Тілдік
мақсаттар
|
Оқылым: географиялық
карталарды оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды,
бір-бірінің пікірлерін тыңдайды
Айтылым, жазылым: географиялық
карталарды ауызша және жазбаша сипаттайды
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
Картада ...көрсетуге, ...
есептеуге, ...анықтауды болады.
схема ...көрсету үшін
пайдаланады.
картосхема мен схема ....
ұқсас болса да, айырмашылықтары келесідей...
.
деректерді ... көрсеткіштер
бойынша топтастыруға боолады.
деректер базасы...үшін
қолданылады.
кесте - ... ұйымдастырудың ең
қолайлы түрі, себебі...
номенклатура келесі
шаралар үшін қажет: ...
|
Сабақтың
басы
0-7
мин
|
Сәлемдесу арқылы топқа бөліну
( еуропалық, африкандықтар, жапондықтар).Оқушыларға карталар мен
картасхемалардың суреттері беріледі де , айырмашылығын сұраймыз,
тақырыпқа келеміз, оқу мақсаттарымен
таныстырамыз.
Сұрақ-жауап.
-
Карта дегеніміз
не?
2. Карталар мазмұнына қарай
қалай жіктеледі?
3. Жалпы географиялық және
тақырыптық карталарға анықтама
беріңдер.
Қорытындылау.
|
Жеке
дәптерлері
Сурет,
карта
|
8-11минут
12-15
минут
16-19
минут
20-30
минут
30-35
минут
35-40
минут
|
Карта мен картосызбалардың айырмашылығы
туралы презентациямен мұғалім
түсіндіреді.
Миға шабуыл» әдісі бойынша
сұрақтар қою, тақтада дұрыс жауапты
тандау
Топпен
жұмыс. Қалыптастырушы
жұмыс
1-
тапсырма «Тақырыптық
карталар» карта түрлеріне анықтама беру,
постер жасау
І-топқа – Климаттық, халықтар
картасы
ІІ-топқа - Топырақ ,
гидрологиялық картасы
ІІІ- топқа - Саяси, Мұхиттану
картасы
Критерий: а. Ойын дұрыс
жеткізуі
ә. Орындалған
жұмыстың
құндылығы
б. Орындалған
жұмыстың
эстетикаға сай
орындалуы
в. Уақытты пайдалана
білуі
Оқушылар мәтін бойынша
тақырыптық карталардың бөлінуін талдайды,карта түрлеріне сипаттама
береді. Мұғалім оқушылардың біліміне қолдау жасап, өзектендіріп
отырады.
Тапсырманы
қорғау
Оқушылар өз жұмыстарын
ұсынады. Топпен өз ойларын бөліседі, тыңдалым, айтылым
дағдысын
қалыптастырады.
Бағалау: Оқушылар бір-бірінің
топтарын «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы
бағалайды.
Топпен
жұмыс. Қалыптастырушы
жұмыс
2- тапсырма « Пазл»
әдісі. Бірнеше елдер немесе жерлер туралы пазл
таратылады. Олар пазлды құрастырады, шыққан бейнеге бір неше мысал
келтіріп, онын атауын,орналасқан жерін картадан
көрсетеді.
Мұғалім оқушылардан сұрай отырып қорытынды
жасайды. Оқушының
міндеті: картадағы бейнелерді есте сақтау
керек
Бағалау: Бірін-бірі тексеру
кезінде стикерлер арқылы бағалайды. «Жасыл» стикер дұрыс, «қызыл»
стикер дұрыс еместігін білдіреді.
Келесі тапсырманы орындау
үшін мұғалім оқушылардың назарын презентацияға
аудартады, тақырыптық карталардың косымша сипаттау элементтері
туралы ақпарат береді.
Жұппен
жұмыс. Қалыптастырушы
жұмыс
Тақырыптық карталардың бірін
өздерінің қалауларың бойынша қосымша сипаттау элементтерімен
толықтырыңдар( график,диаграмма, кесте,
фотосурет) және картаға
енгізіңдер.
Бағалау: Оқушылар жұппен
парақтарын ауыстырып, бірін бірі «+»және «-» таңбаларын көрсету
арқылы бағалайды. Мұғалім оқушылардың біліміне қолдау жасап,
өзектендіріп отырады.
Жеке
жұмыс. Қалыптастырушы
жұмыс
3-тапсырма: «Сұрақ- Жауап» тест
тапсырмасы тақтаға беріледі,
ойларын
түйіндеу арқылы
өзін-өзі
тексереді
Бағалау:Дайын кілті бойынша өзін-өзі
бағалау
|
Презентация
Атлас
Мәтін
флипчарт,
маркер
Физикалық карта, интерактивті
тақта
Кеспеқағаздар
Жеке
дәптерлері
Дүниежүзінің
картасы
Атлас
Үш топқа арналған ватман,
маркерлер, оқулық.
(Әр топ тапсырмаларын орындап
болған соң түсіндіреді, басқа топ мүшелері өз ұсыныстарын стикерге
жазып жұмыстың астыңғы жағына
жабыстырады.)
Картадан географиялық
номенклатура нысандарын көрсетуді үйренеді
Интербелсенді тақтаға жазылған
тест
Дайын кілті бойынша
өзін-өзі бағалау
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:Оқушылар сабаққа белседі
қатысты
2:Барлық тапсырмаларды дұрыс
орындауға тырысты
Сабақты жақсартуға не ықпал
ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
Сабақта саралау дұрыс
жүргізу
2:
Қызығушыларын
арттыру
Сабақ барысында сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы
нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
Анықталған проблема, топ
ішінде тек қошбасшы ғана жұмыс жасайды.
|