Сабақтың
басы.
5
минут
|
Психологиялық ахуал
орнату
«Ақ тілек. Әсем
күлкі».
- Көңіл – күйлеріңіз қалай?
- Керемет! (Қолдарын көтереді)
- Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?
- Керемет! ( Алақандарын шапалақтайды)
- Ынтаңыз ше?
- Керемет! (Қолдарын көтереді).
- Ендеше бастайық!
Сыныпты 4 топқа
бөлу: «Монстенберг»
әдісі. 1.АПРОЛАУЫЗҚУЫСЫДЖДЛОРПА
2МЦУКЕННАСҚАЗАНОЛДЖЭХ
3ЯЧСМИТАШІШЕКХЗЩШШГНЕК
4ЖДЛОТОҚІШЕКРПАВЫФЯЧ
1-топ:«Ауыз қуысы», 2-топ: «Асқазан», 3-
топ:«Аш ішек», 4-топ: «Тоқ
ішек».
Өткен тақырыпқа
шолу
«Ауызша сұраққа пікір айту»
әдісі арқылы
жүреді.
Әр топ үйге берілген
тапсырмаларын қорғайды.
«Асқазан тобы»: Дұрыс
тамақтану жүрек пен тамырды нығайтуға қалай ықпал
етеді?
Денеге күш түскенде неге
адамның тыныс алуы жиілей
бастайды?
Таза ауада ұзақ жүру
неліктен пайдалы?
Дәрумені бай тағам
түрі?
«Тоқ ішек» тобы:Ас не үшін
қажет?
«Аш ішек» тобы: Ас қайда
қорытылады?
«Ауыз қуысы» тобы: Ас
қорыту жүйесі не істейді?
Жаңа сабақтың тақырыбын
анықтау.
|
-
-
Орындарынан тұрып, көңіл -күйлерін
білдіреді
Топ аттарын
табу
Әр топ сұраққа жауап береді.
Тақырыпты шығарады.
.
Дескриптор:
-Дұрыс тамақтану туралы айтып
береді;
-Астың пайдасы және қалай
қорытылатыны туралы айтылады;
-Ас қорыту жүйесінің қызметін
түсіндіреді;
|
Бағалау «Дәрумендер»
1
балл
|
АКТ
тақта,презентация,үлестірмелі парақтар.
|
Сабақтың
ортасы
15
мин
|
Жаңа сабақ. Бейнеролик
көрсету
Балалар тағамның саяхаты неден
басталатынын бақылап көрелік
Ұжымдық
жұмыс.
-Печеньенің бір тілімін алып,
ауыздарыңа салыңдар.
-Тамақ қайда кетті, не
болды?
1.
Аузымызда не бар?
(тіс)
- Тіс не істейді?(Тістеріміз
диірмен сияқты жұмыс істейді: олар ұсақтайды және тағамды шайнады.
Бұл өте маңызды жұмыс)
2.
. - Тамақты сілекеймен не
ылғалдандырады? (тіл)
- Тіл не істейді? (тамақты
араластырады және жұтқыншаққа жылжытады)
3.- Тамақ жұтқыншақтан соң
неге өтеді? (Жұтқыншақтан өңешке өтеді)
4.- Өңеш арқылы тамақ қайда
келеді? (асқазанға түседі) - Асқазан не бөліп шығарады? (Асқазаннан
сөл бөлініп, тағамға араласады)
5.- Содан кейін не болады?
(өте тығыз орналасқан ішектің ұзын жолы басталады. Ол мөлшері 8
метрге дейін созылады.
Асқорытуда бауыр қандай рөл
атқарады? (Бауыр асқорыту үшін ішекке майды ерітетін арнайы
сұйықтық бөледі)
6.- Асқорыту қанша сағатқа
созылады деп ойлайсың? (Осылай 7-8 сағат бойы біздің ағзамыз
тағамдардан қоректік заттарды өзіне сіңіреді. Ал қорытылмаған тамақ
ағзадан шығарылады). Оқулықпен
жұмыс
ЕББҚ ететін (ойлау деңгейі
төмен) балаға тапсырма -
Астың ағзадағы қозғалысын,
жолын көрсетеді
|
Дескриптор:
-
бейнеролик қарап тағамның
саяхатының неден басталатынын айтады.
-Ас
сілекеймен араласып, майдаланатын қуысын
анықтай алады;
-Ас қоймалжың ботқаға айналып
қорытылатын қуысты
анықтайды;
-Жұтқыншақты асқазанмен
байланыстыратын мүшені
біледі;
-Қорытылған астың қанға сіңіп,
ағзаға тарауына көмектесетін мүшені
анықтайды
|
1
балл
1
балл
1
балл
1
балл
1 балл
1балл
1балл
|
Оқулық
|
15
мин
|
«Мен зерттеушімін»
айдары.
Зерттеушілік қосымша тапсырмаларын
көрсетеді.
Қорытынды:
Тұжырым дұрыс
па?ойыны
Сұрақтар реті жазылған кестеге
«+», «-» таңбаларын қою.
1. Әртүрлі тағамдарды жеуге
тырысу керек...
2. Тәттілер мен майлы
тағамдарды азырақ жеген дұрыс.
3. Қуырылған, қақталған,
тұзды, ащы тағамдарды көп жемеу керек.
4 Бір уақытта тамақтануды
әдетке айналдыру керек.
5. Таңертең мектепке барарда
міндетті түрде тамақтану қажет.
6. Ұйықтар алдында тойып тамақ
ішіп алу керек.
7. Жеген тамақ 1 сағатта
қорытылады.
Өте жақсы Жақсы
Орташа
7 ұпай 5 ұпай 3
ұпай
|
Дескриптор:
-Қызғылықты тәжірбие жасайды.
-Асқорыту мүшелерінің қызметін
түсіндіреді.
- Тағам ағзамызда неліктен
осындай ұзақ жол жүріп өтетінін
түсіндіреді.
Дескриптор:
Сұрақтар реті жазылған кестеге «+», «-»
таңбаларын қояды
|
1 балл
1 балл
|
суреттер
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Рефлексия «Энергия»
әдісі
-Қандай энергия
жинадыңдар?
-Мен энергияны жаққанда өз
энергияларыңа қолдарыңды көтеріңдер.
Еліміздің, қазақ ұлтының
болашағы - жас ұрпақ! Қазақ халқының қаны таза, дені сау, сымбатты,
білімді болуы үшін салауатты өмір салтын сақтап, дұрыс тамақтануды
естеріңде сақтаңдар!
Оқу
тапсырмасы: Мәтінді
оқып, мазмұндау.
Тамақтануға байланысты тыйым
сөздер жинақтау
|
Түсінгені туралы ой қорытады.
Тапсырманы жазып алады.
|
ҚБ
қойылады.
|
|