Ширату
жаттығуы:
Өткен сабақ пен жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында «Ойынды жинақта»
тәсілін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа
байланысты сұрақтарды жұпта, топта ұсына отырып, мәлімет
жинақтайды.
«Мәңгілік Ел»
тіркесін қалай түсіндіресің?
Рухани жаңғыру
қайдан бастау алады деп
ойлайсың?
Мәтін мазмұның
анықтау мақсатында «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілін
қолданамын
Тапсырма:
-
Мәтін мазмұнын
анықта
-
Талқылау сұрақтарын
құрастыр
-
Мәтін бойынша диалог
құрастыр
Дескриптор:
-
Мәтін мазмұнын
анықтайды
-
Талқылау сұрақтарын
құрастырады
-
Мәтін бойынша диалог
құрайды
ҚБ:«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалайды.
О қушылардың
зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Хикая тауы» тәсілін
қолданамын. Осы тәсілде оқушылар жинақталған материалдар негізінде
көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар
құрады
Тапсырма:
1 Мәтін мазмұнын түсіп
оқы
2 Мәтінді мұқият оқып
шығып, күрделі
жоспар құра
3 Мәтін ішінен
емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде
жаз
Дескриптор
1 Мәтін мазмұнын
түсінеді;
2 Мәтінді мұқият оқып
шығып, күрделі
жоспар құрай
алады
3 Мәтін ішінен
емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаза
алады
Бағалау: Мұғалім тарапынан ауызша
бағалау жүргізіледі
Ж Оқушыларға жазылым
дағдығысы бойынша «Бес жолды өлең»
тәсілі қолдандым.Осы тәсіл арқылы
өлең (әңгіме) құрастыруда тілдік бірліктерді
орфографиялық нормаға сай жаздыру арқылы сабақты
қорытындыладым.
Тапсырма:
-
Орфографиялық
сөздікті пайдаланып, «Мәңгілік ел»- ХХІ
ғасырдағы Қазақстанның ұлттық
идеясы» мәтінінде кездескен
сөздердің жазылуына назар
аудар.
-
Әңгіме
құрастыруда тілдік бірліктерді
орфографиялық нормаға сай жаз.
-
Жазбаша жұмыста
мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақта.
Дескриптор:
-
Орфографиялық
сөздікті пайдалана алады.
-
Әңгіме
құрастыруда тілдік бірліктерді
орфографиялық нормаға сай жазады.
-
Жазбаша жұмыста
мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақтайды.
Бағалау: «Өзара» арқылы бағалауды іске
асырады
|