Сабақтың
басы
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Оқушыларды
түгендеу
Топқа
бөлу: Оқушыларды “Random Group
Generator” бағдарламасы арқылы топқа
бөлемін
1 топ
«Растрлық»
2 топ
«Векторлық»
3. Алдыңғы білімді
қайталау
Алдыңғы білімді қайталау
бойынша алған білімдерін, үй тапсырмасын жинақтау мақсатында
Wordwall бағдарламасы арқылы сұрақтар
қоямын.
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2.Сұрақтарға Well of
names
Бағдарламасы
арқылы
оқушыны тақтаға
шығарамын.
3.Ramdom group generator
бағдарламасы арқылы 2 топқа
бөлемін,
«Растр» және «Вектор» тобы
анықталады
|
Оқушылар бір-бірінің сабаққа
қатысу белсенділігіне қарай смайликтер арқылы бірін-бірі бағалайды.
Жарайсың! Жақсы! Талпын!
|
Оқулық,
интерактивті тақта,
презентация.
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа
білім
Мұғалім: 2 топтың атауларына
қарап, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болады деп
ойлайсыздар?
Растрлық кескіннің сапасы
төмен, оны үлкейткен сайын сапасы
нашарлайды.
Ал векторлық кескінді
үлкейткенде де сол өзінің әдепкі қалпын сақтап
тұрғандығын
аңғарамыз.
Растрлық кескіннің сапасы сол
кескіннің өлшеміне және әр пиксельді бояуға
қажетті
түстердің санына тәуелді
болады.
Векторлық кескіндер
кесінділерден, доғалардан, әртүрді пішіндерден
тұрады.
Демек, программа бір-біріне
тәуелсіз өзгеретін, орналастырылатын
нысандармен
жұмыс істейді. Векторлық
графиканың басты артықшылығы- оған кескін
сапасын
жоғалтпай өзгеріс енгізуге,
оңай кішірейтуге және үлкейтуге
болатындығы
Тапсырма№1. Топтық
жұмыс
Растрлық және векторлық
графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалау
мақсатында «Постер»
әдісін қолданамыз. Оқушыларға ақпаратпен танысуға
уақыт беріледі. Топ атауына сай ақпаратпен танысады, өз ойларын
қосымша жазады.
Постерге берілген
кескін
Жұмысты қорғайтын оқушыны
анықтап топ мүшесін
сайлайды.
Тақырып бойынша мұғалімнің
түсіндірме жұмысы немесе оқушылардың ойларын толықтыру
жүргізіледі
Практикалық
тапсырма.
Жұптық
жұмыс
Ақпаратпен тиянақты жұмыс
жасау мақсатында «Галереяны шарлау» әдісі арқылы оқушылар
компьютерде дербес жұмыс жасауына мүмкіндік беретін тапсырмаларды
орындатамын
2
тапсырма: Paint графикалық редакторында
төмендегі нысанды салу.
Жеке
жұмыс. «Quizizz» викториналық ойыны.
Оқушылар ноутбук арқылы онлайн тестке жауап
береді.
|
Оқушылар сабақтың тақырыбын
өздері табады.
Шағын топта талқылап, ойларын
постерге жазады, берілген ақпаратты
жабыстырады
Топтар ресурстарымен алмасып
бір-бірінің жұмыстарына толықтырулар
енгізеді
Мұғалімді
тыңдайды
Тапсырманы дербес компьютерде
орындайды
Тестті
орындайды
|
Қалыптастырушы бағалау:
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
жүргізіледі.
Оқушылар
Смайлик арқылы бағалайды.
Жарайсың! Жақсы! Талпын!
Оқушылар смайлик арқылы
бірін-бірі бағалайды. Жарайсың! Жақсы!
Талпын!
Дескриптор:
Білім
алушы:
-Paintnet графикалық
редакторында берілген нысанды
салады
-Түстер палитрасын
қолданады.
Дескриптор:
-
растрлық және векторлық
графиканың артықшылықтары мен кемшіліктерін
біледі
ҚБ: /8
балл/
|
А3 форматы,
маркер
Постер
Тапсырма, дербес
комьютер
Дербес компьютер, «Quizizz»
платформасының терезесі
|