Тексерілді:
Сыныбы:
5
|
Пәні:Қазақстан
тарихы
|
Күні:
|
Уақыты:
|
Сабақ
тақырыбы:
|
Астана –
Қазақстанның бас қаласы
|
Жоспары
|
Білім
стандарты, пән бағдарламасы, «Қазақстан тарихнан
әңгімелер» оқулығы -5 сынып, автор Артықбаев Ж.О. Сабданбеков Ә.Ә,
Әбіл Е.Н Интернет материалдары
|
Жалпы
мақсаты
Міндеттері
|
1.ҚР-ның тұңғыш аын және Бозоқ қаласы қайда орналасқанын
білу.
2.Қазіргі елорда Астана
қаласы жайында, оның тарихы, Алматыдан астананы Ақмолаға көшірудің
алғышарты жайында оқушыларға жалпылама мағлұмат беру, елорда
жайында білімдерін кеңейтуге жағдай
жасау.
3. Өз беттерінше білім
алу, ізденіс әрекеттерін дамытуға жағдай жасау, тарихи оқиғалардың
маңыздылығын түсіне білу, оған баға беріп, пікір алу дағдыларын
қалыптастыру
|
Күтілетін нәтиже
|
Оқушылар Қазақ елінде
астана болған қалалармен танысады және тарихымен танысады.Орта
ғасырлық және жаңа ғасырдағы мемлекет экономикасына әсерін тигізген
қалалардың айырмашылығын, ұқсастығын
түсінеді.
Топтасып жұмыс істеуге
бір – бірімен ой бөлісіп қорытынды жасауды, ойларын ашық және толық
жеткізуге үйренеді.
|
Негізгі
идеялар
|
Оқушылар бүгінгі
Қазақстанның астанасының әлем алдындағы ролі және қандай
жетістіктерге қол жеткізгені туралы ізденеді, зерттейді,
зерделейді, баяндайды.
|
Тапсырмалар /Wiki
материал-дары/
|
Топтық жұмыс. Ашық және
жабық сұрақтар қою. Бес жолды өлең құру.Дөңгелек стол
әдісі.
|
Сабақ бойынша
мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы
іс – әрекеті )
І.Ұйымдастыру
кезеңі
а)
сәлемдесу
б) сабаққа дайындығын
тексеру
в) оқушылар назарын
сабаққа аудару үшін «Қазақ елінің бас қалалары» арөылы топқа бөлу
Орынбор,Первск,Алматы,Астана деп жазылған таратпалар
арқылы
ІІ.Үй
тапсырмасы
2.1 «Хат қоржын»
сұрақ-жауап
1.Ақшаны пайдалану қай
кезде пайда болған?
2.Нумизматика ғылымының
негізін салушы кім?
3.Қандай металдан ақша
жасайды?
4.Теңге кашан айналымға
енгізілді?
5.Теңгені айналымға
енгізудің себептері мен алғышарттарын
көрсет.
6.Теңге бетіндегі
түлғаларды ата.
Бағалау:
«Смайлик»
Жұмыс барысын бақылау
нысандары, өзін өзі және өзара бақылау
тәсілдері
ІІІ.Жаңа
сабақ
(Оқушыларды жаңа сабаққа
дайындау)
3.1«Бейне
баян» АКТ-ны пайдалана отырып
балаларға бейне баян көрсетіледі
-
«Ой талқы» сұрақ -
жауап
-
Бейне баянда қандай қалалар туралы
айтылған?
-
Қалалар тарихымен таныса отырып нені
байқадық?
-
Бүгінгі тақырып не туралы
болмақ?
3.3 «Қара.Оқып шық.Жап. Жаз» -мәтінмен
жұмыс
Бағалау: «Бас
бармақ»
Жұмыс барысын бақылау
нысандары, өзін өзі және өзара бақылау
тәсілдері
Рефлексия Оқушылар білімін
бақылау және бағалау
Табыс критериі - «9
ромб»
Сабақтың
жабдықтары
|
Мультимедиа, интерактивтік тақта,
флипчарт, маркер, қарындаш
|
Келесі
тапсырмалар/портфолио/
|
§ 32.
ҚР-ның Ата Заңы
«
Астана менің жүрегімде!» эссе жазу
|
Келесі
оқу
|
Дамыған
50 елдің қатарындағы мемлекеттердің астаналарымен танысу және
өзіміздің астанамызбен салыстыру.
|
Сабақты
талдау
|
|
Тәжірибелік сабақты
бағалау
|
|
Сабаққа
өзгертулер енгізу
|
Топтық
жұмыстар қорғау, жұптық жұмыстар
|