Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток
|
Бөлімі: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Төреқұлова Г.Р |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 11 А Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.3.2 - физикалық шамаларды (период, жиілік, кернеу, ток күші мен элерктр қозғаушы күшінің максималды және әсерлік мәндері) қолданып, айнымалы токты сипаттау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: айнымалы тоқты сипаттай алады; Көптеген оқушылар істей алады: айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі; Кейбір оқушылар істей алады: айнымалы тоқ генератордың жұмыс істеу принципін түсінеді; |
|
Бағалау критерийлері |
-айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі. - айнымалы тоқты сипаттай алады; - генератор моделін қолданылуын біледі; |
|
Құндылықтарға баулу |
Есеп мазмұны бойынша ортақ шешім қабылдау, топта айтылған пікірдің дұрыстығын дәлелдеу үшін тез ой қорытуда ынтымақтастық құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 3 мин. «Өткенге шолу» 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және түгелдеу -Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру -Оқушылардың көңілін сабаққа аудару, құралдарын тексеру -Оқу мақсаттарымен таныстыру және бағалау критерийлерін айту -Сабақтың тақырыбын таныстыру 1.Үй тапсырмасын тексеру 2. өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою |
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Дискриптор: Айнымалы тоқ генераторын біледі. Жалпы балл-1 |
Презентация |
|
|
Сабақтың ортасы 6 мин |
Білім дағдысы: Түсіну (D) Тақырыпты толық түсіну мақсатында видеолар көрсету
|
Жаңа сабақты түсінеді . Видеоматериал бойынша сұрақтар қояды |
|
ДЭ https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/ai-nymaly-tok/lesson/ai-nymaly-tok-generator https://www.youtube.com/watch?v=7kIhqlZok8c |
|
|
Жеке жұмыс «Кім жүйрік» әдісі 10 мин. |
1-тапсырма (f) Білім дағдысы: Қолдану «кім жүйрік» әдісі арқылы есеп шығарады. 1.Конденсатор жиілігі стандартты айнымалы токтың 220 В болатын кернеу көзіне қосылған. Егер тізбектегі ток күші 2,5 А болса, конденсатор сыйымдылығы қандай? 36 мкФ 2. Тербеліс контуры сыйымдылығы 100 пФ конденсатордан және индуктивтік катушкадан тұрады. Оның астарларындағы заряд тербелісінің түрі q=2*10-9 cos 106 πt. - ток күшінің тербеліс теңдеуін жазыңдар - кернеудің тербеліс теңдеуін жазыңдар - зарядтың амплитудалық мәні - ток күшінің және кернеудің амплитудалық мәні - катушканың индуктивтілігін табыңдар |
Оқушылар өткен тақырыппен байланыстыра отырып есеп шығарады. |
Дескриптор: - - ток күшінің тербеліс теңдеуін жазады - кернеудің тербеліс теңдеуін жазады - зарядтың амплитудалық мәнін біледі - ток күшінің және кернеудің амплитудалық мәнін анықтайды - катушканың индуктивтілігін табады Жалпы-4 |
ДК экраны Презентация |
|
|
Жұптық жұмыс «тест» әдісі 18 мин |
2-тапсырма (f) Білім дағдысы: Қолдану «тест» әдісі 1.Кернеудің амплитудасын өзгертпей , кернеудің тербелісі жиілігін 2есе арттырса конденсатордағы токтың тербеліс амплитудасы қалай өзгереді? 1) өзгермейді; 2) 4 есе кемиді; 3) 4 есе артады; 4) 2 есе артады; 5) 2 есе артады. 2.Тербелмелі контурдағы конденсатор зарядының тербеліс теңдеуі q=10-2соs20t (Кл). Зарядтың тербеліс амплитудасы неге тең? 1) 20Кл; 2) 20t Кл; 3) соs20t Кл; 4) 10-Кл; 5) 1-4 жауаптары дұрыс емес. 3.Тербелмелі контур катушкасының индуктивтілігін 4 есе арттырса, еркін электр тербелісінің периоды қаншаға өгереді? 1)өзгермейді; 2) 2 есе кемиді; 3) 4 есе кемиді; 4) 4 есе артады; 5) 2 есе артады. 4.Төменде көрсетілген графиктің қайсысы, актив кедергінің жиілікке тәуелді графигі ?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп білімін толықтырады . |
Дескриптор: - Тербелмелі контурдағы тербелісті сипаттайды Жалпы балл -5 |
ДК экраны Жұмыс парағы ДМ |
|
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
Рефлексия. Нәтижені талдау Үйге тапсырма: шығармашылық тапсырма 31 б |
Нәтижені талдайды. |
ДК экраны |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
Оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып тапсырмаларды деңгейлеп дайындадым және оқушылардың жеке қабылеттеріне қарай теориялық білімді меңгеруге сұрақтар, тест тапсырмаларын дайындадым. Сабақтың кез-келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалануды есепке алдым. |
-айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі. - айнымалы тоқты сипаттай алады; - генератор моделін қолданылуын біледі; |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. 11 сынып. Физика
Ашық сабақ. 11 сынып. Физика
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток
|
Бөлімі: |
|
|
Педагогтің аты-жөні: |
Төреқұлова Г.Р |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 11 А Ә |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Еріксіз электромагниттік тербелістер. Айнымалы ток |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.4.3.2 - физикалық шамаларды (период, жиілік, кернеу, ток күші мен элерктр қозғаушы күшінің максималды және әсерлік мәндері) қолданып, айнымалы токты сипаттау; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар істей алады: айнымалы тоқты сипаттай алады; Көптеген оқушылар істей алады: айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі; Кейбір оқушылар істей алады: айнымалы тоқ генератордың жұмыс істеу принципін түсінеді; |
|
Бағалау критерийлері |
-айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі. - айнымалы тоқты сипаттай алады; - генератор моделін қолданылуын біледі; |
|
Құндылықтарға баулу |
Есеп мазмұны бойынша ортақ шешім қабылдау, топта айтылған пікірдің дұрыстығын дәлелдеу үшін тез ой қорытуда ынтымақтастық құндылығы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 3 мин. «Өткенге шолу» 5 мин |
Ұйымдастыру кезеңі Амандасу және түгелдеу -Сыныпта ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру -Оқушылардың көңілін сабаққа аудару, құралдарын тексеру -Оқу мақсаттарымен таныстыру және бағалау критерийлерін айту -Сабақтың тақырыбын таныстыру 1.Үй тапсырмасын тексеру 2. өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою |
Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбымен, мақсатымен танысады. Берілген сұрақтарға жауап береді.
|
Дискриптор: Айнымалы тоқ генераторын біледі. Жалпы балл-1 |
Презентация |
|
|
Сабақтың ортасы 6 мин |
Білім дағдысы: Түсіну (D) Тақырыпты толық түсіну мақсатында видеолар көрсету
|
Жаңа сабақты түсінеді . Видеоматериал бойынша сұрақтар қояды |
|
ДЭ https://bilimland.kz/kk/courses/physics-kk/ehlektrodinamika/ai-nymaly-tok/lesson/ai-nymaly-tok-generator https://www.youtube.com/watch?v=7kIhqlZok8c |
|
|
Жеке жұмыс «Кім жүйрік» әдісі 10 мин. |
1-тапсырма (f) Білім дағдысы: Қолдану «кім жүйрік» әдісі арқылы есеп шығарады. 1.Конденсатор жиілігі стандартты айнымалы токтың 220 В болатын кернеу көзіне қосылған. Егер тізбектегі ток күші 2,5 А болса, конденсатор сыйымдылығы қандай? 36 мкФ 2. Тербеліс контуры сыйымдылығы 100 пФ конденсатордан және индуктивтік катушкадан тұрады. Оның астарларындағы заряд тербелісінің түрі q=2*10-9 cos 106 πt. - ток күшінің тербеліс теңдеуін жазыңдар - кернеудің тербеліс теңдеуін жазыңдар - зарядтың амплитудалық мәні - ток күшінің және кернеудің амплитудалық мәні - катушканың индуктивтілігін табыңдар |
Оқушылар өткен тақырыппен байланыстыра отырып есеп шығарады. |
Дескриптор: - - ток күшінің тербеліс теңдеуін жазады - кернеудің тербеліс теңдеуін жазады - зарядтың амплитудалық мәнін біледі - ток күшінің және кернеудің амплитудалық мәнін анықтайды - катушканың индуктивтілігін табады Жалпы-4 |
ДК экраны Презентация |
|
|
Жұптық жұмыс «тест» әдісі 18 мин |
2-тапсырма (f) Білім дағдысы: Қолдану «тест» әдісі 1.Кернеудің амплитудасын өзгертпей , кернеудің тербелісі жиілігін 2есе арттырса конденсатордағы токтың тербеліс амплитудасы қалай өзгереді? 1) өзгермейді; 2) 4 есе кемиді; 3) 4 есе артады; 4) 2 есе артады; 5) 2 есе артады. 2.Тербелмелі контурдағы конденсатор зарядының тербеліс теңдеуі q=10-2соs20t (Кл). Зарядтың тербеліс амплитудасы неге тең? 1) 20Кл; 2) 20t Кл; 3) соs20t Кл; 4) 10-Кл; 5) 1-4 жауаптары дұрыс емес. 3.Тербелмелі контур катушкасының индуктивтілігін 4 есе арттырса, еркін электр тербелісінің периоды қаншаға өгереді? 1)өзгермейді; 2) 2 есе кемиді; 3) 4 есе кемиді; 4) 4 есе артады; 5) 2 есе артады. 4.Төменде көрсетілген графиктің қайсысы, актив кедергінің жиілікке тәуелді графигі ?
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп білімін толықтырады . |
Дескриптор: - Тербелмелі контурдағы тербелісті сипаттайды Жалпы балл -5 |
ДК экраны Жұмыс парағы ДМ |
|
|
Сабақтың соңы. Рефлексия 3 мин |
Рефлексия. Нәтижені талдау Үйге тапсырма: шығармашылық тапсырма 31 б |
Нәтижені талдайды. |
ДК экраны |
||
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||
|
Оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып тапсырмаларды деңгейлеп дайындадым және оқушылардың жеке қабылеттеріне қарай теориялық білімді меңгеруге сұрақтар, тест тапсырмаларын дайындадым. Сабақтың кез-келген кезеңінде уақытты ұтымды пайдалануды есепке алдым. |
-айнымалы тоқты сипаттайтын шамаларды біледі. - айнымалы тоқты сипаттай алады; - генератор моделін қолданылуын біледі; |
Физика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесі еске салынады. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||
шағым қалдыра аласыз













