Сабақ: А.Сейдімбек
«Әйел-Ана» ертегісі
|
Мектеп:Ғ.Мұратбаев атындағы
№17 орта мектеп
|
Күні:8.12.2018
жыл
|
Мұғалімнің аты-жөні:
М.Разақова
|
Сынып: 5
б
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген
оқу мақсаты:
|
А.Сейдімбек «Әйел-Ана»
ертегісінің мазмұнын аша отырып, сыни тұрғыда талдау
арқылы оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын
дамыту;
|
Сабақ мақсаттары:
|
Барлық оқушылар істей алады:
Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін,
өзіндік пікір айту, негізгі мәселені анықтай білу, сұрақ қою
дағдыларын, сыни тұрғыда ойлауын
дамыту;
|
Оқушылардың көпшілігі істей
алады:
«Әйел-Ана» ертегісін
құрылымына
қарай талдай біледі.
|
Кейбір оқушылар істей
алады:
Ертегіге
талдау жасай
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
Ертегінің
мазмұнын өз
сөзімен жеткізе біледі.
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Сыныптағы
диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
|
Талқылауға арналған сұрақтар:
(тыңдалым)
Аңыз әңгімелер мен
ертегілер қарасөз күйінде
айтылады, неліктен?
|
Сіз неліктен ....
екенін айта аласыз ба? (айтылым)
|
Әдеби
ертегілер ауыз әдебиетіне жата
ма?
|
Тыңдалым мен оқылым
бойынша ұсыныстар:
|
Жетістік
критерийлері:
|
Ертегінің
мазмұнын аша
біледі,өзіндік ой қорытады.
|
Алдыңғы
оқу
|
Діни
әңгімелер
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар (
төменде жоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басы
5
мин
|
Топқа
бөлу
Үй тапсырмасын
тест арқылы бекіту:
1.«Зәмзәм суы »
әңгімесі діни әңгімеге жатады
ма?
а) иә б) жоқ в) бәрі
дұрыс
2.Сымайыл Сараның
ұлы ма? а) иә б) жоқ в) дұрыс жауап
жоқ
3.Зәмзәм суын кім
тапты?
А) Ибраһим б) Сара
в) Сымайыл г) бәрі дұрыс
4.Марва тауына
Ажар қанша рет су іздеп
барды?
а) 5 б) 6 в)7 г)
9
5.Зәмзәм суының
емдік қасиеті бар ма?
а) бар б) жоқ в)
дұрыс жауап жоқ г) бәрі
дұрыс
6. Зәмзәм суы
қайда орналасқан?
а) Қазақстанда б) Арабияда в)
Америкада г) бәрі дұрыс
|
Үлестірмелі
материалдар
|
Ортасы
34
мин
|
Жаңа
сабақ :
А.Сейдімбек «Әйел-Ана»
ертегісі
1.«Миға шабуыл» 2
мин
1.Балалар, «Ана» деген сөзді естігенде
ойларыңа не келеді? 2.
«Ана» деген қандай
адам?
3. Ана туралы қандай
теңеулерді білесіңдер?
2.Слайд арқылы мәлімет беру 5
мин
Хронологиялық
кесте
Жылдар
|
Болған
оқиғалар
|
1942
ж
|
Қарағанды облысы, Жаңаарқа
ауданында дүниеге
келген.
|
1963-1968
|
ҚазМҰУ-дың журналистика
факультетінде оқыған.
|
1968-1975
|
«Лениншіл жас» (қазіргі «Жас
Алаш») газетінде әдеби қызметкер, меншікті
тілші
|
1975-1976
|
«Орталық Қазақстан» газетінің
жауапты хатшысы
|
1976-1983
|
«Егемен Қазақстан» газетінде
Әдебиет және өнер бөлімінің
меңгерушісі
|
1983-1987
|
«Білім және еңбек» (қазіргі
«Зерде») журналының бас редакторы болып қызмет
атқарды.
|
1987-1997
|
ҚР ҰҒА-ның М.О.Әуезов атындағы
«Әдебиет және өнер» институтында лаборант, кіші ғылыми қызметкер,
аға ғылыми қызметкер, бөлім
меңгерушісі
|
1997
|
Ы. Алтынсарин атындағы Білім
проблемалары институтының
директоры
|
1998
|
Ы.Алтынсарин атындағы қазақ білім академиясының президенті
болып тағайындалды.
|
1999
|
ҚР Президенттік Мәдени
орталығы директорының ғылым жөніндегі
орынбасары
|
2000
|
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінде еңбек
етті.Ақселеу Сейдімбек 8 монографияның, бірнеше ғылыми еңбек пен
оқу құралдардың және 400-ден астам мақаланың
авторы.
|
2009 жылы
16 қыркүйек
күні
|
Астана қаласында қайтыс болды. Жазушының
өсиеті бойынша, Ақселеу Сейдімбек Жаңаарқа ауданының орталығы Атасу
кентінің іргесіндегі Қарауылтөбеге
жерленді.
|
3.Ертегілердің бір саласы – әдеби ертегілер.
Әдеби ертегілердің жазған авторы белгілі болғандықтан оны әдеби
ертегілер деп атайды. Әдеби ертегілер көбінесе ел арасында ауызша
айтылып келген әңгіме аңыздардың негізінде
туады.
Әдеби ертегілер өлең және қарасөз түрінде
айтылады. Әдеби ертегілерде еңбек адамын қадірлеуді, туған елін
сүюді, биік адамгершілікті, әділетті болуды
уағыздайды.
Ақын жазушылар кейде қызықты ертегілерді
балаларға арнап әдейілеп те жазады. Олар да әдеби ертегілерге
жатады. Бүгінгі өткелі отырған А. Сейдімбектің «Әйел – ана»
ертегісі.
Топтық жұмыс 15 мин
Мәтінмен
жұмыс:
1-топ:
1.Күншуақ елін
тұтқынға алған жау оларға не істемек
болды?
2.Ер-азаматтарды
аман алып қалу үшін Әйел-Ана қандай тапқырлық
жасады?
2-топ:
1.Елшінің айтқан
сөзін тауып, нақышына келтіріп
орында.
2. Ертегідегі
Әйел-Ананың сөзін тауып оқы.
3-топ:
1.«Ана» туралы мақал- мәтелдер
жазады.
2.Автор ертегі
арқылы бізге қандай ақыл, өнеге бермекші болып
отыр?
Жұптық жұмыс 6
мин
1. Шығармашылық
жұмыс
………………..данасың
………………..панасың
………………..баласың
………………..анашым
2.Ана туралы қандай әндер
білесіңдер?
Жеке жұмыс
6мин
1.Әйел-Анаға
мінездеме жазу.
2. Әйел-Анаға хат жазу.
3.Ана туралы шағын эссе
жазу.
|
Бағалау парақшалар,
стикерлер
Үлестірмелі
материалдар
|
Соңы 6
мин
|
Ана деген-құдіретті ұғым, құдіретті күші бар
сөз. Кім де болса ана деген киелі сөздің алдында кішірейеді .Небір
мықтылығымен әлемді ауызына қаратқан билеушілер де ұлы ананың
алдында тізе бүккен. Ананың аяулы алақаны мен мейірлі жүрегіне тең
келетін ештеңе жоқ.
демекші, ана біздің өмірімізде қандай орын
алады? Оқушыларға өз ойларын
айтқызу;
Мен үшін ана …..
Ана- қымбат
жан
Ана-асыл
жан.
өмірге
әкелуші.
сұлулық
иесі.
Ана- қадірлі, ардақты
жан.
Ананыңа аялы алақаны мейірімбанды, жүрегі
кең, баласы үшін бәріне даяр тұратын, батыл
жан
|
|
Қосымша
ақпарат
А.Сейдімбек
«Әйел-Ана» ертегісі туралы мәліметтер
беру
|
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау-оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз ?
|
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
Қазақ тілі, тарих
Оқушылардың жеке,жұптық, топтық жұмыс жасау арқылы ұжымдық
қарым-қатынас мәдениеті нығая
түсті.
|
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары
тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз
жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы пікіріңізді
жазыңыз.Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін
сұрақтарға жауап беріңіз
|
|
|
Қорытынды бағамдау
|