Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№1 "Ақбота" бөбекжай балабақшасы
Дәурбаева Зинеш Халмурадқызы
№4 "Гүлдер"ересектер тобы
Ашық оқу іс-әрекеті.
Тақырыбы: «Атасының ақылы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Атасының ақылы»
Мақсаты:
А) әңгімені тыңдай білуге үйрете отырып,үлкен адамның айтқан нақыл сөздеріне көңіл бөлуге баулу;
Ә) қазақ мақал-мәтелдеріндегі ұлағатты сөздерді меңгерту;
Б) Үлкендерді сыйлауға, тыңдауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: қыл өтпейді.
Әдіс- тәсілдер: Сұрақ-жауап арқылы әңгімелесу.
Жеке-жұмыс: Закираға әңгімені әңгімелету.
Қолданылатын көрнекі-құралдар: әңгіме мазмұнына сәйкес суреттер, слайд.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Достарды біз қолдаймыз, Қиындықтан қашпаймыз. Біздің топта ұл-қыздар, Тату-тәтті тұрамыз. Әрқашанда бір-бірімізге, Жақсылықты тілейміз! -Қазір жылдың қай мезгілі? -Күзде неше ай бар? - Апта күндерін сұрау? -Күз мезгілінің ай аттарын атаңдар? - Күз мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? (не жауады? Жапырақтар қандай түске айналады?) -Күз мезгілі туралы тақпақтар сұрау. |
Шеңбер бойына тұрып, өлең жолдарын қайталайды. -Балалардың жауабы: Күз мезгілі. -3 ай бар. - 7 күн. Қыркүйек,Қазан Қараша -Балалардың жауабы. -Балалар күз мезгілі туралы тақпақтарын айтады. |
|
Іздену-ұйымдастыруы |
Балаларды орындарына жайғастыру. -Балалар бүгін бізде ерекше көркем әдебиет оқу іс-әрекетінде, «Атасының ақылы» туралы әңгімені әңгімелейміз. Жаңа оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, есімізге түсірейікші өткен оқу іс-әрекетінде қандай ертегіні өткен болатынбыз. Балалар бүгінгі біз оқу іс-әрекетімізде С. Сейтенов ағамыздың «Атасының ақылы» әңгімесімен танысамыз. Балаларға әңгімені оқып беру. Сұрақ-жауап арқылы әңгімені талқылау. -Балалар, әңгіме кімдер туралы айтылған? -Атасы немересіне қандай ақыл айтты? -Дос деген қандай болу керек екен? Сөздік жұмыс «Қыл өтпейді» сөзін балаларға қайталап айтқызу. «Қыл өтпейді» сөздің мағынасы «тату – тәтті дос» деген мағынаны білдіреді. Сергіту сәті. Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстай болып ұшамыз, Көк аспан астында тату-тәтті тұрамыз! Мақал-мәтел. |
-Балалардың жауабы. «Құмырсқа мен көгершін» Балалар әңгімені мұқият тыңдайды. -Балалардың жауабы: -Еркін мен Төте. - тамақ үшін дос болмау керек екенін. -тату, адал. -жаңа сөзді қайталап айту. -Балалар дос туралы мақалдарын айтады. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорытындылау. -Бүгінгі оқу іс-әрекетінде қандай әңгімемен таныстық? -Авторы кім? |
«Атасының ақылы» С.Сейтенов |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:әңгіменің мазмұнын дұрыс түсіне біледі.
Игереді:суретке қарап әңгіме құрауды, сұрақтарға жауап беруді.
Меңгереді: жақсы қасиеттерді меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық оқу іс-әрекеті. Тақырыбы: «Атасының ақылы ересек тобы
Ашық оқу іс-әрекеті. Тақырыбы: «Атасының ақылы ересек тобы
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
№1 "Ақбота" бөбекжай балабақшасы
Дәурбаева Зинеш Халмурадқызы
№4 "Гүлдер"ересектер тобы
Ашық оқу іс-әрекеті.
Тақырыбы: «Атасының ақылы
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Атасының ақылы»
Мақсаты:
А) әңгімені тыңдай білуге үйрете отырып,үлкен адамның айтқан нақыл сөздеріне көңіл бөлуге баулу;
Ә) қазақ мақал-мәтелдеріндегі ұлағатты сөздерді меңгерту;
Б) Үлкендерді сыйлауға, тыңдауға тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: қыл өтпейді.
Әдіс- тәсілдер: Сұрақ-жауап арқылы әңгімелесу.
Жеке-жұмыс: Закираға әңгімені әңгімелету.
Қолданылатын көрнекі-құралдар: әңгіме мазмұнына сәйкес суреттер, слайд.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық қозғаушылық |
Шаттық шеңбері. Достарды біз қолдаймыз, Қиындықтан қашпаймыз. Біздің топта ұл-қыздар, Тату-тәтті тұрамыз. Әрқашанда бір-бірімізге, Жақсылықты тілейміз! -Қазір жылдың қай мезгілі? -Күзде неше ай бар? - Апта күндерін сұрау? -Күз мезгілінің ай аттарын атаңдар? - Күз мезгілінде қандай ерекшеліктер болады? (не жауады? Жапырақтар қандай түске айналады?) -Күз мезгілі туралы тақпақтар сұрау. |
Шеңбер бойына тұрып, өлең жолдарын қайталайды. -Балалардың жауабы: Күз мезгілі. -3 ай бар. - 7 күн. Қыркүйек,Қазан Қараша -Балалардың жауабы. -Балалар күз мезгілі туралы тақпақтарын айтады. |
|
Іздену-ұйымдастыруы |
Балаларды орындарына жайғастыру. -Балалар бүгін бізде ерекше көркем әдебиет оқу іс-әрекетінде, «Атасының ақылы» туралы әңгімені әңгімелейміз. Жаңа оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, есімізге түсірейікші өткен оқу іс-әрекетінде қандай ертегіні өткен болатынбыз. Балалар бүгінгі біз оқу іс-әрекетімізде С. Сейтенов ағамыздың «Атасының ақылы» әңгімесімен танысамыз. Балаларға әңгімені оқып беру. Сұрақ-жауап арқылы әңгімені талқылау. -Балалар, әңгіме кімдер туралы айтылған? -Атасы немересіне қандай ақыл айтты? -Дос деген қандай болу керек екен? Сөздік жұмыс «Қыл өтпейді» сөзін балаларға қайталап айтқызу. «Қыл өтпейді» сөздің мағынасы «тату – тәтті дос» деген мағынаны білдіреді. Сергіту сәті. Күндей болып күлеміз, Гүлдей болып өсеміз. Құстай болып ұшамыз, Көк аспан астында тату-тәтті тұрамыз! Мақал-мәтел. |
-Балалардың жауабы. «Құмырсқа мен көгершін» Балалар әңгімені мұқият тыңдайды. -Балалардың жауабы: -Еркін мен Төте. - тамақ үшін дос болмау керек екенін. -тату, адал. -жаңа сөзді қайталап айту. -Балалар дос туралы мақалдарын айтады. |
|
Рефлексивті-түзетушілік |
Қорытындылау. -Бүгінгі оқу іс-әрекетінде қандай әңгімемен таныстық? -Авторы кім? |
«Атасының ақылы» С.Сейтенов |
Күтілетін нәтиже:
Біледі:әңгіменің мазмұнын дұрыс түсіне біледі.
Игереді:суретке қарап әңгіме құрауды, сұрақтарға жауап беруді.
Меңгереді: жақсы қасиеттерді меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













