Материалдар / Ашық сабақ 3 сынып Компьютердің құрылғылары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ 3 сынып Компьютердің құрылғылары

Материал туралы қысқаша түсінік
Муғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қырқүйек 2020
216
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ:қазақ тілі

Мектеп: «Қоссейіт» ЖОМ

Сынып : 9

Мұғалімнің аты-жөні: Шоманова Эльмира

Күні : 21.08.2020 ж

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Бөлім/тақырып

Мәңгілік Ел – мұратым

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

9.3.1.1 жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құру;

9.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Сабақ мақсаты:







Барлық оқушылар орындай алады:

Жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес ауызша және жазбаша мәтіндер үшін барлық оқушылар деңгейіне қарай жоспар құрай алады, мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Жинақталған материалдар негізінде өзара диалог құрады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жинақталған материалдар негізінде проблемалық сұрақтар құрастыра алады

Бағалау критерий

  1. Жинақталған материалдар негізінде күрделі жоспар құрады және тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

  2. Тақырып бойынша өзара диалогқа қатысады.

  3. Тақырып бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады.

Ойлау дағдылары:

Талдау, қолдану.

Тілдік мақсат:



Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Алған ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. "Мәңгілік Ел" идеясының құндылығы туралы не білесіңдер?

2. "Мәңгілік Ел" идеясының маңыздылығы неде?

3. "Мәңгілік Ел" болып қалыптасып қалу үшін өздерің қандай үлес қосар едіңдер?

Құндылықтарға баулу:

Оқушылардың Елжандылық, Туған жерге деген құрметін қалыптастырады, өзіне деген жауапкершілікті арттырады.

Пəнаралық байланыс:

Әдебиет, тарих

Алдыңғы оқу:

Оқылым дағдысы қалыптасқан. Әртүрлі стильдегі мәтіндердің түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


5мин










Сабақтың басы

10мин























Сабақтың ортасы

15мин

















12мин


Сабақтың соңы



Ширату жаттығуы:

Өткен сабақ пен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында «Ойынды жинақта» тәсілін қолданамын. Оқушылар тақырыпқа байланысты сұрақтарды жұпта, топта ұсына отырып, мәлімет жинақтайды.

«Мәңгілік Ел» тіркесін қалай түсіндіресің?

Рухани жаңғыру қайдан бастау алады деп ойлайсың?



Мәтін мазмұның анықтау мақсатында «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілін қолданамын




Тапсырма:

  1. Мәтін мазмұнын анықта

  2. Талқылау сұрақтарын құрастыр

  3. Мәтін бойынша диалог құрастыр


Дескриптор:

  1. Мәтін мазмұнын анықтайды

  2. Талқылау сұрақтарын құрастырады

  3. Мәтін бойынша диалог құрайды


ҚБ:«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.


ОShape2 қушылардың зерттеу дағдыларын дамыту мақсатында «Хикая тауы» тәсілін қолданамын. Осы тәсілде оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады








Тапсырма:

1 Мәтін мазмұнын түсіп оқы

2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құра

3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаз


Дескриптор

1 Мәтін мазмұнын түсінеді;

2 Мәтінді мұқият оқып шығып, күрделі жоспар құрай алады

3 Мәтін ішінен емлесі қиын сөздерді анықтап,орфографиягиялық сөздік негізінде жаза алады


Бағалау: Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі


Ж Оқушыларға жазылым дағдығысы бойынша «Бес жолды өлең» тәсілі қолдандым.Осы тәсіл арқылы өлең (әңгіме) құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаздыру арқылы сабақты қорытындыладым.

Тапсырма:

  1. Орфографиялық сөздікті пайдаланып, «Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтінінде кездескен сөздердің жазылуына назар аудар.

  2. Әңгіме құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаз.

  3. Жазбаша жұмыста мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақта.


Дескриптор:

  1. Орфографиялық сөздікті пайдалана алады.

  2. Әңгіме құрастыруда тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазады.

  3. Жазбаша жұмыста мақаланың жанрлық ерекшеліктерін сақтайды.


Бағалау: «Өзара» арқылы бағалауды іске асырады










«Мәңгілік ел»- ХХІ ғасырдағы Қазақстанның ұлттық идеясы» мәтін












































Мәтін үлгісі,

Флипчарт, маркер, т.б.


Қосымша ақпарат

Саралау

Оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыларға тапсырмаларды қалайша күрделендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Денсаулық сақтау технологияларын сақтау.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдану. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтарын ескеру.

Оқу мақсаты негізінде сабақ мақсаты сараланды Оқу мақсатына жету үшін тапсырмарды да саралап аламын .Оқушылар жинақталған материалдар негізінде көзделген мақсатқа сәйкес күрделі жоспар құрады

Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты анықтайды

Мәтінде емлесі қиын сөздерді таба алады.

Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады


Топтағы өз жұмыстарының нәтижесі арқылы

Мұғалім тарапынан ауызша бағалау жүргізіледі

«Өзара» бағалау

«Бағдаршам» әдісі арқылы бағалайды.

Оқу мақсатына сәйкес ширату жаттығуы мен белсенді жұмыс түрі қолданды қауіпсіздік ережесі сақталады.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім жəне неге?

Сабақ өту барысында сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері өз дәрежесінде орындалды..Орфографиялық нормаға сай жазылатын сөздерді түсіндірілді.Жинақталған материалдар негізінде ауызша және жазбаша мәтіндер үшін күрделі жоспар құрады.Сабақ жоғары деңгейде өтілді.Жоспарланған сабақ тапсырмалары сабақ мақсаттарына қарай құрылды.Уақыт тиімді болды.Тәсілдерді тиімді пайдалана отырып,өзгерістер енгіздім.


Қорытынды:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1: «Хикая тауы» тәсілі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындау үшін тиімді болды.

2: «Бес жолды өлең» тәсілі сабақта жазылым дағдысы бойынша жұмыс жасалды

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)

1 Тиімді тәсілдер сабақты жақсарта алды

2. «Ойлан, жұптас, бөліс» тәсілі қолдану барысында оқушылардың жылдамдығы мен белсенділігі сабақты жақсы өтуіне ықпалын тигізді

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!