Жалпы
мақсаты
|
Ислам діні
мен Адам
ата туралы алған білімдерін
нығайтып, Зәмзәм әңгімесі туралы түсінік беру.
Әңгіменің мазмұнына, мағынасына қарай өзіндік пікір қалыптастырып,
талдай білу.
Имандылыққа,өзін және өзгені шынайы
бағалауға тәрбиелеу.
|
Күтілетін
нәтиже
|
Ислам діні
мен Адам
ата туралы алған білімдері
нығайып, Зәмзәм әңгімесі туралы білетін
болады. Әңгіменің мазмұнына, мағынасына қарай өзіндік пікір
қалыптастырып, талдай алатын болады.
Имандылыққа,өзін және өзгені шынайы бағалай
алатын болады.
|
|
«Мен қандаймын?» деп
сыныпты
«Иман», «Сабыр» , «Мейірім»
тақырыптары арқылы
3 топқа бөлу. Бағалау
парағын таратып беру.
|
Топқа бөліну.Топ басшысын
сайлау.
|
Ой қозғау 10 мин ( Үй
тапсырмасын сұрау)
|
Үй тапсырмасын ашық
сұрақтар арқылы сұрап бекіту
«Сымайыл»
әңгімесі
1-топ: Сымайыл өмірге
қалай келді?
2-топ: Сара қандай
сезімде болды?
3-топ: Ибрахим неге
Сара өтінішін
орындады?
|
Әр топтан бір оқушы шығып
жауап береді.
Мадақтау арқылы
бағалау
|
Жаңа тақырып
27мин
|
Жаңа
сабақ: Зәмзәм «Әлемдегі ең жақсы
су – зәмзәм суы. Оның жағымды дәмі
бар, әрі ауруларға ем» Хадис
шариф 1.Бүгінгі жаңа
сабағымызда: АКТ (бейнежазба)
-Мына бейнетаспаны көргенде,
тыңдағанда ойларыңа не келді? Онда балалар бүгінгі
сабағымыздың тақырыбы «Зәмзәм» 2.Өзіндік іздену-зерттеу
жұмысы. «Зәмзәм » туралы ізденіп
келген мәліметтерін оқыту. 1.Топтық
жұмыс (Өз сөзіңмен
жалғастыр) 10
мин І
топ І. Ажар тағдырдың басқа салғанына көніп, тап
болған тауқыметке көнді...(азық, сусын, ішегі шұрылдады, ерні
кезерді, баласы шырылдап безек қақты, омырауына қысты, көз жасы көл
болды ) ІІтоп:
Сонан Ажар баласын жерге қойды да, су іздеп
шықты...(Сафа тауы, Марва тауы, баланың жылауға шамасы келмеді,
бала бір аяғымен жерді түртіп қалды, бұлақ
ақты.) ІІІ
топ: Баласы екеуіне Алланың жасаған рақымы...
маңдайынан тер шықты, баласына су берді, өзі суға қанды, серги
бастады. 2.Жұптық
жұмыс 6
мин «Жинақтау»
кестесі
Ибраһим
|
Сара
|
Ажар
|
Сымайыл
|
Пайғамбар.
Бала сүйді.
Алланың әмірін
орындады.
Шариғат заңымен
жүрді.
Аллаға шүкіршілік
етті.
|
Ибраһим әйелі.
Бала көрмеді.
Қызғанды.
Қорланды.
Күйеуін үгіттеді.
Айтқанын
орындатты.
|
Күң.Кейін
Ибраһим әйелі.
Ұлды болды.
Елсіз жерде қалды.
Қиналды.Алла шапағатын көрді.
Аллаға разылығын
жаудырды.
|
Бала.
Шөлдеді.
Шырылдады.
Әлі кетті.
Кенезесі кепті.
Алла мейірімін көрді.
Суға қанды.
|
3.Өмірден алынған
оқиға
Қажылыққа
барған Ясра Абдурахман есімді әйел басынан өткен таңғаларлық
оқиғаны әлеуметтік желідегі парақшасында баяндайды: «Бірнеше жыл
бұрын сол көзімде жара пайда болды. Жараның әсерінен басым
күні-түні қатты ауыратын. Көзімде пайда болған ақтан соқыр болып
қаламын ба деген ойлар келе бастады. Ең танымал деген көз
дәрігерлерінің өзі жараның емі жоқтығын айтты. Алайда қорқынышымнан
Алланың мейіріміне деген үмітім басым болды. Қажылыққа ниет етіп,
Алланың үйіне баруға тәуекел еттім. Меккеге келіп, Қағбаға тәуап
жасадым да, бұлақтың суын ішіп, әбден жуындым. Ажар секілді Сафа
мен Мәруа арасында жүрдім. Бойым жеңілдеген күйі қонақ үйге
оралдым. Кенет айнаға көзім түсіп кетті, қарасам, мені қанша жыл
бойы мазалаған жараның ізі де
қалмапты...».
3.Жеке жұмыс 6-мин
«Алланың шексіз мейірімі» ойтолғау
Өмірден алынған
оқиғадан нені аңғардық? , неге
таңдандық? Оқиға не туралы айтылған? Осы сезім- сырларыңды қағаз
бетіне түсірейік.
|
|
Бейнежазбаны тыңдайды. Топта
бір-бірінің пікірін тыңдайды
Екі жұлдыз,бір ұсыныс
арқылы бағалайды.
Әр топ берілген тапсырмалар жүйесімен жұмыс
атқарады.
Жұптық
жұмыс «Жинақтау» кестесін толтырады.
Бағдаршам арқылы бағалау
Жеке
жұмыс Нені аңғардық? Неге таңдандық?
сезім- сырларын қағаз бетіне түсіреді.
Смайлийк арқылы
бағалау
|
Қорытындылау
3мин
|
«Серпілген сауал » арқылы
бекіту 1.Сымайыл қалай аман
қалды?
2.Ана мен баланың аман
қалуына себепші болған
не?
3.Зәмзәм суы дегеніміз не
екен?
|
Оқушылар сұраққа жауап береді
Мадақтау арқылы бағалау
|