Материалдар / Ашық сабақ

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыптық карталар және оларды қосымша сипаттайтын элементтер
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім


Мектеп: Ишимское орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Ташетова А.К


Сынып: 8

Қатысқандар саны:


Қатыспағандарсаны:

Сабақ тақырыбы

Тақырыптық карталар және оларды қосымша сипаттайтын элементтер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.2.1.1 тақырыптық карталарды сипаттайтын қосымша элементтерді (профиль, диаграмма, график, кесте) құрастырады

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Карта мен картосызбалардың айырмашылығын түсінеді

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Картосызба жасауды үйренеді

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Картадан географиялық номенклатура нысандарын көрсетуді үйренеді

Сабақ мақсаттары


Бағалау критерийлері

Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді

  • Карталар мен картосхемаларды ажырата біледі

  • Картосхемалар жасай алады

  • Географиялық номенклатура туралы біледі

  • Номенклатураларды ажырата алады

  • Картаның легендасы мен торлар арқылы оқи алады.

Тілдік мақсаттар


Оқылым: географиялық карталарды оқиды, талдайды

Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды

Айтылым, жазылым: географиялық карталарды ауызша және жазбаша сипаттайды

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Картада ...көрсетуге, ... есептеуге, ...анықтауды болады.

схема ...көрсету үшін пайдаланады.

картосхема мен схема .... ұқсас болса да, айырмашылықтары келесідей... .

деректерді ... көрсеткіштер бойынша топтастыруға боолады.

деректер базасы...үшін қолданылады.

кесте - ... ұйымдастырудың ең қолайлы түрі, себебі...

номенклатура келесі шаралар үшін қажет: ...

Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. Өз елінің географиялық координатасын есептегенде және физикалық картадан өздері тұратын аймақты шартты белгілермен сипаттағанда, талдау барысында жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Тарих, картография, математика пәндерімен байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және далалық зерттеу жұмыстарына презентация жасау барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім


Географиялық ресурстармен жұмыс істеу дағдылары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

0-7 мин

  • Ұйымдастыру кезеңі

  • Үй тапсырмасын тексеру:

  • Дала кітапшаларын тексеру, олардың қаланың дизайны туралы ойларын айтқызу.

Сәлемдесу арқылы топқа бөліну ( еуропалық, африкандықтар, жапондықтар).Оқушыларға карталар мен картасхемалардың суреттері беріледі де , айырмашылығын сұраймыз, тақырыпқа келеміз, оқу мақсаттарымен таныстырамыз.

Сұрақ-жауап.


  1. Карта дегеніміз не?

2. Карталар мазмұнына қарай қалай жіктеледі?

3. Жалпы географиялық және тақырыптық карталарға анықтама беріңдер.


Қорытындылау.




Жеке дәптерлері


Сурет, карта

8-11минут












12-15 минут










16-19 минут

























20-30 минут



























30-35 минут

















35-40 минут








Карта мен картосызбалардың айырмашылығы туралы презентациямен мұғалім түсіндіреді.


Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қою, тақтада дұрыс жауапты тандау

Топпен жұмысҚалыптастырушы жұмыс

1- тапсырма «Тақырыптық карталар» карта түрлеріне анықтама беру, постер жасау

І-топқа – Климаттық, халықтар картасы

ІІ-топқа - Топырақ , гидрологиялық картасы

ІІІ- топқа - Саяси, Мұхиттану картасы

Критерий: а. Ойын дұрыс жеткізуі

ә. Орындалған жұмыстың

құндылығы

б. Орындалған жұмыстың

эстетикаға сай орындалуы

в. Уақытты пайдалана білуі

Оқушылар мәтін бойынша тақырыптық карталардың бөлінуін талдайды,карта түрлеріне сипаттама береді. Мұғалім оқушылардың біліміне қолдау жасап, өзектендіріп отырады.

Тапсырманы қорғау

Оқушылар өз жұмыстарын ұсынады. Топпен  өз ойларын бөліседі, тыңдалым, айтылым дағдысын қалыптастырады.  

Бағалау: Оқушылар бір-бірінің топтарын «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалайды.

Топпен жұмысҚалыптастырушы жұмыс

2- тапсырма « Пазл» әдісі. Бірнеше елдер немесе жерлер туралы пазл таратылады. Олар пазлды құрастырады, шыққан бейнеге бір неше мысал келтіріп, онын атауын,орналасқан жерін картадан көрсетеді.

Мұғалім оқушылардан сұрай отырып қорытынды жасайды. Оқушының міндеті: картадағы бейнелерді есте сақтау керек

Бағалау: Бірін-бірі тексеру кезінде стикерлер арқылы бағалайды. «Жасыл» стикер дұрыс, «қызыл» стикер дұрыс еместігін білдіреді.

Келесі тапсырманы орындау үшін  мұғалім оқушылардың назарын презентацияға аудартады, тақырыптық карталардың косымша сипаттау элементтері туралы ақпарат береді.

Жұппен жұмысҚалыптастырушы жұмыс

Тақырыптық карталардың бірін өздерінің қалауларың бойынша қосымша сипаттау элементтерімен толықтырыңдар( график,диаграмма, кесте, фотосурет) және картаға енгізіңдер.

Бағалау: Оқушылар жұппен парақтарын ауыстырып, бірін бірі «+»және «-» таңбаларын көрсету арқылы бағалайды. Мұғалім оқушылардың біліміне қолдау жасап, өзектендіріп отырады.

Жеке жұмысҚалыптастырушы жұмыс

3-тапсырма: «Сұрақ- Жауап» тест тапсырмасы тақтаға беріледі, ойларын түйіндеу арқылы өзін-өзі тексереді

Бағалау:Дайын кілті бойынша өзін-өзі бағалау


Презентация


Атлас



Мәтін



флипчарт,


маркер



Физикалық карта, интерактивті тақта

Кеспеқағаздар




Жеке дәптерлері







Дүниежүзінің картасы



Атлас












Үш топқа арналған ватман, маркерлер, оқулық.

(Әр топ тапсырмаларын орындап болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге жазып жұмыстың астыңғы жағына жабыстырады.)














Картадан географиялық номенклатура нысандарын көрсетуді үйренеді

























Интербелсенді тақтаға жазылған тест

Дайын кілті бойынша өзін-өзі бағалау

Сабақтың соңы

41-45минут

  • Рефлексия: Не білдім? Не үйрендім? Не қиын болды?

  • Бағалау: Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын жетістік критерийлері бойынша бағалай алады.

  • Үйге тапсырма: әртүрлі обьектілерден (тау,өзен, жазық, көл, қала) нименклатура жаттап келу


Түрлі түсті стикерлер

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті жоғары оқушылар Тапсырмадан тыс елдердің координатасын табуға болады.

Қабілеті төмен оқушылар берілген координаталарды сол елдермен сәйкестендіреді.


Жетістік критерийлері арқылы бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

Өзара топтық бағалау

Сабақ басында оқушылардың зейіндерін бір ортаға шоғырландыру үшін жаттығу жасайды.

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді, сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды, сабақ қызықты және нәтежелі өтті деп ойлаймын.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:Оқушылар сабаққа белседі қатысты

2:Барлық тапсырмаларды дұрыс орындауға тырысты

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Сабақта саралау дұрыс жүргізу

2: Қызығушыларын арттыру

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Анықталған проблема, топ ішінде тек қошбасшы ғана жұмыс жасайды.






КММ « Ишимское орта мектебі»

















Ашық сабақ

Тақырыбы:Тақырыптық карталар және оларды қосымша сипаттайтын элементтер

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ