Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
2
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә)
Топтастыру.
Қай кейіпкердің
сөзі?
1. Өмір деген жеңілістер мен
жеңістердің жиынтығы
сияқты...
2.Біздің ғұмыр
құлдықпен өтті. Өмір -зая...
Өмірімзая......
3.Кеңес
үкіметінің жауларына кешірім
жоқ
|
Мұғалімнің таратқан
парақшалары арқылы жауабын тапқан оқушы өз тобына барып
отырады.
І-топ:
Аяған
ІІ-топ: Ес
қария
ІІІ
топ:
Мақсұт
Топтың
ережесі:
-
Белсенді
болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
|
Мақсаты:
Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру
мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
Жылдам топтасқан оқушыларға
жалауша беріліп,
ынталандырылады.
|
Оқулық 11 класс «Атамұра»
баспасы
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
3
минут
|
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Сұрақтар:
1. Шығармаға қандай тарихи оқиға
арқау болған?
2. Роман неге
"Өмірзая" деп аталған?
3. Автордың негізгі ойы
қандай?
|
Берілген сұрақтарға
жауап береді. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді;
-өз ойын
білдіреді;
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан топ оқушыларына
жалаушалар таратылады.
Дескриптор балына сай
жалаушалар таратылады.
|
https://tilda.kz/page/?pageid=58176079&projectid=5186164
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
Тыңдалым.
2
минут
Айтылым
7
минут
|
Видеомәтін
ұсынылады. Мәтіндегі кейіпкерлерді теріп
жазады.
І
топ:
Шығармадағы
кейіпкерлерді теріп жазу, даралау,
топтастыру.
ІІ
топ: Шығарма кейіпкерлерін тарихи
тұлғамен байланыстыру, өз ойын
дәлелдеу.
ІІІ
топ: Мәтін мазмұнын пайдаланып,
кейіпкерге мінездеме беру.
|
Видеомәтінді
тыңдайды. Кейіпкерлер бейнесін түртіп
алады.
Әр топ өздеріне берілген
тапсырмаларды орындайды.
|
Дескриптор:
(3
балл)
-кейіпкерлерді теріп
жазады, даралайды,
топтастырады;
-кейіпкерлер
бейнесін тарихи тұлғамен
байланыстырады;
-кейіпкерге
мінездеме береді;
Дескриптор балына сай
жалаушалар таратылады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=h8LZZ5t-VfQ
|
Оқылым.
Айтылым
10
минут
|
Кейіпкер бейнесін
ашу, даралауға арналған кесте
беріледі.
І
топ
Аяған: өмірі, ізденісі, ұстанымы,
тұлғалық қасиеті
ІІ
топ
Ес
қария: өмірлік тәжірибесі, даналығы,
ішкі жан дүниесі, ұлт пен болашаққа
көзқарасы
ІІІ
топ
Мақсұт: қызметі, ұстанымы, тұлғалық
қасиеті, өмірдегі орны
|
Кейіпкерлер бейнесін даралап,
бейнесін ашу мақсатында берілген кестедегі тірек сөздерді қолдана
отырып кестені толтырады. Әр қасиетін шығармадан мысал келтіре
отырып ауызша түсіндіреді.
|
Дескриптор: (6
балл)
-кейіпкер бейнесін
тірек сөздермен
байланыстырады;
-шығарма үзіндісі
арқылы өз ойын дәлелдейді;
Дескриптор балына сай
жалаушалар таратылады.
|
Оқулық 11 класс «Атамұра»
баспасы
|
5
минут
|
Шығарма құндылығын анықтау
мақсатында кейіпкер сөздері беріледі. Оқушылар қоғамның кемшіл
тұстарын анықтап, сыни ойын
білдіреді.
|
Кейіпкер сөздерінен
құндылықтарды анықтайды.
|
Дескриптор: (3
балл)
-кейіпкер сөзі арқылы
шығармадағы құндылықты
анықтайды;
|
|
Жазылым
8
минут
|
Кесте бойынша
жазылым тапсырмасын ұсынады.
Клишалар:
«Мен өлімнен қорықпаймын»,
«Кембағалдың көз жасына қанбаған сұм заман», «Жетесі жоқ жетім
жұрт», «Өле-өлгенше алдымнан шыға беретін ұяттан қорқамын» Осы
сөйлемдерді қатыстырып жазба жұмысын орындау
тапсырылады.
|
«РАФТ» әдісі бойынша
кейіркеге арнап жазба жұмысын орындайды. Өз ойын бүгінгі өмір
шындығымен байланыстырады.
|
Дескриптор:
-тақырыпты ашады;
4б
-бүгінгі өмірмен
байланыстырады;2б
-кейіпкер сөздерін
қолданады;2б
-өз ойын білдіреді,
дәлелдейді;2б
Жалпы-
10балл
Дескриптор балына сай
жалаушалар таратылады.
|
Кесте№1
(қосымша)
|
Кері
байланыс
1
минут
|
«Ментиметр» платформасының
сілтемесін ұсынады.
|
Кері байланыстарын «Ең
белсенді оқушы» номинациясы арқылы
бағалайды.
|
Падлет тақтасындағы кері
байланыс жұлдызшамен бағаланады. Және барлық топтың сабақта жинаған
жалаушалары есептеліп, топ
бағаланады.
|
https://www.mentimeter.com/app/presentation/n/alhu24fiun9e5ft9wd8o4sh9yo3b6tdy/edit?question=97i9hx4cyfue
|
Рефлексия.
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
2
минут
|
«Падлет» платформасы арқылы
сілтеме ұсынылады.
|
«Кейіпкер бейнесіндегі қандай
қасиетті бойыма сіңіре алдым?» деген сұраққа жауап
жазады.
|
Кері байланыс 5
балдық көлемде жұлдызшалар арқылы «Падлет тақтасында» рефлексия
жасалады.
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды.
|
https://padlet.com/abdikalikovass/11-8rmfauf1aatw9ce9
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Даралау».
Саралау тапсырмаларды
іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке
қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке
қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді
қамтиды.
|
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10
баллдық жүйе бойынша
бағаланады.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сабақта сергіту
жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін
қолданамын.
Осы сабақта
қолданылатын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары
орындалады.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға
не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|