Дүниежүзі тарихы, 6 сынып.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: 62 гимназия |
||
|
Моңғолдар |
Мұғалімнің аты-жөні: Укибаева Э |
||
|
Сынып: 6 «Г» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Шыңғысхан |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Шыңғысханның ата-тегін, жаулаушылық жорықтарын, саяси құрылымын, «Яса» заңдар жинағы туралы білу. |
||
|
Бағалау критерийлері
|
|
||
|
Тарихи концепт (фокус) |
себеп және салдар |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік құзіретті дамыту: Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау. Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс. Жазылым: жазба жұмыстарын орындау. Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде. Пәнге тән лексика мен терминология: Моңғолдар, Шыңғыс хан, Нойондар- моңғол ақсүйектері Ұлыс- мемлекет «Ясы», «Жасақ» - Шыңғыс ханның заңдар жинағы Кұрылтай – көшпелі ақсүйектер жиналысы Ұлы хан- ең жоғарғы әмірші «Ясы» монғолша- жасақ, құқық, салық |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жеке , жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім |
Өткенді пысықтау |
||
Сабақ барысы
|
|
Сабақ элементтері, уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет (мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) |
Ресурстар |
|
||
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-2 |
1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
*4 топ Жасақ «Бір сөзбен» стратегиясы
«Қуаныш, жақсылық, шабыт, Рахаттану, Тыныштық, Сенімділік, төзімділік» осы сөздерді пайдаланып өзінің көңіл күйін білдіру.
|
Оқу құралдары |
|
||
|
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау 2-5 |
БЫМ/Б
Оқушыларға қызығушылықты оятушы материалды көрсету. Оқушылардың назарына тұлғалар көрсетілген (Шыңғыс хан.) Біз бүгінгі сабағымызда не туралы сөз қозғамақпыз, қалай ойлайсыңдар? «Бейнетаспа» көру.
Сол бойынша бүгін сабақты тақырыбын білу.
|
Презентация |
|
||
|
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс түрі Зерттеу жұмысы Жеке жұмыс Жұп бойынша ауыстырып бірін бірі тексеру. |
Мұғалім 1,2,3,4,5,6, сандарды санату. “Джигсо” әдісі Жеке жұмыс Сандар бойынша тапсырма беру. Мәтінді бөліп беру.
Дескрипторлар: Берілген тақрыпты оқи отырып , бір –бірін тыңдап, әсерлерін бөліседі
Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап)
Жауабы
Тұлғаны сипаттау «Шыңғысханға автапартрет»
Шыңғысхан------- қайратты, өжет, қайсар, саясаткер...... |
|
|
||
|
|
Сабақтың соңы Үйге тапсырма Сабақтың соңы |
Рефлексия. “Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі
«Тұлғаға хат»
Жарайсыңдар !
|
|
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
1.Кейбірі: Жеке жұмыс /ҚБТ/ Факт немесе пікір стратегиясы арқылы белгілі бір фактіні талдайды, өз пікірімен бөліседі. Факт-Шығысханның жүргізген заңдары туралы. 2.Көпшілігі: «Джиксо» әдісі арқылы тақырыпты ашу,кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар өз түсіктерін жылдам анықтайды 3.Барлығы : Бейне баянды көріп Шығысхан туралы түсініктерін қалыптастыру,. |
Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау: 6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру. Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады. «Мен саған , саған мен» сұрақ- жауап жұмысы арқылы оқушылар жеке жұмыс жасалды. Бүгінгі сабақта не білгенін білуге болады. |
Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды. АКТ дұрыс пайдалану, сергіту сәтін жасау |
||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кезкелген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
1.«Бір сөзбен» стратегиясы арқылы оқушылардың көңіл күйін анықтау.
3.Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап) бүгінгі сабақтан не білгендерін білу. 4. Рефлексия. “Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі бүгінгі сабақтан алған әсерлері. |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылароқу мақсатына қол жеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалануды әліде жетілдіру керек. |
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушылардың тапсырмаларды қызығушықпен орындауы .«Бір сөзбен» стратегиясы , “Джигсо” әдісі, “Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі 2:Эмоция берілуі ( оқушылардың тұлғаға ерекше көңіл бөлуі) “Джигсо” әдісі Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушыларда жылдамдық болса 2:Бұл тақырыпқа тағыда сағат берілсе себебі 1 сағат берілген. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары Дарынды оқушылардың өз деңгейінде тапсырмаларды орындауы Үлгерімі төмен оқушылардың әлі де болса сабаққа белсенділікпен қатыспауы Уақттың жетіспеуі |
||||||
|
Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап)
|
Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап)
|
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ 6 сынып "Шыңғысхан"
Ашық сабақ 6 сынып "Шыңғысхан"
Дүниежүзі тарихы, 6 сынып.
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: 62 гимназия |
||
|
Моңғолдар |
Мұғалімнің аты-жөні: Укибаева Э |
||
|
Сынып: 6 «Г» |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
|
Сабақ тақырыбы |
Шыңғысхан |
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
||
|
Сабақ мақсаттары |
Шыңғысханның ата-тегін, жаулаушылық жорықтарын, саяси құрылымын, «Яса» заңдар жинағы туралы білу. |
||
|
Бағалау критерийлері
|
|
||
|
Тарихи концепт (фокус) |
себеп және салдар |
||
|
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік құзіретті дамыту: Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау. Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс. Жазылым: жазба жұмыстарын орындау. Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде. Пәнге тән лексика мен терминология: Моңғолдар, Шыңғыс хан, Нойондар- моңғол ақсүйектері Ұлыс- мемлекет «Ясы», «Жасақ» - Шыңғыс ханның заңдар жинағы Кұрылтай – көшпелі ақсүйектер жиналысы Ұлы хан- ең жоғарғы әмірші «Ясы» монғолша- жасақ, құқық, салық |
||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Жеке , жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту |
||
|
Пәнаралық байланыстар |
|
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
|
Бастапқы білім |
Өткенді пысықтау |
||
Сабақ барысы
|
|
Сабақ элементтері, уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет (мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) |
Ресурстар |
|
||
|
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-2 |
1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
*4 топ Жасақ «Бір сөзбен» стратегиясы
«Қуаныш, жақсылық, шабыт, Рахаттану, Тыныштық, Сенімділік, төзімділік» осы сөздерді пайдаланып өзінің көңіл күйін білдіру.
|
Оқу құралдары |
|
||
|
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау 2-5 |
БЫМ/Б
Оқушыларға қызығушылықты оятушы материалды көрсету. Оқушылардың назарына тұлғалар көрсетілген (Шыңғыс хан.) Біз бүгінгі сабағымызда не туралы сөз қозғамақпыз, қалай ойлайсыңдар? «Бейнетаспа» көру.
Сол бойынша бүгін сабақты тақырыбын білу.
|
Презентация |
|
||
|
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс түрі Зерттеу жұмысы Жеке жұмыс Жұп бойынша ауыстырып бірін бірі тексеру. |
Мұғалім 1,2,3,4,5,6, сандарды санату. “Джигсо” әдісі Жеке жұмыс Сандар бойынша тапсырма беру. Мәтінді бөліп беру.
Дескрипторлар: Берілген тақрыпты оқи отырып , бір –бірін тыңдап, әсерлерін бөліседі
Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап)
Жауабы
Тұлғаны сипаттау «Шыңғысханға автапартрет»
Шыңғысхан------- қайратты, өжет, қайсар, саясаткер...... |
|
|
||
|
|
Сабақтың соңы Үйге тапсырма Сабақтың соңы |
Рефлексия. “Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі
«Тұлғаға хат»
Жарайсыңдар !
|
|
|
||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
|
1.Кейбірі: Жеке жұмыс /ҚБТ/ Факт немесе пікір стратегиясы арқылы белгілі бір фактіні талдайды, өз пікірімен бөліседі. Факт-Шығысханның жүргізген заңдары туралы. 2.Көпшілігі: «Джиксо» әдісі арқылы тақырыпты ашу,кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар өз түсіктерін жылдам анықтайды 3.Барлығы : Бейне баянды көріп Шығысхан туралы түсініктерін қалыптастыру,. |
Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау: 6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру. Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады. «Мен саған , саған мен» сұрақ- жауап жұмысы арқылы оқушылар жеке жұмыс жасалды. Бүгінгі сабақта не білгенін білуге болады. |
Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды. АКТ дұрыс пайдалану, сергіту сәтін жасау |
||||
|
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалымен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтуы мүмкін Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Уақытты тиімді пайдалана отырып, саралауды сабақтың кезкелген кезеңінде қолдануға болады. |
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ кезінде нені үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдерді жазыңыз.
1.«Бір сөзбен» стратегиясы арқылы оқушылардың көңіл күйін анықтау.
3.Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап) бүгінгі сабақтан не білгендерін білу. 4. Рефлексия. “Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі бүгінгі сабақтан алған әсерлері. |
|
||||
|
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылароқу мақсатына қол жеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді. Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдалануды әліде жетілдіру керек. |
|
||||
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушылардың тапсырмаларды қызығушықпен орындауы .«Бір сөзбен» стратегиясы , “Джигсо” әдісі, “Аяқталмаған сөйлемдер” әдісі 2:Эмоция берілуі ( оқушылардың тұлғаға ерекше көңіл бөлуі) “Джигсо” әдісі Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: Оқушыларда жылдамдық болса 2:Бұл тақырыпқа тағыда сағат берілсе себебі 1 сағат берілген. Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары Дарынды оқушылардың өз деңгейінде тапсырмаларды орындауы Үлгерімі төмен оқушылардың әлі де болса сабаққа белсенділікпен қатыспауы Уақттың жетіспеуі |
||||||
|
Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап)
|
Мен саған, сен маған (сұрақ-жауап)
|
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
Рефлексия.
Мен бүгін білдім ....................................
|
шағым қалдыра аласыз


















