Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ
Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
567
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныбы: 11 | Пәні: геометрия | |||
Сабақтың тақырыбы: | Пирамида | |||
Сілтеме | Күнтізбелік жоспар, геометрия оқулығы В.Гусев, Ж.Қайдасов, нұсқаулық | |||
Жалпы мақсаты: | Пирамида ұғымымен таныстыра отырып, оның элементтері жайлы түсінік қалыптастыру. | |||
Түйінді идея: | Пирамиданың элементтерін анықтауды үйрену | |||
Оқыту нәтижесі: | ||||
Ақпарат көздері: | Оқулықтар, электронды оқулық, АКТ, үлестірме қағаздар | |||
Іс-әрекет түрлері: | 1. Топқа бөлу2. Жұптық жұмыс. 3. «Жуан, жіңішке сұрақтар» стратегиясы4. «Миға шабуыл» стратегиясы. | 5. «Табыс ағашы» тәсілі.6. Ақпараттық постер әзірлеу. 7. Мағынаны тану. | 8.АКТ көмегімен жаңа тақырыпты түсінгендерін толықтыру.9. Есептер шығару. | 10. «Нақты жауап» айдары11. Рефлексия: |
Мұғалімнің сабақ туралы жазбаларытапсырма 45 минутқа арналған | ||||
Сабақ кезеңдері | Оқытуда қолданылатын модульдер | Мұғалім іс-әрекеті | Уақыт (минут) | Оқушы іс-әрекеті |
1. Білу | Жас ерекшеліктеріне сай оқыту; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Сыни тұрғыдан ойлау Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог) Сыни тұрғыдан ойлау; Талантты және дарынды балаларды оқыту; АКТ | Топқа бөлу. Шеңбер бойымен тұрған оқушыларға парақшаларды таратып береді. Топқа бөліну тәсілін анықтауды оқушыларға тапсырады. Оқушылардың шағын топтарға бөлінуін бақылайды, қажет болған жағдайда бағыт-бағдар береді. Топтағы ролдерді, міндеттерді бөлуді ескертеді. «Жуан, жіңішке сұрақтар» стратегиясы. Жұптық жұмысМұғалім оқушыларға үйге берілген есептерді жұпта тексеруді тапсырады. Жіберілген қателіктерді түзету жолдарын бірлесіп қарастыруды тапсырады. «Миға шабуыл» стратегиясы. Мұғалім: | 2 3 3 2 | Оқушылар таратпадағы формулаларға қарай топқа бөлінеді: аудан, көлем, периметр. Оқушылар топтағы рөлдерді өзара бөліседі. Оқушылар сұраққа жауап береді, бір-бірінің жауаптарын толықтырады. Оқушылар жұптарының есептерін тексереді де бақылау парағына баға қояды.Жұптағы тексеру аяқталғаннан кейін, тақтадағы дұрыс жауаптармен салыстырады. Оқушылар интерактивті тақтада көрсетілген фотосуреттерге қарай отырып, олармен өздерінде қандай ассоциация туындағанын айтады. Сабақтың тақырыбын анықтап, мақсатын қояды. |
2.Түсіну | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; Сыни тұрғыдан ойлау; Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог);АКТ | «Табыс ағашы» тәсіліОқушыларға тақтада тұрған ағаш суретінің тектен тек тұрмағанын, оның қандай мақсатта қолданылатынын түсіндіреді де оқушыларға стикерлер таратып береді. Ақпараттық постер әзірлеу. Пирамидаларға байланысты суреттер топтамасын әр топқа таратып береді. Топтарға суреттерді қолдана отырып, ақпараттық постер әзірлеуді тапсырады. Мағынаны тану. Пирамида дегеніміз не? Пирамиданың қандай элементтері бар? Олар қалай аталады? Осы сұрақтарды оқушыларға қояды. Оқушылардың жауаптарын толықтыра отырып, жаңа сабақ бойынша қосымша мағлұмат береді. | 2 10 5 | Оқушылар стикерлерге жаңа тақырып бойынша «Менің сабақтан күтетінім....» деп өз ойларын жазады да оны ағаштың төменгі жағына жапсырып қояды. Оқушылар берілген суреттер топтамасын қолдана отырып, топта талқылау жүргізеді, постер әзірлейді. Баяндамашылар постерді қорғайды. Талдау, бағалау жүргізу.Топтар бір-бірін 5 критерий әзірлеп, сол бойынша бағалайды. Оқушылар пирамида және оның элементтері жайлы қосымша мағлұмат алады. |
3.Қолдану | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер (диалог); АКТ | Есептер шығару. №9-11 есептерді шығаруды тапсырады | 7 | Тақырып бойынша оқулықтан топтық тапсырма алады. Бірлесе отырып, есептерді шешеді.1- топ: №9 2- топ: №103-топ: №11Тақтаға жаза отырып, басқа топтарды жұмыстарымен таныстырады, есептің шығарылу жолын түсіндіре отырып, дәлелдейді. |
4.Талдау | Сыни тұрғыдан ойлау | «Элементін анықта» тапсырмасы. Магниттелген шариктер мен қабырғалардан шағын топтарға үшбұрышты, төртбұрышты, бесбұрышты, алтыбұрышты пирамидалар құрастырту. Пирамидалар неліктен үшбұрышты, төртбұрышты және т.б. деп аталады? | 3 | Оқушылар пирамиданың моделін құрастырады да сол бойынша элементтерін анықтайды, өз пікірлерімен басқа топтармен бөліседі. |
5.Жинақтау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | «Нақты жауап» айдары. Оқушыларға пирамида жөнінде түйінді идея айтуды тапсырады. (бір-бір сөйлемнен айту) | 3 | Оқушылар пирамида тақырыбы бойынша не білді соны бір-бір сөйлеммен айтып, білімдерін жинақтайды. |
6.Бағалау | Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Сыни тұрғыдан ойлау Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау | Топтық бағалауТоп төрағаларына сөз береді. Топ төрағаларының бағаларын тыңдайды, саралайды, соған сүйене отырып, оқушылардың сабақтағы қызметін бағалайды. РефлексияТабыс ағашында тұрған стикерлеріңді алып, толықтырып, қайта жапсыруларыңа болады. | 3 2 | Топ төрағалары бағалау парақшасы бойынша топ мүшелерін критериалды бағалайды. Оқушылар өз-өздерін бағалайды.Бағалау парақшасының көмегімен жұптарын бағалайды. Сабақ аяқталғаннан кейін күткен нәтижеге жетті ме? Соны жазып, толықтырып, стикерлерін ағаштың жоғары жағына қарай жапсырады. |
Пайдаланылған құралдар: | Тапсырма жазатын қағаздар,түрлі-түсті қарындаш, маркерлер, бағалау парақшалары, стикерлер | |||
Нақты үйге тапсырма: | №12, §4 оқу |
Ашық сабақ ҰБТ- ге дайындық сабағының үлгісі
Тақырыбы: Пирамада
Математика пәнінің мұғалімі :Медеуова Б.А.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)