Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ 3 сынып Компьютерді баскру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ:қазақ тілі |
Мектеп: «Қоссейіт» ЖОМ |
|||||
Сынып : 9 |
Мұғалімнің аты-жөні: Шоманова Эльмира |
|||||
Күні : 21.08.2020 ж |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім/тақырып |
Мәңгілік Ел – мұратым |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру; 9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу |
|||||
Сабақ мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: Жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін барлық оқушылар деңгейіне қарай жоспар құрай алады, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады |
|||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жинақталған материалдар негізінде өзара диалог құрады. |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Жинақталған материалдар негізінде проблемалық сұрақтар құрастыра алады |
||||||
Бағалау критерий |
|
|||||
Ойлау дағдылары: |
Талдау, қолдану. |
|||||
Тілдік мақсат: |
Оқушылар орындай алады: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Алған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады. Талқылауға арналған сұрақтар: 1. "Мәңгілік Ел" идеясының құндылығы туралы не білесіңдер? 2. "Мәңгілік Ел" идеясының маңыздылығы неде? 3. "Мәңгілік Ел" болып қалыптасып қалу үшін өздерің қандай үлес қосар едіңдер? |
|||||
Құндылықтарға баулу: |
Оқушылардың Елжандылық, Туған жерге деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады. |
|||||
Пəнаралық байланыс: |
Әдебиет, тарих |
|||||
Алдыңғы оқу: |
Оқылым дағдысы қалыптасқан. Әртүрлі стильдегі мәтіндердің түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын біледі. |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы 5мин Сабақтың басы 10мин Сабақтың ортасы 15мин 12мин Сабақтың соңы
|
Ширату жаттығуы: Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Ойынды жинақта» тәсілін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарды жұпта, топта ұсына отырып, мәлімет жинақтайды. «Мәңгілік Ел» тіркесін қалай түсіндіресің? Рухани жаңғыру қайдан бастау алады деп ойлайсың?
Мәтін мазмұның анықтау мақсатында «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілін қолданамын Тапсырма:
Дескриптор:
ҚБ:«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды. О қушылардың зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Хикая тауы» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады Тапсырма: 1 Мәтін мазмұнын түсіп оқы 2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құра 3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаз Дескриптор 1 Мәтін мазмұнын түсінеді; 2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құрай алады 3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаза алады Бағалау: Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі Ж Оқушыларға жазылым дағдығысы бойынша «Бес жолды өлең» тәсілі қолдандым.Осы тәсіл арқылы өлең (әңгіме) құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаздыру арқылы сабақты қорытындыладым. Тапсырма:
Дескриптор:
Бағалау: «Өзара» арқылы бағалауды іске асырады |
«Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтін Мәтін үлгісі, Флипчарт, маркер, т.б. |
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Саралау Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық сақтау технологияларын сақтау. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру. |
||||
Оқу мақсаты негізінде сабақ мақсаты сараланды Оқу мақсатына жету үшін тапсырмарды да саралап аламын .Оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты анықтайды Мәтінде емлесі қиын сөздерді таба алады. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады |
Топтағы өз жұмыстарының нәтижесі арқылы Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі «Өзара» бағалау «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқу мақсатына сәйкес ширату жаттығуы мен белсенді жұмыс түрі қолданды қауіпсіздік ережесі сақталады. |
||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге? |
Сабақ өту барысында сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері өз дәрежесінде орындалды..Орфографиялық нормаға сай жазылатын сөздерді түсіндірілді.Жинақталған материалдар негізінде ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құрады.Сабақ жоғары деңгейде өтілді.Жоспарланған сабақ тапсырмалары сабақ мақсаттарына қарай құрылды.Уақыт тиімді болды.Тәсілдерді тиімді пайдалана отырып,өзгерістер енгіздім. |
|||||
Қорытынды: Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: «Хикая тауы» тәсілі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындау үшін тиімді болды. 2: «Бес жолды өлең» тәсілі сабақта жазылым дағдысы бойынша жұмыс жасалды Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты) 1 Тиімді тәсілдер сабақты жақсарта алды 2. «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі қолдану барысында оқушылардың жылдамдығы мен белсенділігі сабақты жақсы өтуіне ықпалын тигізді
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |