісіздік, жалпылау есімдіктерін жазба, ауызша жұмыстарда орынды қолдану.























Саралап оқыту тапсырмалары
Барлық оқушылар:Көпшілік оқушылар:Жекелеген оқушылар:









Тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыра аладыЖазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдана алады.Мәтін бойынша эссе жаза алады











а). Сурет бойынша әңгіме құрастыру;ә)Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу.а) Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;ә)Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдерді білу;









УақытыКезеңдеріТапсырмаМақсатыМұғалім нені бақылайдыОқушылардан не күтіледіБағалауРесурстар
2 минут



1. Ұйымдастыру кезеңі.1)Психологиялық ахуал. Тренинг Халықаралық тілдерде амандасу2) топтастыру «Галереяны шарлау» әдісіТренинг арқылы оқушылардың көңіл- күйін көтеру.



Оқушыларды топтастыру.
Оқушылардың дұрыс топтасуын және психологиялық ахуалын бақылайды.Дұрыс топтасулары және психологиялық ахуалын бақылау күтіледі.

«Қолдау,қолпаштау»Астана қаласының ғимараттарының суреттері


5 минут



2.Үй жұмысын сұрауБарлық оқушыӨткен сабақта берілген «Білгенге маржан» айдары бойынша өлең жолдарын жаттау.Айтылым.Өткен сабақты жаңа тақырыппен байланыстыру. Өткен тақырыпты түсінгенін бақылау. «Білгенге маржан» мәнерлеп жатқа айту.«Бірін- бірі бағалау» әдісі.Оқулық, 98-бет,5-тапсырма
2минут

Ой қозғау «Бейнелі»әдісі«Астана» тақырыбындағы бейнеролик көру.Тыңдалым.Тақырып бойынша жаңа сөздерді түртіп отыру, сабақ тақырыбын болжау.Бейнеролик мазмұнын қалай түсінгенін жазу Оқушылардың ой жинақтау дағдыларының дамуы күтіледі

Қ\Б«Қолдау,қолпаштау»Интербелсенді тақта, «Астана» тақырыбындағы бейнеролик
6минут



8 минут
Жаңа сабақ«Мағынаны тану» кезеңіТоптық жұмыс.Сөздікпен жұмысМәтінмен жұмыс

Суретпен жұмыс.
Оқылым.Тірек сөздерді анықтай отырып, сұраққа жауап беру. Айтылым.Сурет бойынша әңгіме құрастыру.Оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуін қадағалау және сұраққа дұрыс жауап беруін, әңгіме құрастыруын бақылау.Сурет бойынша әңгіме құрастыруы, тірек сөздерді әңгіме барысында қолдануы күтіледі.Қ\Б Дескриптор«Ынталандыру» әдісі«Жарайсың», «Мен сабақтағы сіздің жұмысыңызға ризамын», «Сіз жақсырақ жұмыс істей алар едіңіз»Оқулық , 100- бет, 3- тапсырма


6 минут





Жеке жұмыс. «Желаяқ» ойыны.

Жазылым.Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану;Отан, туған жер туралы мақал-мәтелдерді білу.Оқушылардың есте сақтау қабілетін бақылайды, сауатты жазуын қадағалайды.Жазба жұмыстарында сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдануы, мақал-мәтелдерді есте сақтауы күтіледі.Қ/Б

«Бағдаршам» әдісі
А4 парағы.


7 минут



«Ойтолғау» кезеңіТоптық жұмыс. Диаграмма толтырып, әңгімелеу.Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу.Өз ойларын жүйелі, тақырыпқа сай жеткізе алатын оқушыларды бақылайды.Диаграмманы дұрыс толтырып, әңгімелеуі күтіледі.ДескрипторА3 парағы, маркерлер
2минут Үй тапсырмасы 10-тапсырма,102-бетАстана туралы 6 сұрақ дайындауӨз ойларын жинақтап, қысқа, нұсқа сұрақ құрастыруын бақылау.Сұхбатты дұрыс құрастыруы күтіледі.



2минутРефлексияКері байланыс беру Сабақты қорытындылауПроцесті бақылап, оқушыларға кері байланысты орнатуКері байланысты дұрыс беру күтіледі

«Күннің көзі»«Күннің көзі»сурет














Диаграмма толтыру. Топтық жұмыс
Бағалау критерийі

Дескриптор
Тілдік ерекшеліктерді пайдалана отырып, өз ойын айтқызу.- 7 минутта орындайды
  • Диаграмма бойынша өз ойларын жүйелі жеткізе алады.
  • Өз пікірін айтуда жаңа сөздерді қолданады. (2-3 сөйлем)
  • Суретпен жұмыс. Топтық жұмыс
    Бағалау критерийі

    Дескриптор
    Тірек сөздерге сүйеніп, сурет бойынша әңгіме құрастыру.- 8 минутта орындайды
  • Сурет бойынша әңгіме құрастырады.(6-7 сөйлем)
  • Тірек сөздерді, жаңа сөздерді қолданады.
  • - Кіріспе, негізгі, қорытынды бөлімдерін сақтайды.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!