Ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек. Бұл ҚМЖда сабақ жоспары толық жазылған. бұл сабақ жоспарында мұғалім өзгертіп әуре болмайды
Материалдың қысқаша нұсқасы


Білім беру ұйымының атауы

41 Кенен Әзірбаев атындағы орта мектеп

Пәні:

Геометрия

Бөлім:

Үшбұрыштар

Педагогтің аты-жөні:

Конкаева Г.З.

Күні:

14.12.2023

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Теңбүйірлі үшбұрыш, оның қасиеттері және белгілері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

7.1.1.23 теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдану;

Сабақтың мақсаты

Оқушылардың барлығы: теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолданады;

Оқушылардың басым бөлігі: теңбүйірлі үшбұрыштың элементтерін пайдалана отырып, кескіндейді;

Оқушылардың кейбірі: теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолданып дәлелдеуге берілген күрделі есептерді шығарады;


Бағалау критерийі

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолдана алады;

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың элементтерін пайдалана отырып, кескіндей алады;

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың белгілері мен қасиеттерін қолданып дәлелдеуге берілген күрделі есептерді шығара алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Қолдану

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу;

2. Оқушыларды түгендеу;

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады. Сабақ барысында қолданылатын әдіс-тәсілдер мен бағалау түрлері айтылады.




















Оқулық, жұмыс дәптері

Кітап, дәптер,

интербелсенді тақта

«Сұрақ-жауап»

3 минут

Пысықтау сұрақтары:

  1. Үшбұрыш дегеніміз не?

  2. Үшбұрыштар теңдігінің бірінші белгісі.

  3. Үшбұрыштар теңдігінің екінші белгісі.

  4. Үшбұрыштар теңдігінің үшінші белгісі.

  5. Үшбұрыштың медианасы, биіктігі, биссектрисасы дегеніміз не?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Қолпаштау арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.

Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу

7 минут


Жаңа сабаққа кіріспе

Жаңа сабаққа кіріспес бұрын теңбүйірлі үшбұрыштар өмірде кездесетіні туралы айтамын.

Теңбүйірлі үшбұрыштар – өмірде.

Теңбүйірлі үшбұрыштарды қоршаған ортада қай жерлерде кездестіреміз?

Толықтыру мақсатында интербелсенді тақтада суреттер көрсетіледі және түсінік беріледі.






Екі қабырғасы тең үшбұрышты тең бүйірлі үшбұрыш деп атайды. Тең қабырғаларын үшбұрыштың бүйір қабырғалары деп, ал үшінші қабырғасын оның табаны деп атайды.

Теорема 1: Теңбүйірлі үшбұрыштың табанындағы бұрыштары тең болады

Теорема 2. Егер үшбұрыштың екі бұрышы тең болса, онда ол үшбұрыш теңбүйірлі үшбұрыш болады.

Теорема 3. Тең бүйірлі үшбұрыштың төбесінен табанына жүргізілген биссектрисасы оның әрі медианасы, әрі биіктігі болады.

Видеоролик көрсетіледі:

https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/7-synyp/tengbujirli-ushburyshtyng-belgileri-men-qasietteri





Оқушылардың жауаптары тыңдалады.


















































Оқушылар видеороликтегі керек мағлұматтарды жазып алады.

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


























































https://bilimland.kz/kk/subject/geometriya/7-synyp/tengbujirli-ushburyshtyng-belgileri-men-qasietteri


1-тапсырма

8 минут


Топтық жұмыс.«Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

Мақсаты: берілген тапсырманы топ ішінде талқылайды жәнеынтымақтастық, бірін –бірі тыңдау дағдылары қалыптасады.

Берілген суреттер бойынша тапсырмаларды орындайды.

Тікбұрышты, теңқабырғалы, теңбүйірлі үшбұрыштарды таңдау арқылы 3 топқа бөлінеді.


1-топ:



2-топ:

3-топ:

Дескриптор:Білім алушы

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады;

  • Теңдеу құрады;

  • Теңдеуді шешеді;

  • Есептің жауабын табады;

























Смайлик арқылы оқушылар топ ішінде сағат тілінің бағытымен өзара бағалайды.

Интербелсенді тақта,

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

Слайд.

2-тапсырма

Жеке жұмыс

  1. инут

«Қобдишадағы тапсырмалар» әдісі.

Оқушыларға қобдишадағы тапсырмалар таратылады.


1. Теңбүйірлі үшбұрыштың төбесіндегі бұрышы . Табанындағы бұрыштарды табыңдар.


Дескриптор:Білім алушы

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады;

  • Табанындағы бұрыштарды табады.


2. Табаны кесіндісі болатын, төбесі торкөздердің бір түйінінде орналасқан теңбүйірлі үшбұрышты кескіндеңдер.

Декриптор:Білім алушы

  • Теңбүйірлі үшбұрыш салады;


3. және теңбүйірлі үшбұрыштарының ортақ табаны. түзуі оны нүктесінде қиып өтеді. Дәлелдеңіз:

Дескриптор:Білім алушы

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың белгісін қолданады;

  • болатындығын дәлелдейді;

  • болатындығын дәлелдейді;

  • болатындығын дәлелдейді.












Дұрыс жауабы интербелсенді тақтада көрсетіледі. «Көршіңді тексер» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

Интербелсенді тақта

3 тапсырма

7 минут



Жұптық жұмыс. «Жұптар тізбегі» әдісі. Функционалдық сауаттылыққа бағытталған тапсырма.


Желкені теңбүйірлі үшбұрыш тәріздес кеме берілген. Биіктігі 6 метр, ал табаны 4 метрге тең желкен жасауға қанша м2 мата қажет?



Дескриптор: Білім алушы

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданады;

  • Ауданын табады;


Тапсырма сипаттамасы:

  • Мазмұны – кеңістік және аудан

  • Құзіреттілік саласы – қолданужәне есептеу

  • Контекст – білім

  • Қиындық деңгейі – орташа

  • Жауап форматы – теңбүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін қолданып ауданын табады

Бағалау объектісі –

нақты есептеулер.

Дескриптор арқылы бағаланады.

Интербелсенді тақта

Сабақтың соңы

Рефлексия

5 минут


Рефлексия.


Үй тапсырмасы:

Теңбүйірлі үшбұрыштың периметрі 2,5 м, ал табаны 1,3 м. Осы үшбұрыштың бүйір қабырғасын табыңдар.


Дескриптор: Білім алушы

  • Теңбүйірлі үшбұрыш екенін дәлелдейді;

  • Теңбүйірлі үшбұрыштың қасиетін қолдану арқылы есепті шығарады.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
25.11.2024
212
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі