Материалдар / Ашық сабақ. 11 сынып. Физика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. 11 сынып. Физика

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток. Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 11.4.3.2 - физикалық шамаларды (период, жиілік, кернеу, ток күші мен элерктр қозғаушы күшінің максималды және әсерлік мәндері) қолданып, айнымалы токты сипаттау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Мамыр 2022
499
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток

Бөлімі:


Педагогтің аты-жөні:

Төреқұлова Г.Р

Күні:


Сыныбы: 11 А Ә

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.4.3.2 - физикалық шамаларды (период, жиілік, кернеу, ток күші мен элерктр қозғаушы күшінің максималды және әсерлік мәндері) қолданып, айнымалы токты сипаттау;


Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар істей алады: айнымалы тоқты сипаттай алады;

Көптеген оқушылар істей алады: айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі;

Кейбір оқушылар істей алады: айнымалы тоқ генератордың жұмыс істеу принципін түсінеді;


Бағалау критерийлері



-айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі.

- айнымалы тоқты сипаттай алады;

- генератор моделін қолданылуын біледі;


Құндылықтарға баулу





Есеп мазмұны бойынша ортақ шешім қабылдау, топта айтылған пікірдің дұрыстығын дәлелдеу үшін тез ой қорытуда ынтымақтастық құндылығы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин.












«Өткенге шолу»

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және түгелдеу

-Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру

-Оқушылардың көңілін сабаққа аудару, құралдарын тексеру

-Оқу мақсаттарымен таныстыру және бағалау критерийлерін айту

-Сабақтың тақырыбын таныстыру



1.Үй тапсырмасын тексеру

2. өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою


Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады.

Берілген сұрақтарға жауап береді.



Дискриптор:

Айнымалы тоқ генераторын біледі.


Жалпы балл-1


Презентация

Сабақтың ортасы

6 мин

Білім дағдысы: Түсіну (D)

Тақырыпты толық түсіну мақсатында видеолар көрсету

Жаңа сабақты түсінеді .

Видеоматериал бойынша сұрақтар қояды


ДЭ

https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/ai-nymaly-tok/lesson/ai-nymaly-tok-generator


https://www.youtube.com/watch?v=7kIhqlZok8c



Жеке жұмыс

«Кім жүйрік» әдісі

10 мин.


1-тапсырма (f)

Білім дағдысы: Қолдану

«кім жүйрік» әдісі арқылы есеп шығарады.

1.Конденсатор жиілігі стандартты айнымалы токтың 220 В болатын кернеу көзіне қосылған. Егер тізбектегі ток күші 2,5 А болса, конденсатор сыйымдылығы қандай?

36 мкФ

2. Тербеліс контуры сыйымдылығы 100 пФ конденсатордан және индуктивтік катушкадан тұрады. Оның астарларындағы заряд тербелісінің түрі q=2*10-9 cos 106 πt.

- ток күшінің тербеліс теңдеуін жазыңдар

- кернеудің тербеліс теңдеуін жазыңдар

- зарядтың амплитудалық мәні

- ток күшінің және кернеудің амплитудалық мәні

- катушканың индуктивтілігін табыңдар


Оқушылар өткен тақырыппен байланыстыра отырып есеп шығарады.



Дескриптор:

-

- ток күшінің тербеліс теңдеуін жазады

- кернеудің тербеліс теңдеуін жазады

- зарядтың амплитудалық мәнін біледі

- ток күшінің және кернеудің амплитудалық мәнін анықтайды

- катушканың индуктивтілігін табады

Жалпы-4


ДК экраны

Презентация



Жұптық жұмыс

«тест» әдісі

18 мин

2-тапсырма (f)

Білім дағдысы: Қолдану

«тест» әдісі

1.Кернеудің амплитудасын өзгертпей , кернеудің тербелісі жиілігін 2есе арттырса конденсатордағы токтың тербеліс амплитудасы қалай өзгереді?

1) өзгермейді; 2) 4 есе кемиді; 3) 4 есе артады; 4) 2 есе артады; 5) 2 есе артады.

2.Тербелмелі контурдағы конденсатор зарядының тербеліс теңдеуі q=10-2соs20t (Кл). Зарядтың тербеліс амплитудасы неге тең?

1) 20Кл; 2) 20t Кл; 3) соs20t Кл; 4) 10-Кл; 5) 1-4 жауаптары дұрыс емес.

3.Тербелмелі контур катушкасының индуктивтілігін 4 есе арттырса, еркін электр тербелісінің периоды қаншаға өгереді?

1)өзгермейді; 2) 2 есе кемиді; 3) 4 есе кемиді; 4) 4 есе артады; 5) 2 есе артады.

4.Төменде көрсетілген графиктің қайсысы, актив кедергінің жиілікке тәуелді графигі ?



Оқушылар сұрақтарға жауап беріп білімін толықтырады .

Дескриптор:

-

Тербелмелі контурдағы тербелісті сипаттайды

Жалпы балл -5


ДК экраны

Жұмыс парағы

ДМ

Сабақтың соңы.



Рефлексия

3 мин

Рефлексия.

Нәтижені талдау

Үйге тапсырма: шығармашылық тапсырма 31 б

Нәтижені талдайды.


ДК экраны


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып тапсырмаларды деңгейлеп дайындадым және оқушылардың жеке қабылеттеріне қарай теориялық білімді меңгеруге сұрақтар, тест тапсырмаларын дайындадым.

Сабақтың кез-келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалануды есепке алдым.

-айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі.

- айнымалы тоқты сипаттай алады;

- генератор моделін қолданылуын біледі;


Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!